امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

بهترین تلویزیون تا 30 میلیون چه مدلی بخرم؟

بهترین تلویزیون تا 30 میلیون چه مدلی بخرم؟

در این مقاله قصد داریم بهترین تلویزیون‌های 30 میلیون بازار را برای شما معرفی کنیم. اگر به دنبال بهترین تلویزیون با رنج قیمت 30 میلیون هستید حتما این مقاله را تا پایان بخوانید. در بازار مدل‌های متنوعی وجود دارد اما هرکدام از این مدل‌ها امکانات و قابلیت‌های گسترده دارند و در ابعاد و سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه شده‌اند. به طور کلی هر چقدر پول بیشتری به تلویزیون اختصاص دهید به همان اندازه نیز تلویزیون امکانات و قابلیت‌های گسترده دارد و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشد. به راحتی می‌توان با مبلغ 30 میلیون تومان بهترین تلویزیون را خریداری کنید. در این مقاله بهترین تلویزیون 30 میلیون بازار را برای شما معرفی می‌کنیم. هر کدام از این تلویزیون‌ها امکانات و قابلیت‌های گسترده دارند و در ابعاد مختلف تولید و بازار عرضه شده اند. اگر قصد خرید تلویزیون 30 میلیون را دارید با ما همراه باشید.

بهترین تلویزیون تا 30 میلیون

تلویزیون سامسونگ 55Q70R

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل Q70R دارای پنل VA است و از کنتراست بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالایی ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های پنل‌های VA این است که زاویه دید ضعیف تری دارد. تلویزیون 55Q70R دارای کیفیت تصویر 4k است و محتواها را با تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل نمایش می‌دهد. این تراکم پیکسلی کامل گسترده است و می‌تواند برای سایز 55 اینچ گزینه فوق‌العاده محسوب شود. اولین و بهترین تلویزیونی که در رنج قیمت 30 میلیون قرارداد تلویزیون سامسونگ 55Q70R می‌باشد. این تلویزیون کاملاً هوشمند است و امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای دارد همچنین تلویزیون 55Q70R علاوه بر اینکه کیفیت تصویر عالی دارد از سیستم صوتی مناسب برخوردار است و می‌تواند 40 وات توان صوتی را برای شما ارائه دهد. تلویزیون 55Q70R دارای گیرنده DVB-T، DVB-T2، DVB-C است و برنامه‌ها و شبکه‌های مختلفی را نیز برای شما ارائه می‌دهد. این تلویزیون به سیستم عامل تایزن مجهز شده است و قابلیت اتصال به موبایل و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. همچنین قاب پشتی این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و پورت USB است.

خرید تلویزیونتلویزیون سامسونگ اسمارت 55 اینچ دارد و محصول سال 2019 برند سامسونگ است. این تلویزیون دارای فناوری QLED است این فناوری در رقابت با فناوری OLED ال جی می‌باشد. تلویزیون 55Q70R به فناوری Quantum HDR 8x مجهز شده است و می‌تواند محتواها را با کیفیت بالایی برای شما نمایش دهد. یکی از بخش‌های بسیار مهم در تلویزیون 55Q70R پردازنده قدرتمند کوانتومی Quantum Processor 4K می باشد. این پردازنده می‌تواند حداکثر کیفیت و روشنایی را برای تلویزیون ایجاد کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q70R از نظر سیستم صوتی بلندگوهای 2.1 کاناله دارد و می تواند 20 وات توان صوتی ارائه دهد. صدای ارائه شده از این تلویزیون کاملاً قدرتمند است. تلویزیون 55Q70R با آیپد و آیفون و iPhone ،iPad یا Mac کاملا هماهنگ است و از فناوری Airplay2 پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون قابلیت جستجوی صوتی دارد و دستیارهای صوتی گوگل و آمازون کاملا سازگار است. همچنین این محصول برنامه SmartThings دارد و می‌تواند تمامی لوازم هوشمند خانه را به یکدیگر متصل کند. پیشنهاد میکنیم برای مشاهده قیمت تلویزیون سامسونگ در سایت دبی کوچولو کلیک کنید.

تلویزیون سونی 55X9500G

تلویزیون سونی مدل 55X9500G یکی از محصولات برند سونی است که در لیست بهترین و بالاترین تلویزیونهای سونی قرار گرفته است و در رنج قیمت 30 میلیون قرار دارد. تلویزیون 55 اینچ سونی X9500G دارای پنل va است و از 20 وات توان صوتی برخوردار است. این تلویزیون گیرنده DVB-T2، DVB-T دارد و شبکه‌های مختلف را با کیفیت بالا برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون هوشمند سونی 55X9500G به سیستم ‌عامل اندروید مجهز شده است و چهار پورت HDMI و سه پورت USB دارد. تلویزیون X9500G یکی از محصولات بالارده برند سونی است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی است و یکی از محصولات سری 9 سونی می‌باشد که در سال 2019 به بازار عرضه شده است. تلویزیون 2019 سونی 55X9500G امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای دارد و صفحه نمایش این تلویزیون از کیفیت تصویر خارق العاده ای برخوردار است. تلویزیون هوشمند سونی 55X9500G دارای فناوری TRILUMINOS است و موتور پردازشگر Processor X1™ Ultimate دارد. این موتور پردازشگر کاملاً قدرتمند است و می‌تواند تمامی محتوا را پردازش کرده و تصاویر با کیفیت بالایی نمایش دهد تلویزیون 55X9500G به کیفیت تصویر 4K مجهز شده و فناوری 4K X-Reality™ PRO دارد. همچنین وجود فناوری Dolby Vision و زاویه دید گسترده و فناوری X-Wide Angle از جمله ویژگی‌های این تلویزیون می‌باشد. تلویزیون اسمارت سونی 55X9500G دارای قابلیت Dolby Surround است و تمامی صداها را به صورت واضح و شفاف پخش می‌کند. سیستم صوتی این تلویزیون از نوع سیستم صوتی Acoustic Surface است و صدا و تصویر و کاملاً هماهنگ ارائه می‌دهد. همچنین این محصول قابلیت اتصال به موبایل و قابلیت اتصال به اینترنت دارد و از قابلیت Chromecast برخوردار است و می‌تواند شبکه یوتیوب و نتفلیکس با کیفیت بالایی برای شما ارائه دهد. 

تلویزیون ال جیتلویزیون ال جی 65SM9000

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل SM9000 به پنل ips مجهز شده است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4k است و تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل دارد. تلویزیون 4k ال جی 65SM9000 توان صوتی 40 وات دارد و به گیرنده های مختلف مجهز شده است. این تلویزیون دارای سیستم عامل webos است و امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای دارد. سیستم عامل webOS به صورت انحصاری در اختیار برند ال جی قرار دارد. تلویزیون 65SM9000 قابلیت اتصال به موبایل و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. قاب پشتی این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و سه پورت USB است. این محصول کاملا شیک و زیبا طراحی شده و دارای پایه مرکزی از نوع پایه وسط می‌باشد. تلویزیون 65SM9000 یکی از محصولات بالارده برند ال جی است. تلویزیون 65 اینچ ال جی SM9000 از با کیفیت ترین و پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی در سال 2019 می‌باشد. تلویزیون 65SM9000 یکی از محصولات سری 9 ال جی در سال 2019 است. این تلویزیون صفحه نمایش 65 اینچ دارد و تمامی محتوا را با کیفیت تصویر 4K نمایش می‌دهد. وجود زاویه دید گسترده باعث شده تا شما از هر زاویه ای تصاویر با کیفیت بالایی مشاهده کنید. همچنین این محصول از فناوری Dolby Vision برخوردار است و به استاندارد تصویر 4K Cinema HDR مجهز شده است. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز باعث شده است شما تمامی محتواهای سریع و اکشن را با کیفیت بالایی مشاهده کنید. پردازنده هوشمند آلفا 7 تمامی تصاویر را با کیفیت بالا و کاملا سریع پردازش کرده و آنها را با کوچکترین جزئیات برای شما نمایش می‌دهد.

خرید تلویزیون ال جیتلویزیون 2019 ال جی 65SM9000 فناوری لوکال دایمینگ مجهز شده است. این تلویزیون از جمله محصولات بالارده ال‌ جی است و فناوری نانو نسل مجهز شده است. با وجود فناوری نانو سل شما می‌توانید تمامی رنگ‌ها با کیفیت بالا دریافت کنید. فناوری نانوسل دارای ذرات نانو است و طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را به صورت عمیق و طبیعی نمایش می‌دهد. تمامی رنگ‌ها و تصاویر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی است و 40 وات توان صوتی دارد. همچنین به فرمت تصویری و صوتی Dolby Vision و Dolby Atmos مجهز شده است و صدای کاملا قدرتمند گیرا و فراگیر ارائه می‌دهد. این تلویزیون دارای فناوری نانو سل است و برای انجام گیم‌ها و بازی‌های مختلف این گزینه مناسبی محسوب می‌شود. می‌توانید تلویزیون 65SM9000 با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید. جهت خرید و مشاهده قیمت تلویزیون ال جی در سایت دبی کوچولو روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

تلویزیون سامسونگ 65Q60T

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل Q60T یکی از شیک ترین و به روز ترین محصولات برند سامسونگ است که در لیست بهترین تلویزیون تا 30 میلیون قرار گرفته است. تلویزیون 65Q60T تلویزیون جدید محسوب می‌شود که در سال 2020 تولید شده است. تلویزیون سامسونگ Q60T صفحه نمایش 65 اینچ دارد و برای محیط‌های بزرگ کاملا مناسب است. این تلویزیون از جمله محصولات بالا رده سامسونگ است که به فناوری QLED مجهز شده است. فناوری کیولد با فناوری اولد در رقابت است و می‌تواند تمامی تصاویر با کیفیت بالایی نمایش دهد. تلویزیون QLED سامسونگ 65Q60T می‌تواند تصاویر بسیار روشن ارائه داده و تمامی رنگ‌ها را به صورت شاداب و طبیعی پخش کند. پردازنده به کار رفته در تلویزیون 65Q60T از نوع پردازنده کوانتومی می باشد. این پردازنده تمامی تصاویر را پردازش کرده و بدون هیچ‌گونه تاری به نمایش در می‌آورد. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون 65Q60T از نوع سیستم عامل تایزن است و دنیای سرگرمی‌ها و برنامه‌های مختلف برای شما ارائه می‌دهد. پنل به کار رفته در این تلویزیون از نوع پنل VA است. پنل‌های VA کنتراست تصویر بسیار بالایی دارند اما از زاویه دید محدود برخوردار هستند. تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65Q60T به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و تراکم پیکسلی 3840 در 2160 پیکسل دارد. این تلویزیون کیفیت تصویر قدرتمندی دارد و می‌تواند به اینترنت متصل شده و شما تلویزیون را به موبایل متصل کرده و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. تلویزیون هوشمند ال‌ جی 65Q60T برابر 20 وات توان صوتی دارد و صداها را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

خرید تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سونی 65X8000G

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X8000G دارای پنل ips است. پنل‌های ips زاویه دید گسترده دارند اما از کنتراست محدودی برخوردار هستند. شما با خرید تلویزیون 65 اینچ سونی 65X8000G می‌توانید در هر زاویه ای نشسته و تصاویر با کیفیت بالایی مشاهده کنید. تلویزیون 65 اینچ سونی اسمارت کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است و این کیفیت تصویر کاملا قدرتمند است و تمامی جزئیات را برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون سونی 65X8000G نه تنها کیفیت تصویر بالایی دارد بلکه سیستم صوتی مطلوبی برخوردار است و از 20 وات توان صوتی برخوردار است. این تلویزیون دارای گیرنده DVB-T2، DVB-T است و می‌تواند شبکه‌ها و برنامه‌های مختلف برای شما ارائه دهد. تلویزیون 2019 سونی 65X8000G دارای سیستم عامل اندروید است که قابلیت اتصال به موبایل و اتصال به اینترنت دارد. همچنین قاب پشتی تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و پورت یو اس بی است. تلویزیون هوشمند 65X8000G در سال 2019 تولید و به بازار عرضه شده است. این تلویزیون کیفیت تصویر بسیار قدرتمندی دارد و به فناوری فورکا و پنل ips مجهز شده است. همچنین فرمت تصویر اچ دی آر باعث شده است شما تمامی تصاویر با کیفیت بالا مشاهده کنید. این تلویزیون با داشتن فناوری 4K X-Reality™ PRO محتوای بی کیفیت را نیز ارتقا داده و آنها را در حد کیفیت 4K نمایش می‌دهد. سرعت رفرش تصویر 60 هرتز باعث شده تمامی جزئیات تصاویر مشاهده کرده و صحنه‌های سریع را با کیفیت بالای مشاهده کنید. تلویزیون سونی 65X8000G کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و دارای پایه دو شاخه ای می‌باشد. این پایه ها به گونه‌ای است که قابلیت مدیریت کابل دارد و هیچ گونه به هم ریختگی در تلویزیون وجود ندارد. تلویزیون 65X8000G به فناوری پاکسازی صدای Clear Phase مجهز شده است. این تلویزیون می‌تواند سرگرمی‌های متنوعی را برای شما ارائه دهد. جهت خرید و مشاهده قیمت تلویزیون سونی در سایت دبی کوچولو بر روی لینک درج شده کلیک کرده و انواع مدل ها را به همراه قیمت مشاهده نمایید.

تلویزیون سونی

تلویزیون ال جی 65NANO86

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 65NANO86 یکی از محصولات سری 8 ال جی است که به فناوری نانو سل مجهز شده و در سال 2020 تولید شده است. تلویزیون 65 ال جی NANO86 به کیفیت تصویر 4k مجهز شده است و نرخ رفرش ریت 120 هرتز دارد. همچنین این محصول دارای پردازنده تصویر آلفا 7 است و تمامی تصاویر با کیفیت بالایی برای شما ارائه می‌دهد. فناوری نانو سل یکی از نقاط قوت تلویزیون 65NANO86 محسوب می‌شود. تلویزیون 65 اینچ ال جی 65NANO86 دارای پنل ips است و 20 وات توان صوتی دارد. این تلویزیون می‌تواند با فرمت تصویر Dolby Vision تمامی تصاویر و رنگ‌ها را به صورت غنی و با کیفیت بسیار عالی ارائه دهد. به همین دلیل شما تمامی تصاویر با کیفیت بالا دریافت کرده و هیچگونه نویز دریافت نمی‌کنید. تلویزیون 65NANO86 کاملا هوشمند است و امکانات و قابلیت‌های گسترده ای دارد. این تلویزیون به سیستم عامل webOS مجهز شده است و قابلیت اتصال به موبایل و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. قاب پشتی تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و پورت USB است. این تلویزیون به برنامه‌های و برنامه‌های یوتیوب و نتفلیکس مجهز شده است و می‌تواند دنیایی از برنامه‌ها و فیلم‌ها را برای شما ارائه دهد. تلویزیون اسمارت سونی 65NANO86 محصول سال 2020 برند ال جی است و هوش مصنوعی دارد همچنین تلویزیون با محصولات اپل کاملا سازگار است. 

در صورت تمایل به مشاهده قیمت روز انواع مدل ها و انتخاب سایز تلویزیون مناسب، می توانید بر حسب نیاز خود به هر یک از صفحات زیر مراجعه کنید: 

همچنین جهت اطلاع از قیمت تی وی در سایت دبی کوچولو بر روی لینک درج شده کلیک کرده و انواع مدل ها و برندها را مشاهده نمایید.

تلویزیون ال جی 65NANO86

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا