بهترین تلویزیونتلویزیونراهنمای خرید تلویزیونقیمت تلویزیون

قیمت بهترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌های هایسنس 2020 و 2021

قیمت بهترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌های هایسنس 2020 و 2021

برند هایسنس کمپانی چینی می‌باشد که در عرصه تولید لوازم برقی و دیجیتال فعال است. این برند یک شرکت چند ملیتی محسوب می‌شود و در سایر کشورها نیز شعبه‌های متعددی دارد. تلویزیون‌هایی که توسط برند هایسنس به بازار عرضه می‌شود امکانات و قابلیت‌های مناسبی دارد و محصولات این برند از قیمت مناسبی نیز برخوردار است به همین دلیل این برند هایسنس طرفداران خاصی دارد و در میان طرفداران محبوبیت پیدا کرده است. تلویزیون‌های برند هایسنس مجهز به رابط هوشمند VIDAA می‌باشد. وجود این سیستم عامل باعث شده است که شما می‌توانید تنظیماتی برای تلویزیون انجام داده و از قابلیت‌های هوشمند تلویزیون‌های مختلف برخوردار شوید. در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین تلویزیون‌های برند هایسنس با شما گفتگو کنیم. در ادامه لیستی از بهترین تلویزیون‌های هایسنس را برای شما ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید هر کدام از این محصولات را با استثنایی‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی زیگمو تهیه کنید.

قیمت بهترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌های هایسنس 2020 و 2021

لیست قیمت بهترین تلویزیون های هایسنس موجود در بازار

تلویزیون هایسنس B7101

تلویزیون هایسنس B7101 یکی از محصولات برند هایسنس می‌باشد. نوع صفحه نمایش این تلویزیون از نوع ال ای دی است و تلویزیون هایسنس B7101 مجهز به کیفیت تصویر 4K میباشد. تلویزیون ال ای دی هایسنس B7101 رزولوشن 2160 * 3840 پیکسل برخوردار است. تلویزیون فورکی‌ هایسنس B7101 دارای سیستم عامل VIDAA میباشد و می‌تواند امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی را در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون مجهز به سیستم‌عامل هوشمندی است و از قابلیت‌های اسمارت پشتیبانی می‌کند.
تلویزیون هایسنس B7101 در سال 2019 به بازار عرضه شده است و این تلویزیون سایزهای مختلفی دارد تراکم پیکسلی بالا باعث شده است که شما بتوانید تمامی جزئیات ریز و دقیق صحنه‌ها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهد کنید. یکی از ویژگی‌های تلویزیون ال ای دی هایسنس B7101 وجود فناوری وای فای است. شما می‌توانید بدون استفاده از سیم به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید. امروزه قابلیت‌های اسمارت مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. تلویزیون اسمارت هایسنس B7101 نمایش ال ای دی دارد و می‌تواند تصاویر و محتوا را با کیفیت بالا برای شما ارائه دهد. تعداد پیکسل‌های این تلویزیون بالا است و وضوح و کیفیت تصاویر را ارتقا می‌دهد. یکی از ویژگی‌های تلویزیون هایسنس B7101 می‌توانید با استفاده از وای فای یا کابل LAN به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید. شما با خرید تلویزیون 4K هایسنس B7101 به برنامه‌های یوتیوب دسترسی دارید.
این تلویزیون دارای فروشگاه برنامه است و شما می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را دانلود نمایید و بر روی تلویزیون نصب کنید. تلویزیون هایسنس B7101 مجهز به فناوری HDR می‌باشد. وجود پردازنده چهار هسته‌ای باعث شده است تمامی برنامه‌ها بر روی صفحه نمایش تلویزیون کامل روان و نرم ارائه شود. تلویزیون فروشگاه هایسنس B7101 نرخ رفرش تصویر 60 هرتز برخوردار است و برای همین صحنه‌های اکشن و مسابقات ورزشی را با کیفیت بالا برای شما ارائه می‌دهد. یکی از فناوری‌های به کار رفته در این تلویزیون فناوری PurColo و Auto Motion Plus است. این فناوری باعث دستگیری گسترده ای از رنگ‌ها برای شما ارائه شود.

تلویزیون هایسنس B7101
تلویزیون 2020 هایسنس A7120

تلویزیون هایسنس A7120 مجهز به کیفیت تصویر 4K است. این تلویزیون صفحه نمایش ال ای دی دارد و می‌تواند تصاویر محتواها را با کیفیت بالا برای شما ارائه دهد. تلویزیون هایسنس A7120 توسط برند هایسنس به بازار عرضه شده است و مجهز به سیستم عامل Vidaa می‌باشد. وجود این سیستم عامل باعث شده است شما می‌توانید به سرگرمی‌ها و برنامه‌های مختلف دسترسی داشته باشید. تلویزیون هوشمند هایسنس A7120 مجهز به برنامه RemoteNow می‌باشد و با استفاده از این برنامه شما می‌توانید با استفاده از تلفن همراه هوشمند خودتان تلویزیون را کنترل کنید. تلویزیون هایسنس A7120 دارای قابلیت نصب بر روی دیوار نیز می‌باشد و صحنه‌های پخش شده کیفیت بالایی دارد و تصاویر با جزئیات فراوانی برای شما ارائه می‌شود.
تلویزیون ال ای دی هایسنس A7120 مجهز به فناوری اچ دی آر است و از فرمتهای HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. وجود این قابلیت‌ها باعث شده است که تصاویر کیفیت بالاتری داشته و تمامی جزئیات برای شما پخش شود. اگر به محتوای 4K دسترسی نداشتید جای هیچ نگرانی نیست تلویزیون 2020 هایسنس A7120 دارای فناوری 4K Upscaling است و می‌تواند کیفیت‌های پایین را ارتقا داده و در حد فورکا نشان دهد. سیستم صوتی تلویزیون ‌هایسنس A7120 در سطح مطلوبی قرار دارد و هایسنس این تلویزیون را به فناوری‌های صوتی مختلفی مانند Dolby Audio و Dolby DTS مجهز نموده است. شما با خرید تلویزیون هایسنس A7120 به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید وبگردی کنید و صفحات مختلف را جستجو نمایید. این محصول سیستم صوتی مطلوبی دارد به طور کلی دو بلندگو دارد. وجود فناوری دالبی دیجیتال باعث شده است که صدای پخش شده واضح و رسوا در سراسر محیط پخش شود.

تلویزیون 2020 هایسنس A7120
تلویزیون هوشمند هایسنس A7100

تلویزیون ال ای دی هایسنس A7100 مجهز به قابلیت HDR است و از فرمت‌های HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون در کنار ارائه تصاویر با کیفیت بالا از سیستم صوتی مطلوبی نیز برخوردار است. تلویزیون هایسنس A7100 مجهز به کیفیت تصویر 4K است. این کیفیت تصویر رزولوشن 2160 * 3840 پیکسل برخوردار است و می‌تواند تصاویر و محتواها را با کیفیت بالا و به صورت باورنکردنی برای شما ارائه دهد. این محصول از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی برخوردار است و سه پورت HDMI و پورت USB دارد. تصاویر و محتوای پخش شده بر روی صفحه نمایش هایسنس A7100 به قدری واقعی و طبیعی است که شما احساس می‌کنید در همان صحنه‌ها قرار دارید. کیفیت تصویر فوق در مقایسه با فول اچ دی 4 برابر رزولوشن بیشتری دارد.
تلویزیون اسمارت هایسنس A7100 مجهز فناوری Viewing Angle می‌باشد. این فناوری زاویه دید گسترده ای را برای کاربران ایجاد کرده به گونه ای که شما از هر نقطه به تصاویر نگاه کنید کیفیت اولیه آن‌ها حفظ می‌شود. این تلویزیون به طور کلی از 20 وات توان خروجی برخوردار است. . یکی از فناوری‌های صوتی تلویزیون هوشمند هایسنس A7100 فناوری Sport Mode می‌باشد. این فناوری باعث شده است که صدا و تصویر با یکدیگر هماهنگ شده و سیستم صوتی صدای با کیفیتی را برای شما ارائه دهد و شما بهترین فیلم‌ها و تصاویر با کیفیت فوق العاده دریافت کنید. تلویزیون هایسنس A7100 به صورت پیش‌فرض مجهز به اپلیکیشن‌های You Tube، Netflix و Amazon Prime می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی به اینترنت متصل شده و محتوای این شبکه‌ها را با کیفیت 4K مشاهده کنید. یکی از قابلیت‌های هوشمند تلویزیون هایسنس A7100 فناوری Remote Now می‌باشد. برای قرار دادن این تلویزیون بر روی میز پایه‌های دو طرف به صورت هشتی شکل طراحی شده است. جنس این پایه‌ها پلاستیک و به زیبایی می‌توانند دکوراسیون خانه شما را دگرگون کند.

تلویزیون هوشمند هایسنس A7100
نتیجه گیری

برند هایسنس کمپانی چینی می‌باشد که در عرصه تولید لوازم برقی و دیجیتال فعال است. این برند یک شرکت چند ملیتی محسوب می‌شود و در سایر کشورها نیز شعبه‌های متعددی دارد. تلویزیون‌های برند هایسنس مجهز به رابط هوشمند VIDAA می‌باشد. در این مقاله در مورد بهترین تلویزیون‌های برند هایسنس با شما گفتگو کردیم. شما می‌توانید هر کدام از این محصولات را با استثنایی‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی زیگمو تهیه کنید.

قیمت بهترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌های هایسنس 2020 و 2021

 

لیست قیمت بهترین و پرفروشترین تلویزیون های هایسنس 2020 موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ