امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

سامسونگ تلویزیون بدون حاشیه خودش Q950TS را با وضوح 8K معرفی نمود _ زیگمو

سامسونگ تلویزیون بدون حاشیه خودش Q950TS را با وضوح 8K معرفی نمود

 تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Q950TS محصول جدیدی است که به پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده است. این تلویزیون علاوه بر قدرت پردازش بسیار بالا دارای وضوح 8K است و 99 درصد از تلویزیون را بخش جلوی آن تشکیل داده است و هیچ حاشیه‌ای در اطراف آن وجود ندارد. برند سامسونگ در آغاز نمایشگاه ces 2020 اولین تلویزیون جدید خودش را رونمایی کرد و اعلام نمود که این تلویزیون پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود. تلویزیون Q950TS دارای قابلیت 8K است و تمامی محتوا را با وضوی باورنکردنی نمایش می‌دهد. این تلویزیون تمامی تصاویر را با دقت گسترده ای ارائه می‌دهد. تلویزیون‌ سامسونگ Q950TS از جمله محصولات کیولد 2020 سامسونگ است و قابلیت اسمارت نیز مجهز شده است. این تلویزیون امکانات و قابلیتهای منحصر به فرد زیادی دارد و محصولی بسیار درخور توجه می‌باشد.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

سامسونگ تلویزیون بدون حاشیه خودش Q950TS را با وضوح 8K معرفی نمود _ زیگمو

تلویزیون هوشمند سامسونگ Q950TS

با توجه به گفته‌های سامسونگ تلویزیون Q950TS به استانداردهای جدیدی مجهز شده است که می‌تواند با در بازار تحول ایجاد کند. این تلویزیون با زبان طراحی اینفینیتی طراحی شده است و جذابیت‌های بسیار زیادی دارد. آنچه که در مورد این تلویزیون اهمیت دارد حاشیه‌های آن می‌باشد. لبه‌های اطراف تلویزیون کاملاً کوچک است و در قسمت پایین قسمت پایینی نمایشگر فقط کمی حاشیه بسیار ریز مشاهده می‌شود که در حدود 2.3 میلی‌متر ضخامت دارد. به همین دلیل منصفانه است بگوییم که هیچ حاشیه اطراف تلویزیون وجود ندارد. تلویزیون سامسونگ Q950TS معادل 15 میلیمتر ضخامت دارد و این اندازه کاملا در خور توجه است و 99 درصد سطح جلوی تلویزیون و فقط با نمایشگر اختصاص داده شده است.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های QLED سامسونگ موجود در بازار

 

سامسونگ تلویزیون بدون حاشیه خودش Q950TS را با وضوح 8K معرفی نمود _ زیگمو

تلویزیون 8k سامسونگ Q950TS به نور پس زمینه FALD مجهز شده است و از فناوری خاصی به نام توزیع انرژی به صورت محلی پشتیبانی می‌کند. با وجود این قابلیت تمامی روشنایی که بر روی صفحه نمایش ارائه می‌شود 20 درصد افزایش پیدا می‌کند و توزیع نور بهتر کنترل می‌شود. تلویزیون 2020 پردازنده قدرتمند نیز مجهز شده است که شبکه‌های عصبی یادگیری بسیار عمیقی دارد و می‌تواند کیفیت تصویر را بهبود بخشد. همچنین این تلویزیون دارای الگوریتم‌های جدیدی است که می‌تواند پیشرفت بسیار بزرگی را برای کاربران ایجاد کند. آنچه که به عنوان نقطه قوت این تلویزیون ارائه شده است پوشش ضد انعکاس این محصول می‌باشد. تلویزیون سامسونگ Q950TS تمام امورات مختلف را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پردازش می‌کند. این تلویزیون به هوش مصنوعی مجهز شده است و دارای پردازنده کوانتومی است. با توجه به گفته‌های سامسونگ پردازنده کوانتومی به فناوری‌های یادگیری عمیق و یادگیری ماشین مجهز شده است و همین طور همزمان از این دو فناوری استفاده می‌کند.سامسونگ تلویزیون بدون حاشیه خودش Q950TS را با وضوح 8K معرفی نمود _ زیگمو

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون Q950TS

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل Q950TS از رابط کاربری پیشرفته بسیار گسترده‌ای داشته است. این تلویزیون می‌تواند تجربه دیداری بهتری را برای شما ایجاد کند. با وجود پردازنده قدرتمند هر محتوایی به وضوح اسکیل شده و محتوای فورکا در حد 8K ارائه می‌شود. همچنین تمامی محتوای فول اچ دی با کیفیت بهتری ارائه می‌شود. تلویزیون Q950TS امکان دسترسی با استفاده از آنتن یا سرویس‌های استریم محتوا را دارد. با وجود پردازنده قدرتمند به صورت همزمان چندین برنامه و تجزیه و تحلیل شده و با کیفیت بالایی ارائه می‌شود.

تلویزیون اسمارت سامسونگ Q950TS دارای دستیار دیجیتال است. این تلویزیون به قابلیت بلوتوث و وای فای نیز مجهز شده است و امکان کنترل سایر دستگاه‌ها با استفاده از این تلویزیون فراهم شده است. شما می‌توانید تلویزیون Q950TS را نیز به اینترنت متصل کنید. این محصول قابلیت Tap View مجهز شده است و می‌تواند محتوای گوشی‌های همراه را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش دهد. تلویزیون سامسونگ Q950TS به قابلیت تصویر در تصویر مجهز شده است. این تلویزیون می‌تواند به صورت همزمان چندین کار را با یکدیگر انجام دهد. دستیار صوتی بیکسبی و گوگل و همچنین دستیار آمازون الکسا امکان تعامل صوتی را با تلویزیون ایجاد می‌کند. تلویزیون Q950TS دارای پردازنده کوانتومی است که و فناوری یادگیری عمیق با یادگیری ماشینی مجهز شده است. این تلویزیون دارای قابلیت تصویر انطباقی است و می‌تواند میزان روشنایی و نسبت کنتراست تصاویر با توجه به محیط تنظیم کند و بهترین نتیجه را برای کاربران ارائه دهد. تلویزیون Q950TS می‌تواند تشخیص دهد که در چه محیطی قرار گرفته است و سپس بر همین اساس میزان روشنایی تصاویر را تنظیم میکند.

سامسونگ تلویزیون بدون حاشیه خودش Q950TS را با وضوح 8K معرفی نمود _ زیگمو

تلویزیون 2020 سامسونگ Q950TS فناوری ScaleNet مجهز شده است. این فناوری و مبنای هوش مصنوعی عمل می‌کند و می‌تواند محتوای 8K در شبکه‌هایی پخش کند که پهنای باند آنها تا محتوای 4K جوابگو است. با وجود این قابلیت تلویزیون سامسونگ می‌تواند محتوای بصری 8K را به صورت فایل‌های فشرده منتقل کرده و آن را از طریق اینترنت پخش کند و بعد از پخش از طریق اینترنت اندازنده کوانتومی دوباره با استفاده از قابلیت آب اسکیل آن را به 8K تغییر می‌دهد. تلویزیون Q950TS به قابلیت هوش مصنوعی مجهز شده است و کیفیت بصری بسیار گسترده‌ای دارد و تلویزیون Q950TS دارای پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی است و در زمینه کیفیت تصویر و سیستم صوتی قدرتمند عمل می‌کند. در زمینه سیستم صوتی این تلویزیون به فناوری Object Tracking Sound Plus مجهز شده است و می‌تواند صدا‌های در حال پخش را بر اساس محتوای آنها تنظیم کند و جلوه‌های صوتی را به صورت فراگیر 5.1 کانال پخش کند. این قابلیت تلویزیون Q950TS می‌تواند اشیا متحرک در تصویر را نیز تشخیص داده و سپس صداها را در راستای حرکت پخش کند. شما را به صورت سه بعدی دریافت می‌کنید و در تمامی صحنه‌ها غرق می‌شوید. تلویزیون اسمارت Q950TS به قابلیت Q-Symphony مجهز شده است که می‌تواند اسپیکرهای تلویزیون با ساندبار ادغام کند. در این صورت صدای 9.1.4 کاناله ارائه می‌شود. با وجود قابلیت Active Voice Amplifier هیچگونه نویز ارائه نشده و صدای اسپیکرها نیز تنظیم می‌شود. شما می‌توانید تلویزیون هوشمند سامسونگ Q950TS را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشندگان دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های 8k موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ