تلویزیونراهنمای خرید تلویزیون

نوار نوری Philips Hue Play در تلویزیون‌های هوشمند برند فیلیپس

نوار نوری Philips Hue Play در تلویزیون‌های هوشمند برند فیلیپس

 برند فیلیپس هنگام برگزاری مراسم ایفا 2020 نوار نوری جدیدی را به نام Philips Hue Play بازار معرفی کرد. این نوار نوری می‌تواند تجربه تماشای معتبر را با کیفیت بسیار بالاتر و کاملا جذاب برای کاربران فراهم کند. در مراسم ایفا 2020 برند فیلیپس نوار نوری جدید و جذابی را به بازار عرضه کرد. این نوار نوری چراغ‌های رنگی دارد و به گونه ای طراحی شده است که در قسمت پشتی تلویزیون هوشمند قرار میگیرد. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های نوار نوری هیوا Philips Hue Play این است که با توجه به اینکه چه محتوایی بر روی تلویزیون در حال پخش است این نوار نوری تغییر رنگ میدهد و نور‌های بسیار جذابی را بر روی دیوار پشت تلویزیون پخش می‌کند. به همین دلیل شما از مشاهده محتوای مورد علاقه خودتان لذت می‌برد و در آنها غوطه ور می‌شوید.

نوار نوری Philips Hue Play در تلویزیون‌های هوشمند برند فیلیپس _ زیگمو

لیست قیمت بهترین تلویزیون های فیلیپس موجود در بازار

برند فیلیپس تاکنون چندین بار اقدام به عرضه نوار نوری کرده است. بیشتر محصولاتی که توسط برند فیلیپس به بازار عرضه شده است دارای نوار نوری هستند. این بار نیز برند فیلیپس نوار نوری Philips Hue Play را به بازار عرضه کرده است و می‌توان از این نوار نوری در بخش‌های مختلف استفاده کرد. نوار نوری Philips Hue Play می‌تواند رنگ‌های مختلفی را پخش کند در صورتی که در مدل‌های قبلی تمامی نوارهای نوری فقط قابلیت پخش یک رنگ را داشتند اما برند فیلیپس نوار نوری Philips Hue Play را به گونه ای طراحی کرده است که تمامی چراغ‌های ال ای دی در درون این نوار قرار گرفته اند می‌توانند رنگ‌های متفاوت را نسبت به سایر چراغها پخش کنند. این نوار نوری جلوه نوری بی نظیر را برای کاربران فراهم می‌کند و شما از مشاهده محتوای ویدیویی مختلف کاملاً به سر می‌برید.

نسل جدید نوارهای نوری فیلیپس Philips Hue Play دارای براکتهای طراحی مدور هستند تا به راحتی در پشت تلویزیون قرار می‌گیرند. نوار نوری فیلیپس Philips Hue Play می‌تواند تلویزیون‌هایی که حداقل ابعاد 55 اینچ دارند به راحتی پاسخگو باشد. برای اینکه نوار نوری جدید فیلیپس Philips Hue Play را راه بیندازید به تجهیزات اضافی نیز نیاز خواهید داشت. برای کار کردن نوار نوری بر روی تلویزیون باید دستگاهی به نام Hue Bridge را خریداری کنید. این دستگاه 60 دلار هزینه دارد و علاوه بر آن به سینک باکس  Philips Hue Play HDMI که 230 دلار نیز نیاز پیدا خواهید کرد. اگر بخواهید از این قابلیت در رایانه و کامپیوترهای شخصی استفاده کنید باید علاوه بر تهیه دستگاه‌های بالا باید اپلیکیشن Philips Hue Sync را نیز نصب کنید. قطعات مورد نیاز برای اینکه نوار نوری فیلیپس را در قسمت پشتی تلویزیون یا مانیتور نصب کنید در درون جعبه نوار نوری قرار گرفته است..

سازنده سیستم نوری هیو شرکت Signify می باشد. این شرکت تلاش بسیار زیادی کرده است که محصولات نوری با کیفیت تولید کند. شرکت Signify سال‌هاست که تجهیزات نوری تولید می‌کند و هدف آن سرگرم کردن و زیباسازی محیط اطراف کاربران می‌باشد. هدف اصلی این شرکت یک برند چینی از این است که تماشای فیلم‌های سینمایی سریال و بازی‌های ویدیویی را با لذت بسیار زیادی برای شما فراهم کند. شما با خرید این نورهای این نوارهای نوری می‌تواند تجربه بسیار لذت بخشی از مشاهده محتوای مختلف داشته باشید. به گونه‌ای که شما احساس می‌کنید این نورها در درون صفحه نمایش قرار گرفته است و حس واقع گرایانه بسیار زیادی را برای شما ایجاد می‌کند.

نوار نوری Philips Hue Play در تلویزیون‌های هوشمند برند فیلیپس _ زیگمو

با توجه به نوشته‌های رسانه ورج، نوار نوری جدید فیلیپس سرعت بسیار بالایی دارند و به راحتی می‌توانند تغییر رنگ دهند. البته این موضوع شاید باعث حواس‌پرتی برخی از کاربران نیز باشد. نوار نوری جدید فیلیپس در طولهای مختلف برای تلویزیون‌های هوشمند طراحی شده است و اگر ابعاد 55 تا 75 اینچ مورد نظر باشد قیمت 200 تا 240 دلار دارد و قرار است برند فیلیپس این نوار نوری را در 16 اکتبر 2020 به بازار عرضه کند. شرکت Signify  علاوه بر تولید نوار نوری محصولات دیگری نیز به بازار عرضه می‌کند. نوار نوری Philips Hue Play لامپ جدیدی است که نور را به دیوار پشت تلویزیون می‌تاباند و می‌تواند جلوه بسیار ویژه ای را از مشاهده تصاویر مختلفی ایجاد کند. این نوار نوری اولین محصولی نیست که توسط برند فیلیپس بازار عرضه می‌شود اما با این حال از رنگ‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و روشنایی بیشتری نیز دارد و بدنه اش در رنگ‌های متنوع در بازار وجود دارد. این لامپها قیمت 100 دلار دارند و از بدنه متالیک تشکیل شده‌اند. همچنین این قابلیت را دارند که از فناوری بلوتوث پشتیبانی کند. فیلیپس این لامپ‌ها را به روز رسانی کرده و نسخه این را در 19 اکتبر 2020 به بازار عرضه کرده است.

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های فیلیپس موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ