بررسی تخصصیتلویزیون

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T:

تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T یکی از مدل ها و محصولات جدید برند سامسونگ می باشد. این تلویزیون مجهز به کیفیت تصویر 4K است و می‌تواند تصاویر و محتوا را با کیفیت بالا بر روی ابعاد 55 اینچ و 65 اینچ به راحتی برای کاربران نشان دهد. تلویزیون سامسونگ Q60T نقاط قوت زیادی دارد و در مقابل از چند نقطه ضعف نیز رنج می برد. تلویزیون سامسونگ Q60T امکانات و قابلیت های فراوانی دارد و تاکنون توانسته است گوی رقابت را از سایر برندها برباید و در میدان رقابت از سایر تولیدکنندگان محصولات خانگی پیشگام باشد. در این مقاله قصد داریم تلویزیون سامسونگ Q60T را از جنبه های مختلف با یکدیگر بررسی کنیم. اگر قصد خرید تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T را دارید با ما همراه شوید.

تلویزیون 4K سامسونگ Q60T یکی از محصولات مدرن و جدید برند سامسونگ می باشد که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. تلویزیون 4K  سامسونگ Q60T عملکرد و کارایی بسیار خوبی دارد و در مقابل از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. سامسونگ تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ ها Q60T را به پنل VA مجهز نموده است. این پنل باعث شده است که نسبت کنتراست تلویزیون بهبود یافته و کاربران بتوانند رنگ مشکی را به صورت یکنواخت و عمیق و گسترده بر روی صفحه نمایش 55 اینچ و 65 اینچ تلویزیون مشاهده کنند. وجود پنل VA باعث شده است که کاربرانی که میخواهند تلویزیون خودشان را در محیط‌های تاریک بگذارند، خرید تلویزیون سامسونگ Q60T را در صدر گزینه های انتخابی خودشان قرار دهد دهند. تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T هندلینگ انعکاسی مناسبی دارد. تلویزیون سامسونگ Q60T دارای نرخ رفرش ریت 60 هرتز می باشد. این زمان پاسخگویی در مقایسه با مدل‌های دیگری که سامسونگ به بازار عرضه کرده بود کمتر است و کاهش یافته است،

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

 

اما با این حال این نرخ می‌تواند لگ ها و نویز های تصاویر را از بین برده و در نتیجه کاربران تصاویر و محتوا های اکشن و سریع را بدون تاری و تأخیر دریافت می‌کنند. همین ویژگی باعث شده است که تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T گزینه مناسبی برای گیمرها باشد. تلویزیون سامسونگ مدل Q60T مجهز به فناوری QLED است و می‌تواند امکانات و قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد. اگر بخواهیم به نقاط قوت تلویزیون سامسونگ Q60T اشاره کنیم باید بگوییم که تاخیر ورودی این تلویزیون بسیار کم است و از نسبت کنتراست عالی برخوردار است و با داشتن فناوری QLED می‌تواند رنگ مشکی را به صورت برجسته و عمیق برای شما نشان دهد. اما این محصول دارای دو نقطه ضعف می باشد که البته در مقایسه با امکانات و قابلیت هایی که دارد می توان به راحتی از این موارد چشم‌پوشی کرد، یکی از نقاط ضعف تلویزیون 4K سامسونگ Q60T زاویه دید ضعیف می باشد و نقطه ضعف دیگر این محصول این است که از نرخ تازه سازی متغیر  VRRپشتیبانی نمی کند.

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

طراحی تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T

حاشیه اطراف این تلویزیون به قدری باریک است که به جرات می توان گفت که این محصول طراحی بدون مرزی دارد. حاشیه‌های قسمت بالا و پایین تلویزیون بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده است. در کنار این سبک طراحی زیبا، باید به طراحی پایه ها نیز اشاره کنیم. لبه های جلوی تلویزیون کمی تیز طراحی شده است و به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی این محصول را نصب کنید و برای محکم کردن آن هیچ پیچی نیاز ندارید. سامسونگ در ساخت این تلویزیون از بهترین مواد استفاده نموده است و به همین دلیل می توان گفت کیفیت ساخت تلویزیون Q60T بسیار عالی است و هیچ گونه عیب و نقصی در فرایند قالبگیری و ساخت آن وجود ندارد. زمانی که به تلویزیون ضربه ناگهانی وارد شود شما می توانید تکان خوردن آن را به وضوح مشاهده کنید اما ایمنی و کیفیت ساخت این محصول در مقایسه با مدل‌های پیشین سامسونگ بسیار ارتقا یافته است. یکی از نکات و قسمتهای مهمی که در طراحی تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ باید به آن اشاره نمود، قاب پشتی تلویزیون می باشد. سامسونگ تلویزیون 4K Q60T را بسیار زیبا و چشم نواز طراحی نموده است و قاب پشتی این محصول جنس پلاستیکی است. اگر به پشت تلویزیون دقت کنید می توانید خط هایی را که دارای الگوی افقی هستند ببینید. این تلویزیون گیره هایی در قسمت پشتی دارد که باعث شده است تا کاربران بتوانند کابل ها را به راحتی مدیریت کرده و سیم های متصل شده و قسمت پشتی تلویزیون را به راحتی مدیریت و هدایت کنند. تلویزیون سامسونگ Q60T در قاب پشتی پورت های مختلفی دارد و در صورت نصب تلویزیون به دیوار شما به راحتی به این پورت ها دسترسی دارید. در قاب پشتی تلویزیون سامسونگ Q60T چهار سوراخ مشاهده می شود که فاصله بین این چهار سوراخ ۲۰۰ میلیمتر می باشد. این طراحی زمانی قابلیت و کارآیی خودش را نشان می‌دهد که شما بخواهید این تلویزیون را به دیوار متصل کنید. سامسونگ این تلویزیون را با ابعاد پشتی VESA 200×200 طراحی نموده است.

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T در مقایسه با مدل هایی که پیشتر در سال ۲۰۱۹ توسط برند سامسونگ به بازار عرضه شده بود از ضخامت بسیار کمتری برخوردار است و نازک تر می باشد. به جرأت می‌توان گفت که بیشترین ضخامت تلویزیون سامسونگ Q60T در قسمت پهلوی آن می‌باشد که 5.9 سانتی متر برابر با 2.32 اینچ است. در این قسمت قاب پورت ها و درگاه های ارتباطی تلویزیون قرار داده شده است و همین موضوع باعث شده است که شما در هنگام نصب تلویزیون به دیوار باید توجه داشته باشید که از چسباندن کامل تلویزیون Q60T به دیوار خودداری کنید. اندازه حاشیه های تلویزیون ۴k سامسونگ Q60T 0.9 سانتی متر یا به عبارتی 0.35 اینچ می باشد. این سایز بسیار نازک است و ضخامت کمی دارد.

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

برای قرار دادن تلویزیون بر روی میز پایه های کشویی طراحی شده است به همین دلیل شما دیگر نیازی نیست که برای محکم کردن تلویزیون و پایه‌ها پیچ ببندید. فقط کافیست زمانی که میخوای تلویزیون را راه اندازی و نصب کنید پایه ها را در جای خود وارد کرده و شما دیگر هیچ کار دیگری لازم نیست انجام دهید. سامسونگ در طراحی تلویزیون Q60T این ابتکار را به کار برده است و این ابتکار باعث شده است که کاربران به راحتی بتوانند تلویزیون را نصب کنند. پایه های نگهدارنده تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T از نوع دو طرف نیستند، قسمت پشتی پایه های سامسونگ Q60T کمی پهن تر می باشد و به طور کلی میزان فضایی که پایه های این تلویزیون اشغال می کند برابر 9.6″×40.2″ اینچ است. پایه ها با این فضا کاملاً تلویزیون را حمایت کرده و وزن آن را به راحتی تحمل میکند. در قسمت روبروی تلویزیونی دکمه ای در زیر آرم سامسونگ وجود دارد و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند زمانی که ریموت کنترل و کنترل از راه دور دسترسی نداشته باشند می توانند تلویزیون را خاموش و روشن کرده یا کانال ها را تغییر دهند و حجم صدا را نیز کنترل کنند.

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

کیفیت تصویر تلویزیون 4K های سامسونگ Q60T

تلویزیون سامسونگ Q60T مجهز به کیفیت تصویر 4K است و می‌تواند تصاویر و محتواها را بسیار ویژه و خاص برای شما ارائه دهد. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T مجهز به قابلیت ها و امکانات تصویری مختلفی است که در ادامه به برخی از ویژگی های تصویری تلویزیون سامسونگ Q60T اشاره می کنیم. یکی از ویژگی ها و نقاط قوت تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T این است که از نسبت کنتراست عالی برخوردار است به طور کلی کنتراست به تفاوت بین روشنایی سیاه و سفید در تلویزیون گفته می‌شود. نسبت کنتراست یکی از فاکتورهای مهمی است که همه کاربران در انتخاب و خرید تلویزیون باید به آن توجه داشته باشند. تلویزیون‌سامسونگ Q60T مجهز به پنل VA است و همین باعث شده است که تلویزیون Q60T نسبت کنتراست خوبی داشته باشد و این تلویزیون بتواند برای اتاق های تاریک بهترین گزینه باشد، زیرا تلویزیون‌سامسونگ Q60T می تواند رنگ سیاه را به خوبی بر روی صفحه نمایش این محصول نشان دهد. نسبت کنتراست تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T برابر با 7000 است. در کنار این نسبت کنتراست باید به این موضوع هم اشاره کنیم که سامسونگ تکنولوژی جدید دوگانه ای را به کار برده است که باعث میشود نور پس زمینه تلویزیون بر اساس محتوا تنظیم شده و در نتیجه نسبت کنتراست تصاویر بهبود یابد. در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که تلویزیون ۴k سامسونگ Q60T مجهز به قابلیت نوردهی موضعی یا Local Dimming نمی باشد.

تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T قادر است تصاویر و محتوا را با روشنایی باورنکردنی بر روی صفحه نمایش 55 اینچ و 65 اینچ تلویزیون نشان دهد و همین روشنایی و درخشش بالا باعث می شود که کاربران بتوانند تمامی جزئیات ریز و دقیق تصاویر را دریافت کنند. باید به اوج روشنایی SDR و اوج روشنایی HDR اشاره کنیم. این دو مولفه برای بیان نور صفحه نمایش تلویزیون به کار می‌رود و به عبارتی اوج روشنایی صفحه نمایش را نشان می‌دهد. روشنایی SDR و HDR با توجه به نوع محتواهای پخش شده متفاوت است با توجه به محتوای پخش شده متفاوت است. به زبان ساده‌تر منظور از روشنایی SDR و روشنایی HDR میزان قابلیت افزایش نور صفحه نمایش است که باعث شده است تا کاربران بتوانند جزئیات بیشتری را مشاهده کنند. اوج روشنایی SDR برای یک صحنه واقعی برابر با ۴۳۸ سی دی بر متر مربع (cd/m²) می باشد، حال آنکه اوج روشنایی HDR برای یک صحنه واقعی ۴۳۶ دسی سی دی بر متر مربع (cd/m²) است. منظور از SDR محدوده دینامیکی استاندارد می باشد و این عبارت مخفف (Standard Dynamic Range) است و منظور از HDR محدوده دینامیکی بالا است که مخفف عبارت  (High Dynamic Range) میباشد.

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

 

قابلیت نمایش رنگها در تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T

تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T می تواند رنگ خاکستری را به صورت یکنواخت برای کاربران ارائه دهد. وجود فناوری Gray Uniformity باعث شده است که رنگ های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش 55 اینچ و 65 اینچ یکنواخت بوده و شما می توانید این رنگ ها را به صورت خالص دریافت کنید. رنگ خاکستری هنگام نمایش ۵۰ درصد خاکستری برابر است با  %3/528 درصد و هنگام نمایش ۵ درصد خاکستری برابر است با %0/951 است. باید بگوییم که این مقدار عددی در خور و شایسته بوده و مناسب تلویزیون می باشد. اما نکته قابل توجه اینجاست که در هنگام مشاهده صفحه نمایش تلویزیون کناره‌های آن کمی تیره تر می باشد.

یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های تصویری تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T قابلیت Black Uniformity میباشد. این قابلیت رنگ سیاه و مشکی را به صورت یکنواخت و عمیق بر روی صفحه نمایش 55 اینچ و 65 اینچ تلویزیون نمایش می‌دهد. میانگین اختلاف این مقدار برای تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T برابر با %0/494 می‌باشد. این قابلیت یک ویژگی استثنایی است و یکی از نقاط قوت این محصول محسوب می‌شود. به همین دلیل شما فیلم ها و محتواهای مورد علاقه تان را می توانید در محیط های تاریک به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

تلویزیون 4K سامسونگ Q60T قادر است رنگ ها را با طیف گسترده و به صورت عمیق برای کاربران ارائه دهد. تلویزیون سامسونگ Q60T مولفه PQ  را در نمودار EOTF  به خوبی دنبال می‌کند. نمودار EOTF  عملکرد تبدیل داده ها به روشنایی را توصیف می کند. تلویزیون سامسونگ Q60T مؤلفه PQ را تا انتهای آن دنبال کرده و در انتها شروع به نزول کردن میکند. زمانی که شما در حال بازی کردن هستید و بازی های خودتان را بر روی صفحه نمایش 55 اینچ و 65 اینچ تلویزیون منتقل کرده اید، تلویزیون سامسونگ Q60T در حالت Game  نور صفحه نمایش تاریک تری نسبت به سایر محتواها دارد. البته شما می توانید به تنظیمات تلویزیون رفته و از منو Contrast Enhancer بیشترین میزان نور یا های را برای حالت Game  نیز انتخاب کنید.

تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T دارای عملکرد گرادینت یا محو شدگی رنگهای مناسبی است. یکی از ویژگی ها و قابلیت های تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T این است که فریم های آن هیچگاه افت نمی‌کند و خطر سوختگی زمانی که تصویری برای طولانی مدت بر روی صفحه نمایش نشان داده شود وجود ندارد و این ویژگی مدیون پنل VA است و تمامی تلویزیون هایی که به پنل VA مجهز هستند از این نقطه قوت برخوردارند.

 

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

زاویه دید تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T

همانطور که پیشتر اشاره کردیم یکی از نقاط ضعف تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T بخش مربوط به زاویه دید آن است. البته بیشتر تلویزیون هایی که مجهز به پنل VA هستند دارای زاویه دید ضعیفی می باشند به گونه‌ای که شما زمانی که از زاویه ۲۳ درجه تلویزیون را مشاهده کنید دیگر نمی‌توانید ۸۰ درصد رنگ ها را تشخیص داده و در زاویه ۲۳ درجه شما شاهد افت رنگ و کیفیت تصاویر خواهید بود. همچنین در زاویه ۳۲ درجه هنگام تماشای تلویزیون نور نمایشگر نسبت به زاویه مستقیم تا ۷۵ درصد کاهش می یابد.

بازتاب نور در تلویزیون ۴k سامسونگ Q60T

پیشتر به این موضوع اشاره کردیم که تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T از بازتاب نور بسیار عالی پشتیبانی می‌کند و هندلینگ انعکاسی دارد. صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T دارای روکش نیمه براق است و به همین دلیل هندلینگ انعکاسی آن در سطح عالی قرار دارد. زمانی که شما محتوا و فیلم‌های خودتان را در اتاق‌های تاریک و روشن مشاهده کنید موضوع خاصی وجود ندارد و هیچ نوری و بازتاب نوری شما را آزار نمی دهد، اما اگر تلویزیون در مقابل پنجره یا نور مستقیم قرار بگیرد در این صورت بازتاب نوری که اتفاق می افتد ممکن است کیفیت محتوا را کاهش داده و حتی کاربران را آزار دهد.

 

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

زمان پاسخگویی و تاخیر در ورودی تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T

زمانی که کاربران محتوا و فیلم های مورد علاقه خودشان را بر روی صفحه نمایش تا 55 اینچ و 65 اینچ تلویزیون مشاهده می‌کنند هیچ گونه عمل سوسو زدن یا چشمک زدن نمایشگر را نمی بینند و این قابلیت یکی از مزایا و نقاط قوت تلویزیون ۴k سامسونگ Q60T است. تلویزیون سامسونگ Q60T زمان پاسخگویی بسیار عالی دارد و زمان ثبت شده برای استفاده از ۱۰۰ درصد قابلیت تلویزیون برابر با 13/7ms است که زمانی بسیار خوب و مناسب می باشد. تلویزیون هوشمند سامسونگ Q60T از نرخ تازه سازی متغیر یا VRR پشتیبانی نمی کند به همین دلیل تلویزیون ۲۰۲۰ Q60T مجهز به قابلیت های FreeSync، فرمت HDMI VRR نمی باشد. منظور از لگ یا میزان تاخیر در ورودی به مدت زمانی گفته می شود که این زمان برای پردازش اطلاعات ورودی و پخش آن بر روی صفحه نمایشگر نیاز است، تلویزیون سامسونگ Q60T در کمترین زمان ممکن اطلاعات را دریافت کرده آنها را پردازش می‌کند و می‌تواند با سرعت بالا بر روی صفحه نمایش 55 اینچ و 65 اینچ نشان دهد. اگر حالت گیمینگ تلویزیون فعال باشد این تاخیر در ورودی به کمترین زمان ممکن نیز می رسد. زمانی که شما محتوا یا فیلمی را با وضوح ۱۰۸۰p یا کیفیت تصویر فول اچ دی مشاهده می کنید و نرخ تلویزیون 60 هرتز است این تاخیر در ورودی 9.8 میلی ثانیه بوده و این ویژگی در مقایسه با مدل‌های پیشین سامسونگ که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است، ۵ میلی ثانیه بهتر شده است. اگر شما به انجام بازی های مختلف علاقه دارید و می خواهید از صفحه نمایش تلویزیون به عنوان مانیتور گیمینگ استفاده کنید، باید در تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T حالت Game و Game Motion Plus را فعال کنید و در این صورت میتوانید از منو Auto Low Latency Mode را فعال کنید و سیستم به صورت اتوماتیک به کنسول های بازی متصل شده و حالت گیمینگ را فعال میکند. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T در نرخ 60 هرتز از کیفیت های تصویر اچ دی، فول اچ دی و 4K پشتیبانی می کند و می تواند این کیفیت ها را با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز به بهترین شکل ممکن و بدون تاخیر و تاریخ برای کاربران ارائه دهد.

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

پورت ها و درگاه های ارتباطی تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T

قاب پشتی تلویزیون 4K های سامسونگ Q60T از پورت ها درگاه های ارتباطی مختلفی پشتیبانی می‌کند و این امکان را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند به راحتی محتوای صوتی و تصویری خودشان را از راه‌های مختلف بر روی صفحه نمایش 55 اینچ و 65 اینچ تلویزیون منتقل کرده و از مشاهده آنها بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرند. به طور کلی تلویزیون سامسونگ Q60T مجهز به سه پورت HDMI دو پورت USB یک کامپوزیت، ورودی یک ورودی آنتن، یک ورودی اترنت Ethernet ، یک پورت نوری صدای دیجیتال یا اپتیکال می باشد. برخی از این پورتها به صورت رو به عقب طراحی شده‌اند به همین دلیل زمانی که شما می‌خواهید تلویزیون را به دیوار متصل کنید حتماً باید فضایی بین تلویزیون و دیوار قرار دهید که بتوانید به راحتی از این پورت ها استفاده کنید. تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ سامسونگ Q60T از فرمت های تصویری مختلف مانند  Wi-Fi (2.4 GHz,5 GHz)، HDR10 ،HDR10+ ،HDCP 2.2 ، HL و فرمت های صوتی مانند ARC، eARC و Dolby Atmos و Dolby Digital پشتیبانی می کند. شما می توانید با استفاده از پورت HDMI  به راحتی صدا را با استفاده از فرمت eARC  با کیفیت بالا به تلویزیون منتقل کرده و آن را با سیستم صوتی عالی تلویزیون گوش دهید.

 

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ Q60T

تلویزیون سامسونگ Q60T مجهز به سیستم صوتی قدرتمندی است و صدای پخش شده از این محصول بسیار بلند و با کیفیت می باشد. کمترین گستره فرکانسی تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T برابر 80 هرتز است. این تلویزیون نمی تواند صدا را در اتاق تصحیح و اصلاح کند و این قابلیت را که صدای خروجی را با توجه به فضای اتاق تنظیم کند ندارد.

سیستم عامل تلویزیون هوشمند سامسونگ Q60T

سامسونگ محصولات خود را به سیستم‌عامل Tizen مجهز نموده است و تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T از این موضوع مستثنی نبوده و از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می‌کند. سامسونگ سیستم عامل Tizen  را بر روی تلویزیون Q60T به گونه ای قرار داده است که این تلویزیون در صفحه اصلی آن به جای سفید رنگ سیاه دارد. این ویژگی باعث شده است که لگ هایی ایجاد شود و امیدواریم در بروزرسانی بعدی که برای این تلویزیون می آید مشکل لگ های ایجاد شده از بین برود. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T از طیف بسیار گسترده‌ای از برنامه ها پشتیبانی می کند که کاربران به راحتی می‌توانند این برنامه‌ها را دانلود و بر روی تلویزیون نصب کنند. یکی از فروشگاه‌های اپلیکیشن که بر روی این تلویزیون وجود دارد فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ Samsung app store است و کاربران می‌توانند اپلیکیشن های مورد علاقه خودشان را دانلود نموده و نصب کنند. همچنین سیستم عامل قدرتمند تایزن از بیشتر فرمت های رایج صوتی و تصویری که از طریق usb به تلویزیون متصل می‌شود پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی ها و قابلیت های تلویزیون سامسونگ Q60T مربوط به بخش ریموت کنترل آن می باشد. این مورد کنترل شبیه ریموت کنترل های مدل‌های پیشین طراحی شده است اما با این تفاوت که دکمه های آن امکان دسترسی سریع کاربران را به بیش از ۱۰۰ شبکه فراهم می کند. البته این قابلیت در آمریکا و کانادا فعلا پاسخگو می باشد. شما با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ Q60T می توانید سایر دستگاه‌های رانیز مدیریت و کنترل کنید. کنترل از راه دور تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ Q60T دارای میکروفونی است و شما می توانید کانال های ورودی را تغییر داده و برنامه های مورد علاقه تان را باز کنید. همچنین می توانید از طریق این میکروفون سوالات خودتان را درباره آب و هوا و یا ساعت بپرسید، اما این امکان برای کاربران وجود ندارد که از طریق صوتی در Netflix  به جستجوی فیلم بپردازند. جعبه تلویزیون سامسونگ Q60T از اقلام و لوازم همراهی برخوردار است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. تلویزیون سامسونگ Q60T دارای ریموت کنترل، دو باتری، دفترچه راهنما و گیره برای مدیریت کابل ها است.

 

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

 ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ Q60T:

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

سایر عکس های مربوط به تلویزیون Q60T:

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60T

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجو در بازار

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ