امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟

در این مقاله قصد داریم شما را با مشکلات رایج تلویزیون ال جی آشنا کنیم. در چند سال گذشته برند ال جی در کمیت و کیفیت تولیدات خود یک روند صعودی را در پیش گرفته است. این شرکت تولید کننده لوازم صوتی و تصویری است که به بزرگترین تولید کننده کلیه لوازم خانگی تبدیل شده است. در میان تمامی تولیدات برند ال جی هر کدام از محصولات آن دارای ضعف‌هایی در طراحی و تولید می‌باشد به عنوان مثال در سری LN ضعفی در بخش Back Light وجود دارد معروفترین ضعف است که می‌توان به محصولات برند ال جی وارد کرد. در این تلویزیون‌ها از LED‌های بی کیفیت استفاده شده بود که در مدت زمان خیلی کوتاه دچار نقص شد و به مصرف‌کنندگان هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل نمود. در میان محصولات برند ال جی می‌توان مشکلات و خرابی‌های بسیار گسترده‌ای را مشاهده کرد. خرابی بک لایت تلویزیون ال جی یکی از ایرادات شناخته شده در بین تعمیرکاران تلویزیون در چند سال گذشته است. در این مقاله قصد داریم به مهم‌ترین مشکلات تلویزیون‌های برند ال جی بپردازیم. آنچه که شما در این مقاله می‌خوانید این است که با مشکل روشن و خاموش شدن تلویزیون ال جی آشنا می‌شوید. همچنین ممکن است این مشکل برای شما ایجاد شود که تلویزیون در حالت HDMI تصویر ندارد. نحوه تعمیر آداپتور تلویزیون LED ال جی نیز یکی دیگر از مهمترین موضوعات مطرح شده در این مقاله است. گاهی اوقات کانالهای تلویزیون ال جی ممکن است حذف شده یا حتی نور صفحه نمایش تلویزیون نیز دچار کم نوری شود. در بعضی از مواقع ممکن است تلویزیون شما ویروسی شود. زمانی که می‌خواهید تلویزیون ال جی را ریست کنید گاهی اوقات با مشکلاتی روبرو هستید. در تلویزیون ال جی پیغام device is disconnected یکی از مشکلات مطرح شده از سوی کاربران است.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

لیست قیمت بهترین تلویزیون های ال جی موجود در بازار

مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

یکی از ایراداتی که به صورت معمول و رایج در هر تلویزیونی ممکن است ایجاد شود این است که تلویزیون دچار خاموش و روشن می‌شود. ممکن است تلویزیون به صورت خودکار هر چند دقیقه خاموش و روشن شود. این ایراد در مورد تلویزیون‌های ال جی در بیشتر سری‌های LN تلویزیون بخصوص مدل‌های بدون گارانتی نیز وجود دارد. ممکن است هنگامی که شما صفحه نمایش را مشاهده می‌کنید تصویر به صورت کلی قطع شود در حالی که هنوز صدا برای شما پخش می‌شود. اگر بخواهیم به صورت دقیق بگویم که این مشکل برای کدام یک از بخش‌ها است کار بسیار سختی می‌باشد زیرا هر محصول از صدها قطعه تشکیل شده است و ممکن است خرابی هر کدام از آنها باعث به وجود آمدن این مشکل شود. اما در بیشتر مواقع قطع شدن نور بک لایت تلویزیون باعث می‌شود که تصویر نیز قطع شود یا تلویزیون روشن و خاموش گردد. اگر تلویزیون ال جی شما از سری LN می‌باشد این ایراد یک ضعف کارخانه محسوب می‌شود. شما باید به دنبال تعمیر بکلایت باشید و اصلاحات را بر روی آن انجام دهید. با انجام اصلاحات به احتمال زیاد این مشکل برطرف می‌شود و خرابی بک لایت تلویزیون شما نیز از بین می‌رود. اگر تلویزیون LED معمولی شما دچار مشکل خاموش و روشن شدن است شما باید لامپ‌های LED تلویزیون خودتان را تعویض کنید. لامپ‌های LED گاهی اوقات دچار سوختگی می‌شود و این صورت بخشی از تصویر یا کل تصویر قطع می‌گردد.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

اگر تلویزیون ال جی شما به صورت ناگهانی خاموش می‌شود باید به علت‌های مختلفی مراجعه نمود. علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون در مدل‌های مختلف متفاوت می‌باشد به عنوان مثال اگر تلویزیون LED ال جی شما از نوع سری LW می‌باشد علت خاموش شدن ناگهانی به مین برد تلویزیون باز میگردد. همچنین خاموشی ناگهانی تلویزیون‌های LED در بیشتر موارد مربوط به برد پاور است.

تلویزیون خود به خود خاموش میشود

اگر تلویزیون شما خود به خود خاموش میشود این علت ممکن است دلایل بسیار زیادی داشته باشد. ممکن است نوسانات برق، فلش آلوده ویروسی یا هر دلیل دیگری باعث ایجاد این مشکل شود. امروزه تلویزیون‌های جدید با ولتاژ پایین برق کار می‌کنند به همین دلیل اگر دارای نوسانات برق شود تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش می‌شود. برای اینکه از این موضوع جلوگیری کنید بهتر است که هیچگاه تلویزیون را به صورت دو شاخه مستقیم به برق متصل نکنید و از محافظ برق یا ترانس استفاده نمایید. اگر نوسانات برق باز هم ادامه پیدا کند ممکن است تلویزیون شما در برد پاور دارای مشکلات بسیار جدی شود. برد، پاور ولتاژ و آمپر مین برد را تامین می‌کند. اگر این قطعه خراب شود مین برد نیز با اختلالات بسیار زیادی مواجه می‌شود. اگر مین برد از کار بیفتد CPU تلویزیون دچار سوختگی می‌شود و به همین دلیل تلویزیون به صورت خود به خود خاموش میشود. اگر مشکل تلویزیون شما تا این مرحله پیش برود شما باید مین برد تلویزیون را تعویض کنید. گاهی اوقات نیز هیچ نوسان برق وجود ندارد اما مین برد به دلیل فرسودگی و پایان طول عمر از بین میرود. یکی از عواملی که باعث فرسودگی مین‌برد و خراب شدن دائمی آن می‌شود این است که تلویزیون برای مدت زمان طولانی روشن مانده است. یک عامل ساده که بی توجهی به آن می‌تواند بر روی قطعات مختلف تلویزیون تاثیر بگذارد این است که از کابل‌های HDMI نامناسب استفاده شود. اگر بخواهید تلویزیون خودتان را به هر دستگاه دیگری متصل کنید باید از کابل‌های مناسب و اورجینال استفاده نمایید. کابلهای که متناسب با دستگاه هستند هیچ آسیبی را به دستگاه شما وارد نمی‌کنند.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

فلش آلوده به ویروس

عامل دیگری که باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون هوشمند می‌شود اتصال فلش‌های ویروسی به دستگاه است. در صورتی که فلش آلوده ویروسی به تلویزیون متصل شود باعث میشود قطعات اصلی تلویزیون از کار بیفتد.

تلویزیون هنگام کار کردن هنگ میکند و خاموش و روشن می‌شود

یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران تلویزیون ال جی با آن روبرو هستند این است که زمانی که تلویزیون روشن است دچار خاموش و روشن شدن ناگهانی می‌شود و هنگ ‌میکند. هنگ کردن در تلویزیون‌های ال جی مربوط به خرابی مین برد دستگاه می‌باشد. این قطعه قابل تعمیر است و شما نیاز به تعویض کردن آن ندارید و برای رفع آن بهتر است که به تعمیر تلویزیون ال جی بپردازید.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

تلویزیون در حالت HDMI تصویر ندارد

یکی از ایراداتی که در تلویزیون‌های ال جی رایج است این است زمانی که شما HDMI متصل می‌کنید تصویری برای شما ظاهر نمی شود. برای برطرف کردن این مشکل ابتدا تلویزیون را ریست نرم افزاری کنید و سپس از اتصالات دستگاه مطمئن شده و اگر ایراد مورد نظر شما برطرف نشد از قسمت خدمات پس از فروش و تعمیر تلویزیون ال جی کمک بگیرید. گاهی اوقات استفاده از کابل HDMI نامناسب باعث خاموش شدن ناگهانی یا قطع تصویر در تلویزیون می‌شود. شما می‌توانید از کابل‌های مناسب و اورجینال استفاده کرده و استفاده کردن از کالاهای تقلبی و نامرغوب را کنار بگذارید و سعی کنید از کابل HDMI استاندارد ارائه شده با تلویزیون استفاده نمایید.

چگونه اشکال آداپتور تلویزیون LED ال جی را برطرف کنیم

منبع تغذیه تلویزیون LED یا آداپتور از جمله قسمت‌های مهم هر تلویزیون محسوب می‌شود. تعمیر منبع تغذیه تلویزیون LED کار ساده ای می‌باشد. این منبع دارای یک خروجی 12 ولت با جریان 2 تا 4 آمپر است. در برخی از مدل‌ها نیز خروجی 18 یا 24 ولت وجود دارد. امروزه تعمیر مدار تغذیه و مادربرد که بر روی یک برد طراحی شده کار ساده‌ای است. بیشتر تلویزیون‌های جدید LED ال جی اینگونه طراحی شده‌اند در حالی که در مدل‌های قدیمی‌تر منبع تغذیه در ماژول جداگانه طراحی می‌شد. همانطور که پیشتر گفتیم تعمیر آداپتور منبع تغذیه تلویزیون کار بسیار ساده‌ای است حتی می‌توان در بعضی از مواقع با جایگزین کردن یک مدل سالم از خرابی آن اطمینان حاصل کرد. به همین دلیل می‌توانید از دستگاه منبع تغذیه خارجی برای تست تلویزیون با استفاده از جک ورودی استفاده کنید. اگر به منبع تغذیه دسترسی نداشتید می‌توانید با استفاده از عیب یابی، ایرادی را که ایجاد شده است برطرف نمایید با استفاده از لامپ 24 ولت اتومبیل که خروجی آداپتور به هم متصل شده است می‌توانید این تست را انجام دهید. اگر لامپر منبع بود منبع سالم است و اگر به حالت چشمک زن یا کم نور روشن میشد منبع تغذیه تلویزیون شما خراب است. یکی از اصلی ترین مشکلات تلویزیون ال جی خاموش شدن دستگاه حین کار است.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

علت پاک شدن کانالهای تلویزیون ال جی

زمانیکه تلویزیون را روشن می‌کنید ممکن است صفحه نمایش سیاهی را مشاهده کنید و بعد از کمی جستجو متوجه شوید که کانالهای تلویزیون شما تماماً پاک شده اند. دلیل اصلی از بین رفتن کانالهای تلویزیون ال جی شما آی سی حافظه مین برد تلویزیون می‌باشد. اگر این قسمت از تلویزیون شما آسیب دیده باشد حتماً باید تعویض شود اگر این قطعه به سرعت تعمیر نشود باعث می‌شود که تلویزیون شما به صورت کلی خراب شود.

پیغام not programmed در تلویزیون ال جی به چه معناست

بسیاری از کاربران با این سوال روبرو هستند که هنگام استفاده از تلویزیون ال جی با پیغام not programmed مواجه می‌شوند. آنها می‌خواهند بدانند که آن چیست و چه معنایی دارد؟ زمانی که شما با این پیغام رو به رو هستید در قدم اول برای برطرف کردن این مشکل باید اطمینان داشته باشید‌ که تلویزیون شما به درستی نصب شده است اگر تلویزیون شما از نظر اتصالات مشکلی داشته باشد شما با این پیغام رو به رو هستید شما باید تمامی کابل‌های مربوط به تلویزیون را چک کرده و سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید. زمانی که تلویزیون این پیغام را برای شما می‌دهد به این معنا است که کانال یابی تلویزیون به درستی انجام نشده است. شما می‌توانید تلویزیون را به صورت جداگانه کانال یابی نمایید. استفاده از دو روش دستی و خودکار برای این کانال یابی گزینه‌های بسیار مناسبی می‌باشد. برخی از کاربران فکر می‌کنند اگر با پیغام not programmed روبرو شود با ریست کردن تلویزیون خطا برطرف می‌شود اما در صورتی که این راه مشکل را برطرف نمی‌کند و تنها راه برطرف کردن مشکل کانال یابی به صورت دستی یا خودکار است. در ادامه چگونگی کانال یابی خودکار یا Auto tuning را برای شما آموزش می‌دهیم.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

آموزش کانال یابی خودکار Auto tuning

برای کانال یابی خود را در قدم اول به بخش تنظیمات تلویزیون وارد شوید. در قدم بعدی گزینه setup را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه auto tuning کلیک کنید. بعد از کلیک کردن بر روی گزینه auto tuning پنجره‌ای برای شما باز می‌شود و از شما می‌خواهد که منبع ورودی را برای تنظیم کانال انتخاب نمایید. در مرحله بعدی بر روی گزینه next کلیک کنید. شما باید در مرحله بعدی دکمه start را فشار دهید و در این صورت فرآیند کانال یابی شما انجام می‌شود. زمانی که کانال یابی با موفقیت انجام شد باید بر روی close کلیک کنید.

علت کم نور شدن صفحه تلویزیون ال جی

یکی از مشکلاتی که در تلویزیون‌های ال جی وجود دارد این است که صفحه نمایش تلویزیون کم نور می‌شود. زمانی که برنامه‌های مورد علاقه خود را مشاهده می‌کنید ممکن است نور تلویزیون کم شود و شما دیگر برنامه را به درستی نمی بینید. قبل از هر کاری شما باید به سراغ تنظیمات اصلی تلویزیون بروید و از درست بودن تنظیمات اطمینان حاصل کنید. همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشید که فسفر به کار رفته در پلاسمای تلویزیون گاهی اوقات باعث کاهش کیفیت تصویر می‌شود. توصیه می‌کنیم که هیچگاه خودتان دست به کار نشده برای تعمیر تلویزیون یک متخصص حرفه ای تعمیر تلویزیون مراجعه کنید.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

ویروسی شدن تلویزیون ال جی

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است تلویزیون هوشمند شما با اختلالاتی روبرو شود ویروسی شدن تلویزیون ال جی می‌باشد. تلویزیون‌های هوشمند مانند هر وسیله دیگری هستند که در صورت وجود ویروس می‌تواند آسیب ببیند. برای اینکه ویروس را از بین ببرید ابتدا باید تنظیمات تلویزیون را ریست کنید و آن را به حالت قبل باز گردانید. شما می‌توانید با انجام تنظیمات بازگشت به کارخانه تنظیمات تلویزیون ال جی را به زمانی باز گردانید که هنوز از تلویزیون خود استفاده نکرده اید.

با ریست شدن ناگهانی تلویزیون ال جی چه کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات رایج در تلویزیون‌های ال جی مشکل ریست شدن می‌باشد. این مشکل به خاطر خرابی منبع تغذیه یا برد پاور تلویزیون ایجاد می‌شود. برد پاور ولتاژهای AC را به ولتاژ‌های DC که برای کار قطعات مختلف مورد نیاز است تبدیل می‌کند. اگر این قسمت دچار مشکل شود برای رفع اشکال ریست شدن باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید تا قطعه برد پاور شما را عیب یابی کند یا تعمیر کند یا حتی آنرا تعویض نماید.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

پیغام device is disconnected در تلویزیون ال جی چیست

در تلویزیون ال جی شما ممکن است با پیغام device is disconnected روبرو شوید. این پیغام در قسمت راست صفحه نمایش تلویزیون ظاهر می‌شود و بسیار آزاردهنده است. ظاهر شدن این پیغام به خاطر خرابی دانگل وای فای تلویزیون می‌باشد. شما می‌توانید آن را تعویض کنید اما اگر بعد از تعویض دانگ هنوز با این پیغام رو به رو شده اید حتما باید به یک سرویس و تعمیر تلویزیون بپردازید.

بررسی مشکلات در مدل‌های مختلف تلویزیون ال جی

در ادامه مشکلات رایجی را که در مدلهای مختلف تلویزیون ال جی کاربران با آن سر و کار دارند را برای شما توضیح می‌دهیم و راه حل آن را نیز برایتان ارائه می‌دهیم.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

تلویزیونهای 42lw5700 و 47lw5700

تلویزیون‌های ال جی مدل LW دچار بیشترین خرابی مین برد می‌شوند اگر در این مدل‌ها تلویزیون شما دچار چند بار خاموش و روشن شدن قرار گرفت و سپس در حالت استندبای رفت به احتمال زیاد مین برد دستگاه شما خراب شده است. در 90 درصد موارد اختلال در مین برد قابل تعمیر است و شما به راحتی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. اگر تلویزیون ال جی شما با هر مدلی احتیاج به تعمیر داشت ابتدا پیشنهاد می‌کنیم که یک تعمیر کار مناسب مراجعه کرده و تلویزیون خودتان را به صورت اصولی درست کنید.

تلویزیون 42Led5600

تلویزیون‌های ال جی مدل LED ممکن است در حالت استندبای قرار بگیرند و در بعضی از موارد ورودی HDMI آنها غیر فعال شود این مشکل به خاطر مین برد تلویزیون است.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

تلویزیون‌های ال جی در مدل 42LN5420 و 47LN5420

تلویزیون‌های ال جی سری LN بیشترین مشکل را در قسمت پاور و بک لایت داشتند. پاور و بک لایت این تلویزیونها دچار خرابی می‌شود. در این صورت تصویر به صورت کاملا سیاه برای شما ارائه می‌شود اما شما همچنان صدا را دریافت می‌کنید. در صورتی که با این مشکلات روبرو شده اید باید بک لایت تلویزیون و قسمت پاور تعمیر شود.

تلویزیون ال جی مدل LF540T

تلویزیون ال جی مدل LF540T یکی از سری تلویزیون‌های ال جی LF می‌باشد. این تلویزیون‌ها در بیشتر موارد در قسمت مین برد دچار آسیب و خرابی می‌شود. زمانی که مین برد تلویزیون دچار آسیب شود تلویزیون ال جی خاموش روشن میشود یا حتی زمانی که آرم تلویزیون نمایان می‌شود ممکن است دوباره تلویزیون خاموش شود. حتی ممکن است در برخی از موارد آرم تلویزیون باقی بماند و دیگر هیچ تغییری بر روی صفحه نمایش ایجاد نشود. این موارد از جمله مشکلاتی است که در تلویزیون‌های سری LF ال جی می‌توان مشاهده نمود. تعمیر این تلویزیونها روش‌های مختلفی دارد به طور کلی مدل این سری LF ال جی بیشترین آسیب را در قسمت مین برد دارد. این تلویزیون‌ها ممکن است به صورت ناگهانی دچار خاموش و روشن شود. برای برطرف کردن این مشکل باید مین برد تلویزیون تعویض شود.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

تلویزیون ال جی مدل UH850

در سری تلویزیون ال جی UH قسمت مین برد خرابی‌های گزارش شده است. در بیشتر موارد این خرابی‌ها برای شبکه‌های دیجیتال هستند که گاهی اوقات تنظیم نشده اند. همچنین ممکن است در این تلویزیون‌ها تلویزیون به صورت ناگهانی روشن و خاموش شود.

تلویزیون ال جی مدل UF850

تلویزیون ال جی مدل UF850 در بعضی از مواقع در اتصال USB و اتصال به اینترنت دچار ایراداتی است همچنین ممکن است تلویزیون در حالت استندبای باقی بماند.

تلویزیون ال جی معروف اسکارلت 42lg60r و 42lh700

تلویزیون‌های LCD ال جی معروف اسکارلت در حدود چندین سال از عمر آنها می‌گذرد. این تلویزیون‌ها بسیار باکیفیت هستند و به قابلیت مدیریت زمان مجهز شده‌اند. در این تلویزیون‌ها مشکل خاموش و روشن شدن ناگهانی ممکن است ایجاد شود. در بعضی از مواقع وقتی صدای تلویزیون قطع می‌شود گاهی اوقات تلویزیون هنگ میکند. زمانی که این تلویزیون‌ها دچار مشکل شوند به احتمال زیاد مشکل ایجاد شده مربوط به مین برد تلویزیون می‌باشد. مین برد در بسیاری از موارد قابل تعمیر است و نیاز به تعویض آن وجود ندارد.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

تلویزیونهای ال جی سری LB

تلویزیون‌های LB ال جی از جدیدترین مدل‌های برند ال جی محسوب می‌شود. این تلویزیون‌ها در بازار طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. یکی از مشکلات شایعی که در این سری از تلویزیون‌ها وجود دارد زمانی است که شما تصویر ندارید اما همچنان صدا را دریافت می‌کنید. این مشکل به خاطر بک لایت تلویزیون ایجاد می‌شود. همچنین گاهی اوقات ورودی HDMI این دستگاه ممکن است بعد از چند وقت کار کردن از کار بیفتد یا حافظه آن بعد از خاموش شدن تلویزیون پاک شود. تمامی این مشکلات به خاطر وجود خرابی در مین برد است.

تلویزیون سری LD

تلویزیون‌های ال جی سری LD در قسمت مین برد دچار خرابی می‌شوند. گاهی اوقات ممکن است سی پی یو این تلویزین ها دچار سوختگی شود. برای اینکه مشکل برطرف شود باید مین برد و سی پی یو تمیز شود و اگر در صورت تمیز شدن همچنان این مشکل وجود داشت شما باید به دنبال تعمیر اساسی تلویزیون باشید.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

تلویزیون ال جی سری LA

تلویزیون‌های ال جی سری LA گاهی اوقات در قسمت مین برد دچار مشکلاتی می‌شود. به عنوان مثال ممکن است تصویر قطع و وصل شود یا حتی عملکرد تلویزیون نیز با اختلالاتی همراه شود. برای اینکه مین برد را تعمیر کنید باید با یک تعمیرکار تلویزیون صحبت کنید تا این قطعه را برای شما تعویض نماید.

تلویزیون ال جی سری C

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که در تلویزیون‌های ال جی سری c وجود دارد خرابی در قسمت پاور تلویزیون می‌باشد. این عیب باعث می‌شود زمانی که تلویزیون خاموش شده است دیگر نتوان آن را روشن کرد. این مشکل در بیشتر موارد قابل حل است زیرا شما به راحتی می‌توانید پاور تلویزیون را تعویض نمایید.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

تلویزیون LCD ال جی سری B

تلویزیونهای LCD ال جی سری B دارای برخی از مشکلات و ایراداتی هستند .به عنوان مثال یکی از عیب‌های شایع این مدل از تلویزیون‌ها قطع و وصل شدن تصویر می‌باشد. زمانی که تلویزیون روشن است ممکن است تصویر قطع و وصل شود و حتی تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش و روشن گردد. علت این مشکل به مین برد باز می‌گردد گاهی اوقات با تعمیر مین برد این مشکل برطرف می‌شود.

تلویزیون‌های سری LF

تلویزیون‌های ال جی سری LF دارای خرابی‌هایی هستند بیشتر خرابی‌های این تلویزیون‌ها به قسمت بک لایت تلویزیون باز می‌گردد و در تلویزیون قابل تعمیر است و گاهی اوقات در خانه خود مشتری نیز انجام می‌شود. این سری از تلویزیون‌ها دارای ریسیور هستند و در بعضی از موارد دچار خرابی قسمت حافظه می‌شود. هر بار که تلویزیون خاموش و روشن می‌شود شما باید تمام تنظیمات تلویزیون را دوباره برای آن انجام دهید. تعمیرات این قسمت با ضمانت سه ماه برای شما از سوی بسیاری از تعمیرکاران انجام می‌شود. مدل‌های 43LF540T تلویزیون LF ال جی بیشترین ایراد را در قسمت مین برد دارند. این محصولات ممکن است دچار مشکل روشن و خاموش شود اما با تعویض مین‌برد این ایراد برطرف می‌شود.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

تلویزیون ال جی سری LY

یکی از شایع‌ترین تلویزیون‌های ال جی که دچار مشکل هستند تلویزیون مدل 42Ly345 است. این تلویزیون یکی از سری تلویزیون‌های Ly است. این تلویزیون در قسمت بک لایت دچار مشکل و ایراداتی است و شما شاهد این هستید که تلویزیون صدا دارد اما هیچ تصویر بر روی صفحه نمایش تلویزیون برای شما ارائه نمی‌شود.

تلویزیون ال جی سری LX مدل 42 Lx 552

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که در تلویزیون ال جی سری LX وجود دارد مربوط به قسمت مین برد می‌باشد. همچنین ممکن است زمانی که اتصالات خارجی به این دستگاه برقرار می‌شود به عنوان مثال شما گوشی‌های هوشمند را به تلویزیون متصل می‌کنید باعث ‌شود که حالت smart morning فعال شده و تلویزیون به حالت خودکار استندبای برود.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی کدام است؟ _ زیگمو

نتیجه گیری

در این مقاله مشکلات رایج تلویزیون ال جی را برای شما بیان کردیم. در چند سال گذشته برند ال جی تلویزیون‌های با کیفیت بسیار بالایی را به بازار عرضه کرده است. اما با این حال هر تلویزیون با توجه به اینکه تلویزیون یک لوازم خانگی محسوب می‌شود دارای مشکلات بسیار زیادی است. یکی از مشکلاتی که در تلویزیون‌های ال جی ایجاد می‌شود مشکل خاموش روشن شدن تلویزیون می‌باشد. همچنین ممکن است زمانی که شما از HDMI استفاده میکنید تصویری برای شما ارائه نشود که به خاطر کابل و اتصالات نادرست می‌باشد. همچنین گاهی اوقات آداپتور تلویزیون نیاز به تعمیر دارد. یکی دیگر از ایراداتی که در تلویزیون‌های ال جی ممکن است ایجاد شود این است که کانالهای تلویزیون به صورت ناگهانی پاک شود. ویروسی شدن تلویزیون و کم نور شدن صفحه نمایش نیز از جمله مشکلات دیگر تلویزیون‌های ال جی است.

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ