تلویزیونراهنمای خرید تلویزیون

ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ

ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ


به طور کلی تلویزیون‌هایی که به کیفیت تصویر 4K مجهز هستند در مقایسه با تلویزیون‌های Full HD که تحت عنوان 1080 پیکسل نیز شناخته می‌شوند از وضوح و کیفیت بالاتری برخوردار است. طبیعی است که تلویزیون‌های 4K بتوانند در مقایسه با تلویزیون‌های Full HD کیفیت تصویر بهتری برای شما ارائه دهد و شما جزئیات بیشتری از تصویر مشاهده می‌کنید. به همین دلیل در مقایسه با تلویزیون‌های Full HD از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. باید گفت بیشتر تلویزیون‌هایی که سایز صفحه نمایش پایینی دارند به کیفیت تصویر Full HD یا HD مجهز شده و از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی نمی‌کنند. اما بیشتر تلویزیون‌های بالارده در سایزهای بالا به کیفیت تصویر 4K مجهز شده اند. در این مقاله قصد داریم ارزانترین تلویزیون 4K سامسونگ را برای شما معرفی کنیم. شما با خواندن این مقاله به راحتی می‌توانید تلویزیونی مناسب با نیاز و هزینه خودتان خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ

لیست قیمت بهترین تلویزیون های 4k موجود در بازار

کیفیت تصویر 4K چیست؟


کیفیت تصویر یا وضوح 4K از جمله کلماتی است که حتماً بسیاری از افراد آن را شنیده‌اند. کیفیت تصویر 4K یا رزولیشن فورکی در ارتباط با کیفیت تصاویر می‌باشد. این تکنولوژی تکنولوژی جدیدی است که در سال 2014 در تلویزیون‌ها به کار رفته است. برند ال جی اولین برند بود که اقدام به تولید تلویزیون‌های 4K نمود. تلویزیون‌هایی که از وضوح تصویر 4K برخوردار هستند تمامی تصاویر با رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل نمایش می‌دهند. این تراکم پیکسلی گسترده باعث شده است که شما دقیق ترین جزئیات را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند 4K از جمله تلویزیون‌هایی هستند که تحول بسیار بزرگی را در دنیای تلویزیون‌ها ایجاد کرده است. قابلیت 4K در صفحه نمایش تلویزیون تحول کاملا بزرگ و چشمگیر محسوب می‌شود. تلویزیون‌های 4K در مقایسه با تلویزیون‌های Full HD رزولوشن و وضوح بالاتری دارد. از تلویزیون Full HD تحت عنوان 1080 پیکسل نیز یاد می‌شود. یکی از دلایلی که باعث شده است نام 4K را برای این کیفیت تصویر انتخاب کنند این است که تلویزیون‌های 4K در مقایسه با تلویزیون‌های Full HD چهار برابر رزولیشن بیشتری دارد در نتیجه تمامی تصاویر با وضوح بالا و شفافیت بیشتری ارائه می‌دهد. تلویزیون‌های 4K در حدود 8 میلیون پیکسل دارند. شما می‌توانید ارزانترین تلویزیون 4K سامسونگ را در این مقاله بخوانید و متناسب با نیاز خودتان هرکدام از این تلویزیون‌ها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ

تلویزیون 4K بخریم یا نخریم؟


همانطور که قبلاً گفتیم تلویزیون‌های 4K از رزولوشن بیشتری در مقایسه با تلویزیون‌های Full HD برخوردار هستند و می‌توانند تمامی تصاویر را کاملاً طبیعی برای شما ارائه دهد. تمامی صحنه‌های پخش شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون کاملاً شفاف و درخشان هستند. پرفروش ترین تلویزیون‌ها در حال حاضر تلویزیون‌هایی هستند که به کیفیت تصویر 4K مجهز شده‌اند. شما با خرید کیفیت تصویر 4K در سال‌های آینده نیازی به تعویض تلویزیون نخواهید داشت. اگر کیفیت تصویر ملاک مهمی برای شما محسوب می‌شود باید به دنبال خرید تلویزیون 4K باشید. زیرا کیفیت تصویر 4K تمامی محتواها را با کیفیت خارق العاده برای شما ارائه می‌دهد. خرید تلویزیون‌های 4K باعث می‌شود که شما تا سالیان آتی از این تلویزیون استفاده کرده و از مشاهده محتوای مختلف لذت ببرید.


قیمت تلویزیون 4K سامسونگ


اگر قصد خرید تلویزیون دارید به شما توصیه می‌کنیم که حتماً تلویزیون‌های 4K بخرید. تلویزیون‌های 4K از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند تمامی محتواها را کاملا شیک و زیبا برای شما ارائه دهد. زمانی که شما تلویزیون 4K میخرید در طولانی مدت زیاد نیازی به تعویض کردن تلویزیون نخواهید داشت. باید این نکته را بگوییم که تلویزیون‌های 4K سامسونگ در مقایسه با تلویزیون‌های Full HD از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اگر به طور کلی خرید تلویزیون 4K برای شما مقرون به صرفه نمی باشد و از نظر هزینه مشکل دارید می‌توانید به دنبال خرید تلویزیون‌های Full HD باشید. در این مقاله ارزانترین تلویزیون 4K سامسونگ را برای شما معرفی می‌کنیم. این تلویزیون‌ها جز بهترین انتخاب‌ها برای شما محسوب می‌شوند علاوه بر اینکه کیفیت تصویر 4K دارند از قیمت پایین نیز برخوردار هستند. اگر قصد خرید تلویزیون 4K با قیمت مناسب دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. در ادامه ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ را برای شما معرفی می‌کنیم.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ

تلویزیون سامسونگ TU8300


تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل TU8300 به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است. این تلویزیونی یکی از جذاب ترین مدل‌های سری 8 سامسونگ می‌باشد. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8300 به صورت منحنی طراحی شده است و کاملا شیک و زیبا می‌باشد. با توجه به این که صفحه نمایش منحنی جلوه‌ی بسیار خاص به خانه کاربران می‌بخشد این تلویزیون با استقبال بسیار گسترده روبرو شده است. تلویزیون منحنی سامسونگ TU8300 بسیار شیک و زیبا طراحی شده و طرفداران زیادی دارد و قاب اطراف آن کاملاً باریک است. همچنین قسمت پشتی این تلویزیون در قسمت وسط گودی وجود دارد. تلویزیون 4K سامسونگ TU8300 تمامی رنگ‌ها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون کاملا جذاب و شفاف ارائه می‌دهد. شما فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خودتان را با کیفیتی بسیار بالا و کامل لذت بخش بر روی صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ TU8300 مشاهده می‌کنید. تلویزیون 2020 سامسونگ مدل TU8300 به صفحه نمایش کریستال مجهز شده است. وجود صفحه نمایش کریستال باعث شده است که این محصول بتواند تمامی رنگ‌ها را کاملاً دقیق و غنی برای شما به نمایش بگذارد.

تلویزیون اسمارت سامسونگ TU8300 در سایز صفحه نمایش 55 اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون می‌تواند تمام تصاویر را به صورت زنده و طبیعی بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه دهد. تلویزیون 2020 سامسونگ مدل TU8300 به پردازنده تصویری Crystal processor 4K نیز مجهز شده است. با وجود این پردازنده تمامی تصاویر سریع تر از آنچه که شما در ذهن دارید پردازش شده و و با بالاترین کیفیت در حد رزولوشن 8 میلیون پیکسل برای شما نمایش داده می‌شود. تلویزیون 2020 سامسونگ TU8300 از جمله محصولات سری 8 سامسونگ محسوب می‌شود و این تلویزیون توسط کشور کره ساخته شده است و تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل دارد. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون سامسونگ TU8300 این است که به نرخ رفرش ریت 60 هرتز مجهز شده است. این نرخ رفرش ریت در کنار پردازنده قدرتمند باعث شده است که تمامی تصاویر سریع اکشن و ورزشی بدون تاخیر و تاری با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه شود. معمولاً محصولات برند سامسونگ کاربری‌های عمومی دارد و شما می‌توانید در زمینه‌های مختلف از این تلویزیون استفاده کنید.

تلویزیون منحنی سامسونگ TU8300 از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی نیز پشتیبانی می‌کند. تلویزیون 4K سامسونگ TU8300 به دو پورت USB و سه پورت HDMI مجهز شده است. این تلویزیون از نظر سیستم صوتی نیز قدرتمند بوده و صدای کاملاً رسا و واضح برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون 2020 سامسونگ TU8300 به سیستم صوتی دو کانال مجهز شده و بلندگوهای آن 10 وات توان صوتی دارد و تلویزیون به طور کلی 20 وات صدا را برای شما ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع ال ای دی است و با وجود پنل VA شما تمامی تصاویر را با کنتراست بسیار بالایی مشاهده می‌کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8300 به سیستم عامل تایزن مجهز شده و امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این تلویزیون به گیرنده داخلی و خارجی نیز برخوردار است و می‌تواند تمامی شبکه‌ها و برنامه‌ها را با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه دهد.

ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ

تلویزیون سامسونگ TU8072


یکی دیگر از محصولات برند سامسونگ در سال 2020 به بازار عرضه شده است و در لیست ارزانترین تلویزیون فورکا سامسونگ می‌باشد تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8072 است. این تلویزیون کاملا شیک و زیبا طراحی شده و در سال 2020 همراه با امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده به بازار عرضه شده است. تلویزیون 2020 سامسونگ TU8072 در سه سایز 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون از نظر کیفیت تصویر سیستم صوتی امکانات و قابلیت‌های هوشمند در سطح مطلوب قرار دارد و به راحتی می‌تواند رضایت شما را جلب کند. تلویزیون فورکا سامسونگ TU8072 کاملا شیک و زیبا طراحی شده و قابی که در اطراف تلویزیون وجود دارد کاملا باریک است و می‌تواند خانه شما را بسیار شیک و زیبا تر کند. این تلویزیون با داشتن کیفیت تصویر فورکا تمامی زیبایی‌ها را برای به خانه شما وارد می‌کند. تلویزیون 2020 سامسونگ TU8072 از جمله محصولات برتر سال 2020 شناخته شده است. این تلویزیون به فرمت تصویر HDR مجهز شده است و می‌تواند رنگ‌ها را با سرعت و قدرتی بسیار بالا پردازش کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8072 به فرمت HDR +10 نیز مجهز شده است. با وجود این قابلیت شما تمامی تصاویر را به صورت درخشان و کنتراست بسیار بالایی مشاهده می‌کنید.

تلویزیون سامسونگ TU8072 به صورت هوشمند طراحی شده است و سیستم عامل تایزن برخوردار است. این تلویزیون این توانایی را دارد که لیستی از برنامه‌ها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون برای شما ارائه دهد و شما می‌توانید با صرف کمترین زمان برنامه‌های مورد علاقه خود را پیدا کرده و آنها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون ال ای دی سامسونگ TU8072 به موتور پردازنده Crystal processor 4K مجهز شده است. این موتور پردازنده عملکرد بسیار سریع قدرتمندی دارد و می‌تواند تمامی اطلاعات و داده‌های صوتی و تصویری را آنالیز کرده و تمامی محتوا را به صورت خیره کننده برای شما به نمایش بگذارد. تلویزیون سامسونگ TU8072 صفحه نمایش ال ای دی دارد و برای قرار دادن این تلویزیون بر روی میز پایه‌های دو شاخه استفاده شده است. این پایه‌ها در دو طرف تلویزیون قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانند وزن و تعادل تلویزیون را حفظ کنند. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8072 به سرعت رفرش 120 هرتز مجهز شده است. با این سرعت رفرش هیچگونه تاری و تاخیر بر روی صفحه نمایش تلویزیون وجود ندارد و حتی شما می‌توانید تمامی بازی‌های اکشن مسابقات ورزشی را با کیفیت بسیار بالا و بدون تاری دریافت کنید. تلویزیون اسمارت سامسونگ TU8072 لحظات سریع فیلم را به صورت فوق‌العاده برای شما به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون توسط کشور مصر ساخته و مونتاژ شده است. قاب پشتی این محصول از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی برخوردار است.

تلویزیون سامسونگ TU8072 به دو پورت USB و سه پورت HDMI مجهز شده است. این تلویزیون می‌تواند با قیمت بسیار مناسب تمامی نیازهای شما را برآورده کند. تلویزیون فورکا سامسونگ TU8072 دارای 20 وات توان صوتی است و می‌تواند صدای کاملا واضح و رسا برای شما ارائه دهد و جوابگوی مهمانی‌های شما و جشن تولدها و دورهمی‌های تان می‌باشد. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع ال ای دی است و پنل به کار رفته در این محصول از نوع پنل VA می‌باشد. تلویزیون سامسونگ TU8072 به سیستم عامل تایزن مجهز شده و دنیایی از امکانات هوشمند را برای شما ارائه میدهد. این محصول به گیرنده داخلی و خارجی نیز مجهز شده است و می‌تواند تمامی شبکه‌های داخلی و خارجی را برای شما ارائه داده و شما تمامی محتوای مورد علاقه خودتان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون با کیفیت 4K و تراکم پیکسلی 3840 در 2160 پیکسل مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ TU8072 قابلیت اتصال به اینترنت نیز دارد و دسترسی شما را به برنامه‌های مختلف فراهم می‌کند.

ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ

تلویزیون سامسونگ TU8000


تلویزیون 2020 سامسونگ مدل TU8000 یکی از ارزان‌ترین تلویزیون 4K سامسونگ شناخته شده است. این تلویزیون نه تنها از قیمت مناسبی برخوردار است در لیست پرفروش ترین تلویزیون‌های سری 2020 سامسونگ قرار گرفته است. تلویزیون 4K سامسونگ TU8000 یکی از محصولات سری 8 سامسونگ می‌باشد. این تلویزیون کاملا شیک و زیبا طراحی شده و پایه‌های دو شاخه دارد. رنگ پایه‌های این تلویزیون خاکستری رنگ است و می‌تواند نمای بسیار شکیل را به خانه کاربران ببخشد. تلویزیون 2020 سامسونگ TU8000 به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8000 تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل دارد. این تلویزیون همچنین به فرمت استاندارد HDR نیز مجهز شده است و می‌تواند با محدوده دینامیکی بالا تمامی رنگ‌ها را با کنتراست بسیار بالا ارائه داده و شما تمامی جزئیات را مشاهده می‌کنید. همچنین این تلویزیون از صفحه نمایش درخشانی برخوردار است. تلویزیون سامسونگ اسمارت TU8000 به موتور تصویر UHD مجهز شده است. این موتور تصویر کاملا قدرتمند است و می‌تواند تمامی اطلاعات و داده‌ها را آنالیز کند.

تلویزیون 2020 سامسونگ TU8000 به سرعت رفرش 60 هرتز مجهز شده است. این تلویزیون می‌تواند تمامی محتواهای سریع و اکشن را با کیفیت بسیار بالا و بدون کشیدگی و تاری برای شما نمایش دهد. تلویزیون اسمارت سامسونگ TU8000 دارای ورودی و خروجی‌های مختلف است. تعداد پورت‌های HDMI در این تلویزیون به سه عدد می‌رسد و شما می‌توانید با استفاده از این پورت به راحتی تمامی اطلاعات صوتی و تصویری خودتان را به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کرده و آنها را با کیفیت بسیار خیره کننده مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ TU8000 دارای دو پورت USB نیز می‌باشد. همچنین این محصول به خروجی نوری و پورت لن دارد. پورت لن امکان اتصال سیمی شما را به اینترنت فراهم می‌کند. شما می‌توانید به اینترنت متصل شوید وبگردی کنید و به دنیای اطلاعات و داده‌ها دسترسی خواهد داشت. تلویزیون 2020 سامسونگ TU8000 از 20 وات توان صوتی برخوردار است. این تلویزیون سیستم صوتی قدرتمندی دارد و به دو بلندگوی ده واتی و سیستم صوتی دو کاناله مجهز شده است. تلویزیون ال ای دی سامسونگ TU8000 دارای پنل VA است و می‌تواند تمامی محتواها را با کنتراست بسیار بالا ارائه دهد. کنتراست تلویزیون یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در کیفیت تصویر و در نتیجه در خرید تلویزیون محسوب می‌شود. تلویزیون سامسونگ TU8000 به سیستم عامل تایزن مجهز شده است. سیستم عامل تایزن مهمترین بخش در تلویزیون اسمارت TU8000 محسوب می‌شود و این محصول می‌تواند سرگرمی‌های بسیار متنوعی را برای شما ارائه دهد. تلویزیون سامسونگ TU8000 گیرنده داخلی و خارجی دارد و توسط کشور کره ساخته شده است شما می‌توانید به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید و در صفحات اینترنت محتوای مورد علاقه و مورد نیاز خود را به جستجو بپردازید.

تلویزیون اسمارت سامسونگ TU8000 به دو دستیار صوتی Google Assistant و Amazon Alexa مجهز شده است. این تلویزیون می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند که کاربران با استفاده از صدا تلویزیون را مدیریت و کنترل کنند. همچنین این محصول با برنامه SmartThings کاملاً هماهنگ است. شما می‌توانید این برنامه را دانلود کرده و به گوشی همراه خود نصب کنید و سپس تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه‌تان را به یکدیگر متصل کرده و آنها را مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون سامسونگ TU8000 مدیریت تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه تان را در اختیار شما قرار می‌دهد از ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیگر تلویزیون 2020 سامسونگ TU8000 این است که از برنامه‌ی AirPlay 2 نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت بسیار مهم و کاربردی است تلویزیون اسمارت سامسونگ TU8000 صفحه نمایش ال ای دی دارد و این امکان را برای شما فراهم کرده است که به صورت هوشمند بتوانید تمامی محتوای موجود در محصولات اپل خودتان را با صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید گوشی آیفون، آیپد و مک بوک را به تلویزیون TU8000 متصل کرده و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. تلویزیون 4K سامسونگ TU8000 سایز صفحه نمایش 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 82 اینچ دارد.

ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ

تلویزیون سامسونگ TU7100


تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل TU7100 یکی از بهترین تلویزیون‌های شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. این تلویزیون در سال 2019 در سایزهای 50 اینچ، 55 اینچ، 58 اینچ 65 اینچ، 55 اینچ، 70 اینچ و 75 اینچ به بازار عرضه شده است. تلویزیون 4K سامسونگ TU7100 قیمت مناسب و امکانات عالی بسیار زیادی دارد. این محصول از جمله تلویزیون‌های هوشمند برند سامسونگ است که به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است. تلویزیون 2019 سامسونگ TU7100 تراکم پیکسلی بسیار بالایی دارد و می‌تواند تمامی رنگ‌ها را کاملا جذاب و خیره کننده برای شما ارائه دهد. تلویزیون فورکا سامسونگ TU7100 از نرخ رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند صحنه‌هایی‌های کاملاً زیبا برای شما تولید کند. تلویزیون اسمارت سامسونگ TU7100 از نظر کیفیت صدا نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این تلویزیون 20 وات توان صوتی دارد و می‌تواند با داشتن سیستم صوتی دو کانال نیازهای صوتی معمولی شما را برطرف کرده و تجربه شنیداری دلنشینی را برای شما فراهم کند. تلویزیون سامسونگ TU7100 به قابلیت Multiroom Link مجهز شده و می‌تواند صدای با کیفیت بسیار بالا ارائه دهد. این تلویزیون سیستم صوتی دو کاناله دارد و از 20 وات توان خروجی برخوردار است. صدای پخش شده از این محصول کاملا یکسان و یکپارچه در محیط پخش می‌شود و می‌تواند لحظات بسیار خوبی را برای شما فراهم کند. شما می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را با کیفیت بسیار بالا بشنوید.

تلویزیون 2019 سامسونگ TU7100 به سیستم عامل تایزن مجهز شده است. یکی از ویژگی‌ها و امکانات سیستم عامل تایزن این است که امکان گشت و گذار در اینترنت را برای کاربران فراهم می‌کند. شما نیز به راحتی می‌توانید گوشی هوشمند خود را با استفاده از DLNA یا با استفاده از وای فای دایرکت به تلویزیون TU7100 متصل کنید و هر آن چیزی را که در گوشی خودتان دارید در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون TU7100 مشاهده نمایید. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل TU7100 توسط کشور کره ساخته شده و به گیرنده داخلی مجهز شده است. این تلویزیون دارای دو پورت USB است و شما می‌توانید انواع فلش و حافظه‌های جانبی را به تلویزیون متصل کنید. همچنین تعداد پورت‌های HDMI به سه عدد می‌رسد. پنل به کار رفته در این تلویزیون از نوع پنل VA است و این محصول صفحه نمایش ال ای دی دارد.

ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ

تلویزیون سامسونگ TU7000


یکی دیگر از محصولات برند سامسونگ که در لیست ارزانترین تلویزیون 4K‌های سامسونگ قرار گرفته است تلویزیون TU7000 می‌باشد. این تلویزیون همچنین در لیست بهترین مدل‌های 2020 به عنوان تلویزیونی بسیار مناسب شناخته شده است. تلویزیون‌های سامسونگ TU7000 کاملا شیک و زیبا طراحی شده و پایه‌های دو شاخه دارد. پایه‌های این محصول به گونه ای طراحی شده اند که شما می‌توانید از قابلیت مدیریت کابل استفاده کنید و تمامی کابل‌های متصل شده به تلویزیون را مدیریت کنید و هیچ گونه به هم ریختگی در اطراف تلویزیون وجود ندارد. کابل‌های تلویزیون درون پایه‌ها مخفی می‌شود و این شلوغی و شلختگی در اطراف تلویزیون شما وجود ندارد. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU7000 به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و می‌تواند تمامی تصاویر با کیفیت بسیار بالا و تراکم پیکسلی 8 میلیون پیکسل برای شما ارائه دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول که در کیفیت تصویر تلویزیون نقش بسیار زیادی دارد وجود فرمت استاندارد HDR می‌باشد. با وجود محدوده دینامیکی بالا تلویزیون اسمارت سامسونگ TU7000 می‌تواند تمامی تصاویر را به صورت خیره کننده همراه با رنگ‌های جذاب و شاد را به نمایش بگذارد. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU7000 پردازنده تصویر Crystal Processor 4K دارد. این پردازنده تمامی اطلاعات و داده‌ها را تجزیه و تحلیل کرده و می‌تواند تصاویر زنده و بدون نویز برای شما به نمایش بگذارد. البته 2020 سامسونگ TU7000 سایز صفحه نمایش 50 اینچ، 55 اینچ، 58 اینچ، 65 اینچ 75 اینچ دارد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل TU7000 دارای پورت‌های مختلفی است. این تلویزیون دارای دو پورت HDMI و یک پورت USB است. با توجه به اینکه این تلویزیون از قیمت ارزانی برخوردار است میتواند امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای برای شما ارائه دهد. تلویزیون سامسونگ TU7000 علاوه بر کیفیت تصویر مناسب از سیستم صوتی مطلوبی نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله است و 20 وات توان صوتی برخوردار است. هر کدام از بلندگوهای تلویزیون 10 وات توان صوتی دارد. یکی از فناوری‌های صوتی به کار رفته در این تلویزیون فناوری Multiroom Link می‌باشد. با وجود این قابلیت را می‌توانید تمامی صداها را با کیفیت کاملاً قدرتمند و یکسان دریافت کنید. تلویزیون سامسونگ TU7000 امکان اشتراک گذاری اطلاعات و داده‌ها با استفاده از DLNA و Mirroring را برای شما فراهم کرده است. شما میتوانید موبایل خود را به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کرده و اطلاعات و داده‌های تان را به اشتراک بگذارید. تلویزیون 2020 سامسونگ TU7000 دسترسی شما را به برنامه‌های نتفلیکس یوتیوب و غیره فراهم می‌کند. این تلویزیون با برنامه Apple AirPlay کاملاً سازگار است و با وجود برنامه smart things شما می‌توانید تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه‌تان را به یکدیگر متصل و مدیریت آنها را در دست بگیرید. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU7000 با دستیارهای صوتی Alexa، Bixby و Google Assistant هماهنگ است. این تلویزیون صفحه نمایش ال ای دی دارد و به سیستم عامل تایزن مجهز شده است. تلویزیون ال ای دی سامسونگ TU7000 کاملا شیک و زیبا طراحی شده و گیرنده داخلی و خارجی دارد. همچنین پنل تلویزیون از نوع پنل VA می‌باشد.

ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ

تلویزیون سامسونگ RU7172


تلویزیون سامسونگ RU7172 از فرمت استاندارد HDR و پنل VA پشتیبانی می‌کند. وجود این قابلیت باعث شده است که شما تمام این تصاویر را با جزئیات و کنتراست بسیار بالایی مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7172 به موتور تصویر uhd مجهز شده است. همچنین این تلویزیون سرعت رفرش 60 هرتز دارد و شما می‌توانید تمامی صحنه‌ها را با کیفیت بسیار بالا و بدون تاخیر و کشیدگی مشاهده کنید. وجود فناوری Purcolour باعث شده است که طیف گسترده ای از رنگ‌ها را نیز دریافت کنید. تلویزیون 4K سامسونگ RU7172 برابر 20 وات توان صوتی دارد و یکی از محصولات سری 7 سامسونگ در سال 2019 است. این تلویزیون سه پورت اچ دی ام آی و دو پورت USB نیز برخوردار است. تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7172 دارای منوی اسمارت ‌هاپ است و شما می‌توانید به امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی دسترسی داشته باشید. تلویزیون 4K سامسونگ RU7172 دسترسی کاربران را به صورت سریع و آسان به تمامی برنامه‌ها فراهم کرده است. این تلویزیون صفحه نمایش ال ای دی دارد و از برنامه SmartThings پشتیبانی می‌کند. همچنین با وجود قابلیت Airplay2 شما می‌توانید تمامی اطلاعات و داده‌های خودتان را از دستگاه‌های اپل به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید.

ارزانترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ