امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

بهترین برند تلویزیونی چینی بازار ایران

بهترین برند تلویزیونی چینی بازار ایران

 شاید هنگام خرید تلویزیون این سوال به ذهن شما بیاید آیا تلویزیون‌های چینی ارزش خریدن دارند؟ همواره هنگام خرید تلویزیون، برند‌های بزرگی همچون سونی سامسونگ و ال جی به ذهن ما خطور می‌کند. ما در بازار ایران با طیف گسترده ای از محصولات روبرو هستیم. تمامی تلویزیون‌هایی که خوشبختانه در بازار ایران وجود دارد از کیفیت خوبی برخوردار هستند. در میان تمامی برندهای سونی سامسونگ و ال ‌جی برندهای چینی نیز توانسته‌اند به بازار ایران وارد شوند و با این غول‌ها و برندهای بزرگ دنیا رقابت کنند. در این مقاله قصد داریم به بهترین برند تلویزیون چینی اشاره داشته باشیم. این تلویزیون‌ها امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای دارند اگر قصد خرید تلویزیون چینی دارید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بهترین برند تلویزیونی چینی بازار ایران _ زیگمو

بهترین تلویزیون چینی

به طور کلی اکنون در چین 8 برند مشهور در زمینه تولید و ارائه تلویزیون فعالیت دارند که شامل Hisense ،TCL ،Skyworth ،Haier ،Changhong ،Konka ،LeTV و Xiaomi هستند. به ترتیب برند شیائومی‌ و هایسنس توانسته‌اند در بازار ایران نیز خود را بشناسانند به گونه‌ای که برند شیائومی توانسته از سایر برندها نیز پیش افتاده و توانسته محصولات خودش را به مشتریان عرضه کند. هنگام خرید تلویزیون این سوال برای شما پیش می‌آید که تلویزیون‌های چینی چه مشخصاتی دارد؟ این محصولات به چه فناوری‌ها و قابلیت‌های مجهز شده اند؟ آیا میتوان تلویزیون‌های چینی را با تلویزیون‌های کره‌ای مقایسه کرد؟ آیا می‌توان به تلویزیون‌های چینی اعتماد کرد؟ در این مقاله قصد داریم به تمامی سوالات و پرسشهای شما پاسخ دهیم. می‌خواهیم دو برند شیائومی و‌ هایسنس که از جمله برندهای چینی بازار ایران هستند را برای شما معرفی کنیم. هر کدام از این برندها تلویزیون‌های خودشان را به قابلیت‌ها و امکانات و فناوری‌های بسیار گسترده‌ای مجهز می‌کند. برخی از این تلویزیونها کیفیت تصویر و صدای بسیار قدرتمندی دارد. در ادامه بهترین تلویزیون چینی بازار ایران را برای شما معرفی می‌کنیم. با خواندن این مقاله از دبی کوچولو راحتی می‌توانید در مورد بهترین تلویزیون چینی اطلاعات کسب کنید و هر محصولی را که دوست دارید با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

بهترین برند تلویزیونی چینی بازار ایران _ زیگمو

لیست قیمت بهترین تلویزیون های چینی موجود در بازار

شیائومی بهترین برند تلویزیون چین

 اگر بخواهیم در مورد برند شیائومی صحبت کنیم باید بگوییم که این شرکت الکترونیکی چینی در آوریل 2010 کار خود را در پکن آغاز کرده است. برند شیائومی در زمینه تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند فعالیت دارد و علاوه بر تلفن تلویزیون‌های هوشمند ساعت‌های هوشمند هدفون و لپ‌تاپ را نیز به بازار عرضه کرده است. محصولات برند شیائومی از قیمت مناسبی برخوردار هستند و در قشر جوانان از محبوبیت بالایی نیز برخوردارند زیرا این محصولات امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای دارند. زمانی که صحبت از برند شیائومی می‌شود اولین نکته‌ای که به ذهنمان می‌رسد گوشی‌های شیائومی می‌باشد. گوشی‌های شیائومی نیز به راه خود را به بازار ایران پیدا کرده است و طرفداران زیادی در بازار ایران دارد. برند شیائومی برای اینکه بیشترین سهم را از بازار به خود اختصاص دهد همواره با برند‌های بزرگی همچون سامسونگ ال جی و سونی رقابت تنگاتنگی داشته است. برند شیائومی در تلاش است که محصولات خودش را به گونه‌ای طراحی کند که بتواند سطح بالایی از رضایت مشتریان را جلب کند. در چند سال اخیر برند شیائومی وارد مرحله تولید و ساخت تلویزیون شده است. در سال 2018 برند شیائومی نخستین محصول خودش را در زمینه کیفیت تلویزیون به بازار عرضه کرده است. برند شیائومی هرسال تلویزیون‌های جدیدی را نیز به بازار عرضه می‌کند. معمولاً تلویزیون‌هایی که توسط برند شیائومی به بازار عرضه می‌شود از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با پرداخت اندک هزینه‌، تمامی تصاویر و محتوا را با کیفیت 4K مشاهده کنید. تلویزیون‌های برند شیائومی برای تماشای سریال و مسابقات ورزشی گزینه بسیار ایده آلی محسوب می‌شود. همچنین این تلویزیون‌ها می‌توانند موسیقی‌ها را به صورت دلنواز با کیفیت بالایی پخش کنند.

بهترین برند تلویزیونی چینی بازار ایران _ زیگمو

تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP

برند شیائومی در چند سال اخیر در بازار ایران مورد توجه مردم قرار گرفته است. این برند هرسال محصولات خوبی به بازار عرضه می‌کند. تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP نیز کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. این محصول صفحه نمایش تخت دارد و شما می‌توانید تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP را در اتاق‌ها و هال‌های پذیرایی قرار دهید. بدنه تلویزیون L55M5-5ASP از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد و قاب اطراف تلویزیون نیز باعث شده است ظاهر بسیار زیبایی به تلویزیون اعطا شود. شما می‌توانید تلویزیون L55M5-5ASP را بر روی میز قرار دهید و آن را به دیوار متصل کنید. در هر صورت قاب و بدنه تلویزیون طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و می‌تواند محیطی کاملا ایده آل برای شما ایجاد کند. تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد. این تلویزیون کمترین فضا را اشغال می‌کند و زمانی که به دیوار متصل شود همچون قاب هنری بسیار زیبا عمل می‌کند. تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP دارای پورت‌های HDMI و USB است. همچنین شما می‌توانید از قابلیت بلوتوث و وای فای نیز استفاده کنید. تلویزیون 55 اینچ شیائومی L55M5-5ASP دارای سه پورت  HDMI و از دو پورت USB پشتیبانی می‌کند. تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP دارای پورت اترنت است و همچنین این محصول از پورت انتقال صدا نیز برخوردار است. تلویزیون L55M5-5ASP به راحتی قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌ها با استفاده از ساندبار و بلندگو را دارد و شما می‌توانید با متصل کردن این دستگاهها صدایی با قدرت بسیار بالا دریافت کنید و مهمانی‌ها و مجالس خودتان را رنگ و بوی دیگری ببخشید. تلویزیون اسمارت شیائومی L55M5-5ASP که از بهترین تلویزیون‌های برند چینی در بازار ایران محسوب می‌شود.

کیفیت تصویر تلویزیون‌های شیائومی

محصولات برند شیائومی معمولاً از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. پنل به کار رفته در تلویزیون‌های شیائومی از نوع پنل ده بیتی ال ای دی است. شیائومی قبلا در مدل‌های Mi TV این تکنولوژی را به کار می‌برده است. امروز تلویزیون‌های شیائومی از قابلیت HDR 10 نیز برخوردار هستند و می‌توانند کیفیت تصویر مطلوبی را برای شما ایجاد کند. برند شیائومی از جمله برندهای محبوب و پرطرفدار در چند سال اخیر محسوب می‌شود. این برند همواره در تلاش است که با برندهای بزرگ رقابت کنند و گوی سبقت را از آنها برباید. به همین دلیل تلویزیون‌های خودش را به موتور پردازشگر بسیار قدرتمندی مجهز می‌کند. معمولاً تلویزیون‌های شیائومی دارای موتور قدرتمند Amlogic 960X هستند و می‌توانند با سرعت و قدرت بسیار بالا تمامی تصاویر و محتوا را پردازش کرده و حتی محتوای بی کیفیت را نیز ارتقا می‌دهند. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تصویری تلویزیونهای شیائومی این است که از طیف گسترده ای از رنگ‌ها برخوردار هستند و تمامی تصاویر را با کنتراست بالایی نمایش می‌دهند. اگر به دنبال خرید تلویزیون ارزان قیمت اما با کیفیت عالی هستید خرید تلویزیون شیائومی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تلویزیون‌ها امکانات و قابلیت‌های خوبی دارد و از نظر کیفیت تصویر و کیفیت صدا ایده آل هستند.

سیستم صوتی تلویزیون‌های شیائومی

اگر قصد خرید تلویزیون برای پذیرایی و اتاق‌های خواب دارید تلویزیونهای شیائومی می‌توانند گزینه مناسبی برای شما محسوب شوند. زیرا این تلویزیون‌ها هم صفحه نمایش بسیار شیک و زیبایی دارد و هم از کیفیت بسیار عالی برخوردارند و می‌توانند محتوای صوتی را نیز با کیفیت بالایی برای شما پخش کنند. تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP به دو بلندگوی ده واتی مجهز شده است و شما میتوانید برنامه‌های عمومی مانند اخبار فیلم‌ها و سایر محتواها را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید. شما می‌توانید با خرید تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP تمامی فیلم‌های سینمایی را با هیجان بسیار گسترده‌ای دریافت کنید و تجربه دیداری و شنیداری بسیار ویژه‌ای داشته باشید. در تلویزیون‌های شیائومی این امکان نیز فراهم شده است که شما بتوانید از بلندگوهای خارجی و یا سینمای خانگی به تلویزیون متصل کنید. در این صورت صدای قدرتمند تری خواهید داشت و از تجربه شنیداری بهتری برخوردار می‌شوید.

بهترین برند تلویزیونی چینی بازار ایران _ زیگمو

تلویزیون‌های جدید Mi TV 6 Extreme Edition و Mi TV ES

برند شیائومی در 28 ژوئن 2021  در یک کنفرانس خبری خود در چین از آخرین تلویزیون‌های هوشمند خودش که در سال 2021 تولید و به بازار عرضه شدند و به جدیدترین امکانات و قابلیتهای نیز مجهز شده اند رونمایی کرد. تلویزیون‌هایی که توسط برند شیائومی به بازار عرضه شده‌اند. شامل دو مدل Mi TV 6 Extreme Edition و Mi TV ES می‌باشد. این دو مدل امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای دارند و با یکدیگر متفاوت می‌باشند. به همین دلیل طبیعی است که از قیمت بسیار متفاوتی نیز برخوردار باشند. در ادامه هر کدام از این دو تلویزیون را برای شما شرح می‌دهیم و شما می‌توانید متناسب با نیاز خودتان بهترین تلویزیون شیائومی را انتخاب کرده و با قیمت مناسب خریداری کنید.

بهترین برند تلویزیونی چینی بازار ایران _ زیگمو

تلویزیون شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition

 مدیرکل تلویزیون در کنفرانس خبری خود در چین در 28 ژوئن 2021 اعلام کرد که برند شیائومی تلویزیون‌های خودش را به جدیدترین قابلیت‌ها و امکانات مجهز کرده است که می‌توانند لحظات بسیار شاد و زیبایی را برای کاربران ایجاد کند. تلویزیون شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition از جدیدترین سخت‌افزارها برخوردارند و عملکرد و کارایی بسیار مناسبی دارد. برند شیائومی در این کنفرانس خبری ابتدا از تلویزیون Mi TV 6 Extreme Edition رونمایی کرد. این تلویزیون به صورت نازک و سبک طراحی شده است و از امکانات و قابلیت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. شما با خرید تلویزیون شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition به قابلیت دوربین نیز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با استفاده از این قابلیت لحظات زیبای زندگی خودتان را ثبت کنید. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition با وجود قابلیت دوربین به راحتی مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفت. یکی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون شیائومی که از آن رونمایی شده است قابلیت اصلاح رنگ درجه سه فیلم یعنی LUT می‌باشد. همچنین یکی از نقاط قوت تلویزیون شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition نسخه پیشرفته چیپس می‌باشد. یکی از ویژگی‌هایی که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد این است که تلویزیون Mi TV 6 Extreme Edition بلندگو‌های منحصر به فردی دارد. برند شیائومی همواره با بزرگترین برندهای دنیا رقابت تنگاتنگی دارد و به همین دلیل محصولات خودش را به امکانات و قابلیت‌های بسیار ویژه مجهز کرده است. تلویزیون شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition یکی از اولین تلویزیون‌هایی است که به سیستم صوتی 100 وات برخوردار است. با وجود این قدرت شما تمامی صداها را با کیفیت بسیار بالا و کاملا شگفت انگیز دریافت می‌کنید. با وجود قدرت 100 وات دیگر نیازی به خرید ساندبار یا سیستم‌های صوتی جداگانه نمی باشد. شما با خرید تلویزیون 100 وات شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition می‌توانید مهمانی‌ها و مجالس خودتان را بسیار خاص و ویژه برگزار کنید و تجربه شنیداری قدرتمندی داشته باشید. تلویزیون شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition از قابلیت IMAX Enhanced پشتیبانی می‌کند. با وجود این قابلیت شما میتوانید از این تلویزیون برای انجام گیم و بازی‌های مختلف نیز استفاده کنید. با توجه به اینکه امروزه در میان جوانان انجام بازی‌های کامپیوتری طرفداران بسیار زیادی دارد اگر شما نیز می‌خواهید با خرید تلویزیون به گیمینگ بپردازید تلویزیون شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition کاملا مناسب است. تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV 6 Extreme Edition نمایشگر بسیار قدرتمندی دارد که لایه‌های بسیار نازکی آن را احاطه کرده است. در قسمت جلوی تلویزیون Mi TV 6 Extreme Edition یک دوربین 48 مگاپیکسلی دوگانه هوشمند قرار گرفته است. شما می‌توانید با استفاده از این دوربین تماس ویدیویی برقرار کنید و به راحتی با دیگران ارتباط تصویری بگیرید. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition بیش از صد پارتیشن نور پس زمینه دارد و در سایز 65 اینچ از 224 پارتیشن برخوردار است. همچنین در سایز 75 اینچ 255 پارتیشن نور پس زمینه فراهم شده است. با وجود هر کدام از این قابلیت‌ها روشنایی کیفیت تصویر و کنتراست تحت تاثیر قرار می‌گیرند و تمامی محتوا با کیفیت بسیار بالای ارائه می‌شود. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition از رزولیشن 4K پشتیبانی می‌کند و می‌تواند زاویه دید 178 درجه را برای شما ارائه دهد. تلویزیون اسمارت شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition از نسخه 6 وای فای برخوردار است و به نسخه 5 بلوتوث نیز مجهز شده است. این تلویزیون دارای حافظه جانبی است و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. شما می‌توانید دنیای اطلاعات و داده‌ها را بر روی حافظه تلویزیون ذخیره کرده و آنها را بارها و بارها مشاهده کنید. تلویزیون Mi TV 6 Extreme Edition از قابلیت Dolby Vision برخوردار است.

تلویزیون شیائومی Mi TV ES 2022

شیائومی در سال 2021 تلویزیون جدید خودش را تحت عنوان Mi TV ES 2022 معرفی و رونمایی کرده است. این تلویزیون به سیستم نور پس زمینه چند منطقه‌ای شامل 32، 45 و 60 پارتیشن برای انواع 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ مجهز شده است. همچنین یکی از نقاط قوت تلویزیون شیائومی Mi TV ES 2022 وجود تراشه قدرتمند MediaTek MT 9638 می‌باشد. این تلویزیون می‌تواند تمامی محتواهای تصویری و صوتی را با کیفیت بسیار بالایی پخش کند. تلویزیون MediaTek MT 9638 از حداکثر روشنایی 700 نیت برخوردار است. همچنین این تلویزیون سیستم بلندگوی 12 و 30 وات دارد و صفحه نمایش آن در مقایسه با بدنه 97 درصد است. تلویزیون MediaTek MT 9638 به دستیار صوتی داخلی XiaoAI مجهز شده است. این محصول به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و 94 درصد رنگ‌ها را با کیفیت بسیار بالا و کاملا دقیق و گسترده برای شما نمایش می‌دهد. تلویزیون هوشمند شیائومی XiaoAI 2 گیگابایت رم دارد و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز پشتیبانی می‌کند. با وجود قابلیت وای فای شما به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید و به دنیایی از اطلاعات دسترسی داشته باشید. همچنین تلویزیون XiaoAI از قابلیت بلوتوث پشتیبانی می‌کند و با سایر دستگاه‌ها به راحتی متصل می‌شود.

قیمت تلویزیونهای شیائومی

 تلویزیون شیائومی آسمان در سایز 55 اینچ قیمت 5999 یوان دارد که 930 دلار می‌شود. نسخه 65 اینچی این تلویزیون نیز 7999 یوان است که تقریباً 1240 دلار هزینه دارد. با توجه به اینکه این تلویزیون‌ها امکانات و قابلیت‌های گسترده ای دارد و از قطعات بسیار با کیفیت نیز ساخته شده اند طبیعی است که قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز دارند. قیمت تلویزیون 75 اینچ آسمان برابر 9999 یوان می‌باشد. تلویزیون Mi TV 6 Extreme Edition نیز در سه سایز 55 این 65 اینچ و 75 اینچ در سال 2021 تولید و به بازار عرضه شده است. سایز 55 اینچ تلویزیون 3399 یوان قیمت دارد که معادل 526 دلار می‌باشد. همچنین سایز 65 اینچ 4399 یوان قیمت دارد و معادل 680 دلار آمریکا است. سایز 75 اینچ تلویزیون آسمان 5999 یوان است و 930 دلار آمریکا قیمت دارد. هر دو تلویزیونی که در بالا به آن اشاره کردیم در ژوئیه 2021 به بازار منتشر شده اند. این تلویزیونها قیمت مناسبی دارند و می‌توانند کیفیت تصویر و سیستم صوتی عالی را نیز برای شما ارائه دهند.

تلویزیون شیائومی L43M5-5ARU

 تلویزیون شیائومی مدل L43M5-5ARU محصول سال 2020 برند شیائومی است. این تلویزیون به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است و شما به راحتی می‌توانید به دنیایی از برنامه‌های بسیار جذاب دسترسی داشته باشید. یکی از نقاط قوت سیستم عامل اندروید این است که دنیایی از برنامه‌ها را با کیفیت بسیار بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تلویزیون 2020 شیائومی L43M5-5ARU به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و قابلیت اتصال به اینترنت و بلوتوث دارد. با وجود این قابلیت شما می‌توانید به اینترنت متصل شوید وبگردی کنید و به دنیایی از اطلاعات و برنامه‌ها دسترسی داشته باشید. قابلیت بلوتوث این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانید به راحتی با سایر دستگاه‌ها ارتباط برقرار کنید. تلویزیون L43M5-5ARU قیمت پایینی دارد اما از امکانات و قابلیت‌های گسترده برخوردار است و در مقایسه با برندهای مطرح مانند سامسونگ ال جی و سونی چیزی کم ندارد. تلویزیون ال ای دی شیائومی L43M5-5ARU به پورت‌های HDMI و USB مجهز شده است. این تلویزیون 20 وات توان صوتی دارد و صدا را با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌دهند. و در نتیجه شما از تماشای فیلم‌ها سریال‌ها و موسیقی‌های مختلف لذت می‌برید. تلویزیون L43M5-5ARU کیفیت تصویر خوبی دارد و تمامی برنامه‌ها و مسابقات را بدون هیچ گونه افت کیفیتی را نمایش می‌دهد. یکی از نکات بسیار مهمی که همواره کاربران به آن توجه می‌کنند این است که ممکن است تلویزیون در گذر زمان کیفیت خودش را از دست بدهد و آنها مجبورند تلویزیون را با تلویزیون جدید تعویض کند اما باید گفت که تلویزیون شیائومی L43M5-5ARU کیفیت خوبی دارد و نرم‌افزارهای آن به صورت مداوم به روز رسانی می‌شود و همین دلیل شما می‌توانید تا چندین سال بدون هیچگونه نگرانی از این تلویزیون استفاده کنید.

تلویزیون‌های برند‌ هایسنس

یکی دیگر از برندهای چینی که در بازار ایران نیز فعالیت دارد تلویزیون‌های‌ هایسنس میباشد. این برند از جمله برندهای لوازم خانگی بزرگ و چند ملیتی است که در شهر چینگدائو استان شاندونگ چین قرار گرفته است. برند‌ هایسنس محصولات خودش را با چندین نام تجاری Combine ،Toshiba Gorenje ،Kelon و Ronshen به فروش می‌رساند. این برند با نام‌های این نیز شناخته شده است. برند‌ هایسنس OEM یا سازنده اصلی قطعات محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌هایی که در مورد برند‌ هایسنس وجود دارد این است که بسیاری از محصولات تولیدی این برند توسط سایر برندهای دیگر به فروش می‌رسد. برند‌ هایسنس در حوزه تلویزیون نیز فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای انجام داده است و شما میتوانید با خرید تلویزیون‌ هایسنس تمامی محتوا و صداها را با کیفیت بالایی دریافت کنید. برند‌ هایسنس نخستین تلویزیون خودش را در سال 1978 تولید و به بازار عرضه کرد. این شرکت توانسته است در بسیاری از شرکت‌های دنیا محصولات خودش را به فروش برساند. برند‌ هایسنس محصولات خودش را در آمریکا با نام تجاری شارپ به فروش می‌رساند. در چند سال اخیر محصولات برند‌ هایسنس به بازار ایران نیز عرضه شده است. برخی از تلویزیون‌های‌ هایسنس از کیفیت تصویر 8K برخوردار هستند و می‌توانند لذت دیداری بسیار زیبایی را برای کاربران ایجاد کنند. بگونه‌ای که شما تمامی صحنه‌ها را به صورت زنده و واقعی دریافت می‌کنید. در حال حاضر برند‌ هایسنس از جمله پرفروش ترین برند‌های تولید کننده تلویزیون در چین محسوب می‌شود. اگر قصد خرید تلویزیون‌ هایسنس دارید براحتی می‌توانید تلویزیون‌ هایسنس که در بازار ایران موجود است را با کیفیت خوبی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری کنید.

بهترین برند تلویزیونی چینی بازار ایران _ زیگمو

تلویزیون‌ هایسنس U7WF

تلویزیون‌ هایسنس مدل U7WF طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و اگر بخواهیم این تلویزیون را با سایر محصولات مقایسه کنیم باید بگوییم که این تلویزیون از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. تلویزیون‌ هایسنس U7WF صفحه نمایش تخت دارد و لبه‌های آن به صورت نقره ای طراحی شده است. برای قرار دادن این تلویزیون بر روی میز پایه‌های بسیار شیک و مقاوم نیز وجود دارد. می‌توانید متناسب با پایه‌ها نیز با پهنای پایه از میز های با عرض کم نیز استفاده کنید. تلویزیون U7WF از کیفیت تصویر خوبی برخوردار است و به صورت شیک و زیبا طراحی شده است.

بهترین برند تلویزیونی چینی بازار ایران _ زیگمو

کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند‌ هایسنس U7WF

تلویزیون U7WF به راحتی می‌تواند از نظر کیفیت تصویر رضایت کاربران را جلب کند. این تلویزیون از یکنواختی مشکی در سطح مناسبی عمل می‌کند و در اتاق‌های تاریک تمامی محتوا را با کیفیت عالی نمایش میدهد. تلویزیون U7WF وضوح تصویر بالایی دارد و تمامی قطعاتی که در این محصول به کار رفته است کاملاً با کیفیت می‌باشد. همچنین تلویزیون U7WF صداها را نیز در بالاترین حالت خودش و بدون هیچ‌گونه نویز و خرابی منتشر می‌کند. اگر بخواهیم تلویزیون اسمارت‌ هایسنس U7WF را از نظر سیستم صوتی بررسی کنیم باید بگوییم که این تلویزیون از عملکرد صوتی یک تلویزیون مدرن محسوب می‌شود. نسبت به اندازه صفحه نمایش تلویزیون U7WF صدای خوبی از این محصول خارج می‌شود. صفحه نمایش تلویزیون اسمارت‌ هایسنس U7WF به گونه ای طراحی شده است که بلندگوها در جای مناسبی قرار گرفتند و به همین دلیل صدای که از این تلویزیون خارج می‌شود در تمامی محیط طنین‌انداز می‌شود و کاملاً فراگیر می‌باشد. تلویزیون U7WF هایسنس دو بلندگوی 10 وات دارد و به طور کلی از بیست وات توان صوتی برخوردار است. شما می‌توانید این تلویزیون را برای محیط‌ها و اتاق‌های بزرگ نیز استفاده کنید. حتی اگر صدا را در بالاترین میزان خود نیز قرار دهید که تمامی صداها با کیفیت عالی و با شفافیت بسیار بالایی ارائه می‌شود. شما می‌توانید ویدیو کلیپ یا یک مستند طبیعت را مشاهده کنید و از کیفیت صدای بی نهایت آن لذت ببرید.

بهترین برند تلویزیونی چینی بازار ایران _ زیگمو

تلویزیون چینی ارزان

بیشتر لوازم خانگی که در بازار ایران یافت میشود وارداتی هستند. این بازار تحت تاثیر کشورهای شرق آسیا قرار گرفته است. اگر قصد خرید تلویزیون مناسب دارید می‌توانید برندهایی همچون سامسونگ ال جی و سونی را در نظر داشته باشید اما به این موضوع توجه داشته باشید که برندهای چینی مناسبی نیز در بازار ایران وجود دارند که محصولات درجه یکی تولید می‌کند. این محصولات در مقایسه با برندهای ال جی سامسونگ و سونی از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. امروزه بسیاری از مردم در تمام نقاط جهان تمایل دارند که محصولات شرکت‌های چینی را خریداری کنند. در مقایسه تلویزیون‌های چینی با برندهای کره‌ای باید گفت که برندهای چینی هیچ چیزی از نظر امکانات و قابلیت‌ها در مقایسه با برندهای کره‌ای کم ندارد اما قیمت آن ارزش خرید بالایی دارد.

آیا تلویزیون‌های چینی ارزش خرید دارند؟

شاید تاکنون این سوال برای شما پیش آمده باشد که بهترین برند تلویزیون چینی در ایران کدام است؟ آیا می‌توان بهترین برندهای چینی اعتماد کرد و آیا تلویزیون‌های چینی ارزش خرید دارند؟ در پاسخ تمامی این سوال‌ها باید گفت که برندهای چینی مانند شیائومی و‌ هایسنس رقیب‌های بسیار سخت و سرسختی برای بهترین برندهای موجود در بازار شناخته می‌شود. در چند سال اخیر برندهای چینی با برندهای کره‌ای رقابت تنگاتنگی دارند و محصولات چینی به جدیدترین سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای مجهز شده‌اند. در این مقاله بهترین تلویزیون چینی را برای شما معرفی کردیم شما به راحتی می‌توانید با قیمتی مناسب به دنبال خرید بهترین تلویزیون چینی بازار باشید.

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ