تلویزیونقیمت تلویزیون

بهترین تلویزیون‌های 5 میلیونی بازار کدام مدل‌ها است؟

بهترین تلویزیون‌های 5 میلیونی بازار کدام مدل‌ها است؟

در سال‌های اخیر مردم برای خرید تلویزیون معمولا انتخاب‌های زیادی در پیش روی خودشان دارند و این موضوع، کار تلویزیون را کمی چالش برانگیز کرده است. شاید در سال‌های دور خرید تلویزیون کاری بسیار آسان به نظر می‌رسید اما امروزه با توجه به مدل‌ها و سایزهای مختلفی که در بازار وجود دارد خرید تلویزیون کاملاً سخت است. به راحتی می‌توانید با مشاوران دبی کوچولو تماس گرفته و به راحتی مشاوره رایگان دریافت کنید. در این مقاله قصد داریم به تلویزیون‌هایی که زیر قیمت 5 میلیون قرار دارند را برای شما معرفی کنیم. با توجه به اینکه امروزه مدل‌های متنوع در بازار وجود دارد شما باید به نیاز خودتان و خواسته‌هایتان توجه داشته باشید و مناسب با شرایط خودتان خریداری کنید. یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در خرید تلویزیون قیمت تلویزیون محسوب می‌شود. امروز در بازار سایز‌های متنوعی از 32 اینچ تا 83 اینچ گرفته و هر کدام از این تلویزیون‌ها با توجه به اینکه از چه مدل و چه برندی هستند قیمت‌های متفاوتی نیز برخوردار هستند. معمولاً قیمت تلویزیون با توجه به برند و سایز آن مشخص می‌شود. هرچه سایز تلویزیون بالاتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. در این مقاله بهترین تلویزیون 5 میلیونی را برای شما معرفی می‌کنیم اگر قصد خرید تلویزیون در این رنج قیمت دارید با ما همراه باشید.


تلویزیون سامسونگ 32T5300

تلویزیون 32 اینچ سامسونگ مدل T5300 اولین تلویزیونی است که شما می‌توانید آن را با قیمت 5 میلیون خریداری نمایید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 32T5300 صفحه نمایش 32 اینچ دارد و در مقایسه با سایر برندها از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این تلویزیون در سال 2020 به بازار عرضه شده است و در رنج قیمت مناسبی قرار دارد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 32T5300 امکانات و قابلیت‌های گسترده ای دارد و به کیفیت تصویر HD مجهز شده است. این کیفیت تصویر در مقایسه با سایز 32 اینچ گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود و تصاویر کاملاً را به صورت فوق‌العاده و با جزئیات بالا نمایش می‌دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 32T5300 به کیفیت تصویر HD مجهز شده است و به صورت همزمان دارای پنل VA می‌باشد و تصاویر را با کنتراست بسیار بالایی نمایش می‌دهد. به همین دلیل می‌تواند لحظات دیداری بسیار زیبا و هیجان انگیزی را برای شما ارائه دهد.

تلویزیون اسمارت سامسونگ 32T5300 سرعت رفرش 60 هرتز دارد و می‌تواند با سرعتی باور نکردنی تمامی تصاویر را تازه سازی کرده و آنها را بدون تاخیر و تاری نمایش دهد. تلویزیون اسمارت سامسونگ 32T5300 دارای قابلیت Purcolor است و می‌تواند طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را برای شما نمایش دهد. این تلویزیون سیستم صوتی قدرتمندی نیز برخوردار است و از ده وات توان صوتی پشتیبانی می‌کند. این صدا با صفحه ‌نمایش 32 اینچ کاملاً هماهنگ است. یکی از قابلیت‌های صوتی به کار رفته در تلویزیون سامسونگ 32T5300 قابلیت Multiroom Link می‌باشد. با وجود این قابلیت صدای پخش شده از تلویزیون 32T5300 کاملاً واضح و رسا است. تلویزیون 32 اینچ سامسونگ 32T5300 قابلیت اتصال به اینترنت دارد و با توجه به اینکه به قابلیت اسمارت مجهز شده است می‌تواند به راحتی نیازهای شما را برآورده کند.

تلویزیون 2020 سامسونگ 32T5300 دارای سیستم عامل تایزن است و قابلیت‌های مختلفی مانند قابلیت جستجوی صوتی مجهز شده است. این تلویزیون با دستیارهای صوتی الکسا و گوگل کاملا هماهنگ است و با وجود برنامه هوشمند SmartThings شما می‌توانید تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه‌تان را به یکدیگر متصل کرده و آنها را مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون 2020 سامسونگ 32T5300 دارای گیرنده DVB-T2، DVB-C، DVB-S2 می‌باشد و برنامه‌های مختلفی را برای شما فراهم کرده است. همچنین این محصول دارای 2 پورت HDMI و یک پورت USB می‌باشد.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های 32 اینچ موجود در بازار

بهترین تلویزیون‌های 5 میلیونی بازار کدام مدل‌ها است؟

تلویزیون سامسونگ 32N5300


تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 32N5300 یکی از تلویزیون‌های خوش طرح برند سامسونگ محسوب می‌شود. این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون‌های 5 میلیونی نیز قرار گرفته است. شما به راحتی می‌توانید تلویزیون 32 اینچ سامسونگ N5300 راحتی با قیمتی کمتر از 5 میلیون خریداری نمایید. تلویزیون 32 اینچ سامسونگ 32N5300 دارای پنل IPS است و در سال 2018 به بازار عرضه شده است. این محصول با کیفیت تصویر اچ دی مجهز شده است و می‌تواند تمامی تصاویر با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه دهد. تلویزیون HD سامسونگ 32N5300 سرعت رفرش 60 هرتز استرس دارد و این سرعت برای تلویزیون 32 اینچ گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. همچنین سامسونگ تلویزیون 32N5300 را در کنار تمامی امکانات و قابلیت‌های تصویری به موتور تصویر HyperReal مجهز نموده است. با وجود این موتور تصویر تمامی اطلاعات و داده‌ها آنالیز شده و با کیفیتی بسیار بالا و به صورت خیره کننده بر روی صفحه نمایش 32 اینچ تلویزیون ارائه می‌شود.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 32N5300 به تقویت کننده کنتراست مجهز شده است و می‌تواند کنتراست تصاویر را ارتقا داده و آنها را با کیفیت بالا ارائه دهد. با وجود پنل IPS شما تمامی تصاویر با کیفیت بسیار بالا مشاهده میکنید. تلویزیون 32 اینچ سامسونگ 32N5300 امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی دارد. با استفاده از قابلیت وای فای دایرکت امکان اشتراک گذاری هوشمند اطلاعات و داده‌ها فراهم شده است. همچنین شما به راحتی می‌توانید موبایل خودتان را نیز به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کرده و اطلاعات و داده‌هایتان را به اشتراک بگذارید. تلویزیون اسمارت سامسونگ 32N5300 به قابلیت Purcolour مجهز شده است و از نظر رنگی نیز کاملا تقویت شده و رنگ‌های گسترده و دقیق را برای شما نمایش میدهد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 32N5300 دارای قابلیت Micro Dimming Pro است. این تلویزیون در سال 2018 به بازار عرضه شده است و دقت رنگی گسترده دارد. تمامی تصاویر و صحنه‌های پخش شده بر روی صفحه نمایش تلویزیونی کاملاً طبیعی و واضح می‌باشد. شما تمامی جزئیات را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده می‌کنید. همچنین این محصول دارای فناوری Ultra Clean View است و می‌تواند تمامی محتواها را با کیفیت تصویر بسیار بالا نمایش دهد.

بهترین تلویزیون‌های 5 میلیونی بازار کدام مدل‌ها است؟

تلویزیون شیائومی L32M5-5ASP


یکی از محصولاتی که در رنج قیمت مناسب قرار دارد تلویزیون شیائومی L32M5-5ASP می‌باشد. این محصول در سال 2019 به بازار عرضه شده است و طراحی زیبایی دارد. تلویزیون 2019 شیائومی L32M5-5ASP یکی از تلویزیون‌های هوشمند برند شیائومی محسوب می‌شود. پنل به کار رفته در این تلویزیون از نوع پنل VA است. این پنل تمامی محتواها را با کنتراست بالایی نمایش می‌دهد؛ اما از زاویه دید محدودی برخوردار است. تلویزیون هوشمند شیائومی L32M5-5ASP دارای کیفیت تصویر HD است. این کیفیت تصویر تراکم پیکسلی 768 * 1366 پیکسل دارد. تلویزیون هوشمند شیائومی L32M5-5ASP سرعت رفرش 60 هرتز دارد و تمامی صحنه‌های سریع و اکشن را با کیفیت بسیار بالا برای شما نمایش میدهد. سیستم صوتی تلویزیون شیائومی L32M5-5ASP دارای سیستم صوتی دو کاناله است و به دو بلندگوی 5 واتی مجهز شده است.

به طور کلی صدای خارج شده از تلویزیون کاملا رسا و با کیفیت است و 10 وات صدا در سراسر محیط منتشر می‌شود. شیائومی تلویزیون L32M5-5ASP را به گیرنده DVB-T2، DVB-S2، DVB-C مجهز نموده است. همچنین این محصول دارای سیستم عامل اندروید است. تلویزیون اندروید شیائومی L32M5-5ASP قابلیت جستجو در مرورگر وب دارد و می‌تواند از سرگرمی‌های مختلف و فراوانی را برای شما ارائه دهد. تلویزیون اچ دی شیائومی L32M5-5ASP به قابلیت اتصال به موبایل نیز مجهز شده است. همچنین این محصول قابلیت اتصال به اینترنت دارد و 3 پورت HDMI و 2 پورت USB است. با وجود پورت‌های HDMI شما به راحتی می‌توانید انواع کنسول‌های بازی و پلی استیشن را به صفحه نمایش 32 اینچ تلویزیون منتقل نموده و آنها را با کیفیتی بسیار بالا مشاهده و تجربه نمایید. تلویزیون 2019 شیائومی L32M5-5ASP امکان اتصال انواع فلش مموری‌ها و حافظه‌های جانبی را نیز برای کاربران فراهم کرده است.

بهترین تلویزیون‌های 5 میلیونی بازار کدام مدل‌ها است؟

تلویزیون سامسونگ 32N5000


تلویزیون 32 اینچ سامسونگ مدل N5000 یکی دیگر از محصولات برند سامسونگ می‌باشد که در رنج قیمت مناسبی قرار گرفته است. این تلویزیون دارای دو پورت HDMI و پورت USB و کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. پایه‌های این تلویزیون از نوع پایه‌های دو طرف بوده و در دو طرف تلویزیون قرار می‌گیرد و به راحتی وزن و تعادل تلویزیون را حفظ می‌کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 32N5000 صفحه نمایش 32 اینچ دارد و در سال 2018 به بازار عرضه شده است. این تلویزیون کاملا خوش طرح است و ریموت کنترل آن نیز خوش طرح میباشد. تلویزیون سامسونگ 32N5000 دارای کیفیت تصویر HD است و می‌تواند تمامی تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش دهد. این تلویزیون دارای سایز 32 اینچ می‌باشد و به پنل VA مجهز شده است. پنل va یکی از قدرتمندترین پنل‌ها محسوب شده و می‌تواند تصاویر با کنتراست بسیار بالا و کاملاً درخشان ارائه شما تمامی جزئیات تصاویر را بر روی صفحه نمایش 32 اینچ تلویزیون مشاهده می‌کنید. تمامی صحنه‌های پخش شده بر روی تلویزیون کاملا واضح و شفاف می‌باشد به گونه‌ای که شما احساس می‌کنید که در دلِ صحنه‌ها قرار گرفته‌اید.

تلویزیون 32 اینچ 32N5000 سامسونگ 10 وات توان صوتی دارد و به سیستم صوتی دو کاناله مجهز شده است. این تلویزیون دارای گیرنده DVB-T2، DVB-T، DVB-C است و برنامه‌ها و شبکه‌های مختلفی را برای شما ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های به کار رفته در این تلویزیون‌ها موتور پردازشگر Digital Clean View می‌باشد. با وجود این موتور پردازشگر تمامی اطلاعات و داده‌ها آنالیز شده و با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌شود. تلویزیون led سامسونگ به 32N5000 می‌تواند تمامی اطلاعات و محتوا را با سرعتی بسیار بالا تجزیه و تحلیل کرده و نویز تمامی تصاویر را نیز از بین می‌برد. قاب پشتی تلویزیون هوشمند سامسونگ 32N5000 به دو پورت HDMI و یک پورت USB مجهز شده است. این تلویزیون سرعت رفرش 60 هرتز دارد و می‌تواند مسابقات ورزشی و صحنه‌های اکشن را با کیفیت بسیار بالا نمایش دهد. تلویزیون 32 اینچ سامسونگ 32N5000 از قیمتی در حدود 5 میلیون برخوردار است و می‌تواند لحظات بسیار شاد و زیبایی را برای شما فراهم کند. البته باید به این نکته اشاره کرد که این تلویزیون قابلیت اسمارت ندارد و فاقد سیستم عامل می‌باشد.

بهترین تلویزیون‌های 5 میلیونی بازار کدام مدل‌ها است؟

تلویزیون سامسونگ 32N5003


تلویزیون 2018 سامسونگ مدل 32N5003 یکی دیگر از تلویزیون‌هایی است که کاملاً ساده و شیک طراحی شده است و به راحتی می‌تواند رضایت کاربران را به خود جلب نماید. تلویزیون‌سامسونگ 32N5003 صفحه نمایش 32 اینچ دارد و برای محیطهای متوسط و کوچک بسیار مناسب می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید تلویزیون سامسونگ 32N5003 را برای اتاق خواب آشپزخانه و پذیرایی‌های خودتان خریداری کنید. این تلویزیون طراحی ساده اما در عین حال شیک و زیبایی دارد. تلویزیون سامسونگ 32N5003 از تولیدات سال 2018 برند سامسونگ می‌باشد. این محصول کاملا شیک و زیبا می‌باشد و به موتور تصویر HyperReal مجهز شده است. با وجود این موتور پردازشگر تمامی اطلاعات و محتوا بهبود یافته و تصاویر با رنگ‌های کاملا واضح ارائه می‌شود. تلویزیون سامسونگ 32N5003 دارای پنل va است و از کنتراست بالایی برخوردار است. همچنین این تلویزیون از کیفیت تصویر اچ دی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و با تراکم رنگی گسترده نمایش دهد.

تلویزیون 2018 سامسونگ 32N5003 رنگ‌ها را کاملا واضح و طبیعی ارائه می‌دهد. این محصول دارای قابلیت Wide Color Enhance است و طیف گسترده ای از رنگ‌ها را پشتیبانی می‌کند. همچنین با وجود موتور پردازشگر Digital Clean View این اطمینان را به شما می‌دهیم که چگونه نویز تصویری بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه نشده و تمامی محتوا را با کیفیت بسیار بالا دریافت می‌کنید. همانطور که پیشتر گفتیم تلویزیون سامسونگ 32N5003 شیک و زیبا و در عین حال ساده طراحی شده است. قاب پشتی این محصول دارای دو عدد پورت HDMI و یک عدد پورت USB است. با وجود این درگاه‌های ارتباطی نیازهای معمول کاربران بر آورده شده و حتی شما می‌توانید با استفاده از HDMI انواع بازی‌ها را به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کرده و آنها را با هیجانی متفاوت تجربه کنید. تلویزیون سامسونگ 32N5003 دارای گیرنده‌های DVB-T2، DVB-T می‌باشد. این تلویزیون سیستم ‌عامل ندارد اما از کیفیت تصویر و سیستم صوتی مناسبی برخوردار است.

بهترین تلویزیون‌های 5 میلیونی بازار کدام مدل‌ها است؟
نتیجه گیری
با توجه به اینکه در بازار تلویزیون‌های متنوع و مختلفی در سایز‌های بسیار زیاد وجود دارد یکی از سوال‌های کاربران این است که می‌توان با قیمت 5 میلیون یا حتی کمتر بهترین تلویزیون خرید؟ در پاسخ باید گفت که معمولا برای خرید با این مبلغ را می‌توان تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش 32 اینچ تهیه کنید. برخی از تلویزیونها به صفحه نمایش و کیفیت تصویر Full HD و برخی نیز به کیفیت تصویر اچ دی مجهز شده است. اما در هر حال امکانات و قابلیت‌های متوسطی دارد و به راحتی می‌تواند نیازهای برخی از کاربران را برآورده کند. در این مقاله لیستی از بهترین تلویزیون‌های 5 میلیونی بازار را برای شما معرفی نمودیم.

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ