امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

مقایسه تلویزیون ال‌جی C8 با تلویزیون ال جی B7

مقایسه تلویزیون ال‌جی C8 با تلویزیون ال جی B7

در این مقاله قصد داریم به مقایسه تلویزیون C8 با تلویزیون B7 بپردازیم. هر دو این تلویزیون‌ها از جمله بهترین تلویزیونهای شرکت ال‌جی هستند تلویزیون ال جی C8 و تلویزیون ال جی B7 هردو امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد اما در دو سال مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند. تلویزیون ال جی C8 و B7 هردو در لیست بهترین‌ها و پرطرفدار ترین تلویزیون‌های ال جی قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم تلویزیون C8 و B7 را با یکدیگر مقایسه کنیم و گزینه‌ی بهتر را برای تان ارائه دهیم. اگر قصد خرید تلویزیون الجی C8 و B7 را دارید حتماً برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مقایسه تلویزیون ال‌جی C8 با تلویزیون ال جی B7 _ زیگمو

 

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://dobeikochooloo.com/product/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-55c8/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]قیمت و خرید تلویزیون ال جی C8[/button]

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://dobeikochooloo.com/product-tag/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-b7/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]قیمت و خرید تلویزیون ال جی B7[/button]

مقایسه تلویزیون C8 با B7

در مقایسه تلویزیون ال جی C8 و B7 این موضوع مطرح می‌شود که تلویزیون ال جی C8 عملکرد بهتری از تلویزیون B7 دارد. این دو تلویزیون در بسیاری از موارد کاملا شباهت دارند اما تلویزیون C8 ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری دارد. یکی از تفاوت‌هایی که میان تلویزیون C8 و B7 وجود دارد این است که تلویزیون C8 قاب مشکی رنگی دارد. همچنین تفاوت دیگری که میان این دو تلویزیون وجود دارد این است که تلویزیون C8 می‌تواند صحنه‌هایی که روشنایی زیادی دارند را با کیفیت بسیار بهتری برای شما ارائه دهد. تلویزیون ال جی مدل C8 می‌تواند فیلم‌ها را با کیفیت بسیار بالاتری در مقایسه با تلویزیون B7 نمایش دهد. همچنین این تلویزیون هنگام ارائه برنامه‌های تلویزیونی عملکرد قدرتمندی از خود ارائه داده است و برای ویدیو گیم‌ها HDR نیز گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود. به طور کلی تلویزیون C8 و تلویزیون B7 هردو فیلم‌های HDR را در یک سطح ارائه می‌دهند. به همین دلیل در محتوای HDR تفاوت چندانی میان این دو تلویزیون وجود ندارد. تفاوتی که میان تلویزیون C8 و B7 وجود دارد این است که تلویزیون C8 محتوای ورزشی را نیز با کیفیت بالاتری ارائه می‌دهد.

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های ال جی موجود در بازار

مقایسه تلویزیون C8 ال جی با تلویزیون B7 ال جی از نظر ظاهر و طراحی

یکی از نکات بسیار مهم که هنگام خرید تلویزیون باید مورد توجه قرار بگیرد توجه به طراحی و ظاهر تلویزیون می‌باشد. تلویزیون ال جی مدل C8 طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و پایه آن از جمله پایه‌های عریض و بزرگ است که استحکام بسیار بالایی نیز دارد. تلویزیون ال جی C8 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. همچنین قاب اطراف صفحه نمایش تلویزیون و همچنین پایه تلویزیون C8 از جنس آلومینیوم می‌باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد. تلویزیون ال جی مدل C8 به گونه ای طراحی شده است که می‌تواند تمامی صداها را به صورت مستقیم در سراسر محیط منتشر کند. این تلویزیون طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد. یکی از مزیت نقاط ضعف این تلویزیون این است که امکان قرار دادن ساندبار در مقابل تلویزیون وجود ندارد. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش تلویزیون کاملا باریک است و ظاهر بسیار زیبایی را به خانه شما ایجاد می‌کند.

مقایسه تلویزیون ال‌جی C8 با تلویزیون ال جی B7 _ زیگمو

تلویزیون هوشمند ال جی مدل B7 نیز طراحی بسیار فوق العاده ای دارند. این محصول صفحه نمایش نازکی دارد و از حاشیه‌های بسیار کمی نیز پشتیبانی می‌کند. تلویزیون B7 برخلاف تلویزیون C8 نمی تواند صدا را با کیفیت بالایی برای شما ارائه دهد. پایه‌های این تلویزیون شبیه تلویزیون 6 B می‌باشد. یکی از نقاط ضعف تلویزیون C8 این است که زمانی که تلویزیون B7 را به دیوار متصل میکنید ممکن است دسترسی به پورت ها و درگاه‌های ارتباطی برای شما کار سختی باشد اما می‌توانید با تنظیماتی به راحتی به پورت‌های USB و HDMI دسترسی داشته باشید.

مقایسه تلویزیون ال‌جی C8 با تلویزیون ال جی B7 _ زیگمو

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی C8 با B7

 اگر بخواهیم تلویزیون ال جی C8 و B7 را از نظر کیفیت تصویر بررسی کنیم باید بگوییم که هر دو این تلویزیون‌ها به کیفیت تصویر 4K مجهز شده‌اند. تلویزیون ال جی مدل C8 پنل OLED دارد و به سیستم عامل web os مجهز شده است و تمام تصاویر را با کیفیت فوق العاده نمایش می‌دهد. همچنین این تلویزیون می‌تواند در صورت تابش نور مدیریت کرده و فضای خوبی را برای شما ایجاد کند. تلویزیون C8 رنگ‌های سیاه را به صورت فوق‌العاده نمایش می‌دهد. به همین دلیل تلویزیون C8 برای محیط‌ها و اتاق‌های تاریک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. این محصول می‌تواند محتوای HDR را نیز با کیفیت بسیار خوبی نمایش دهد. تمامی صحنه‌ها و محتواهای سریع و اکشن بر روی صفحه نمایش تلویزیون با کیفیت بسیار بالایی برای شما ارائه می‌شود. این تلویزیون نرخ رفرش ریت بسیار بالایی دارد و می‌تواند بدون تاری و تأخیر تمامی تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی نمایش دهد. تلویزیون ال جی مدل C8 تمامی تصاویر را به خوبی کنترل کرده و آنها را به صورت واضح و رسا پخش می‌کند. یکی از ویژگی‌های خوب تلویزیون C8 این است که برای گیمر‌ها کاملا مناسب است. اگر می‌خواهید از تلویزیون به‌عنوان مانیتورینگ استفاده کنید خرید تلویزیون ال جی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تلویزیون به صورت همزمان برای گیمینگ، مانیتورینگ، مشاهده برنامه‌های ورزشی و تلویزیونی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. شاید این ذهنیت را داشته باشید که تلویزیون ال جی C8 محصول بی نقص است اما باید گفت که این محصول نیز مانند هر محصول دیگری دارای عیب‌ها و نقاط ضعف می‌باشد. به عنوان مثال با توجه به میزان روشنایی که در محیط وجود دارد ممکن است تلویزیون C8 در مدت زمان طولانی دچار پیکسل سوختگی شود. به خصوص اگر یک تصویر به صورت ثابت بر روی صفحه نمایش تلویزیون باقی بماند سایه بر روی صفحه نمایش ایجاد شده و پیکسل‌ها دچار سوختگی می‌شوند. به طور کلی تلویزیون ال جی C8 کیفیت صدای خوبی دارد و این صدا تقریباً قدرتمند است و سراسر محیط را در بر می‌گیرد. تلویزیون ال جی مدل C8 از جمله محصولات پیشرفته برند ال جی است که امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی دارد و دسترسی شما را به برنامه‌های محبوب زیادی مانند یوتیوب و نتفلیکس فراهم می‌کند. این برنامه‌ها به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون نصب هستند و شما به راحتی به تمامی آنها دسترسی دارید.

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های OLED موجود در بازار

 

مقایسه تلویزیون ال‌جی C8 با تلویزیون ال جی B7 _ زیگمو

بررسی کیفیت تصویر تلویزیون ال جی B7

تلویزیون ال جی مدل B7 نیز از کیفیت تصویر خوبی برخوردار است. تلویزیون ال جی مدل B7 کیفیت تصویر عالی دارد و اگر در یک اتاق تاریک قرار بگیرد می‌تواند با نسبت کنتراست عالی و یکنواختی خوب رنگ سیاه و سفید تجربه یک سینمای واقعی را برای شما ایجاد کند. تلویزیون OLED ال جی B7 به فناوری اولد مجهز شده است. منظور از فناوری اولد این است که پیکسل ها به صورت جداگانه مدیریت می‌شود و قابلیت تنظیم جداگانه دارد. به همین دلیل تمامی تلویزیون‌های OLED رنگ مشکی را به صورت غنی و مطلق نمایش می‌دهند. زیرا برای نمایش دادن رنگ مشکی تمامی پیکسل‌ها خاموش می‌شود و رنگ مشکی کامل غنی ارائه می‌شود. یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های تلویزیون ال جی B7 اوج روشنایی sdr می‌باشد. این تلویزیون می‌تواند با بازتاب نور نیز به خوبی مقابله کرده و تلویزیون B7 تمامی محتوا را با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما میتوانید برای مشاهده فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، بازی‌های ورزشی و اکشن تلویزیون ال جی B7 را خریداری کنید. یکی از مزیت‌های تلویزیون ال جی B7 زاویه دید گسترده است. شما می‌توانید این محصول را در یک اتاق نشیمن بزرگ قرار دهید و تمامی تصاویر را با کیفیت بالایی دریافت کنید. تمامی محتوا بر روی صفحه نمایش این تلویزیون با کیفیت بالا پخش میشود. اگر طرفدار پر و پا قرص برنامه‌های ورزشی هستید این مژده را به شما میدهیم تلویزیون B7 تمامی برنامه‌های ورزشی را نیز با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما می‌توانید تمام این صحنه‌ها حتی صحنه شوت توپ را نیز با کیفیت عالی مشاهده کنید. تلویزیون B7 یکنواختی خاکستری عالی دارد. یکی از نقاط ضعف تلویزیون ال جی B7 این است که تلویزیون C8 در ارائه محتوای HDR می‌تواند عملکرد بهتری از خود ارائه دهد. اما به طور کلی هر دو این تلویزیونها رنگ مشکی را به صورت عمیق با روشنایی بالایی ارائه می‌دهند. تلویزیون ال جی مدل C8 و B7 هر دو کیفیت ساخت بالایی دارند و از نظر کنتراست، لوکال دایمینگ و یکنواختی رنگ مشکی دارای ویژگی‌های مشترک هستند. همچنین هر دو این تلویزیون‌ها به پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی نیز مجهز شده‌اند. تلویزیون C8 و B7 هر دو از جمله تلویزیون‌های هوشمند محسوب می‌شوند و از نظر حرکت و زمان پاسخ دهی کامل به یکدیگر شباهت دارند.

مقایسه تلویزیون ال‌جی C8 با تلویزیون ال جی B7 _ زیگمو

مزایا و معایب تلویزیون ال جی C8

تلویزیون هوشمند ال جی مدل C8 یکنواختی خاکستری بسیار عالی دارد و سیستم صوتی قدرتمندی نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون می‌تواند در مقایسه در مقابل انعکاس نور نیز عملکرد خوبی از خود ارائه دهد. تلویزیون C8 کیفیت تصویری بهتری دارد و میتواند امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای را برای شما ارائه دهد. ریموت کنترل تلویزیون C8 کارایی و قدرت بسیار بالایی دارد و از نظر طراحی نیز در مقایسه با تلویزیون B7 برتر می‌باشد. از جمله معایب تلویزیون C8 این است که تعداد اپ های ضعیف‌تری دارد. همچنین این محصول زاویه دید ضعیف تری دارد و از نظر گستردگی رنگ‌ها نیز محدودیتهایی دارد.

مزایا و معایب تلویزیون ال جی B7

تلویزیون ال جی مدل B7 وسعت رنگی بهتری دارد و می‌تواند رنگین کمانی از رنگها با کیفیت بسیار بالایی برای شما ارائه دهد. همچنین این تلویزیون در مقایسه با تلویزیون B7 زاویه دید بهتری را نیز برای شما ارائه می‌دهد و شما در هر نقطه از خانه خود را که باشید میتوانید تصاویر با کیفیت بالا و کاملا دقیق مشاهده کنید. تلویزیون ال جی مدل B7 یکنواختی خاکستری ضعیف‌تری دارند. همچنین این تلویزیون از نظر شیب تصویر ضعیف تر عمل می‌کند و تنظیمات آن قبل از کالیبره‌کردن ضعیف است. این محصول می‌تواند انعکاس تصویر را تا حدودی کنترل کند اما به پای تلویزیون ال جی C8 نمی‌رسد.

مقایسه ریموت کنترل تلویزیون ال جی مدل C8 با ریموت کنترل تلویزیون ال جی B7

تلویزیون ال جی مدل C8 ریموت کنترل بسیار شیک و زیبایی دارد. این ریموت کنترل از نظر ظاهری شبیه به تلویزیون‌های سال گذشته برند الجی است. شما خرید تلویزیون ال جی C8 می‌توانید عملیات اصلی را انجام دهید و کاملاً سریع به تنظیمات دسترسی داشته باشید و به راحتی در منوها نیز جستجو کنید. زمانی که ریموت کنترل را در مقابل تلویزیون قرار می‌دهید ریموت‌کنترل همچون یک مکان نما برای شما عمل می‌کند. همچنین با استفاده از دکمه‌های اسکرول که در وسط ریموت کنترل قرار گرفته است می‌توانید به تمامی گزینه‌ها دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت و کنترل کنید. ریموت کنترل تلویزیون ال جی B7 ویژگی‌های هوشمند مفیدتری دارد. این ریموت کنترل بزرگتر است و طبیعی است که وزن بیشتری نیز داشته باشد. بیشتر وزن ریموت کنترل در قسمت پایینی ریموت کنترل است. زمانی که ریموت کنترل تلویزیون B7 را در مقابل تلویزیون قرار دهید مکان نما به دنبال آن حرکت می‌کند و شما می‌توانید نقاط و گزینه‌های منو را نیز به صورت مستقیم انتخاب کنید و سرعت کارکرد شما نیز افزایش می‌یابد. ریموت کنترل تلویزیون ال جی B7 دارای میکروفون از راه دور است و دستورات صوتی شما را شنیده و به راحتی آنها را پاسخ می‌دهد. با استفاده از جستجوی صوتی می‌توانید محتوای مورد نظر خود را با استفاده از صدا جستجو کنید یا حتی صدای تلویزیون رو کم و زیاد کنید و کانال‌ها را تغییر دهید. می‌توانید با استفاده از صدا تلویزیون را خاموش کنید.

مقایسه تلویزیون ال‌جی C8 با تلویزیون ال جی B7 _ زیگمو

 

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های ال جی موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ