امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

برند پاناسونیک تلویزیون OLED JZ2000 را به بازار عرضه کرد.

برند پاناسونیک تلویزیون OLED JZ2000 را به بازار عرضه کرد.

جدیدترین تلویزیون اولد پاناسونیک تحت عنوان JZ2000 به بازار عرضه شده است. این تلویزیون به پردازنده HCX Pro مجهز شده است و از مجموعه متعددی از اسپیکرها برخوردار است. برند پاناسونیک در آغاز رسمی نمایشگاه 2021 جدیدترین تلویزیون خودش را تحت عنوان تلویزیون اولد به بازار عرضه کرد. این تلویزیون تحت عنوان JZ2000 شناخته می‌شود. تلویزیون JZ2000 به چندین اسپیکر قدرتمند مجهز شده است و می‌تواند کیفیت تصویر خوبی را برای شما ارائه دهد. هنوز از قیمت دقیق این تلویزیون و اینکه دقیقاً در چه سالی به بازار عرضه می‌شود اطلاعات زیادی در دست نیست. به احتمال زیاد این تلویزیون ابتدا به ایالات متحده آمریکا و سپس به اروپا عرضه می‌شود. تلویزیون JZ2000 در سایز‌های 55 و 65 اینچ تولید شده است بنا بر گزارش خبرگزاری دیجیتال ترندز تلویزیون پاناسونیک JZ2000 به بیشتر قابلیت‌های پیشرفته مجهز شده است و از جمله تلویزیون‌های هوشمند پاناسونیک می‌باشد.

برند پاناسونیک تلویزیون OLED JZ2000 را به بازار عرضه کرد. _ زیگمو

لیست قیمت بهترین تلویزیون های پاناسونیک موجود در بازار

پنل به کار رفته در تلویزیون JZ2000 از نوع پنل Master HDR OLED Professional Edition میباشد. بنابر گفته پاناسونیک و مهندسان حوزه تحقیق و توسعه این شرکت، این پنل به صورت انحصاری شخصی سازی شده است و می‌تواند پارامترهای مختلفی را کنترل کرده و کیفیت تصویر عالی را ارائه دهد. این تلویزیون نه تنها کیفیت تصویر قدرتمندی دارد بلکه صفحه نمایش بسیار روشنی نیز دارد و می‌تواند در مقایسه با الگوها نور بهتر و بالاتری را برای شما ارائه دهد. تلویزیون پاناسونیک که JZ2000 از فرمت‌های تصویری مختلفی مانند دالبی ویژن، HLG ،HDR10 ،+HDR10 و HDR10+ Adaptive پشتیبانی می‌کند. همچنین این تلویزیون به فرمت‌های دالبی ویژن مجهز شده است و از آخرین فرمت Dolby Vision IQ برخوردار است. تلویزیون 2021 پاناسونیک JZ2000 می‌تواند لحظات و تجربه دیداری بسیار شگفت انگیزی را برای شما ایجاد کند. این تلویزیون امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای دارد و با وجود فناوری‌های دالبی ویژن به حسگرهای بسیار قدرتمند نوری نیز مجهز شده است و می‌تواند روشنایی و کنتراست صفحه نمایش را با توجه به شرایط محیطی اطراف خودش تنظیم نماید. تلویزیون JZ2000 در هر محیطی که قرار بگیرد می‌تواند تجربه دیداری بسیار لذت بخش و جذابی را برای شما فراهم کند. این تلویزیون به جدیدترین پردازنده تصویری پاناسونیک یعنی HCX Pro AI Processor مجهز شده است. تراشه به کار رفته در این محصول کاملاً قدرتمند است و از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کند و می‌تواند به صورت هوشمند تغییراتی را بر روی صفحه نمایش ایجاد کند.

برند پاناسونیک تلویزیون OLED JZ2000 را به بازار عرضه کرد. _ زیگمو

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون JZ2000

پردازنده به کار رفته در تلویزیون JZ2000 به قدری قدرتمند است که تمامی محتواها را تجزیه و تحلیل می‌کند و می‌تواند تنظیمات صفحه نمایش با سرعت بالا انجام داده و با محیط اطراف خودش کاملاً سازگار شود. برند پاناسونیک معتقد است زمانی که شما با خرید تلویزیون پاناسونیک JZ2000 به تماشای فوتبال می‌پردازید تلویزیون می‌تواند به خاطر پردازنده قدرتمند خود نوع محتوا را تشخیص دهد و تنظیماتی متناسب با آن انجام دهد. به عبارتی می‌تواند چمن ورزشگاه را به صورت واقعی تر ارائه دهد و بازیکنان داخل ورزشکاران را به صورت سه بعدی نمایش می‌دهد. پردازنده به کار رفته در این تلویزیون می‌تواند تنظیماتی برای صدا نیز انجام دهد و این احساس را برای شما ایجاد کند که انگار در صحنه‌ها و تصاویر قرار گرفته اید. پردازنده HCX Pro برای بازی‌های ویدئویی نیز کاملاً اثرگذار خواهد بود. به گفته برند پاناسونیک با فعال شدن حالت Game Mode Extreme کمترین تاخیر در ورودی را دریافت می‌کنید و می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را با کیفیت بالا انجام دهید. تاخیر در ورودی بسیار پایین در تلویزیون‌های ال جی سامسونگ و سونی نیز مطرح شده است. با وجود حالت Game Mode Extreme نرخ نوسازی نیز تغییر پیدا کرده است و با وجود قابلیت درگاه HDMI 2.1 شما می‌توانید بازی‌ها را با کیفیت بالا تجربه کنید. تلویزیون 2021 پاناسونیک JZ2000 برای اجرای بازی‌های ویدیویی کامل مناسب می‌باشد. این تلویزیون سیستم صوتی بسیار با کیفیتی دارد و به همین دلیل از نظر کیفیت صوتی کامل قدرتمند عمل می‌کند. تلویزیون OLED پاناسونیک از کیفیت صوتی بسیار قدرتمندی برخوردار است و این به خاطر شرکت Technics میباشد که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت پاناسونیک است. تلویزیون‌های قبلی پاناسونیک به اسپیکرهای متعددی مجهز می‌شدند که در قسمت جلویی و بالایی تلویزیون وجود داشت و می‌توانست استاندارد دالبی اتموس را برای شما ارائه دهد. اما در تلویزیون JZ2000 اسپیکر‌هایی در قسمت کناری نیز مشاهده می‌کنیم که قدرت صوتی فوق العاده را برای شما ایجاد می‌کند. تمامی اسپیکر‌های به کار رفته در این تلویزیون باعث شده است که سیستم صوتی بسیار قدرتمندی ایجاد شود پاناسونیک این سیستم صوتی را تحت عنوان 360 درجه ساندسکیپ پرو Soundscape Pro می‌شناسد. با وجود اسپیکرهای بیشتر تجربه صوتی بهتری برای شما ایجاد می‌شود و در تمامی صحنه‌ها غوطه ور خواهید شد. شما می‌توانید صدا را به صورت جهت‌دار دریافت کنید. همچنین این تلویزیون به قابلیت بلوتوث دوگانه مجهز شده است و این قابلیت را دارد که دو دستگاه متفاوت مانند اسپیکر و هدفون بی سیم را به صورت همزمان به خود متصل کند.

برند پاناسونیک تلویزیون OLED JZ2000 را به بازار عرضه کرد. _ زیگمو

برند پاناسونیک در تلویزیون جدید خودش در قسمتهای هوشمند نیز تحقیقات زیادی انجام داده است به عنوان مثال این برند نسخه جدید My Home Screen به نسخه 6 ارتقا داده است و قابلیت‌های جدیدی همراه کرده است. به عنوان مثال ریموت کنترل این تلویزیون دارای قابلیت صوتی از فرمان‌های صوتی شما تبعیت می‌کند. همچنین این قابلیت فراهم شده است زمانی که تلویزیون خاموش است شما تصاویر مورد علاقه خود را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. تلویزیون 2021 پاناسونیک JZ2000 از جمله تلویزیون‌های OLED بازار محسوب می‌شود و با وجود قابلیت Game Mode Extreme می‌تواند لحظات بسیار شاد و زیبا را برای شما فراهم کند. وجود فناوری Game Mode Extreme حالتی مشابه با Game Mode  در تلویزیون‌های سامسونگ ایجاد می‌کند. این فناوری زمان پاسخ به فرکانس نمایشگر را کاهش می‌دهد و وضعیت تصویر را برای انجام بازی‌های مختلف بهینه سازی می‌کند. تلویزیون JZ2000 دارای استانداردهای دالبی ویژن است و فرمت  Dolby Vision IQ، HDR10+  پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول به فناوری Filmmaker Mode مجهز شده است و به معنای واقعی برند پاناسونیک در سال 2021 برای رقابت جدی با سایر رقبا پا به میدان گذاشته است.

برند پاناسونیک دست پُر به بازار آمده است. این برند نیز همچون برند ال جی و سامسونگ سراغ استفاده از درگاه HDMI 2.1 رفته است. این درگاه ارتباطی در کنسول‌های بازی Xbox Series X/S و PlayStation 5 مورد استفاده قرار گرفته است. تلویزیون JZ2000 به درگاه HDMI 2.1 مجهز شده است و می‌تواند لحظات بازی بسیار شاد ویژه‌ای را برای شما ایجاد کند. این محصول برای گیم ها نیز گزینه بسیار فوق‌العاده محسوب می‌شود. با وجود قابلیت‌های HFR (High Frame Rate) و VRR (Variable Refresh Rate) در کنار ALLM شما می‌توانید بازی‌های فورکا را با نرخ رفرش ریت 120 انجام دهید و تجربه بسیار دلنشینی را داشته باشید. تلویزیون هوشمند پاناسونیک JZ2000 در هر ثانیه می‌تواند محتوای فورکا را 120 بار تازه سازی کرده و تمامی تصاویر با کیفیت بالا و فوق العاده ارائه می‌شود. آنچه که باعث می‌شود تلویزیون پاناسونیک JZ2000 مورد توجه قرار بگیرد سیستم صوتی بسیار قدرتمند است. تلویزیون JZ2000 به فناوری دالبی اتموس مجهز شده است و می‌تواند صدا را به صورت سینمایی و با کیفیت بسیار بالایی در خانه شما منتشر دهد. شما در هر نقطه از خانه خود را که باشید صدا را با کیفیت بالایی دریافت می‌کنید. زیرا این تلویزیون به اسپیکر‌های کناری پایین و بالا مجهز شده است. در هر قسمت از تلویزیون اسپیکرهای قدرتمند به کار رفته و صدا به صورت چند جانبه در محیط پخش می‌کند. سیستم صوتی تلویزیون JZ2000 با مشارکت شرکت Technics تولید شده است. این سیستم‌ها و بلندگوها در قسمت بالا جلو پایین و اطراف تلویزیون قرار گرفته اند. بلندگوها به گونه‌ای با یکدیگر ترکیب شده اند که در نقاط متفاوت تلویزیون قرار گرفتند و می‌تواند صدا را در سراسر محیط رها کنند با وجود فناوری دالبی اتموس شما تمامی موسیقی‌های مورد علاقه خود را با کیفیت بالایی دریافت می‌کنید.

برند پاناسونیک تلویزیون OLED JZ2000 را به بازار عرضه کرد. _ زیگمو

آنچه که باعث شده است تلویزیون JZ2000 بتواند تصاویر را با کیفیت بسیار فوق‌العاده نمایش دهد پردازنده به کار رفته در این تلویزیون یعنی HCX Pro می‌باشد. این تلویزیون پردازنده بسیار قدرتمندی دارد و می‌تواند علاوه بر تصاویر، صداها را نیز پردازش کرده و آن را با کیفیت بالا ارائه دهد. پردازنده به کار رفته در تلویزیون JZ2000 به صورت هوشمند و خودکار عمل می‌کند و می‌تواند تمامی تصاویر را بهبود دهد. این پردازنده به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت هوشمند می‌تواند محتوای در حال پخش را تشخیص داده و تنظیماتی را متناسب با آن انجام دهد. تلویزیون JZ2000 محتوای اچ دی آر را نیز با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌دهد تلویزیون سری JZ2000 پاناسونیک پنل Master HDR OLED Professional Edition مجهز شده است و از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. این کیفیت تصویر تمامی جزئیات را برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون اسمارت پاناسونیک JZ2000 کاملاً قدرتمند است و در زمینه سیستم صوتی و کیفیت تصویر پیشگام می‌باشد. آنچه که باعث شده سری JZ2000 پاناسونیک قدرتمند باشد پردازنده پیشرفته HCX Pro می‌باشد. این پردازنده‌ها کاملا قدرتمند است و در زمینه هوش مصنوعی پیشرفته می‌باشد. تلویزیون JZ2000 پاناسونیک به هوش مصنوعی مجهز شده است و می‌تواند تمامی داده‌های بصری را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را بلافاصله با کیفیت بالا نمایش دهد. همچنین این تلویزیون به قابلیت Real Time مجهز شده است و الگوریتمی دارد که از بیش از یک میلیون محتوای گوناگون اطلاعات را برداشت کرده و آنها را بعد از مطابقت دادن با محتواها با کیفیت بالا نمایش میدهد.

تلویزیون پاناسونیک JZ2000 کاملا پیشرفته است. این برند که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت دارد محصولات با کیفیت تولید کرده است. برند پاناسونیک تلویزیون JZ2000 را به عنوان تلویزیونی فوق پیشرفته معرفی کرده است. این تلویزیون به پنل OLED مجهز شده است و دارای پیکسل‌های مستقلی است که می‌تواند به صورت مستقل و جدا از یکدیگر خاموش و روشن شده و نور پس زمینه تلویزیون را تأمین کند. با توجه به اینکه تلویزیون JZ2000 به فناوری اولد مجهز شده است نور پس زمینه نیاز ندارد و در نتیجه بدنه این تلویزیون کاملا باریک است. پنل به کار رفته در تلویزیون OLED از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند رنگ مشکی را به صورت غنی نمایش دهد. زیرا پنل‌های OLED رنگ مشکی را به صورتی نمایش می‌دهند که اگر تمامی پیکسل‌ها نوری نداشته باشد رنگ مشکی ارائه می‌شود. به همین دلیل رنگ مشکی با کیفیت بالا ارائه می شود. تلویزیون OLED پاناسونیک JZ2000 در سایزهای 55 اینچ و 65 اینچ تولید شده است و برای محیطهای متوسط و بزرگ کاملا مناسب می باشد. برند پاناسونیک در سال 2021 در نمایشگاه ces برترین تلویزیون های خودش را به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون با عنوان سری JZ2000 به بازار عرضه شده است. یکی از نقاط قوت تلویزیون JZ2000 وجود هوش مصنوعی می‌باشد. همچنین این محصول پردازنده بسیار قدرتمندی دارد و علاوه بر تمامی این ویژگی‌ها و سیستم صوتی بسیار پیشرفته نیز پشتیبانی می‌کند. تلویزیون پاناسونیک JZ2000 به معنای واقعی کیفیت تصویر و سیستم صوتی عالی را برای شما ارائه می‌دهد و می‌تواند تجربه یک زندگی هوشمندی را نیز برایتان ایجاد کند. این تلویزیون کاملاً قدرتمند است و در زمینه‌های مختلف از فناوری‌های جدید دنیا نیز پشتیبانی می‌کند.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های پاناسونیک موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ