بررسی تخصصیتلویزیون

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

\
تلویزیون اسمارت ال جی مدل G1 یکی از تلویزیون‌های OLED برند ال‌جی محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم یکی از شاهکارهای برند ال جی را برای شما معرفی کنیم. به طور کلی تمامی محصولاتی که توسط برند ال جی به بازار عرضه شده است نیاز به تعریف آنچنانی ندارد و در میان کاربران شناخته شده هستند. برند ال جی در میان کاربران بسیار نام آشنا است و بسیاری از شما حتی چشم بسته محصولات این برند را نیز خریداری می‌کنید. تلویزیون هوشمند ال‌جی G1 کاملاً بی‌نظیر است و به صفحه نمایش OLED مجهز شده است. تلویزیون‌هایی که دارای صفحه نمایش اولد هستند بهترین تلویزیون‌هایی هستند که شما میتوانید با انتخاب آنها لحظات دیداری و شنیداری فوق‌العاده‌ای را برای خود و خانواده تان ایجاد کنید. تلویزیون هوشمند ال‌جی G1 یکی از شاهکارهای برند ال‌جی محسوب می‌شود. این تلویزیون نه تنها از نظر ظاهر و طراحی شیک و زیبا است بلکه از نظر امکانات و قابلیت‌ها نیز کاملا پیشرفته است و می‌تواند امکانات رفاهی قابل توجهی را برای شما فراهم کند. این تلویزیون از نظر کیفیت تصویر در سطح مطلوبی عمل می‌کند. اگر قصد خرید تلویزیون OLED ال جی G1 را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

لیست قیمت بهترین تلویزیون های ال جی موجود در بازار

معرفی کلی تلویزیون ال جی G1


تلویزیون OLED ال جی مدل G1 دارای پنل جدید OLED evo می‌باشد. این پنل برای اولین بار در سال 2021 به بازار عرضه شده است و پیشگام تلویزیون‌های 2021 ال‌جی محسوب می‌شود. این پنل‌های جدید مانند اولدها نور پس زمینه ندارند تنها تفاوت پنل جدید OLED evo با سایر پنل‌های اولد این است که در این پنل‌ها دیودهایی وجود دارد که شفافیت آنها در مقایسه با محصولات قبلی کاملا ارتقا یافته است و اگر بخواهیم پنل‌های اولد را با تلویزیون‌های ال ای دی مقایسه کنیم از 2 تا 3 برابر شفافیت بیشتری برخوردار هستند. تلویزیون ال جی G1 به نسخه 6 سیستم عامل webOS مجهز شده است. همچنین این تلویزیون دارای هوش مصنوعی است و شما به راحتی می‌توانید زندگی هوشمندی را تجربه کنید. همچنین تلویزیون هوشمند ال‌جی G1 از نظر صوت کاملا بهینه شده و کیفیت تصویر عالی را برای شما ارائه می‌دهد. شما با خرید تلویزیون ال جی G1 یک ریموت کنترل جادویی که با ساختاری بسیار جدید طراحی شده است نیز دریافت می‌کنید.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://dobeikochooloo.com/product-tag/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-g1/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]قیمت و خرید تلویزیون ال جی G1[/button]

یکی از نقاط قابل توجه در تلویزیون هوشمند ال‌جی G1 گزینه‌ای تحت عنوان Game Optimizer می‌باشد. با وجود این قابلیت شما به راحتی می‌توانید از انجام بازی‌های مختلف لذت ببرید. تلویزیون ال‌جی G1 از FreeSync و G-Sync نیز پشتیبانی می‌کند. هر کدام از این ویژگی‌ها برای گیمر‌ها گزینه ای بسیار کاربردی و جذابی محسوب می‌شود. تلویزیون OLED ال جی G1 از تاخیر در ورودی بسیار کمی برخوردار است و تاخیر در ورودی آن در حدود 10 میلی ثانیه می‌باشد. این تاخیر در ورودی کاملاً قدرتمند است و تمام این تصاویر را با سرعت و قدرتی باورنکردنی برای شما ارائه می‌دهد. دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون ال جی G1 قابلیت VRR و ALLM می‌باشد. این محصول دارای پورت HDMI 2.1 است و با استفاده از آن کاربران می‌توانند کنسول‌های بازی PS5 و Xbox Series X را به راحتی به تلویزیون G1 متّصل نمایند. اگر می‌خواهید تلویزیون ال جی G1 را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

طراحی تلویزیون ال جی G1


تلویزیون هوشمند ال جی مدل G1 یکی از محصولات سری G ال‌جی محسوب می‌شود. منظور از حرف G این است که این تلویزیون‌ها از جمله سری تلویزیون‌های Gallery محسوب می‌شود. نمایشگرهای این محصولات همگی طراحی شبیه به یک تابلوی دیواری برخوردار هستند و می‌توانند اتاق نشیمن شما را همچون یک موزه هنری کنند. تلویزیون‌های OLED از یک پنل فوق العاده باریک تشکیل شده اند و در بخش دیگر یک بخش ضخیم نیز برای میزبانی از قطعات الکترونیکی اسپیکرها و ورودی‌ها و خروجی‌ها نیز دارند؛ اما تلویزیون‌های سری G ال‌جی ضخامت کاملاً یکسانی دارند و در بخش پشتی این تلویزیون هیچگونه تغییر ضخامتی وجود ندارد. قاب پشتی تلویزیون ال جی G1 همچون تلویزیون‌های گالری ال جی به صورت مسطح و یکنواخت طراحی شده است. ضخامت تلویزیون اسمارت G1 ال جی 2 سانتی متر است و به همین دلیل زمانی که شما این محصول را به دیوار متصل می‌کنید می‌توانید از آن همچون یک تابلوی نقاشی بسیار زیبا استفاده کنید و هیچگونه بیرون زدگی از دیوار وجود ندارد. قابلیت دیگر تلویزیون ال جی G1 پایه‌های نگهدارنده‌ها می‌باشد شما می‌توانید این محصول را بر روی دیوار متصل نموده و یا با استفاده از پایه‌های نگهدارنده خانه خودتان را شیک تر و زیباتر کنید. حاشیه‌های اطراف تلویزیون کاملاً باریک است و دور تا دور نمایشگر تلویزیون را در نظر گرفته است. قاب پشتی این محصول کاملا صاف طراحی شده است و می‌تواند زیبایی خانه شما را چند برابر کند.

تلویزیون هوشمند ال‌جی G1 قابلیت استفاده به صورت دیواری نیز دارد. شما می‌توانید به راحتی این تلویزیون را به اتاق نشیمن خودتان یا فضای پذیرایی متصل کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. منصفانه است بگوییم که تلویزیون ال جی G1 یکی از زیباترین مدل‌های عرضه شده توسط برند ال جی به بازار می‌باشد. این تلویزیون پایه‌هایی دارد که کاملا طراحی منحصر به فردی دارد. این پایه‌ها در گوشه چپ و راست تلویزیون قرار می‌گیرند و از پشت به طرف جلو کشیده شده اند. با وجود این پایه‌ها تمامی وزن تلویزیون تحمل شده و تعادل تلویزیون هیچگاه به هم نمی‌خورد. تلویزیون ال جی G1 مخصوص سری گالری طراحی شده است. به همین دلیل برای استفاده از پایه‌ها شما باید این پایه‌ها را به صورت جداگانه تهیه کنید. هنگام خرید تلویزیون ال جی G1 پایه‌های نگهدارنده در داخل جعبه تلویزیون وجود ندارد. قاب تلویزیون ال جی G1 از ضخامت بسیار کمی برخوردار است به گونه‌ای که حتی شما به سختی لوگوی ال جی را نیز مشاهده میکنید.
نکته دیگری که در طراحی تلویزیون ال جی G1 باید به آن توجه داشته باشیم قاب پشتی محصول می‌باشد. این تلویزیون در مقایسه با سایر اولدها بگونه‌ای متفاوت طراحی شده است. تلویزیون ال جی G1 کاملا شیک و زیبا می‌باشد و قاب پشتی آن مسطح و یکدست است. تمامی مسیر کابل‌ها در پشت تلویزیون پوشیده شده و زمانی که شما این محصول را به دیوار متصل می‌کنید تلویزیون ال جی G1 به گونه ای طراحی شده است که تمامی کابل‌ها را به طرف مرکز هدایت کرده و سپس از لبه‌های پایینی عبور می‌دهد. در قسمت قاب پشتی تلویزیون سمت پایین به فاصله چند سانتیمتری لبه پایینی و پایه تلویزیون تمامی کابل‌ها به خوبی مخفی شدند و به همین دلیل هیچ‌گونه به هم ریختگی در اطراف تلویزیون شما وجود ندارد.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://dobeikochooloo.com/product-tag/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-g1/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]قیمت و خرید تلویزیون ال جی G1[/button]

تلویزیون هوشمند ال‌جی G1 به گونه‌ای طراحی شده است که امکان قرار دادن ساندبار در مقابل تلویزیونی وجود دارد. اگر شما ساندبار را در مقابل تلویزیون ال جی G1 قرار دهید بر زیبایی آن افزوده آید و هیچگونه سیم و کابلی وجود ندارد و مشاهده نمی شود. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه در طراحی تلویزیون ال جی G1 طراحی قاب پشتی آن می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید از نمای کناری به تلویزیون ال جی G1 نگاه کرده و متوجه یکدست و صاف بودن قاب پشتی تلویزیون شوید. این تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که امکان پنهان کردن تمامی کابل‌ها و سیم‌های متصل شده را دارد.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

کیفیت تصویر تلویزیون اسمارت ال جی G1


تلویزیون هوشمند ال جی مدل G1 از به روزترین و جدیدترین فناوری‌های تصویری پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای پردازنده نسل چهارم است و قادر است تمامی اطلاعات و داده‌ها را با سرعت و قدرتی باورنکردنی آنالیز کرده و آنها را با کیفیت خیره کننده بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش دهد. پنل به کار رفته در تلویزیون ال جی G1 از نوع پنل OLED (پنل evo) می‌باشد. این محصول نمایشگر کاملا قدرتمندی دارد و در مقایسه با پنل‌های OLED معمولی و پنل‌های ال ای دی از شفافیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. تلویزیون اسمارت ال جی G1 دارای تکنولوژی Dimming است و به فناوری نوردهی موضعی مجهز شده است. تلویزیون اسمارت ال جی مدل G1 دارای محدوده دینامیکی بالا است و از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون با فرمت‌های Dolby Vision و HDR10 و HLG کاملا هماهنگ است و می‌تواند لحظات دیداری بسیار زیبایی را برای شما فراهم کند. منظور از واژه evo که در پنل OLED evo به کار رفته است برگرفته از واژه evolution می‌باشد. این واژه به معنای سیر تکاملی تحول و تکامل می‌باشد. برند ال جی در تلویزیون‌های جدید خودش پنل OLED evo را به کار برده است.

تلویزیون ال جی G1 نیز یکی از محصولاتی است که دارای این پنل میباشد. پنل OLED evo دومین نسل از پنل‌های اولد شناخته شده است. به طور کلی هر تلویزیونی که دارای فناوری اولد باشد از روشنایی بسیار بالایی برخوردار است. اما برند ال جی این پنل‌ها را با تفاوت‌هایی همراه کرده است به گونه‌ای که شما تمامی روشنایی‌ها را 2 یا 3 برابر بیشتر دریافت می‌کنید. تلویزیون‌هایی که دارای پنل OLED evo هستند از ساختار جدیدی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند رنگ‌ها را به صورت خالص با کیفیت بالاتری نمایش دهد و به همین دلیل شما محتواهای مختلف را با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را دریافت می‌کنید. در برخی از تلویزیون‌ها در طول فرآیند فیلتر کردن برخی از رنگ ها را از دست می‌رود اما تلویزیون ال جی G1 کمترین نور را از دست داده و می‌تواند نور صفحه نمایش را تقویت کند.
تلویزیون اسمارت ال جی مدل G1 یکی از تلویزیون‌های سری گالری ال‌جی محسوب می‌شود. این تلویزیون نقطه تحول مهمی در تلویزیون‌های OLED ال جی است. این محصول می‌تواند از ویدیوهای 720 پیکسل یا همان ویدیو‌های اچ دی تا فیلم‌های 4K HDR را با کیفیت بسیار بالا و کاملا جذاب و لذت بخش برای شما نمایش دهد. پردازنده به کار رفته در تلویزیون ال جی G1 کاملا عملکرد قدرتمندی دارد و می‌تواند از همه وظایف خود به خوبی برآید. همچنین پردازنده به کار رفته در این تلویزیون از هوش مصنوعی کمک گرفته و می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت تصاویر را چند برابر ارتقا دهد. تلویزیون ال جی G1 محتواهای HDR را تا 800 نیت ارائه می‌دهد و می‌تواند محتوای معمولی را نیز با 400 نیت روشنایی بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه دهد. این میزان با تلویزیون‌های OLED دیگر ال‌جی نیز برابری می‌کند.
یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تصویری تلویزیون ال جی G1 که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است حالت AI Picture Pro می‌باشد. با وجود حالت AI Picture Pro این تلویزیون می‌تواند هر نوع محتوای چندرسانه‌ای که بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه می‌شود اعم از یک مسابقه فوتبال زنده به صورت خودکار تشخیص دهد و سپس در گام بعدی بهترین حالت تصویر را متناسب با محتوای در حال پخش انتخاب کند. به همین دلیل دیگر شما نیازی به تنظیم دستی حالت تصویر ندارید. یکی از ویژگی‌های حالت AI Picture Pro این است که تلویزیون ال جی G1 می‌تواند صحنه‌های یک فیلم را نیز شناسایی کرده و به عنوان مثال می‌تواند صحنه تاریک را در یک شهر شناسایی کرده و تمامی تصاویر را بهینه سازی کند و عملیات پردازش را به صورت عمیق تر و گسترده تر انجام دهد. با فعال کردن حالت AI Picture Pro تمامی جزئیات سایه‌ها حتی در صحنه‌های تاریک نیز قابل مشاهده است.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

حالت‌های تصویر موجود در تلویزیون ال جی G1


تلویزیون اسمارت ال جی مدل G1 از حالتهای تصویر مختلفی پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال این تلویزیون حالت ISF Dark Room دارد و اگر شما می‌خواهید از این تلویزیون برای اتاق‌های تاریک استفاده کنید باید این گزینه را فعال کنید. همچنین برای استفاده از تلویزیون ال جی G1 در اتاق‌های روشن گزینه ISF Bright Room در نظر گرفته شده است. اگر ویدیویی که تماشا می‌کنید از جمله ویدیوهای SDR محسوب می‌شود گزینه Peak Brightness را فعال کنید و آن را برای حداکثر قرار دهید. با تنظیم کردن این اطلاعات شما می‌توانید از تماشای برنامه‌ها در بیشتر ساعات روز لذت ببرید. اگر محتوایی که مشاهده می‌کنید از جمله ویدیوهای HDR محسوب می‌شود شما می‌توانید تنظیمات حالت تصویر را بر روی Cinema User یا Cinema Home قرار دهید. با وجود حالت سینما قابلیت روشنایی مبتنی بر هوش مصنوعی تلویزیون ال جی G1 فعال شده است. اگر می‌خواهید محتوای مورد علاقه خودتان را با فناوری Dolby Vision مشاهده کنید باید این نکته را بدانید که این قابلیت در حالتهای ISF در دسترس نیست به همین دلیل شما می‌توانید از حالت Dolby Vision فقط در حالت سینمایی و زمانی که فیلم‌های HDR مشاهده می‌کنید استفاده نمایید.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

قابلیت گیمینگ در تلویزیون OLED ال جی G1


تلویزیون هوشمند ال جی مدل G1 در لیست بهترین تلویزیون‌های مدرن ال‌جی برای انجام بازی‌های مختلف قرار گرفته است. این تلویزیون برای گوشی گیمینگ گزینه بسیار مناسبی است. منصفانه است بگویم که در حال حاضر برند ال جی تنها برندی محسوب می‌شود که تلویزیون‌هایش را به چهار پورت HDMI 2.1 مجهز کرده است. با وجود این پورت امکان اتصال انواع کنسول‌های بازی و کنسول‌های PS5 و Xbox Series X فراهم شده است. تلویزیون هوشمند ال‌جی G1 از فناوری G-Sync و FreeSync نیز پشتیبانی می‌کند با وجود این قابلیت این محصول برای گیمرها گزینه بسیار مناسبی است. تلویزیون اسمارت ال جی G1 دارای تنظیمات Game Optimizer است و شما می‌توانید با انجام این تنظیمات با توجه به بازی مورد علاقه خودتان بهترین هیجان را تجربه کنید. یکی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول که برای انجام بازی‌های مختلف گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود تاخیر در ورودی بسیار کم این تلویزیون است.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://dobeikochooloo.com/product-tag/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-g1/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]قیمت و خرید تلویزیون ال جی G1[/button]

تلویزیون ال جی G1 برای گیمینگ تاخیر در ورودی در حدود 13 میلی ثانیه دارد. اگر شما حالت Input Lag Boos را نیز فعال کنید زمانی که بازی‌های 60 هرتز انجام می‌دهید تاخیر در ورودی به 9.6 میلی ثانیه کاهش پیدا می‌کند و این بسیار عالی و جالب می‌باشد. تلویزیون اسمارت ال جی G1 به قابلیت نرخ تازه سازی متغیر و حالت تاخیر خودکار پایین نیز مجهز شده است. اگر می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید باید حالت Game Optimizer را فعال نمایید. اگر طرفدار پروپاقرص بازی‌های مختلف هستید و می‌خواهید از صفحه نمایش تلویزیون برای انجام گیم‌های مختلف استفاده کنید می‌توانید با خرید تلویزیون ال جی G1 بهترین تجربه بازی را کسب کنید. تلویزیون ال جی G1 به راحتی با کنسول‌های بازی PS5 و Xbox Series X هماهنگ است و می‌تواند بهترین تجربه گیم را برای شما فراهم نماید.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

سیستم صوتی تلویزیون OLED ال جی G1


تلویزیون هوشمند ال جی مدل G1 هم از نظر کیفیت تصویر عملکرد عالی دارد و هم از نظر سیستم صوتی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. صدایی که از بلندگوهای این تلویزیون خارج می‌شود کاملا نامرئی است و بسیار واضح و سریع می‌باشد. شما در هر نقطه از محیط خانه تان که باشید صداها را با کیفیت بسیار بالا دریافت می‌کنید. تلویزیون ال جی G1 دارای قابلیت مجازی سازی دالبی اتموس نیز می‌باشد و می‌تواند صدای کامل شگفت انگیز برای شما فراهم کند. شما با خرید تلویزیون اسمارت ال جی G1 از تجربه شنیداری بسیار شگفت انگیزی برخوردار خواهید بود.

تمامی بلندگوهای تلویزیون اسمارت ال جی G1 به صورت پنهانی طراحی شده اند. این بلندگوها عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌توانند صدای دیالوگ تمام فیلم‌ها را کاملا واضح و رسا برای شما ارائه دهند. تلویزیون هوشمند ال جی G1 دارای ساب ووفر قدرتمندی است و می‌تواند بیس مناسبی از صدا را نیز برای شما تولید کند. شما می‌توانید برای اینکه صدای قدرتمند تر و بهتری داشته باشید یک ساندبار مخصوص تلویزیونی تهیه کرده و قدرت و کیفیت صوتی تلویزیون را ارتقا دهید.
یکی از حالت‌های صوتی به کار رفته در تلویزیون ال جی G1 حالت AI Sound Pro می‌باشد. این قابلیت برای اینکه کیفیت صوتی مناسبی ارائه دهد از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و می‌تواند صداهایی کاملا رسا و با کیفیت در اختیار شما قرار دهد. تلویزیون ال جی G1 سیگنالهای صوتی قدرتمندی دارد و می‌تواند سیگنال اتموس 5.1.2 کاناله برای شما ارائه دهند. یکی از نکات قابل توجه در مورد حالت AI Sound Pro این است که این حالت نه تنها برای تلویزیون به کار می‌رود بلکه این قابلیت نیز فراهم شده است که شما هر دستگاهی را به تلویزیون ال جی G1 متصل نموده و حالت AI Sound Pro را فعال کنید و به این ترتیب از بیس صوتی بیشتری برخوردار شوید و اسپیکرهای تلویزیون را نیز تقویت نمایید.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی تلویزیون OLED ال جی G1


تلویزیون اسمارت ال جی مدل G1 دارای 4 درگاه HDMI است. این پورت در میان کاربران طرفداران بسیار زیادی دارد و شما به راحتی می‌توانید انواع دیوایس‌های خارجی را به تلویزیون ال جی G1 متصل کنید در کنار پورت HDMI وجود 3 درگاه USB نیز به چشم می‌خورد. با وجود این درگاه امکان اتصال انواع فلش مموری‌ها و حافظه‌های جانبی فراهم شده است. تلویزیون اسمارت ال جی G1 دارای آنتن RF است و به ورودی اترنت مجهز شده است. با وجود این قابلیت شما می‌توانید با استفاده از کابل به اینترنت متصل شده و وبگردی کنید. همچنین مینی جک خروجی RS-232C ، خروجی هدفون و خروجی HDMI eARC ورودی‌ها و درگاه‌های ارتباطی دیگر تلویزیون ال جی G1 محسوب می‌شود. برند ال جی تنها برند تولید کننده تلویزیون است که محصولات خودش را به چهار پورت HDMI 2.1 مجهز کرده است. با وجود این فرمت شما به راحتی می‌توانید انواع دستگاه‌ها و کنسول‌های بازی را به تلویزیون ال‌جی G1 متصل کنید.

تلویزیون اسمارت ال جی مدل G1 برای اتصال به اینترنت نیز دارای پورت اترنت می‌باشد. نکته مهمی که در مورد پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون باید به آن اشاره نمود این است که پورت‌ها و ورودی‌های تلویزیون ال جی G1 بر روی قاب پشتی تلویزیون در گوشه سمت راست طراحی شده‌اند. این پورت ها در دو جهت مختلف قرار می‌گیرند و به راحتی دسترسی شما را به انواع پورت‌ها فراهم کرده است. در صورتی که شما تلویزیون ال جی G1 را به دیوار متصل کنید به راحتی می‌توانید به انواع ورودی‌ها و خروجی‌های تلویزیون دسترسی داشته باشید.

سیستم عامل تلویزیون اسمارت ال جی G1


تلویزیون هوشمند ال جی مدل G1 از جمله محصولات اسمارت برند ال جی است و از سیستم عامل webOS پشتیبانی می‌کند. این سیستم‌عامل در اختیار برند ال‌جی قرار دارد و هر ساله با پیشرفت‌های چشمگیری همراه است. تلویزیون اسمارت ال جی G1 در سال 2021 به بازار عرضه شده است و از نسخه 2021 پشتیبانی می‌کند. این سیستم‌عامل در سال 2021 با تغییرات چندانی روبرو نبوده اما از نظر امکانات جانبی پیشرفت‌هایی داشته است. تلویزیون ال جی G1 در کمترین زمان ممکن می‌تواند قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای را بر روی صفحه نمایش تلویزیون برای شما ارائه دهد. سیستم عامل webOS یکی از قدرتمندترین رابط‌های کاربری محسوب می‌شود که کار کردن با آن نیز بسیار آسان است. تلویزیون اسمارت ال جی G1 همچون سری‌های قبلی تلویزیون‌های ال جی یک نواری در قسمت پایینی تلویزیون دارد که دسترسی شما را به بخش‌های مختلف به راحتی فراهم کرده است.

تلویزیون 2021 ال جی G1 امکان دسترسی به تمامی برنامه‌ها با سرعتی بسیار بالا دارد. همچنین این محصول دارای ریموت کنترل جادویی است و به کلیدها و دکمه‌های میانبر نیز مجهز شده است. به همین دلیل در کمترین زمان ممکن به هر آنچه که می‌خواهید دسترسی خواهید داشت. در قسمت داشبورد تلویزیون ال جی G1 سه ستون وجود دارد که شما را به ورودی‌های مختلف تلویزیونی از جمله پورت‌ها و اتصالات دستگاه‌های مختلف مانند تلفن همراه یا ساندبار نیز راهنمایی می‌کند.
یکی از تفاوت‌هایی که در سیستم عامل تلویزیون 2021 ال جی G1 وجود دارد این است که در زمان‌های گذشته رابط کاربری webOS یک نوار در قسمت پایین تصویر داشت که باعث می‌شد به کاربران این اجازه را دهد که به راحتی و اپلیکیشن‌ها ورودی‌ها و چند ابزارک دیگر دسترسی داشته باشد. اکنون سیستم عامل webOS است به گونه‌ای طراحی شده است تمام این صفحه را در بر می‌گیرد و شما دسترسی بیشتری به برنامه‌های مختلف خواهید داشت. تلویزیون هوشمند ال‌جی G1 به راحتی دسترسی کاربران را به محتوای Youtube و Netflix فراهم نموده است. همچنین این امکان برای کاربران وجود دارد که اپلیکیشن‌های مختلف را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نصب کرده و از مشاهده آنها لذت ببرند. تلویزیون 2021 ال جی G1 جدیدترین اخبار ورزشی و اطلاعات آب و هوایی را برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون‌ ال جی G1 دارای سیستم عامل webOS است و وجود ریموت کنترل جادویی جزء جدا نشدنی این تلویزیون می‌باشد. تلویزیون هوشمند ال جی G1 از جمله محصولات سری گالری محسوب می‌شود. با داشتن ریموت کنترل هوشمند شما میتوانید از این قابلیت استفاده کرده و با یک نشانگر بر روی صفحه گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و اپلیکیشن‌های مختلفی را نیز باز کنید.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

ریموت کنترل تلویزیون ال جی G1


کاربران هنگام خرید تلویزیون ال جی G1 ریموت کنترل آن تحت عنوان Magic Remote را نیز در داخل جعبه دریافت می‌کنند. با وجود ریموت کنترل جادویی شما به راحتی می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های جذاب تلویزیون ال جی G1 استفاده کنید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل G1 دارای ریموت کنترل شیک و زیبایی می‌باشد. این ریموت کنترل از نوع ریموت کنترل جادویی و هوشمند محسوب شده و در مقایسه با مدل‌های قبلی خود از ویژگی‌های جذابتری نیز برخوردار است. یکی از تغییراتی که این ریموت کنترل داشته است این است که از نظر ظاهر باریک‌تر شده است و با ارگونامیگ دست نیز کاملاً هماهنگ می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید دکمه‌های ریموت کنترل را فشار دهید و فضای خالی در بین ریموت کنترل باعث شده است احساس بهتری داشته باشید.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://dobeikochooloo.com/product-tag/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-g1/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]قیمت و خرید تلویزیون ال جی G1[/button]

تلویزیون اسمارت ال جی مدل G1 محصول سال 2021 برند ال جی است و با داشتن ریموت کنترل جادویی دسترسی شما را به دنیایی از برنامه‌ها و اطلاعات فراهم کرده است. شما برای اینکه به برنامه‌های Netflix و Amazon Prime Video و +Disney و همچنین LG Channels دسترسی سریعتری داشته باشید دکمه‌های میانبری بر روی ریموت کنترل تلویزیون قرار گرفته است. یکی دیگر از امکانات و قابلیت‌هایی که ریموت کنترل جادویی در اختیار کاربران قرار می‌دهد دکمه‌های مخصوص دسترسی سریع به دستیار‌های مجازی است. شما به راحتی می‌توانید با فشار دادن یک دکمه دستیار‌های مجازی را فعال کرده و تمامی دستورات خودتان را با استفاده از صدا ارائه دهید. ریموت کنترل تلویزیون ال جی G1 دکمه اسکرول نیز دارد که از حالت خطی به صورت کروی تبدیل شده است.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

محتویات داخل جعبه تلویزیون 2021 ال جی G1


زمانی که تلویزیون ال جی مدل G1 را خریداری می‌کنید در داخل جعبه چیزهایی وجود دارد که شما را به معنای واقعی شگفت‌زده می‌کند این تلویزیون پایه رومیزی ندارد و برای چسباندن به دیوار طراحی شده است. تلویزیون هوشمند ال‌جی G1 دارای یک پایه دیواری می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید این تلویزیون را به دیوار متصل کرده و خانه خودتان را شیک تر و زیباتر کنید. اگر بخواهید تلویزیون ال جی G1 را بر روی میز قرار دهید باید پایه‌های این محصول را به صورت جداگانه تهیه کنید. برخی از محتویات داخل جعبه تلویزیون ال جی G1 شامل: کابل برق، ریموت کنترل جادویی دفترچه راهنما و دو OLED باطری قلمی می‌باشد.

مقایسه تلویزیون ال جی GX با G1


این دو تلویزیون هر دو محصول برند ال جی هستند و هر دو نیز به صفحه نمایش OLED مجهز شده اند. نمایشگر هر دو تلویزیون‌ها کاملاً قدرتمند است و می‌تواند تمام تصاویر را با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه دهد. تلویزیون هوشمند ال‌جی G1 دارای نمایشگر جدید OLED evo می‌باشد. این نمایشگر در مقایسه با تلویزیون ال جی اولد 20 درصد روشنایی بیشتری دارد. از نظر طول عمر پنل، پنل به کار رفته در این دو تلویزیون تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. ریموت کنترل تلویزیون 2021 ال جی G1 کاملاً ظاهری متفاوت با ریموت کنترل تلویزیون GX دارد. این محصول دارای قابلیت NFC می‌باشد یعنی شما به راحتی می‌توانید تلویزیون هوشمند خودتان را به تلفن و موبایل همراه خود را متصل کنید و اطلاعات و داده‌ها را به اشتراک بگذارید. سیستم عامل به کار رفته در هر دو تلویزیون از نوع سیستم عامل webOS نسخه 6 می‌باشد.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی G1

آیا تلویزیون ال جی G1 ارزش خرید دارد؟


باید گفت که تلویزیون ال جی مدل G1 امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تلویزیون رقیب سرسختی برای تلویزیون سونی A90J محسوب می‌شود. منصفانه است بگوییم که در مقایسه این دو تلویزیون، تلویزیون ال جی G1 پیشگام می باشد. تلویزیون اسمارت ال جی مدل G1 از جمله محصولات سری گالری محسوب می‌شود و به پنل جدید OLED evo مجهز شده است. این پنل پوشش 100 درصدی از فضای رنگی HDR دارد و می‌تواند لحظات دیداری بسیار زیبا و شگفت انگیز را برای شما فراهم کند. تلویزیون 2021 ال جی G1 به پردازنده قدرتمندی مجهز شده است و از حالت‌های مختلف تصویر نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر فورکا است و از حجم رنگ ده بیتی برخوردار است. تلویزیون اسمارت ال جی مدل G1 برای گیمر‌ها نیز گزینه بسیار مناسبی است.

اگر به دنبال خرید تلویزیون مدرن برای اتصال کنسول‌های بازی PS5 و Xbox Series X هستید خرید تلویزیون ال جی G1 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. زیرا این محصول دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و با وجود این درگاه ارتباطی شما به راحتی می‌توانید انواع کنسول‌های بازی را به تلویزیون ال جی G1 متصل کنید. یکی از نقاط قوت این محصول که از امکانات و جذابیتهای تلویزیون ال جی G1 محسوب می‌شود وجود ریموت کنترل جادویی یا همان Magic Remote می‌باشد. این ریموت کنترل کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و خوش دست می‌باشد. شما با تلویزیون ال جی G1 به راحتی به محتوا‌هایی مانند Youtube و Netflix دسترسی دارید. بر روی ریموت کنترل این تلویزیون یک نشانگر وجود دارد و شما می‌توانید از آن همچنین یک موس بی سیم استفاده کرده و تمامی اپلیکیشن‌های مختلف را اجرا کنید و تنظیمات مورد نظر خودتان را نیز اعمال نمایید. تلویزیون اسمارت ال جی مدل G1 متاسفانه حداکثر روشنایی 1000 نیت ندارد اما با داشتن پنل OLED evo در مقایسه با سایر تلویزیونهای OLED از روشنایی بالاتری نیز برخوردار است. شما می‌توانید تلویزیون ال جی G1 را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.
نتیجه گیری
تلویزیون ال جی مدل G1 محصول سال 2021 برند ال جی می‌باشد. این تلویزیون قابلیت ضبط دارد و به کیفیت تصویر فورکا و پنل OLED evo مجهز شده است. تلویزیون 2021 ال جی مدل G1 از جمله محصولات گالری برند ال جی است و شما هنگام خرید اینترنتی پایه رومیزی دریافت نکرده و به جای آن پایه دیواری دریافت می‌کنید. به همین دلیل برای این تلویزیون را بر روی میز قرار دهید باید به صورت جداگانه پایه رومیزی خریداری کنید. تلویزیون هوشمند ال‌جی G1 امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده دارد و تمامی محتواها را با بهترین کیفیت صوتی و تصویری ارائه می‌دهد.

 

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های ال جی موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ