بررسی تخصصیتلویزیون

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ QN800A سال 2022

بررسی تلویزیون سامسونگ QN800A

تلویزیون سامسونگ QN800A یکی از تلویزیون های هوشمند رده بالا محسوب می شود که بهترین تجربه تماشای هشت کی (8K) را در اختیار افراد قرار می دهد. همه ما می دانیم که اگر بخواهیم تقریباً 95٪ کیفیت یک تلویزیون را تضمین کنیم، باید در مورد این صحبت کنیم که سامسونگ مدل های عالی را برای همه نوع کاربران به ما ارائه می دهد. با این حال، این بار در مورد قدرتمندترین چیزی که امروز می توانیم پیدا کنیم صحبت می کنیم. و ما به طور خاص به Samsung QN800A اشاره می کنیم.

 از آنجایی که این محصول یکی از پیشگامان کیفیت و فناوری هشت کی (8K) است، همچنان می توان نقاط ضعف و ایرادات آن را مشاهده کرد. لازم به ذکر است که ضعف این مدل در مقایسه با سایر مدل ها ضعیف نشدن آن و عدم ایجاد ایرادات قابل توجه در عملکرد عادی روزانه است. همچنین باید منتظر اپدیتها و به روز رسانی های جدید برای این محصول و سایر محصولات ساخته شده در این دسته باشید تا بهترین کیفیت را تضمین کنید.

معرفی تلویزیون هوشمند سامسونگ QN800A

معرفی تلویزیون هوشمند سامسونگ QN800A

این تلویزیون یکی از دو مدل اول بازار با کیفیت هشت کی (8K) با نور پس زمینه مینی ال ای دی می باشد. به طور کلی، اغراق نیست اگر بگوییم که این تلویزیونها قادر به ارائه روشنایی بالا یا حداکثر روشنایی هستند و آنها را برای مشاهده محتوا در اتاق های تاریک یا روشن که نسبت کنتراست و درجه بندی محلی در این مدل ضعیف است، مناسب می کند. شرایط نور اضافی را می توان در اطراف اشیاء نوری موجود یافت. تلویزیون سامسونگ QN800A سرعت پردازش بالایی دارد و از ورودی HDMI 2.1 و عملکرد VRR پشتیبانی می کند. این ویژگی ها این تلویزیون را برای گیمرها مناسب می کند.

در جمع بندی در مورد این مدل، با توجه به قیمت این مدل و ضعف برخی ویژگی ها به دلیل روشنایی و سرعت پردازش چشمگیر و سایر ویژگی ها، می توانم بگویم که این تلویزیون از کیفیت بالایی برخوردار است. در ادامه این متن ویژگی ها و جزئیات تلویزیون سامسونگ QN800A توضیح داده شده است.

تلویزیون سامسونگ QN800A یکی از آن مدل هایی است که در موقعیت ها و انواع کاربردها قابل استفاده است. این مدل با ایجاد نقاط قوت مانند SDR و HDR و درخشندگی بالای تصویر، HDMI 2.1 را به طور کلی به درگاه ورودی متصل می کند و شرایط تصویر را بهبود می بخشد و کیفیت هشت کی (8K) را تست می کند. این مدل عملکرد قابل اعتماد و رضایت بخشی در کنترل بازتاب دارد. تمامی این ویژگی ها این محصول را برای هر کاربری به خصوص در محیط های پر نور مناسب می کند. همچنین به عملکرد ضعیف این محصول از نظر کنتراست و طیف رنگی گسترده صفحه نمایش توجه داشته باشید که یک عیب جدی تر آن عملکرد کم نور موضعی است. فعال کردن این ویژگی واقعاً وضعیت کنتراست را بهبود می بخشد، اما باید با بسیاری از شرایط نوری اضافی کنار بیایید.

[button color=”primary” size=”small” link=”https://dobeikochooloo.com/product/75qn800a/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید تلویزیون سامسونگ QN800A[/button]

طراحی تلویزیون سامسونگ QN800A

طراحی تلویزیون سامسونگ QN800A

یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب و خرید محصول باید به آن توجه کرد، شکل و ویژگی های تلویزیون است. مهم است که تلویزیونی تهیه کنید که مطابق با استانداردهای فعلی باشد و در عین حال با دستگاه مورد نظر در داخل سازگار باشد. اکنون به عنوان نمونه استاندارد طراحی یک دست باریک در نظر گرفته می شود که می تواند در چندین موقعیت نصب استفاده شود. با توجه به طراحی تلویزیون سامسونگ QN800A ، لبه های نازک و ضخامت بسیار نازک آن، ممکن است افراد زیادی را مورد توجه قرار دهد. در همین حال، اضافه کردن جعبه سامسونگ تا حد زیادی مشکلات سیم کشی را حل می کند. در مجموع می توان گفت که مدل این محصول سامسونگ هم از نظر طراحی کلی و هم از نظر ساخت از استاندارد بالایی برخوردار است و می تواند رضایت مردم را به خوبی جلب کند.

سبک تلویزیون هوشمند سامسونگ QN800A

سبک تلویزیون هوشمند سامسونگ QN800A

سبک طراحی این مدل تلویزیون سامسونگ را می توان بازطراحی تلویزیون QLED سامسونگ QN800T 2020 دانست، اما ویژگی ها و جزئیات طراحی به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. یکی از جذابیت های طراحی این مدل جعبه One Connect Box است. جعبه One Connect Box می تواند شامل تمام جزئیات مربوط به ورودی دستگاه باشد، بنابراین تمام کابل ها و سیم های متصل به تلویزیون در این جعبه قرار می گیرند. تنها کابل قابل مشاهده کابل اصلی دستگاه برای اتصال دستگاه به منبع برق است. می توان گفت که این ویژگی احساس به هم ریختگی و سردرگمی سیم کشی و کابل ها را از بین می برد و به شما این امکان را می دهد که از سلامت و ایمنی سیم کشی برق اطمینان حاصل کنید.

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ QN800A تخت است و دارای بلندگوی پشتی برای پخش بهتر صدا است. شاید بسیاری از طراحی این اسپیکر خوششان نیاید، اما با نگاه به صفحه نمایش متوجه آن نخواهید شد.

پایه این مدل شباهت زیادی به سایر مدل های عرضه شده توسط این برند دارد، تفاوت اصلی این است که ارتفاع پایه نسبتاً کوچکتر است. در این تلویزیون پایه در مرکز لبه پایینی قرار داردکه برای طراحی اتاق زیبا و عالی است. پایه برای تحمل وزن دستگاه و اتصال آن به میز تلویزیون بدون لرزش کافی است.

اگر تلویزیون 65 اینچی سامسونگ QN800A بخرید، اندازه استاندارد آن 14.2 در 11.3 اینچ است. این اندازه گیری ها شامل جعبه سامسونگ نمی شود. با در نظر گرفتن جعبه، اندازه عمودی تا میز 12.9 اینچ است. .

قسمت پشتی تلویزیون هوشمند سامسونگ QN800A

 

قسمت پشتی تلویزیون هوشمند سامسونگ QN800A

پشت این مدل نیز مانند دیگر ویژگی های این دستگاه بازطراحی شده است. پنل پشتی از VESA 400*300 استفاده می کند و با ترکیب دو ماده فلزی و پلاستیکی طراحی شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، این مدل دارای یک بلندگوی داخلی در پشت است. این ویژگی در مدل های قبلی سامسونگ وجود نداشت و یکی از تغییرات طراحی جدید تلویزیون QN800A سامسونگ محسوب می شود. کاور سامسونگ که به عنوان ابزار مدیریت کابل استفاده می شود نیز به دو صورت قابل نصب است. می‌توانید جعبه را مستقیماً پشت پایه تلویزیون در پشت تلویزیون یا جداگانه در کنار تلویزیون نصب کنید. به لطف این کیس، هیچ قلابی در پشت برای اتصال کابل ها وجود ندارد.

اگر به قاب سامسونگ دقت کنید متوجه می شوید که گوشه های کناری قاب دارای کلاهک های پلاستیکی هستند که مخصوص مدیریت کابل ها طراحی شده اند.

[button color=”primary” size=”small” link=”https://dobeikochooloo.com/product/75qn800a/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید تلویزیون سامسونگ QN800A[/button]

لبه و ضخامت

یکی از ویژگی های طراحی جالب تلویزیون سامسونگ QN800A وضوح گوشه ها و باریک بودن دستگاه است. این حاشیه نمایشگر با عرض 0.35 اینچ یا 0.9 سانتی متر محیط  را احاطه کرده است. نکته بعدی ضخامت تلویزیون است. این مدل به عنوان یکی از باریک ترین مدل های موجود شناخته می شود. این مدل سامسونگ 0.83 اینچ (2.1 سانتی متر) ضخامت دارد، ضخامت کف دست شما، از بالا تا پایین تلویزیون. لبه های نازک و باز یکی از ویژگی هایی است که خریداران را به سمت این مدل جذب می کند.

کیفیت ساخت

لازم به ذکر است که کیفیت مونتاژ و مواد به کار رفته در این مدل به اندازه سایر محصولات سامسونگ می باشد. هیچ گونه فرورفتگی در پشت دستگاه وجود ندارد و تمام قسمت ها محکم و انعطاف پذیر هستند. تلویزیون سامسونگ QN800A بسیار قوی و بادوام طراحی شده است. تنها مشکلی که در این مقاله با آن مواجه شدم لرزش خفیف دستگاه در حالت ایستاده است. این حرکات کوچک کاملاً طبیعی است و در نصب و ابعاد تکیه گاه ها مشکلی ایجاد نمی کند.

تا اینجا به مشخصات اصلی ظاهر و ساخت تلویزیون سامسونگ QN800A پرداختیم. بسته به سلیقه و ترجیحات می توان در مورد کیفیت و مقبولیت این مدل نتیجه گیری کرد.

صفحه نمایش استاندارد QN800A

صفحه نمایش استاندارد QN800A

عملکرد تلویزیون سامسونگ QN800A می تواند از روشنایی بالایی مانند SDR و HDR استفاده کند که آن را برای نمایش تصاویر در محیط های بسیار روشن و جزئیات در نور کم مناسب می کند. از نظر کنتراست نمایشگر، تراکم و طیف رنگی، عملکرد محصول بسیار خوب است. عناصر تیره کننده محلی که قرار است کنتراست را بهبود بخشند و رنگ های تیره تر را نشان دهند نیز کیفیت پایینی دارند و همچنان نور اضافی را نشان می دهند. خوشبختانه پالت رنگی این مدل محصول سامسونگ پس از کالیبراسیون به دقت و کیفیت بالایی دست می یابد. تلویزیون QN800A سامسونگ با دقت مورد توجه قرار گرفته است، اما زاویه دید محدود آن باعث می شود این ویژگی جذابیت کمتری داشته باشد.

به طور ساده کنتراست یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین معیارها برای کیفیت نمایش نهایی یک تصویر در نظر گرفته می شود. این بخش توانایی نمایشگر برای نمایش کنتراست سیاه/سفید را توضیح می دهد. تلویزیون شما باید بتواند سفید کامل و سیاه کامل را نمایش دهد.

برای تلویزیون سامسونگ QN800A نمی توانم بگویم که کیفیت کنتراست به اندازه کافی خوب است. به طور دقیق می توان گفت که کنتراست طبیعی این مدل 1613:1 است. با فعال کردن کم نور محلی، این عدد به 10568:1 می رسد. این مدلی است که از یک پنل VA استفاده می کند. با توجه به نوع پنل، کیفیت کنتراست باید بسیار بهتر از آنچه هست باشد، اما این موضوع در مدل Q800T QLED سامسونگ نیز دیده شد. این مدل سامسونگ به عملکرد کم نور محلی دسترسی دارد که به طور قابل توجهی وضعیت کنتراست را بهبود می بخشد و سیاهی ها را عمیق تر می کند.

در قسمت تنظیمات باید اضافه کنید که می توانید به صورت دستی قابلیت Local Dimming این محصول را فعال یا غیرفعال کنید. برای لذت بردن از بهترین کیفیت، استفاده از این قابلیت را هنگام تماشای تلویزیون توصیه می کنیم.

تیرگی موضعی

تیرگی موضعی

تیرگی موضعی، که به عنوان توانایی کاهش نور محلی نیز شناخته می شود، یک عامل موثر در ارائه صحیح بخش های تاریک تصویر است. هنگامی که این عملکرد فعال می شود، صفحه به طور خودکار نور را در قسمت های تاریک تصویر کاهش می دهد. با استفاده از این ویژگی، رنگ‌های تیره واضح‌تر به نمایش در می‌آیند و نواحی روشن نیز روشن‌تر نمایش داده می‌شوند. کیفیت این فاکتور مستقیماً بر کیفیت کنتراست تأثیر می گذارد.

کیفیت تیرگی موضعی در رابطه با شرایط و موقعیت های مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است. متاسفانه شرایط این مقاله برای تلویزیون سامسونگ QN800A چندان راضی کننده نیست. در یک منطقه کوچک، عملکرد کاهش تابش کم صفحه نمایش چندان خوب نیست، بنابراین همیشه یک حلقه نور اضافی در اطراف اجسام روشن وجود دارد. این ویژگی خواندن زیرنویس ها را در این صفحه سخت می کند. اما اگر این مورد را فعال کنید، نمایش حرکت اجسام روشن در پس زمینه تاریک کیفیت بالایی ندارد. تحقیقات نشان داده است که وقتی ویژگی تیرگی موضعی فعال است، رنگ‌های تصویر یکنواخت به نظر می‌رسند و به سختی قابل تشخیص هستند، به خصوص در طیف تاریک. لازم به یادآوری است که این نتایج زمانی به دست آمد که حالت تیرگی محلی روی “بالا” تنظیم شد.

نمی توان گفت که کیفیت عنصر بافر محلی در حالت فعال بازی بسیار شبیه به حالت عادی است. علاوه بر این، یک هاله نور اضافی در طول بازی نمایش داده می شود، اما با شدت و گسترش کمتر از حد معمول. به طور کلی نمی توان گفت که عملکرد کاهش نور محلی تلویزیون سامسونگ QN800A به صورت انتخابی فعال یا غیرفعال می شود. نقطه قوت حالت ویرایش کامل است، کیفیت نهایی ناامید کننده است.

[button color=”primary” size=”small” link=”https://dobeikochooloo.com/product/75qn800a/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید تلویزیون سامسونگ QN800A[/button]

نورپردازی SDR و HDR

Peak Luminance SDR به توانایی نمایشگر برای تولید نور و روشنایی اشاره دارد که به صفحه نمایش اجازه می دهد بر نور محیط غلبه کند و تصاویر واضح و واضح را به نمایش بگذارد. مهم است که تلویزیون بتواند روشنایی کافی را بدون به خطر انداختن کیفیت نهایی تصویر تولید کند. با توجه به آزمایشات ما نمی توان گفت که شرایط نوری تلویزیون سامسونگ QN800A مناسب و رضایت بخش است. حداکثر روشنایی این مدل 950 cd/m2 است که می تواند وضوح کافی برای تماشای تلویزیون حتی در محیط های پر نور را فراهم کند.

نور HDR

نور HDR

این مدل مشکل ABL یا محدودیت های نمایش روشن در مناطق بزرگ تصویر را حل می کند. این مشکل به این معنی است که وقتی تصویر نمایش داده شده بزرگ باشد، روشنایی صفحه کاهش می یابد. به دلیل این ایرادات، تصاویر مرتبط مانند فوتبال یا هاکی هنگام تماشای رویدادهای ورزشی شدید و گسترده کیفیت پایینی دارند و روشنایی صفحه نمایش راضی کننده نیست.

این تنظیماتی است که من برای به حداکثر رساندن روشنایی SDR در طول آزمایش استفاده کردم:

عملکرد ویدیو را روی حالت تصویر تنظیم کنید

تابع روشنایی را روی حداکثر مقدار یا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنید

تنظیم رنگ گرم 2

تضعیف موضعی باید زیاد باشد.

تمام این تنظیمات باید پس از تنظیم تلویزیون و استفاده از 10 درصد از صفحه نمایش اضافه شوند.

نکته بعدی که هنگام بررسی قابلیت های روشنایی تلویزیون خود باید در نظر بگیرید، بالاترین روشنایی HDR است. این قسمت نشان می‌دهد که تلویزیون چقدر جزئیات را در صفحه‌های کم نور و کم نور می‌بیند. کیفیت بالای این عنصر در محصول به شما این امکان را می دهد که حتی در تاریک ترین شرایط نیز جزئیات و بافت های تصویر را با وضوح و کیفیت بالا مشاهده کنید.

خلاصه

وضعیت HDR با اعمال تنظیمات زیر تأیید می شود:

مورد حالت عکس در حالت روشنایی

ضریب کنتراست را تا حد امکان بالا تنظیم کنید

Tone را روی گرم 2 تنظیم کنید

ویژگی کاهش نور محلی را روی سطح بالا تنظیم کنید

اگر پس از اعمال این تنظیمات، تصویر همچنان بیش از حد روشن است و رنگ ها کمتر از رنگ اصلی هستند، می توانید ST.2048 را نیز روی حداکثر مقدار آن تنظیم کنید. تا اینجا ما در مورد وضعیت اوج درخشندگی HDR در حالت عادی یا حالت فیلم HDR بحث کردیم. باید گفت که کیفیت این آیتم در حالت بازی شباهت زیادی به وضعیت حالت عادی دارد. تنها تفاوت قابل بحث در این زمینه این است که داده های وب به دلیل افت فریم در تنظیمات HDR در حالت بازی پاک می شوند. این بدان معنی است که داده های تصویر با وضوح کمتری نمایش داده می شوند، اما این کاهش کمتر قابل توجه است. تنظیمات توصیه شده برای استفاده از HDR در حالت بازی عبارتند از:

فاکتورهای کنتراست و روشنایی باید روی حداکثر مقادیر خود تنظیم شوند.

عملکرد ColorTone در حالت گرم 2

نور کم محلی باید روی مقدار بالایی تنظیم شود.

شارپنس را روی 0 قرار دهید.

محدوده رنگ را به صورت خودکار تنظیم کنید.

با اعمال این تنظیم، صفحه نمایش در حین بازی به اندازه کافی روشن می شود. در صورت نیاز به روشنایی بیشتر می توانید از تنظیمات بالا در حالت عادی استفاده کنید و قابلیت حداکثر روشنایی HDR را در حالت بازی تنظیم کنید. به طور معمول در حالت بازی این ظرفیت 1352 cd/m2 است.

یکنواختی خاکستری

یکنواختی خاکستری

یکنواختی خاکستری به این معنی است که هر نوع رنگی را می توان بدون لکه دار شدن روی صفحه نمایش داد. صفحه نمایش باید بتواند همه رنگ ها را به طور یکنواخت و با شدت یکسان در همه مناطق نمایش دهد. تلویزیون سامسونگ QN800A یکنواختی رنگ بسیار خوبی دارد و راضی کننده است. در این مدل همه رنگ ها با شفافیت و تراکم یکسان نمایش داده می شوند. یک رنگ نقطه ای در مرکز تصویر ظاهر می شود. شدت این لکه ها بسیار کم است که نشان دهنده سیاه شدن رنگ است.

برای دقیق تر، باید بگویم که نشانگر وضعیت خاکستری جامد 50٪ Std.Dev است. یا 5 درصد، همین وضعیت به ترتیب 1.902 درصد و 0.41 درصد خواهد بود. این ارقام برای روش های 50% یا 5% DSE به ترتیب 0.202% و 0.064% می باشد. گرد و غبار و لکه در مرکز صفحه می تواند حواس کاربران را هنگام تماشای محتوایی مانند مسابقات فوتبال پرت کند.

یکنواختی مشکی

به طور خلاصه، می‌توانم بگویم که وضعیت یک صفحه ‌نمایش مشکی بدون تیرگی موضعی یا ضریب تیرگی موضعی فعال نیست، چندان رضایت‌بخش نیست. در این حالت، لکه های آبی مایل به سیاه و گرد و غبار زیادی در سراسر صفحه ظاهر می شود. فعال کردن عامل تیرگی موضعی کیفیت صاف صفحه‌های سیاه را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و عمق رنگ را واضح‌تر می‌کند. هنگامی که این مورد فعال باشد، هاله ها و بازتاب های نوری اضافی ظاهر می شوند که کیفیت صفحه سیاه را کاهش می دهد. وضعیت یکنواخت تلویزیون مشکی سامسونگ QN800A با Native Std.Dev. 1.336% و انحراف معیار p/l.d. 0.396٪.

زاویه دید تلویزیون هوشمند سامسونگ QN800A

زاویه دید یکی از مهمترین جنبه هایی است که به شما کمک می کند بهترین استفاده را از تلویزیون خود ببرید. مهم است که بتوانید تصویر را در یک منطقه بزرگ از زوایای جلوی تلویزیون به وضوح ببینید. کیفیت خوب این مورد، فضایی مناسب برای تماشای تلویزیون دارد، بنابراین برای تماشای تلویزیون به صورت گروهی عالی است.

زاویه دید راحت و قابل قبولی را در تلویزیون QN800A سامسونگ خواهید دید. تغییر زاویه دید از مرکز تصویر به لبه ها باعث پخش شدن رنگ ها و از دست دادن وضوح و تعریف بین رنگ ها می شود. اگر می خواهید یک صندلی جلوی این مدل قرار دهید و به تماشای تلویزیون ادامه دهید، پیشنهاد می کنم این مدل به دلیل پنل نوع VA برای شما مناسب نباشد. اگر می‌خواهید با حفظ زاویه دید بسیار وسیع از کیفیت هشت کی (8K) لذت ببرید، مدل تلویزیون هشت کی (8K) تلویزیون ال‌جی QNED99 بهترین راه حل است.

این تصویر از مدل تلویزیون سامسونگ پرتوهای گاما ناهموار را در زاویه 16 درجه، تغییر رنگ در زاویه 21 درجه و تار شدن و ترکیب رنگ ها را در زاویه 38 درجه نشان می دهد. در زاویه 46 درجه، روشنایی صفحه از بین می رود و در محدوده 70 درجه، سطح سیاهی تصویر به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

[button color=”primary” size=”small” link=”https://dobeikochooloo.com/product/75qn800a/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید تلویزیون سامسونگ QN800A[/button]

انعکاس نور

خوشبختانه تلویزیون سامسونگ QN800A به لطف لایه های کشیده شده روی صفحه نمایش می تواند انعکاس نور و تابش نور را با کیفیتی باورنکردنی تنظیم کند. هایلایت ها در این مدل عالی هستند و می توانند وضوح زیادی را ارائه دهند. این مدل زاویه دید را در نظر می گیرد، اما متاسفانه هاله ایجاد شده می تواند باعث ایجاد رنگین کمان شود. این نوع بازتاب بر دید افراد تأثیر می گذارد. شایان ذکر است که اگر تلویزیون را در یک اتاق روشن قرار دهید، این سرگرمی رنگارنگ تر می شود. به طور دقیق می توان گفت تلویزیون سامسونگ QN800A دارای صفحه نمایش براق است که حدود 2.1 درصد از میزان نور را منعکس می کند. از این رفلکس ها 1.3 درصد غیر مستقیم و حدود 0.8 درصد مستقیم هستند.

طیف رنگ و کمیت

وسعت رنگ عملکردی است که تست می کند تلویزیون چقدر می تواند رنگ های مختلف را در طیف گسترده ای نمایش دهد. تلویزیون سامسونگ QN800A کیفیت پایین تری دارد اما طیف رنگی بهتری ارائه می دهد. طیف رنگی این محصول با پخش و پوشش نسبتا کم نمایش داده می شود. به طور خاص، این عنصر را می توان با دو استاندارد DCI P3 (به ترتیب 88.99٪ و 83.46٪) تابش UV و XY و دو استاندارد Rec 2020 (65.25٪) اشعه UV و XY اندازه گیری کرد. هر کدام 60.04 درصد. شایان ذکر است که وضعیت طیف رنگی این مدل چندان چشمگیر نیست و می توانید محصولات دیگری با کیفیت بالاتر در این زمینه پیدا کنید.

مشکل بعدی حجم رنگ صفحه نمایش است. میزان رنگ فاکتوری است که می‌توان برای آزمایش اینکه آیا صفحه نمایش می‌تواند رنگ‌های تیره یا روشن را به خوبی نمایش دهد و اینکه چقدر می‌تواند تراکم رنگ را با وضوح و کیفیت کافی بیان کند، مورد استفاده قرار گیرد. در نسخه جدید این محصول این بهبود کیفیت چندان زیاد نیست، اما می توان گفت کیفیت نمایش حجم رنگی نیز به تناسب بهبود یافته است. Samsung QN800A هنگام نمایش رنگ های تیره یا روشن تراکم ها را به خوبی کنترل می کند و نمایشگر کاملاً رضایت بخش است، اما در هنگام نمایش طیف رنگی عملکرد چندان خوبی ندارد.

وضعیت وسعت رنگ این مدل محصول سامسونگ DCI P3 ITP Normalized  79.4٪، Rec 2020 ITP Normalized  58.7٪، 10000 cd/m2 DCI P3 ITP 51.9٪، 10000 cd/m2 است. m2 Rec 2020 PTI  38.1 درصد است.

گسترش رنگ

گسترش رنگ

گرادینت یا گسترش رنگ به این معنی است که یک رنگ از روشن‌تر به تیره‌تر تغییر می‌کند و می‌توان آن را با تعداد نامحدودی حالت مشاهده کرد. کیفیت گرادیان نقش مهمی در رندر کردن سایه ها دارد. خوشبختانه تلویزیون سامسونگ QN800A در این زمینه به خوبی کار می کند. رنگ های محو شده، به خصوص خاکستری، بدون خطوط یا لبه های روشن، عالی به نظر می رسند. این مدل محصول سامسونگ عمق رنگ 10 بیتی را نمایش می دهد. نشانه های تقریبی وضعیت رشد قرمز، سبز، آبی و خاکستری: به ترتیب 0.112، 0.130، 0.089 و 0.116.

برای بهبود کیفیت می توانید گزینه Noise Reduction را روی Automatic قرار دهید. باید اضافه کنم که این کار باعث کاهش جزئیات و وضوح تصویر می شود.

کیفیت نمایش تصویر

ناگفته نماند که نسبت کنتراست، تیرگی موضعی، وسعت رنگ، طیف رنگ و غیره با کیفیت کافی در تلویزیون سامسونگ QN800A ارائه نمی شوند. زاویه دید این مدل چندان گسترده نیست. این مدل محصول سامسونگ حداکثر روشنایی HDR و SDR را ارائه می‌دهد و برای مشاهده محتوا در اتاق‌هایی با نور کافی بسیار مناسب است. با وجود کاستی های ذکر شده، کیفیت نهایی مناسب است.

کیفیت نمایش و پخش محتوا

کیفیت نمایش و پخش محتوا

این مدل محصول سامسونگ دارای زمان پاسخگویی سریعتر و تاخیر ورودی کمتری است که بازی های ویدیویی و مشاهده محتوای ورودی را آسان تر می کند. حالت چشمک زن آسیب جدی به صفحه نمایش این محصول وارد نمی کند. در عوض، تلویزیون می تواند به سرعت خود را به روز کند و با تغییرات محتوا سازگار شود. به طور کلی می توان گفت که تلویزیون سامسونگ QN800A از نظر محتوایی و کیفیت نمایش خوبی برخوردار است، چرا که از فرکانس های مختلف و انواع کیفیت با ویژگی های ارتقای کیفیت پشتیبانی می کند.

زمان پاسخ

زبان ریسپانسیو یکی از ویژگی های بسیار مهمی است که یک برنامه روان می تواند ارائه دهد اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد. تلویزیون باید بتواند در سریع ترین زمان ممکن به دستورات دریافتی پاسخ دهد. در این مورد تلویزیون سامسونگ QN800A عملکرد بسیار خوب و رضایت بخشی را نشان می دهد. به طور کلی، آزمایش نشان می دهد که 80٪ از دستورات و تغییرات اعمال شده در 3.8 میلی ثانیه کامل می شوند. تغییرات و سفارشات به صورت 100٪ در 8.7 میلی ثانیه اعمال می شود.

تجزیه و تحلیل بیشتر نشان می دهد که این تلویزیون سامسونگ پس از اعمال تنظیمات و جابجایی صحنه های تاریک و تیره کمی تاخیر دارد. این ویژگی به شما امکان می دهد فیلم را به طور مصنوعی کشیده کنید. صحنه های روشن این مشکل را ندارند.

همچنین هنگام استفاده از تلویزیون QN800A سامسونگ به عنوان مانیتور کامپیوتر، مقداری تاخیر ورودی وجود دارد، اما اگر می خواهید این عدد را کاهش دهید، توصیه می کنیم حالت بازی را در این حالت فعال کنید.

پورتهای ورودی

تلویزیون سامسونگ QN800A از تمام ورودی های پیشرفته پشتیبانی می کند. تمامی درگاه های ورودی این مدل محصول سامسونگ در کنار قاب سامسونگ قرار گرفته اند و شما می توانید مطابق تصویر بالا محل نصب را مطابق با اولویت خود انتخاب کنید. در اینجا لیستی از پورت های پشتیبانی شده و انواع دسترسی آمده است:

HDR10

HDR10+

HLG

HDMI2.0

 HDMI2.1

CEC

HDCP 2.2

پشتیبانی از Wi-Fi در محدوده سرعت 2.4-5GHz.

4 پورت ورودی HDMI در این مدل می توانند از HDMI 2.1 نیز پشتیبانی کند.

سازگاری با کنسول بازی

سازگاری با کنسول بازی

تلویزیون سامسونگ QN800A با آخرین کنسول های بازی مانند PS5 و Xbox Series X سازگار است. یکی از ویژگی های جالب در سازگاری کنسول و مدل، استفاده از ویژگی ALLM است. با استفاده از این ویژگی، تلویزیون شما بدون نیاز به تغییر دستی حالت تلویزیون، به طور خودکار از حالت عادی به حالت بازی تغییر می کند. کنسول بازی از طریق دو پورت ورودی HDMI و CEC قابل دسترسی است.

به گفته سامسونگ یکی از ویژگی های جدید اضافه شده به این مدل دسترسی سریع به اطلاعات بازی است. دکمه Play/ Puse روی کنترل از راه دور را چند ثانیه فشار داده و نگه دارید تا صفحه اطلاعات بازی یا نوار بازی نمایش داده شود. ، اطلاعات مفید زیادی در مورد قابلیت VRR، نرخ فریم بازی، لیست بازی ها و موارد دیگر خواهید یافت.

این تلویزیون می تواند بازی را با کیفیت فورکی و p1080 در محدوده فرکانس 60-120 هرتز پخش کند.

نرخ تازه سازی تلویزیون سامسونگ QN800A

نرخ تازه‌سازی معیاری است که نشان می‌دهد تلویزیون شما با چه سرعتی می‌تواند تنظیمات را برای تغییر نرخ محتوا تنظیم کند. اگر سرعت یک برنامه به دلیل ساختار یا رفتار محتوا تغییر کند، مانند تغییر شبکه یا تغییر در محتوای پخش، مهم است که تلویزیون بتواند با اطلاعات جدید تمام تنظیمات را بازنشانی کند و برنامه را بدون وقفه به بینندگان منتقل کند.

جالب اینجاست که تلویزیون سامسونگ QN800A از عملکرد Free Sync برای ایجاد یکپارچگی نمایش محتوا استفاده می کند، اما برخلاف تلویزیون Q800T QLED سامسونگ، این ورودی در لیست G-SYNC گنجانده نشده است. اطلاعات این بخش ممکن است بسته به دستگاه متفاوت باشد. در حالت عادی، این مدل محصول سامسونگ به روز شده و روی فرکانس های بالای 120 هرتز تنظیم شده است. اگر تلویزیون شما در حالت بازی است و می خواهید با نرخ فریم کمتر از 60 بازی کنید، تلویزیون شما به طور خودکار این نرخ فریم را تنظیم می کند. نرخ فریم را افزایش دهید و آن را بالای 60 نگه دارید. این تغییر خروجی نهایی را تغییر نمی دهد و راهی برای حفظ عملکرد عملکرد VRR در نظر گرفته می شود.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر یک کنسول بازی را با استفاده از درگاه ورودی HDMI 2.0 وصل کنید، نمی‌توانید با نرخ فریم کمتر از 40 هرتز بازی کنید.

[button color=”primary” size=”small” link=”https://dobeikochooloo.com/product/75qn800a/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید تلویزیون سامسونگ QN800A[/button]

پرش تصویر

تلویزیون سامسونگ QN800A از چیزی به نام Plus Width Modulation یا PWM برای کاهش نور پس زمینه استفاده می کند. در این مدل، نور پس زمینه آنقدر با سرعت بالا چشمک می زند که معمولاً متوجه آن نمی شوید. به طور خلاصه، باید بگوییم که آیا تلویزیون و صفحه نمایش شما روی حالت طبیعی، استاندارد دینامیک، حالت فیلمساز و تنظیمات Game Motion Plus و وضوح صفحه اعمال شده است سوسو زدن را به 120 هرتز کاهش میابد، و هنگامی که تلویزیون در حالت بازی است، سوسو زدن را به 480 هرتز کاهش پیدا میکند.

کیفیت صدا تلویزیون هوشمند سامسونگ QN800A

کیفیت صدا تلویزیون هوشمند سامسونگ QN800A

بازتولید صدا یکی از مهمترین جنبه هایی است که در ارزیابی تلویزیون باید در نظر گرفته شود. مهم است که تلویزیون نه تنها صدا را همراه با تصویر نمایش می دهد، بلکه اجازه می دهد میزان صدا و وضوح صدا مطابق با خواسته بیننده تنظیم شود. تلویزیون سامسونگ QN800A در هر دو ویژگی قوی است. پخش با ولوم معمولی کیفیت صدای بسیار بهتری می دهد، اما این مدل صدای واضح و باکیفیتی تولید می کند و شما می توانید با حفظ کیفیت صدا هر چقدر که دوست دارید صدا را تنظیم کنید. این مدل صداهای بیس دار را بازتولید نمی کند. قابلیت پخش صدا در تلویزیون QN800A سامسونگ بسیار معمولی و متوسط تلقی می شود. حتی با وجود اینکه بلندگوها پشت تلویزیون نصب شده اند، ناتوانی در بازتولید باس می تواند کمی ناامید کننده باشد ولی صدا با حفظ کیفیت و وضوح، با شدت قابل تنظیم پخش می شود.

فرکانس صوتی

تلویزیون سامسونگ QN800A از ARC برای انتقال صدا پشتیبانی می کند، این مورد را می توان با استفاده از قابلیت Dolby Vision استفاده کرد. این مدل دارای بلندگوهایی در پشت است، اما صدای باس همچنان خفه است. در واقع می خواهم بگویم که این مدل فاقد قابلیت بازتولید باس است. جدای از این مشکل، در تمام موارد دیگر تلویزیون صدایی با وضوح بالا به خصوص صدای دیالوگ پخش می کند و می توان صدا را بدون افت کیفیت افزایش داد. کمترین پاسخ فرکانسی این مدل 119.87 هرتز است.

یکی دیگر از مسائل احتمالی کیفیت پخش صدا، پخش صدا بدون نویز اضافی است. QN800A در این بخش عملکرد بسیار خوبی دارد. این تلویزیون می تواند صدای غیرضروری پس زمینه را مسدود کند و در عین حال کیفیت صدا را هنگام پخش با شدت های مختلف و نسبت تصویر نسبتا خوب حفظ کند.

ویژگی های هوشمند تلویزیون سامسونگ QN800A

ویژگی های هوشمند تلویزیون سامسونگ QN800A

رابط کاربری

این مدل محصول سامسونگ از سیستم عامل تایزن نسخه 2021 استفاده می کند. این سیستم عامل محیطی ساده و بصری را برای کاربران فراهم می کند. گزینه ها و عناصر پیشرفته زیادی در این تجربه کاربری موجود است. به طور خاص، باید بگویم که این الگو 2 ثانیه طول می کشد تا برنامه YouTube را اجرا کند و 5 ثانیه طول می کشد تا هایلایت فضای کاربران را متناسب با فضای مورد نظر شما تغییر کند. پارامترهای جدید نیز در این حالت کاربری در دسترس هستند، مانند مثال زیر:

Q-Symphony

برای اتصال همزمان نوار صوتی و بلندگوی پشت دستگاه و خروجی صدا از دو طرف به طور همزمان به پورت ورودی دسترسی پیدا کنید. این گزینه فقط در صورتی موجود است که نوار صوتی شما سامسونگ باشد.

Tap View

قابلیتی که با ان می توانید محتوای صفحه گوشی هوشمند را روی صفحه تلویزیون نمایش و مشاهده کنید و همزمان آن را از دستگاه کنترل کنید. تغییرات روی صفحه نمایش گوشی نیز در تلویزیون منعکس می شود.

SpaceFit Sound

با این ویژگی، صدای پخش شده در دستگاه شما با فضای شما سازگار می شود. این قابلیت همکاری به صورت دیجیتالی رخ می دهد.

Super UltraWide GameView

این آیتم به شما اجازه می دهد تا به راحتی بازی خود را روی یک صفحه نمایش فوق عریض مشاهده کنید. بازی های 32.9 با استفاده از کامپیوتر قابل بازی هستند.

هنگامی که از فروشگاه برنامه این تلویزیون و مناطق فعالیت سایر کاربران استفاده می کنید، تبلیغات و صفحاتی از کاربران تلویزیون دریافت خواهید کرد. این اعلان ها را نمی توان نادیده گرفت یا لغو کرد.

اپلیکیشن ها

اپلیکیشن ها و برنامه هایی که این تجربه کاربری تلویزیون را فراهم می کنند کامل و جامع هستند. فرآیند انتخاب برنامه بسیار سریع و آسان است. هنگام استفاده از برنامه هایی مانند YouTube، Netflix یا هنگام پخش محتوا از طریق USB، می توانید از عملکرد HDR استفاده کنید.

کنترل از راه دور و دستیارهای صوتی

کنترل از راه دور و دستیارهای صوتی

ریموت کنترل این مدل از پلاستیک ساخته شده و ظاهری ساده و دلنشین دارد. این مدل کنترلی برای تامین برق به هیچ نوع باتری یکبار مصرف یا قابل تعویض دسترسی ندارد، بلکه توسط پنل خورشیدی که در پشت دستگاه قرار داده شده شارژ و تغذیه می شود. ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ QN800A دکمه های دسترسی سریع را برای مدیریت اطلاعات وارد شده از طریق درگاه ورودی و کنترل و تغییر سایر موارد فراهم می کند.

این تلویزیون دارای دکمه هایی برای کنترل دستی نیز می باشد. می‌توانید از دکمه‌های فیزیکی سامسونگ برای ایجاد تغییراتی مانند تغییر شبکه و تنظیم صدا استفاده کنید.

مزیت دیگری که دریافت می کنیم این است که حداکثر سه دستیار مجازی مانند دستیار گوگل، آمازون الکسا و بیکسبی خواهیم داشت تا بتوانیم بدون نیاز به استفاده از کنترل از راه دور برخی اقدامات را کنترل کنیم، زیرا از طریق صدا هم به خوبی کنترل میشود. با Apple AirPlay 2 می‌توانیم ویدیو، عکس و موسیقی را از iPhone، iPad یا Mac پخش کنیم.

قطعات جانبی

جعبه تلویزیون سامسونگ QN800A شامل یک ریموت کنترل، یک کابل برق، یک کابل اتصال کوتاه، یک کابل اتصال بلند، پایه، دفترچه راهنمای کاربر، پیچ های جعبه و یک پوشش پلاستیکی می باشد.

قطعات جانبی

رابط کاربری

این تلویزیون مجهز به جدیدترین سیستم عامل تلویزیون هوشمند تایزن است. ما رابط های کاربری خود را طوری طراحی می کنیم که همه بتوانند از ویژگی های موجود در سریع ترین و آسان ترین زمان ممکن استفاده کنند. اکنون نرم افزارهای مختلفی از طریق اپ استور قابل دانلود هستند. از امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ QN800A با سرعت بالا و جدیدترین کیفیت تصویر لذت ببرید. یک کنترل از راه دور طراحی شده برای این مدل می تواند کارکرد این محصول را آسان تر کند. در این مقاله بد نیست اشاره کنیم که این مدل محصول سامسونگ با تمامی پورت های ورودی نسل بعدی، فرمت های محتوا، کنسول ها و اپلیکیشن ها سازگاری دارد.

برتری و اهمیت تلویزیون سامسونگ QN800A

QN800 دارای حاشیه‌های فوق‌العاده نازکی است، اگرچه فناوری ماتریس‌سازی سامسونگ که فاصله بین انتهای پیکسل‌ها و شروع قاب را کاهش می‌دهد، منحصر به تلویزیون برتر سامسونگ Neo QN900 تلویزیون QLED 8K این شرکت است. N900 همچنین عملکرد HDR بهتری دارد (Quantum HDR 64x در مقابل HDR 32x در این مجموعه QN800).

این واقعیت که تلویزیون سامسونگ QN800A دارای هر نوع حاشیه و عملکرد چشمگیر، اما نه بهترین عملکرد HDR است، به این معنی است که شما برای این تلویزیون هشت کی (8K) کمی کمتر از مدل برتر QN900 هزینه خواهید کرد. به همین دلیل است که این تلویزیون QLED ممکن است برای معرفی نسل جدیدی از تلویزیون های هشت کی (8K) در سال 2021 بیش از هر تلویزیون دیگری مهم باشد.

قیمت تلویزیون سامسونگ QN800A

با توجه به قیمت این محصول، چون کیفیت هشت کی (8K) دارد و یکی از جدیدترین محصولات و فناوری های بازار به حساب می آید. قیمت ان نسبتا بالاتر خواهد بود. قیمت این محصول به دلیل نوسانات بازار و نوسانات ارز دستخوش تغییرات زیادی می باشد. توجه داشته باشید که این مدل در سایزهای مختلف از جمله 65، 75 اینچ و 85 به فروش می رسد که ممکن است قیمت نهایی را تحت تاثیر قرار دهد.

“لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار”

مقایسه تلویزیون سامسونگ QN800A

هنگام انتخاب محصول، خوب است با مدل های دیگر هم رده و همچنین نوع محصول و مدل وارد شده به طور همزمان مقایسه کنید و بررسیهای تخصصی را مطالعه کنید. هدف از این مقاله مقایسه چند مدل دیگر در همین دسته مانند تلویزیون سامسونگ QN800A و توصیه مزایا و معایب آن است.

مقایسه تلویزیون سامسونگ QN800A در مقابل QN900A

تلویزیون QN900A 8K QLED سامسونگ در وضعیت خوبی قرار دارد و از نظر کیفیت و سایر امکانات به مراتب برتر از تلویزیون QN800A سامسونگ است. در حالی که این دو مدل بسیار شبیه به هم هستند، اما در ویژگی های ظریف متفاوت هستند. تلویزیون QLED سامسونگ QN900A 8K دارای حاشیه های باریک و از همه مهمتر فرم باریک است. این مدل زمان پاسخگویی سریعتر و استفاده بهتر از عوامل بهینه سازی محلی را فراهم می کند. با QN800A می توانید از SDR بالاتر و حداکثر روشنایی HDR لذت ببرید.

مقایسه تلویزیون سامسونگ QN800A در مقابل QN90A

تلویزیون سامسونگ QN90A QLED وضوح کمتری دارد، اما عملکرد بهتری نسبت به QN800A دارد. این مدل با نمایش وسعت رنگ، کنتراست تصویر، تیرگی موضعی و غیره بهترین کارایی را دارد. تفاوت اصلی بین این دو مدل هنگام مشاهده محتوا در یک اتاق تاریک آشکار می شود. با این حال، هاله های بیشتری در مدل QN800A مشاهده میشود. تنها مزیت قابل توجه QN800A این است که می تواند کیفیت هشت کی (8K) را نمایش دهد. با این حال، عدم تنوع و حجم زیاد محتوای تولید شده با این کیفیت باعث می شود از این منبع کم استفاده شود.

مقایسه سامسونگ QN800A درمقابل تلویزیون ال جی QNED99 8K

هر دو مدل ترافیکی ال جی و سامسونگ را می توان از نظر کیفیت تصویر هشت کی (8K) و فناوری Mini LED تلویزیون های باکیفیت دانست، اما باید بگوییم که سامسونگ QN800A به لطف پنل VA خود نسبت کنتراست بسیار خوبی را ارائه می دهد. تلویزیون ال جی QNED99 8K همچنین می‌تواند با اعمال پنل IPS زاویه دید وسیع‌تری را ارائه دهد و محصولی ایده‌آل برای تماشای فیلم است زیرا می‌تواند نسبت کنتراست پایین را با استفاده از دستگاه‌های کم‌نور محلی با کیفیت بالا جبران کند. هاله اضافی کمتر قابل توجه است. برخلاف مدل سامسونگ، مدل ال‌جی می‌تواند کیفیت هشت کی (8K) را به صورت طبیعی‌تر و عاری از انواع مصنوعات نمایش دهد.

 علاوه بر این، تلویزیون سامسونگ QN800A بهترین انتخاب برای مشاهده محتوا در اتاقی با نور روشن است. این مدل در کنترل روشنایی بهتر است و تلویزیون های سامسونگ از عناصر VRR نیز پشتیبانی می کنند. این مورد در مدل ذکر شده ال جی موجود نیست، بنابراین سامسونگ بهترین انتخاب برای گیمرها است.

تلویزیون سامسونگ QN800A در مقابل Q800T

 این دو مدل محصول سامسونگ شباهت های زیادی دارند، اما مزایا و معایب آنها بسیار متفاوت است. علاوه بر حجم، می توان گفت که تلویزیون سامسونگ Q800T دارای میرایی و طیف رنگی موضعی است. بنابراین ممکن است انتخاب بهتری برای نمایش محتوا در یک اتاق تاریک باشد. از سوی دیگر، تلویزیون QN800A سامسونگ، به خصوص زمانی که حالت بازی روشن است، روشن‌تر است و برای تماشای محتوا در اتاق‌هایی با نور مناسب، عالی است. این مدل همچنین در صورتی که سامسونگ Q800T این ویژگی را نداشته باشد، قادر است محتوا را با کیفیت فورکی و فرکانس 120 هرتز از طریق ورودی کنسول PS5 نمایش دهد. قابلیت دسترسی و مشاهده جعبه سامسونگ جالب تر از نمونه هایی از تفاوت های دیگر مدل های مورد بحث و نقاط قوت تلویزیون سامسونگ QN800A است.

تلویزیون سامسونگ QN800A: نقاط قوت و ضعف

تلویزیون سامسونگ QN800A: نقاط قوت و ضعف

 

نقاط قوت:

یک طراحی چشمگیر

HDMI 2.1 را ارائه می دهد

بلوتوث 5.2

وضوح هشت کی (8K)

سازگار با HDR10، HDR10 +، HDR10 + Adaptive و HLG

فن آوری های تقویتی

یک صدای بدیع

تایزن 6.0

دستیار گوگل، الکسا و بیکسبی دارد

شامل AMD FreeSync Premium و Game Motion Plus است

[button color=”primary” size=”small” link=”https://dobeikochooloo.com/product/75qn800a/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید تلویزیون سامسونگ QN800A[/button]

نقاط ضعف:

USB 3.0 ندارد

محتوای زیادی با کیفیت هشت کی (8K) وجود ندارد

قیمت بالا

نتیجه گیری

سامسونگ QN800A وضوح باورنکردنی هشت کی (8K) را به ما ارائه می دهد که قدرتی چهار برابر بیشتر از آنچه در فورکی مشاهده می شود، ارائه می دهد، بنابراین، وضوح جزئیات می تواند بی بدیل باشد. دارای پنل مینی ال ای دی است که توان لازم برای دریافت نور پس زمینه قابل قبولی را انتقال می دهد که در محیط های بسیار تاریک یا روشن، ظرفیت خود را از دست نمی دهد. یکی از چیزهای جالب توجه کوانتوم دات است که به ما 100% بازتولید رنگ ارائه می دهد، یعنی رنگ ها در حالت طبیعی تری دیده می شوند. از آنجایی که بیشتر محتوا کمتر از 8K خواهد بود، باید بدانید که دارای AI Upscaling است که سعی می کند این میزان را افزایش دهد تا وضوحی نزدیک به آنچه این تلویزیون به ما ارائه می دهد دریافت کند.

تاکنون تلویزیون سامسونگ QN800A را از زوایای مختلف و جلوه ها بررسی و مقایسه کرده ایم. به یاد داشته باشید که انتخاب تلویزیون مناسب بر اساس ویژگی ها و کیفیت عناصر تا حد زیادی به ترجیحات و نیازهای شما بستگی دارد. سایر بهبودها و به روز رسانی ها ممکن است زمان ببرد. بنابراین با توجه به امکانات و کیفیت و بررسی دقیق قیمت خواسته هایتان انتخاب این تلویزیون میتواند بسیار متفاوت باشد میتوانید انتخابهای بهتری هم داشته باشید. در صورت داشتن سوالات بیشتر در واتساپ پاسخگوی شما هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ