امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی 8K

تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی 8K

برند شیائومی تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED 8K خودش را با نرخ نوسازی 120 هرتز که قابلیت اتصال 5G نیز دارد به بازار عرضه کرده است. برند شیائومی یکی از برندهای معروف در زمینه تولید تلویزیون است که محصولات با کیفیت خوبی را به بازار عرضه کرده است. اما با این حال برند شیائومی در تلاش است که به سراغ تلویزیون‌های بزرگتر که قابلیت‌های منحصر به فردی نیز دارند برود. بازار تلویزیون در چند سال اخیر فقط در چنگ چند شرکت معروف و قدیمی مانند سونی ال جی و سامسونگ و پاناسونیک بود اما امروزه شرکت‌های جدیدی نیز به بازار عرضه شده و محصولات بسیار خوبی را به بازار عرضه می‌کنند به عنوان مثال برخی از این شرکت‌ها شامل شیائومی، اوپو، وان‌پلاس، هواوی و آنر هستند. برخی از این شرکت‌ها در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند کاملا پیشگام هستند و قصد دارند در زمینه بازار تلویزیون‌های هوشمند نیز خود را به دیگران بشناسانند.

تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی 8K _ زیگمو

لیست قیمت بهترین تلویزیوهای 8k

 

 

تلویزیون‌های برند شیائومی

برند شیائومی اولین تلویزیون خودش را در سال 2013 معرفی کرد اما بعد از گذشت چند سال طیف وسیعی از تلویزیون‌های هوشمند را به بازار عرضه کرده است. این برند توانسته است به تازگی دو محصول جدیدی را نیز به بازار عرضه کند که این محصولات از جمله تلویزیون‌های هوشمند هستند و از کیفیت تصویر 8K  پشتیبانی می‌کنند. تلویزیون‌های برند شیائومی که قابلیت بسیار گسترده‌ای نیز دارد از سری تلویزیون Extreme Commemorative Edition محسوب می‌شوند. این تلویزیون به پنل مینی ال ای دی Mini-LED مجهز شده است و از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. با وجود پنل مینی ال ای دی Mini-LED تلویزیون شیائومی می‌تواند 960 نقطه کنترل نور داشته باشد و نسبت کنتراست بیشتری را برای شما ارائه دهد. همچنین این تلویزیون در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌کند. تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد و رزولوشن گسترده و نرخ نوسازی مناسبی نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون می‌تواند حداکثر 700 وات برق مصرف کند.

تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی 8K _ زیگمو

قابلیت‌ها و امکانات تلویزیون شیائومی

تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی از فناوری MEMC برخوردار است. این فناوری می‌تواند فریم‌های میانی را نیز تخمین زده و نرخ فریم محتوای در حال پخش را افزایش دهد و آن را تا ظرفیت پنل 120 هرتز برساند. این تلویزیون از پوشش 98 درصدی طیف رنگی DCI-P3 برخوردار است و به مدیا پلیر داخلی نیز مجهز شده است. همچنین تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی دارای تراشه نواتک است و 4 گیگابایت حافظه رم دارد. یکی از نقاط قوت این تلویزیون وجود 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می‌باشد. تلویزیون 8K شیائومی قابلیت اتصال 5G دارد و از درگاه‌های HDMI 2.1 نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول دارای پورت LAN است و می‌تواند تمامی محتواها را با کیفیت گسترده برای شما ارائه دهد. تلویزیون جدید شیائومی به کیفیت تصویر 8K مجهز شده است اما شیائومی تلویزیون‌های 4k  که از قیمت ارزانترین نیز برخوردار هستند نیز به بازار عرضه کرده است. تلویزیون فورکا شیائومی نرخ نوسازی 120 دارد و به فناوری MEMC نیز مجهز شده است. این تلویزیون برای کنسول‌های نسل نهم بازی‌های ویدئویی Xbox Series X و PS5 نیز کاملا مناسب است و شما به راحتی می‌توانید ایکس باکس سری ایکس و پی اس فایو را نیز به تلویزیون متصل کرده و از آن برای انجام بازی‌های مورد علاقه خودتان استفاده کنید. تلویزیون شیائومی به درگاه HDMI 2.1 مجهز شده است. همچنین این تلویزیون قابلیت دالبی ویژن دارد و تمامی تصاویر را با کیفیت گسترده‌ای برایتان ارائه می‌دهد. تلویزیون 4K پوشش 93 درصدی از طیف رنگی DCI-P3 دارد. این تلویزیون رابط کاربری MIUI شخصی سازی شده دارد و از تراشه مدیاتک نیز برخوردار است. به طور کلی تلویزیون 120 هرتز شیائومی 4 گیگابایت حافظه رم دارد و 64 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز برخوردار است. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی را نیز برای شما ارائه میدهد. تلویزیون 8K شیائومی قابلیت 5G دارد و از نظر قیمت 7 هزار و 300 دلار هزینه خواهد داشت. اگر تلویزیون 8K و رزولوشن گسترده برای شما اولویت ندارد می‌توانید به دنبال خرید مدل فورکا شیائومی باشید که تنها 1500 دلار هزینه دارد.

تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی 8K _ زیگمو

 

تلویزیون جدید شیائومی رزولیشن 8K دارد و تمامی تصاویر با تراکم پیکسلی گسترده عرضه می‌کند. برند شیائومی 2 تلویزیون جدید از سری Mi Master خود را به بازار عرضه کرده است. این دو تلویزیون دارای فناوری مینی ال ای دی هستند که یکی از آنها به کیفیت تصویر فورکا و دیگری به کیفیت تصویر 8K مجهز شده است. تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی صفحه نمایشگر 82 اینچ دارد و تمامی تصاویر را با وضوح بسیار بالایی نمایش می‌دهد. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت 5G نیز دارد و یکی از محصولات سری می مستر شیائومی محسوب می‌شود. تلویزیون 8K شیائومی ‌مینی ال ای دی نمایشگر ال ای دی دارد و از فناوری جدید مینی ال ای دی Mini-LED پشتیبانی میکند. سایز صفحه نمایش این تلویزیون 82 اینچ است و با وضوح تصویر 8K تمامی محتوا را با کیفیت گسترده نمایش می‌دهد. همچنین این تلویزیون دارای نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز است و هر 10 ثانیه 120 بار فریم را می‌تواند تازه سازی کرده و می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالایی ارائه دهد. تلویزیون شیائومی‌ مینی ال ای دی پوشش طیف رنگی 98 درصدی دارد و از مودم داخلی 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون 700 وات برق مصرف می‌کند و به پردازنده نواتک مجهز شده است. این پردازنده می‌تواند تمامی تصاویر را پردازش کرده و با کیفیت بالایی برای شما ارائه دهد. به طور کلی تلویزیون شیائومی مینی ال ای دی Mini-LED 4 گیگابایت رم داخلی دارد و از 256 حافظه داخلی نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای کارت شبکه شرکت گیگابایت است و به پورت HDMI 2.1 مجهز شده است. قیمت تلویزیون 8k شیائومی در چین 49.999 یوان است که معادل 7.327 دلار می‌باشد.

تلویزیون مینی ال ای دی شیائومی

تلویزیون شیائومی با نام Extreme Commemorative به بازار عرضه شده است. این تلویزیون وضوح تصویر عید کا دارد و از نمایشگر بسیار باریکی نیز برخوردار است. به خاطر وجود فناوری مینی ال ای دی Mini-LED این تلویزیون روشنایی بسیار بالایی دارد و سطح روشنایی 2000 نیت برخوردار است و بدنه آن کاملا باریک می‌باشد. تلویزیون 8k شیائومی می‌تواند 960 منطقه کنترل نور را بر روی صفحه نمایش ارائه دهد. یکی از نقاط قوت این تلویزیون این است که به نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شده است. همچنین این تلویزیون دارای فناوری تخمین حرکت و جبران حرکت است و می‌تواند طیف رنگی گسترده را با کیفیت بالا بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه دهد. تلویزیون 82 اینچ شیائومی مینی ال ای دی Mini-LED به نرم افزار پخش فیلم و موسیقی داخلی مجهز شده است. این تلویزیون تراشه بسیار قدرتمند نواتک دارد و از یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این تلویزیون به یک مودم داخلی وای فای و فناوری 5G مجهز شده است و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از پورت HDMI 2.1 ایکس باکس یا پلی استیشن را به تلویزیون متصل کنید و بازی‌های مورد علاقه خودتان را با کیفیت بالا بر روی صفحه نمایش 82 اینچ انجام دهید.

تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی 8K _ زیگمو

مشخصات تلویزیون شیائومی 8k با نمایشگر مینی ال ای دی (mini-LED)

  • نوع نمایشگر فناوری مینی ال ای دی (mini-LED)
  • اندازه نمایشگر 82 اینچ
  • وضوح تصویر ایت کی (۸K)
  • نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز
  • پوشش طیف رنگ 98% طیف رنگ DCI-P3
  • مودم داخلی فایو جی (5G)
  • مصرف برق 700 وات
  • پردازشگر نووآتک 72685 (Novatech)
  • رم 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت
  • خروجی 1-  کارت شبکه شرکت گیگابایت
  • 2-  HDMI 2.1
  • قیمت در چین 49.999یوآن – 7.327 دلار

قیمت تلویزیون 82 اینچ شیائومی مینی ال ای دی Mini-LED

با توجه به اینکه تلویزیون شیائومی صفحه نمایش 82 اینچ دارد و از وضوح تصویر بالایی پشتیبانی می‌کند بدیهی است که قیمت بالایی نیز داشته باشد. این تلویزیون به قابلیت اسمارت مجهز شده است و در چین قیمت 49.999 یوان دارد که معادل 7.327 دلار آمریکا می‌باشد. نمایشگر به کار رفته در این تلویزیون کاملا قدرتمند است و به فناوری مینی ال ای دی Mini-LED مجهز شده است. این فناوری مبتنی بر فناوری اولد عمل می‌کند و با حذف نور پس زمینه مصرف کمتری نیز دارند. تلویزیون 82 اینچ سونی ال ای دی شیائومی 700 وات برق مصرف می‌کند و به همین دلیل در مصرف برق شما نیز صرفه جویی می‌کنند.

تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی 8K _ زیگمو

مشخصات تلویزیون 4K شیائومی ال ای دی

 تلویزیون دیگری که توسط برند شیائومی به بازار عرضه شده است و یکی از محصولات سری مستر شیائومی می‌باشد تلویزیون 4k شیائومی است که نمایشگر 82 اینچ دارد و در بعضی از موارد با تلویزیون 8K شباهت‌هایی دارد. اما از نظر قیمت با یکدیگر کاملا متفاوت می‌باشند. تلویزیون ال ای دی شیائومی 4k  نمایشگر ال ای دی دارد و سایز 82 اینچ برخوردار است. این تلویزیون با کیفیت تصویر فورکا می‌تواند تمامی محتوا را به صورت دقیق و با جزئیات بالا نمایش دهد. همچنین تلویزیون نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز شده است و با سرعت بالا تمامی محتواها را بدون تاخیر و تاری نمایش میدهد. تلویزیون فورکا شیائومی پوشش رنگی 93 درصدی دارد و قابلیت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون به پردازشگر مدیاتک مجهز شده است و با سرعت بالا تصاویر و محتوای صوتی و تصویری را پردازش می‌کند. تلویزیون 4k شیائومی 4 گیگابایت رم دارد و از 60 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این تلویزیون دارای ‌هاست usb است و به پورت HDMI 2.1 مجهز شده است. قیمت این تلویزیون 9.999 یوان است که معادل 1.465 دلار می‌باشد.

تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی 8K _ زیگمو

مشخصات و قیمت تلوزیون‌ 4k شیائومی با نمایشگر ال ای دی

  • نوع نمایشگر ال ای دی (LED)
  • اندازه نمایشگر 82 اینچ
  • وضوح تصویر فورکی (4k)
  • نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز
  • پوشش طیف رنگ 93% طیف رنگ DCI-P3
  • مودم داخلی فایو جی (5G)
  • پردازشگر مدیا تک 9650 (MediaTek)
  • رم 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی 60 گیگابایت
  • خروجی 1-  هاست یو اس بی
  • 2-  HDMI 2.1
  • قیمت در چین 9.999 یوآن – 1.465 دلار

قیمت تلویزیون 4k  شیائومی

 سیاست برند شیائومی این است که قیمت را به نفع مصرف کننده کم می‌کند به طوری که تلویزیون فورکا شیائومی به گونه ای طراحی شده است که قیمت ارزانی دارد اما از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. اگر بخواهیم این دو تلویزیون را با یکدیگر مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که این دو محصول در نوع نمایشگر وضوح تصویر نوع تراشه و انواع اندازه حافظه داخلی و پورت خروجی با یکدیگر متفاوت هستند و بدیهی است که اختلاف قیمت نیز داشته باشند. تلویزیون 4k  در مقایسه با تلویزیون شیائومی 5 برابر ارزان‌تر است اما با این حال امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده ای دارد و به عنوان محصول با کیفیت شناخته شده است.

تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی 8K _ زیگمو

مقایسه تلویزیون 8k و 4k ی شیائومی

این 2 تلویزیون هر دو از جمله محصولات هوشمند برند شیائومی هستند و در بعضی از موارد نیز دارای شباهتها و تفاوتهایی میباشند. تلویزیون 8K شیائومی و تلویزیون 4k شیائومی هر دو از یک سری هستند و نمایشگر 82 اینچ دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک میان این دو تا این است که این دو تلویزیون نمایشگر یکسانی دارند و از نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کنند. هر دو این تلویزیون‌ها به قابلیت اتصال اینترنت 5G مجهز شده اند. همچنین تلویزیون‌ها دارای فناوری تخمین حرکت و جبران حرکت هستند و می‌توانند تمامی محتواها را به صورت صاف و روان نمایش دهد. با این تفاوت که تلویزیون 4k شیائومی کیفیت تصویر 4k  دارد و به پای تلویزیون ایت کا نمی رسد. هر دوی این محصولات رم 4 گیگابایتی دارند حتی تلویزیون 4k شیائومی دارای یک پورت usb است که شما می‌توانید برای اتصال موس و کیبورد از آن استفاده کنید. تلویزیون 4k  تراکم پیکسلی تقریباً نصف در مقایسه با تلویزیون 8k  شیائومی دارد. همچنین تلویزیون اتکا به فناوری مینی ال ای دی Mini-LED مجهز شده است اما تلویزیون 4k  فناوری ال ای دی دارد تفاوت دیگری که میان تلویزیون 4k ر شیائومی و 8k  وجود دارد در میزان پوشش رنگ‌های این دو تلویزیون است.

تلویزیون مینی ال ای دی Mini-LED شیائومی 8K _ زیگمو

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های شیائومی موجود در بازار

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ