امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

نصب برنامه جدید بر روی تلویزیون سامسونگ

نصب برنامه جدید بر روی تلویزیون سامسونگ

امروزه کاربران بسیاری هستند که به دنبال تلویزیون‌های هوشمند و اسمارت می‌گردند. این تلویزیون‌ها می‌توانند امکانات و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهند. یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های اصلی تلویزیون‌های هوشمند این است که کاربران به راحتی می‌توانند از اینترنت استفاده کنند و برنامه‌های خودشان را مانند برنامه‌های Netflix ، You Tube ، Pandora ، Twitter ، Ebay ، Facebook  … دانلود کرده و از خدمات آن‌ها استفاده کنند. بیشتر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ زمانی که به بازار عرضه می‌شوند برخی از برنامه‌ها را به صورت پیش‌فرض دارند، اما اگر کاربران تمایل داشته باشند می‌توانند برنامه‌های دیگری را نیز از اپ استور سامسونگ دانلود نموده و آن را بر روی تلویزیون اسمارت سامسونگ نصب کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد چگونگی نصب برنامه جدید بر روی تلویزیون اسمارت سامسونگ با یکدیگر گفتگو کنیم. اگر تلویزیون اسمارت و هوشمند سامسونگ دارید و می‌خواهید علاوه و برنامه‌های پیش فرض از برنامه‌های دیگر این تلویزیون هوشمند استفاده کنید با ما همراه باشید.
پیش از این که چگونگی نصب برنامه جدید بر روی تلویزیون اسمارت سامسونگ را شرح دهیم، باید به این نکته دقت کنید که مراحل نصب برنامه جدید بر روی تلویزیون هوشمند سامسونگ ممکن است از یک مدل به مدل دیگر تفاوت داشته باشد و حتی در برخی از مدل‌ها تغییراتی در ظاهر منو وجود دارد. این تغییرات ممکن است به خاطر سال تولید تلویزیون باشد. اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ شما پیش از سال ۲۰۱۴ یا در سال ۲۰۱۴ تولید شده است ممکن است منو صفحه و تنظیمات آن با سایر محصولات متفاوت باشد، همچنین مراحل نصب برنامه جدید نیز در این محصولات متفاوت است.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

نصب برنامه جدید بر روی تلویزیون سامسونگ
مراحل نصب برنامه جدید بر روی تلویزیون هوشمند سامسونگ

همانطور که پیشتر گفتیم تلویزیون‌های اسمارت سامسونگ برخی از برنامه‌ها را به صورت پیش فرض بر روی خود دارند، اما اگر شما قصد دارید که غیر از برنامه‌هایی که بر روی صفحه اصلی تلویزیون اسمارت یا اسمارت هاب (Samsung Smart TV ) وجود دارد استفاده کنید، می‌توانید برنامه مورد نظر خودتان را در فروشگاه سامسونگ جستجو کرده و بر روی تلویزیون نصب نمایید. برای نصب برنامه بر روی تلویزیون هوشمند سامسونگ باید تلویزیون شما به اینترنت متصل باشد.
1. در گام اول بعد از اینکه تلویزیون خودتان را به اینترنت متصل کردید، باید وارد حساب کاربری سامسونگ شوید و روی Apps  در نوار منو کلیک کنید.
2. بعد از کلیک کردن بر رویApps  شما وارد صفحه My Apps می شوید. در این قسمت می‌توانید تمامی برنامه‌های نصب شده بر روی تلویزیون هوشمند خودتان را مشاهده کنید.
3. شما با وارد شدن به این صفحه می‌توانید به برنامه‌های دیگر در دسته بندی‌های مجزا نیز دسترسی داشته باشید، به عنوان مثال شما از جدیدترین برنامه‌ها، ویدیو‌ها، محبوب‌ترین‌ها، شیوه زندگی و سرگرمی اطلاعات خواهید داشت.
4. بر روی صفحه My Apps باید به دنبال برنامه مورد نظر خودتان باشید، اگر برنامه مورد نظرتان را پیدا نکردید و دوست دارید برنامه را دانلود و نصب کنید، باید آیکون برنامه را در یکی از دسته بندی های مورد نظر را انتخاب کنید، به عنوان مثال می‌توانید برنامه مورد نظر خودتان را در دسته‌بندی محبوب‎ترین‌ها انتخاب نموده و سپس به صفحه نصب برنامه وارد شوید. در صفحه نصب برنامه شما اطلاعاتی در مورد برنامه و همچنین نحوه کارکرد برنامه را می‌توانید مشاهده کنید.
ممکن است برنامه مورد نظر خودتان را در لیست دسته‌بندی‌ها مشاهده نکنید، به همین دلیل از قابلیت جستجوی تلویزیون استفاده کنید. این قابلیت در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش منو قرار گرفته است. می‌توانید برنامه مورد نظر خودتان را سرچ نمایید/
5. بعد از پیدا کردن برنامه مورد نظر خودتان باید بر روی گزینه Install  کلیک نمایید. در این صورت برنامه مورد نظر شما نصب می‌شود. وقتی برنامه جدید را برای تلویزیون اسمارت سامسونگ نصب می‌کنید این سوال از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید برنامه را باز کنید؟ در صورتی که قصد باز کردن اپلیکیشن و برنامه را ندارید می‌توانید منو را ترک کرده و بعدها در صفحه  My Appsآن را باز کنید.

مراحل نصب برنامه برروی تلویزیون اسمارت
چگونگی نصب برنامه جدید بر روی تلویزیون اسمارت سامسونگ سری ۷

1. برای نصب برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ سری ۷ باید وارد تنظیمات تلویزیون شوید.
2. سپس منوی general  را مشاهده می‌کنید در این قسمت آخرین گزینه یعنی reset setup را باید کلیک کنید.
3. اگر گزینه reset setup تلویزیون شما غیر فعال باشد شما باید وارد منوی مخفی شده و سپس گزینه reset factory را انتخاب نمایید.
4. در مرحله بعدی شما باید وارد قسمت license agreement شوید. این بخش همان بخش موافقت با شرایط استفاده از سامسونگ می‌باشد. در این قسمت شما باید به ترتیب دکمه های volume up + mute + channel up + mute را فشار دهید.
5. بعد از فشار دادن این دکمه ها منویی برای شما باز می‌شود که در این منو اسم همه کشورها وجود دارد. شما باید نام کشور آمریکا را انتخاب کنید و ریجن فروشگاه سامسونگ را به آمریکا تغییر دهید. در این صورت برنامه‌های ایرانی مانند AIO را نمی‌توانید بر روی تلویزیون نصب کنید، زیرا تلویزیون اسمارت سامسونگ برنامه‌ها را بر اساس منطقه جغرافیایی دسته‌بندی کرده است.

چگونگی نصب برنامه جدید بر روی تلویزیون اسمارت سامسونگ سری ۷
چگونه برنامه فیلیمو را بر روی تلویزیون اسمارت سامسونگ نصب کنیم

فیلیمو یک سایت پر طرفدار ایرانی است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که انواع فیلم و سریال‌ها و کارتون‌های جذاب را بتوانند بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنند. اپلیکیشن فیلیمو برای انواع گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند در دسترس می‌باشد. اگر قصد دارید اپلیکیشن فیلیمو را بر روی تلویزیون هوشمند سامسونگ خودتان نصب کنید برای انجام این کار با ما همراه شوید.
1. برای نصب فیلیمو در تلویزیون هوشمند ابتدا باید تلویزیون را به اینترنت متصل کنید. اگر تلویزیون شما از نوع معمولی است و هوشمند نمی‌باشد باید یک اندروید باکس خریداری نموده و با استفاده از این دستگاه، تلویزیون معمولی خودتان را به یک تلویزیون اسمارت تبدیل کنید و در این صورت می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه‌تان را بر روی تلویزیون نصب کرده و از تماشای محتواهای مختلف لذت ببرید. اندروید باکس دستگاه کوچکی می‌باشد که می‌تواند تلویزیون معمولی را به تلویزیون هوشمند تبدیل کند.
2. برای نصب فیلیمو برای تلویزیون هوشمند سامسونگ ابتدا باید برنامه کافه بازار را باز کرده و اپلیکیشن فیلیمو را نصب کنید. اگر این برنامه را ندارید باید از قسمت مرورگر تلویزیون اپلیکیشن فیلیمو را جستجو و سپس دانلود کنید.
راه دیگری که می‌توانید این برنامه را دانلود کنید این است که مستقیما به سایت فیلیمو tv.filimo.com وارد شده و نصب فیلیمو بر روی تلویزیون را جستجو کنید. بر روی سایت فیلیمو می‌توانید نسخه مخصوص این اپلیکیشن را برای تلویزیون پیدا کنید. اگر نتوانستید اپلیکیشن فیلیمو را بر روی تلویزیون نصب کنید، جای هیچ نگرانی نیست وارد مرورگر تلویزیون خود شوید و سایت فیلیمو tv.filimo.com  را وارد کنید در این صورت میتوانید هر فیلم و سریال مورد علاقه خودتان را بدون این که اپلیکیشن را نصب کنید، بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید. البته باید توجه داشته باشید که تلویزیون شما به اینترنت وصل باشد.
ابتدا آدرس فیلیمو tv.filimo.com را جستجو کنید. وقتی وارد این سایت شوید در گوشی هوشمندتان آدرس filimo.com/activate را جستجو کنید. در این صورت به تلویزیون شما کدی ارسال می‌شود که باید این کد را در گوشی خودتان وارد نمایید. در این صورت شما به سایت فیلیمو وارد شده‎اید و می‌توانید از تماشای برنامه‌ها و کارتون‎های این اپلیکیشن لذت ببرید. این روش نصب فیلیمو بر روی تلویزیون برای بیشتر تلویزیون‌ها در برندهای مختلف جوابگو می‌باشد. اگر می‌خواهید سایر اپلیکیشن‌های ایرانی را نیز بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون نصب و مشاهده کنید می‌توانید وارد سایت آن اپلیکیشن‌ها شده و نسخه تلویزیون این اپلیکیشن ها را جستجو و نصب نمایید.

چگونه برنامه فیلیمو را بر روی تلویزیون اسمارت سامسونگ نصب کنیم

چگونه برنامه فیلیمو را بر روی تلویزیون اسمارت سامسونگ نصب کنیم

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ