امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

سه تلویزیون خوش قیمت 4K ردمی

سه تلویزیون خوش قیمت 4K ردمی

برند ردمی برای بازار هند سه تلویزیون با کیفیت تصویر 4K که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند به بازار عرضه کرده است. برند ردمی تلویزیون ‌هوشمند با نام‌های X50 و X55 و X65 را به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون‌ها به کیفیت تصویر 4K مجهز شده‌اند و می‌توانند تصاویر را با کیفیت و تراکم پیکسلی گسترده نمایش دهند. کیفیت تصویر 4K باعث شده است که این تلویزیون‌ها تمامی تصاویر را با قدرت بالایی ارائه دهند. این سه تلویزیون از فناوری HDR 10 پشتیبانی می‌کند. این محصولات به زودی در بازار هند عرضه می‌شوند.

در دنیای تکنولوژی و فناوری اتفاقی که افتاده است این است که امروزه بازار تلویزیون‌های هوشمند و به خصوص تلویزیون‌های میان رده هوشمند کاملاً داغ است. در چند سال اخیر بسیاری از مردم تمایل دارند که تلویزیون‌های هوشمند تلویزیون‌های میان رده بخرند و به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها به این تمایل و علاقه مردم پاسخ داده و به دنبال ساخت تلویزیون‌های میان رده اما به صورت هوشمند هستند. با توجه به گفته‌های GSMArena برند ردمی به تازگی تلویزیون‌های جدیدی را برای بازار هند عرضه کرده است. این شرکت تلویزیون چینی  Redmi Smart TV X50 و X55 و X65 را به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون‌ها در هند تولید شده اند و امکانات و قابلیت‌های گسترده ای دارند. هر سه تلویزیونی که توسط برند ردمی به بازار عرضه شده است از کیفیت تصویر فورکا پشتیبانی می‌کند و نوع صفحه نمایش LED دارد. همچنین تلویزیون‌ها دارای استانداردهای HDR10 هستند و با وجود قابلیت  +HDR10 و Dolby Vision تمامی تصاویر با کیفیت گسترده‌ی نمایش می‌دهند. به طور کلی 92 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهند.

سه تلویزیون خوش قیمت 4K ردمی _ زیگمو

محصولات شرکت ردمی از نرخ تازه سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند صحنه‌های اکشن ورزشی و صحنه‌های سری را نیز بدون تاری و تأخیر ارائه دهند. با وجود این نرخ رفرش، صحنه‌ها به صورت رسا و واضح ارائه می‌شود. تلویزیون‌های ردمی دارای پروفایل رنگی Vivid Picture هستند که به تکنیک Reality Flow MEMC مجهز شده اند و می‌توانند محتوا را به صورت روان تر و رساتر نمایش دهند.

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های شیائومی موجود در بازار

 

سیستم صوتی تلویزیون‌های جدید ردمی

 سه تلویزیون جدیدی که توسط برند ردمی برای بازار هند عرضه شده است و دارای دو اسپیکر قدرتمند هستند که به طور کلی می‌توانند 15 وات صدا را در سراسر محیط انتشار دهند. سیستم صوتی قدرتمند محصولات ردمی به استانداردها و فناوری‌های صوتی مختلفی مانند DTS Virtual X و Dolby Audio نیز مجهز شده است. با وجود قابلیت دالبی اتموس زمانیکه ساندبار به تلویزیون متصل شده است شما می‌توانید تمامی تصاویر با کیفیت گسترده مشاهده کنید و صداها را نیز با سیستم‌صوتی قدرتمندی دریافت کنید.

سه تلویزیون خوش قیمت 4K ردمی _ زیگمو

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند ردمی

تلویزیونهای جدید سری ایکس ردمی همواره از تلویزیون‌های هوشمند بازار هستند. این تلویزیون‌ها به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT9611 مجهز شده‌اند و 2 گیگ حافظه رم دارند. همچنین با وجود 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می‌توانید اطلاعات و برنامه‌های مورد نیاز خودتان را ذخیره کرده و آنها را بارها و بارها مشاهده کنید. تلویزیون‌های Redmi Smart TV X50 و X55 و X65 همه از درگاه HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند و برای انجام گیم‌ها و بازی‌های مختلف کاملا مناسب هستند. همچنین این تلویزیون‌ها به دو درگاه USB نیز مجهز شده اند و یک جک صوتی اپتیکال و یک درگاه اترنت دارند همچنین این تلویزیون‌ها به جک هدفون نیز مجهز شده‌اند. قابلیت‌های دیگری که می‌توان برای تلویزیون‌های ردمی نامبرد عبارت است از وای فای دو بانده. همچنین این محصولات به بلوتوث نسخه 5 مجهز شده اند. رابط کاربری این تلویزیون‌ها PatchWall شیائومی می‌باشد. این رابط کاربری بر اساس سیستم عامل اندروید تی وی عمل می‌کند.

سه تلویزیون خوش قیمت 4K ردمی _ زیگمو

قیمت تلویزیون‌های ردمی

تلویزیون Redmi TV X50 قیمت 32.999 روپیه (455 دلار) و مدل 55 اینچی قیمت 38.999 روپیه (537 دلار) و مدل 65 اینچی با قیمت 57999 روپیه (800 دلار) دارد. نخستین دور از فروش تلویزیون‌های ردمی از 26 مارس 2021 هم‌زمان با 6 فروردین 1400 در هند آغاز شده است.

سه تلویزیون خوش قیمت 4K ردمی _ زیگمو

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ