تلویزیونقیمت تلویزیونمقایسه تلویزیون

پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 و 2021

پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 و 2021


در هر سال تعدادی از تلویزیون‌ها به بازار عرضه مي‌شوند که از کیفیت تصویر و امکانات بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. با توجه به اینکه یک تلویزیون چه کیفیت تصویر و چه امکاناتی دارد از قیمت متفاوتی نیز برخوردار است. هر چه امکانات و قابلیت‌های تلویزیون افزایش یابد و قیمت کمتری داشته باشد به تبع فروش بیشتری نیز خواهد داشت. در این مقاله می‌خواهیم پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی در سال‌های 2020 ـ 2021 را برای شما معرفی کنیم. با خواندن این مقاله مي‌توانید انتخاب بهتر و سریع تر داشته باشید. برای شما تمامی تلویزیون‌های برند ال جی را لیست کرده ایم تا بتوانید خریدی کاملاً عاقلانه و درست داشته باشید.

خرید تلویزیون


در خرید تلویزیون باید ابتدا به حروفی که در آن به کار رفته است توجه داشته باشید. معمولاً تلویزیونهای برند ال جی دارای عدد و حروفی هستند. اولین عددی که برای نام تلویزیون به کار رفته است مربوط به سایز تلویزیون مي‌باشد.
بعد از دو عدد یکی از حروف انگلیسی به کار رفته است که نشانگر کیفیت تصویر تلویزیون مي‌باشد. اگر این U باشد به این معناست که تلویزیون مورد نظر از کیفیت تصویر Ultra HD یا (4K) پشتیبانی مي‌کند. اگر این حرف L باشد این یعنی اینکه تلویزیون دارای کیفیت تصویر Full HD یا 1080 پیکسل است.
در قسمت بعدی حرفی که به کار رفته است نشانگر سال ساخت تلویزیون می‌باشد. F و X یعنی ساخت 2015 است. W و H یعنی در سال 2016 ساخته شده است. J یعنی ساخت سال 2017 ، حرف K یعنی ساخت سال 2018 ، حرف M به معنی ساخت سال 2019 و حرف N نیز به معنی ساخت سال 2020 می باشد.
در مرحله بعدی شما نشانگر سری ساخت تلویزیون را می‌بینید. هر چه تلویزیون از سری بالاتری برخوردار باشد امکانات و قابلیت‌های بیشتری نیز دارند. به عنوان مثال تلویزیون‌های سری 5 از جمله تلویزیون‌های معمولی محسوب می‌شود اما تلویزیون‌های سری 8 تلویزیون‌هایی هستند که قابلیت‌های اسمارت و هوشمند مجهز شده اند. هرچه تلویزیون سری بالاتری برخوردار باشد امکانات و قابلیت‌های بیشتری دارد و همزمان از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. عدد بعدی که بعد از سری به کار می‌رود نشانگر هیچ چیز خاصی نیست و فقط مدل تلویزیون را نمایش مي‌دهد.
آخرین نشانگری که در اسم تلویزیون باید مورد توجه قرار بگیرد نشانگر گیرنده است. در تلویزیون‌هایی که نشانگر گیرنده آنها حرف V مي‌باشد که در برخی مدل ها هم D و U هم هستند به این معناست که این تلویزیون‌ها به گیرنده‌های DVB-S مجهز شده‌اند اگر نشانگر گیرنده دیجیتال T باشد بدین معناست که این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال است.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های ال جی موجود در بازار

پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 و 2021

تلویزیون ال جی NANO80


تلویزیون هوشمند ال جی مدل NANO80 یکی از جدیدترین و پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی سال 2020 شناخته شده است. این تلویزیون کیفیت تصویر 4K است و از تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل پشتیبانی مي‌کند. با وجودی این تراکم پیکسلی گسترده شما و تمامی تصاویر به صورت خیره کننده و با رنگ‌های جذاب و کاملا طبیعی مشاهده می‌کنید. تلویزیون 2020 ال جی NANO80 به قابلیت‌های تصویری مختلفی مجهز شده است. این تلویزیون دارای فناوری نانو سل است. با وجود این قابلیت تمامی رنگها به صورت غنی و کاملا جذاب ارائه می‌شوند. تلویزیون هوشمند ال جی NANO80 دارای قابلیت‌های 4K Active HDR، HDR10 و HLG است. باید گفت این قابلیت‌ها و فرمت‌های تصویری باعث شده است شما تصاویر را با کیفیت بسیار عالی دریافت مي‌کنید. تلویزیون 2020 ال جی NANO80 دارای فناوری نانو سل است و یکی از جدیدترین تلویزیون‌های 2020 شناخته شده است. یکی از فناوری‌های به کار رفته در این محصول فناوری Resolution Upscaler می‌باشد. این فناوری تصاویر بی کیفیت را تا حد کیفیت تصویر 4K ارتقا داده و شما محتواها را با کیفیت بالا مشاهده مي‌کنید. تلویزیون ال جی به NANO80 مي‌تواند محتوای بی کیفیت را ارتقا دهد. همچنین تلویزیون 2020 ال جی به قابلیت FILMMAKER MODE مجهز شده است. این قابلیت تنها در سینماها به کار مي‌رفته است اما اکنون با وجود آن در تلویزیون شما تصاویر را درست مانند یک محیط سینمایی مشاهده و تجربه مي‌کنید گویا در سینمای خانگی خودتان شسته و از تماشای محتوا‌های مختلف لذت می‌برید. تلویزیون‌های ال جی NANO80 از جمله تلویزیون‌های اسمارت محسوب می‌شود که به سیستم عامل webOS مجهز شده است. شما با خرید تلویزیون NANO80 به راحتی مي‌توانید به اینترنت متصل شوید و به هر محتوای در فضای مجازی دسترسی داشته باشید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که برنامه‌های مورد نیاز و مورد علاقه خودتان را از فروشگاه ال جی نیز دانلود کنید. تلویزیون ال جی NANO80 دارای دستیار صوتی قدرتمندی است و امکان تعامل صوتی شما و کنترل کردن تلویزیون با استفاده از صدا فراهم شده است. تلویزیون ال جی NANO80 دارای صفحه نمایش ال ای دی است. این تلویزیون به پنل IPS مجهز شده است و زاویه دید گسترده ای دارد و تمامی تصاویر را با نرخ رفرش ریت 60 هرتز نمایش می‌دهد. تلویزیون اسمارت ال جی NANO80 از نظر سیستم صوتی دارای دو بلندگوی دو کاناله است و می‌تواند 20 وات توان صوتی برای شما ارائه دهد. صدای ارائه شده از این محصول کاملا با قدرت و با کیفیت است. تلویزیون هوشمند ال جی NANO80 دارای فناوری Ultra Surround است و صدای کاملاً شفاف و همه جانبه پخش می‌کند. این تلویزیون قابلیت اتصال به گوشی موبایل نیز دارد و شما مي‌توانید از قابلیت ضبط این تلویزیون نیز استفاده کنید. تلویزیون نانوسل ال جی NANO80 در سال 2020 در سایز‌های 49 اینچ و 65 اینچ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون توسط کشور کره ساخته شده است و دارای گیرنده‌های داخلی و خارجی مي‌باشد. با وجود این گیرنده‌ها شما دیگر نیازی به تهیه گیرنده به صورت جداگانه ندارید. قاب پشتی این تلویزیون دارای دو پورت USB و چهار پورت HDMI است. این تلویزیون به طور کلی کاملا شیک و زیبا طراحی شده و با داشتن پنل IPS تمامی تصاویر با زاویه دید گسترده برای شما ارائه مي‌دهد.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://dobeikochooloo.com/product-tag/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-nano80/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO80[/button]

پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 و 2021

تلویزیون ال جی UN7340


یکی دیگر از محصولات برند ال جی که در لیست پرفروش ترین تلویزیون‌های برند ال جی قرار گرفته است تلویزیون UN7340 مي‌باشد. این تلویزیونی یکی از محصولات سری 7 ال جی است و در سال 2020 به بازار عرضه شده است. تلویزیون ال جی UN7340 به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و پنل IPS دارد با وجود این پنل تلویزیون از زاویه دید گسترده برخوردار است و شما از هر زاویه ای تلویزیون تماشا کنید تمامی تصاویر با کیفیت تصویری کاملا دقیق و غنی دریافت می‌کنید. تلویزیون 4K ال جی UN7340 از قابلیت HDR برخوردار است و نمایشگر این محصول مي‌تواند تمامی محتواها را با سرعت رفرش تصویری 60 هرتز و کاملاً صاف و روان ارائه دهد. تلویزیون 2020 ال جی UN7340 در نمایش صحنه‌های سریع و اکشن نیز قدرتمند عمل کرده و هیچ‌گونه تاخیر و تاری وجود ندارد. تلویزیون ال ای دی ال جی UN7340 دارای قابلیت اسمارت است و به سیستم عامل webOS مجهز شده است. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی را برای شما ارائه مي‌دهد. به عنوان مثال شما به راحتی مي‌توانید به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید. مرورگر وب این محصول کاملاً قدرتمند است. تلویزیون 2020 ال جی UN7340 امکانات سرگرم کننده زیادی مانند وب‌گردی برای شما فراهم کرده است. همچنین شما با خرید تلویزیون ال جی UN7340 مي‌توانید به صورت آنلاین برنامه‌ها و ویدیوهای مورد علاقه خود را مشاهده کنید. تلویزیون ال جی UN7340 علاوه بر اینکه کیفیت تصویر بی نظیری برخوردار است سیستم صوتی قدرتمندی نیز دارد. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله است و دو بلندگوی ده واتی دارد و به طور کلی از 20 وات توان خروجی برخوردار است. این تلویزیون به سیستم کاهنده نویز Clear Voice III مجهز شده است. با وجود این سیستم کاهنده شما تمامی تصاویر را با صدای کاملاً قدرتمند و بدون نویز دریافت می‌کنید. تلویزیون 2020 ال جی UN7340 به قابلیت Dolby Digital، Dolby pluse مجهز شده است و مي‌تواند صدای کاملا فراگیر و با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه دهد. این محصول دارای حالت صدای فراگیر Ultra Surround است. با وجود این قابلیت صدای فوق العاده با کیفیت و رسا و فراگیر برای شما ارائه مي‌شود. تلویزیون ال ای دی ال جی UN7340 دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2 ،DVB- C ،DVB- S2 است. همچنین این محصول مي‌تواند محتوای بی کیفیت را نیز ارتقا دهد و آنها را در حد کیفیت تصویر 4K به نمایش بگذارد. تلویزیون 2020 ال جی UN7340 دارای قابلیت جستجوی صوتی است و شما میتوانید بدون نیاز به تایپ کردن به تمامی اطلاعات و داده‌های مورد نیاز خودتان دسترسی داشته باشید. این محصول از هوش مصنوعی نیز پشتیبانی میکند و دارای ریموت کنترل هوشمند است. شما مي‌توانید موبایل هوشمند و تبلت و سایر دستگاه‌های هوشمند خانه تان را به تلویزیون ال جی UN7340 متصل نمایید. تلویزیون 2020 ال جی مدل UN7340 برابر 20 وات توان صوتی دارد و در سال 2020 در سایزهای 43 اینچ، 49 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ به بازار عرضه شده است. این محصول کاملا شیک و زیبا مي‌باشد و صفحه نمایش ال ای دی دارد. همچنین این تلویزیون با سه پورت HDMI این امکان را برای شما فراهم کرده است که تمامی محتوای صوتی و تصویری را با کیفیت بسیار بالا و به صورت همزمان به صفحه نمایش تلویزیون منتقل نمایید. با وجود دو پورت USB شما مي‌توانید انواع فلش مموری‌ها و حافظه‌های جانبی را نیز به تلویزیون متصل کنید. تلویزیون ال جی UN7340 که از محصولات سری 7 ال جی در سال 2020 محسوب مي‌شود.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://dobeikochooloo.com/product-tag/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-un7340/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]قیمت و خرید تلویزیون ال جی UN7340[/button]

پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 و 2021

تلویزیون ال جی UN8060


تلویزیون 4k ال جی مدل UN8060 یکی از تلویزیون‌های پر فروش ال جی در سال 2020 است. این تلویزیون به کیفیت تصویر 4K مجهز شده و محصول سال 2020 و یکی از پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی شناخته شده است. تلویزیون 4K ال جی UN8060 برابر 20 وات توان خروجی دارد و به صفحه نمایش ال ای دی مجهز شده است. همچنین پنل به کار رفته در این محصول از نوع پنل IPS است و باعث شده است که شما تمامی تصاویر را با زاویه دید گسترده دریافت کنید. شما از هر زاویه‌ای تصاویر و محتوا را مشاهده کنید دقت و کیفیت اولیه تصاویر را دریافت می‌کنید. تلویزیون ال جی UN8060 کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای را برای شما فراهم می‌کند. قیمت این تلویزیون در مقایسه با سایر محصولات نیز مناسب مي‌باشد. تلویزیون ال ای دی ال جی UN8060 یکی از پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 است. این تلویزیون بر کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و تراکم پیکسلی 3840 در 2160 پیکسل دارد و در مقایسه با کیفیت تصویر Full HD می‌تواند 4 برابر تراکم پیکسلی بیشتری برای شما ارائه دهد. این تلویزیون پیکسل‌های بیشتری دارد جزئیات را با دقت بالاتر و کیفیت بهتر ارائه می‌دهد. تلویزیون 4K ال جی UN8060 دارای پردازنده Quad Core Processor 4K است. این تلویزیون تمامی محتواهای تصویری را با کیفیت بسیار بالا آنالیز کرده و آنها را با کیفیت عالی و فوق العاده نمایش مي‌دهد. تلویزیون 2020 ال جی UN8060 به فرمتهای HDR10 Pro و HLG مجهز شده است و می‌تواند سطح کیفیت تصاویر را ارتقا دهد. وجود پنل IPS در کنار فناوری Local Dimming باعث شده است که روشنایی صفحه‌ نمایش افزایش یابد و شما مي‌توانید از این تلویزیون هم در محیط‌های روشن و هم در محیط‌های تاریک استفاده کنید. تلویزیون ال ای دی ال جی UN8060 تاخیر در ورودی بسیار کمی دارد و به زمان پاسخگویی لحظه‌ای مجهز شده است. با وجود این قابلیت‌ها و همچنین وجود نرخ تازه سازی متغیر شما مي‌توانید از این تلویزیون برای گیمینگ یا مانیتورینگ استفاده کنید. تلویزیون هوشمند ال جی UN8060 انجام دسته جمعی بازی‌ها و مشاهده گروهی فیلم‌ها و ویدیوهای HDR را برای شما فراهم کرده است. این محصول علاوه بر کیفیت تصویر بی نظیر سیستم صوتی قدرتمندی نیز دارد. تلویزیون ال جی UN8060 دارای دو بلندگو است و به سیستم صوتی دو کاناله مجهز شده است. این تلویزیون به طور کلی صدایی با قدرت 20 وات پخش می‌کند هر کدام از بلندگوهای این تلویزیون 10 وات توان صوتی دارند. این میزان صدا کاملا متناسب است و به خاطر وجود فناوری AI Sound و Clear Voice III با کیفیت و بدون نویز است. شما هیچگونه نویز صوتی دریافت نمیکنید. تلویزیون 4K‌ ال جی UN8060 به سیستم عامل هوشمند webOS مجهز شده است. این تلویزیون امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای برای شما فراهم مي‌کند به عنوان مثال شما به راحتی به اینترنت و بلوتوث دسترسی خواهید داشت. تلویزیون ال جی UN8060 امکان دانلود برنامه و موسیقی‌های مورد علاقه خود را نیز فراهم کرده و شما مي‌توانید برنامه‌های مورد نیازتان را نیز بر روی تلویزیون نصب کنید. تلویزیون اسمارت ال جی UN8060 دارای قابلیت LG Voice Search است و شما مي‌توانید با استفاده از صدا به جستجوی محتواهای مورد علاقه خود را بپردازید و دیگر نیازی به تایپ کردن ندارید. این تلویزیون قابلیت اتصال به گوشی موبایل نیز دارد. تلویزیون ال ای دی ال جی UN8060 با سایر دستگاههای خارجی نیز ارتباط برقرار می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از پورت‌های HDMI و USB اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. همچنین این تلویزیون دارای پورت های USB ، HDMI، درگاه LAN، پورت های Composite In و Component، درگاه RF In و SPDIF است. تلویزیون ال جی UN8060 یکی از پر فروش ترین مدل‌های ال جی در سال 2020 مي‌باشد. این تلویزیون در دو سایز 55 و 65 اینچ در سال 2020 به بازار عرضه شده است. تعداد پورت‌های HDMI در این تلویزیون برابر 4 عدد است و تعداد پورت‌های USB نیز به دو عدد می‌رسد. سیستم عامل webOS یکی از رابط‌های کاربری هوشمند و پرقدرت محسوب می‌شود. این تلویزیون ساخت کشور کره است و گیرنده داخلی و خارجی دارد.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://dobeikochooloo.com/product-tag/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-un8060/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]قیمت و خرید تلویزیون ال جی UN8060[/button]

پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 و 2021

تلویزیون ال جی SM8100


تلویزیون 4K ال جی مدل SM8100 یکی از شیک ترین و مدرن ترین محصولات ال جی در سال 2019 شناخته شده است. این تلویزیون از جمله محصولات سری نانو برند ال جی است و تمامی تصاویر با کیفیت تصویر بی نظیر برای شما ارائه مي‌دهد. تلویزیون 2019 ال جی SM8100 دارای فناوری نانو سل است. سایز 55 اینچ تلویزیون دارای فناوری نانو سل است و با وجود ذرات نانو تمامی رنگ‌ها بسیار دقیق و واضح برای شما ارائه مي‌شود. صفحه نمایش این تلویزیون در سایزهای 49 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ به بازار عرضه شده است. تلویزیون هوشمند ال جی SM8100 از تراکم پیکسلی 3840 در 2160 پیکسل پشتیبانی مي‌کند. این تلویزیون دارای قابلیت Local Dimming است و از کیفیت تصویر بی نظیری برخوردار است. با وجود این فناوری نور پس زمینه به صورت نقاط روشن و نقاط تیره ارائه مي‌شود. تمامی تصاویر با جزئیات بسیار بالا ارائه شده و شما تمامی محتوا را با کیفیت بالا دریافت می‌کنید. تلویزیون در سال 2019 به بازار عرضه شده و سیستم صوتی قدرتمندی نیز دارد. این محصول دارای سیستم صوتی دو کاناله است و به دو بلندگوی ده واتی مجهز شده و به طور کلی 20 وات صدا برای شما ارائه مي‌دهد. صدای خارج شده از این تلویزیون به صورت چند بعدی مي‌باشد و به صورت فراگیر و همه جانبه به گوش کاربران می‌رسد. بلندگوهای تلویزیون ال جی SM8100 از بلندگوهای DTS Virtual: X است. این تلویزیون کاملا شیک و زیبا طراحی شده و توسط کشور کره ساخته شده است. تلویزیون ال جی SM8100 دارای دو پورت USB و چهار پورت HDMI می‌باشد. صفحه نمایش این محصول از روی صفحه نمایش ال ای دی است و پنل آن نیز از نوع پنل IPS مي‌باشد. با وجود پنل IPS شما تمامی تصاویر را با کنتراست محدود اما زاویه دید گسترده دریافت می‌کنید. تلویزیون 2019 ال جی SM8100 نرخ رفرش ریت 60 هرتز دارد و قادر است تمامی محتواهای اکشن ورزشی را با کیفیتی بسیار بالا برای شما ارائه دهد به گونه ای که هیچ‌گونه تاخیر و تاری بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نمی‌کنید. سیستم عامل به کار رفته در این محصول نیز از نوع سیستم عامل webOS مي‌باشد. این تلویزیون دارای گیرنده داخلی و خارجی است و نیاز به خرید گیرنده به صورت جداگانه ندارید. تلویزیون 2019 ال جی SM8100 سایزهای 49 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ دارد و مي‌تواند تصاویر را در مقایسه با تلویزیون‌های Full HD با چهار برابر کیفیت بالاتر ارائه دهد. این تلویزیون امکان وبگردی در صفحات مختلف و جستجو در سایت‌های مختلف را برای شما فراهم مي‌کند. تلویزیون ال جی SM8100 کاملا شیک و زیبا طراحی شده و با داشتن صفحه نمایش ال ای دی محتواها را با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه مي‌دهد. تلویزیون نانوسل ال جی SM8100 از کیفیت تصویر بی نظیر برخوردار است و دنیایی از رنگ و طرح را به خانه شما وارد مي‌کند.

پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 و 2021

تلویزیون ال جی NANO86


تلویزیون ال جی مدل NANO86 در لیست بهترین تلویزیون‌های ال جی 2020 قرار گرفته است. همچنین این محصول در لیست رده بندی تلویزیون‌های 2019 و 2020 در جایگاه چهارم قرار گرفته است. تلویزیون ال جی NANO86 به فناوری نانو سل مجهز شده است و می‌تواند تمامی تصاویر با کیفیت بسیار فوق‌العاده برای شما ارائه دهد. این تلویزیون در میان تلویزیون‌های نانو از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. تلویزیون هوشمند ال جی مدل NANO86 کاملاً زیبا و شیک طراحی شده است. این تلویزیون با طراحی بسیار مدرنی که دارد به محیط اطراف خودش جلوه ای بی نظیر و کاملاً خیره کننده مي‌بخشد. تلویزیون 2020 ال جی NANO86 دارای رزولوشن تصویر 4K است و با داشتن رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل می‌تواند تمامی تصاویر با کیفیت خارق العاده و خیره کننده برای شما ارائه دهد. این تلویزیون در مقایسه با محصولات Full HD چهار برابر رزولوشن بیشتری دارد و در نتیجه تصاویر از دقت بالاتری برخوردار هستند و شما مي‌توانید حتی ریز ترین و دقیق ترین جزئیات را نیز بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون 4K ال جی NANO86 دارای فناوری نانو نسل است و می‌توان از صفحه نمایشی بسیار روشن و با طیف رنگی گسترده برای شما ارائه دهد. همچنین این محصول از نور پس‌زمینه Local Dimming نیز پشتیبانی مي‌کند. با وجود قابلیت Local Dimming نور پس زمینه به صورت موضعی تنظیم شده است. وجود نور پس زمینه Local Dimming یکی از مهمترین ویژگی‌های این تلویزیون محسوب مي‌شود. تلویزیون ال جی NANO86 دارای فناوری‌های تصویری مختلفی است و تمامی تصاویر را کاملاً زیبا و با کیفیت ارائه می‌دهد. یکی از مواردی که در کیفیت تصویر تلویزیون نانوسل NANO86 تأثیر بسیار زیادی دارد وجود پردازنده آلفا 7 مي‌باشد. این پردازنده بر مبنای هوش مصنوعی عمل می‌کند و میتواند امکانات تصویر و صدای بی نظیر در اختیار کاربران قرار دهد. تلویزیون 4K‌ ال جی NANO86 مي‌تواند تمامی اطلاعات و محتوای تصویری را با کیفیت بسیار بالا پردازش کرده و آنها را با کیفیت خیره کننده برای شما نمایش دهد. تلویزیون ال ای دی ال جی NANO86 دارای فرمت‌های جدید HDR مي‌باشد. این تلویزیون به فرمت HDR10 ,HLG و Dolby Vision مجهز شده است و می‌تواند کیفیت تصاویر را به صورت به صورت چشمگیری ارتقا دهد. تلویزیون هوشمند ال جی NANO86 از نرخ رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی مي‌کند. با وجود این قابلیت تمامی صحنه‌های اکشن ورزشی با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌شود. تلویزیون 2020 ال جی NANO86 برای انجام بازی‌های مختلف گزینه ای بسیار مناسب است. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع ال ای دی مي‌باشد و با داشتن پنل IPS زاویه دید گسترده ای دارد و برای استفاده در محیط‌های باز که چیدمان مبلمان گسترده‌ای دارند بسیار مناسب است. تلویزیون ال جی NANO86 علاوه بر کیفیت تصویر بی نظیر به سیستم صوتی قدرتمند نیز مجهز شده است. این تلویزیون دارای دو بلندگو است و 20 وات توان خروجی دارد. به خاطر وجود فناوری هوشمند صدای AI Sound شما تمامی صداها را با کیفیت بسیار بالا دریافت مي‌کنید. همچنین این محصول به فناوری صدای Dolby Atmos مجهز شده است و صداها بدون هیچگونه نویز و با کیفیت بسیار بالا در محیط اطراف پخش مي‌شود. تلویزیون اسمارت ال جی مدل NANO86 در سایز صفحه نمایش 55 اینچ و 65 اینچ به بازار عرضه شده است. تلویزیون هوشمند ال جی مدل NANO86 رابط کاربری روانی دارد. این تلویزیون به سیستم‌عامل webOS مجهز شده است و منوی کاملا آسان و راحت در اختیار شما قرار میدهد. شما مي‌توانید از امکانات عالی این تلویزیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده کنید. تلویزیون ال ای دی ال جی NANO86 دارای امکانات هوشمند فراوانی است. این محصول قابلیت اتصال به اینترنت دارد و دسترسی شما را به فضای گسترده وب فراهم کرده است. همچنین تلویزیون NANO86 دارای قابلیت بلوتوث است و شما مي‌توانید سایر دستگاه‌های بلوتوثی را به تلویزیون متصل نمایید. تلویزیون 2020 ال جی NANO86 از دستیارهای صوتی آمازون Alexa و Google Assistant نیز پشتیبانی مي‌کند. با وجود این قابلیت‌ها شما مي‌توانید در صورت خود را با استفاده از صدای ارائه دهید و تلویزیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهد. تلویزیون هوشمند ال جی NANO86 امکان اتصال انواع گوشی‌های هوشمند را نیز فراهم کرده است. این تلویزیون قابلیت Apple AirPlay 2 دارد و شما مي‌توانید گوشی‌های هوشمند IOS و دستگاه‌های اپل را نیز به تلویزیون NANO86 متصل نمایید. تلویزیون 4K ال جی مدل NANO86 مدل پیشرفته‌تر از تلویزیون SM8600 محسوب می‌شود. این دو تلویزیون تفاوت‌ها و شباهت‌های گسترده‌ای دارند و شما مي‌توانید از میان این دو محصول بهترین تلویزیون را متناسب با نیاز خودتان خریداری نمایید. تلویزیون 2020 ال جی NANO86 توسط کشور کره در سال 2020 ساخته شده است و به عنوان بهترین تلویزیون ال جی شناخته شده است. این محصول به گیرنده داخلی و خارجی مجهز شده است و شما دیگر نیازی به تهیه گیرنده به صورت جداگانه ندارید. با وجود این گیرنده‌ها شما مي‌توانید دنیایی از شبکه‌ها و برنامه‌ها را با کیفیت بالا دریافت کنید. همانطور که پیشتر گفتیم تلویزیون نانوسل ال جی NANO86 کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. این محصول به سه پورت USB و چهار پورت HDMI مجهز شده است و مي‌تواند امکان اتصال انواع دیوایس‌های خارجی را برای شما فراهم نماید.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://dobeikochooloo.com/product-tag/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-nano86/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO86[/button]

پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 و 2021

تلویزیون ال جی SM9000


تلویزیون 4K ال جی مدل SM9000 یکی دیگر از محصولات پر فروش برند ال جی است که در سال 2019 به بازار عرضه شده است و یکی از محصولات سری 9 ال جی تلویزیون در سال 2019 است. با توجه به اینکه این تلویزیون یکی از محصولات سری 9 است از امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده پشتیبانی مي‌کند. تلویزیون هوشمند ال جی SM9000 سه سایز 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ دارد. شما مي‌توانید هر کدام از این سایز‌ها را با توجه به ابعاد محیط خانه خود را خریداری نمایید و بسیار شیک و زیبا استفاده کنید. تلویزیون اسمارت ال جی مدل SM9000 دارای کیفیت تصویر 4K مي‌باشد. این محصول تراکم پیکسلی گسترده دارد و تمامی تصاویر را با مرز 8 میلیون پیکسل نمایش می‌دهد. با وجود این تراکم پیکسلی گسترده شما کوچکترین جزئیات را نیز دریافت مي‌کنید و تمامی رنگ‌ها کاملا دقیق و گسترده ارائه می‌شود. تلویزیون 4K ال جی SM9000 به فناوری 4K Cinema HDR نیز مجهز شده است و مي‌تواند طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه دهد. تلویزیون اسمارت ال جی مدل SM9000 کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. این تلویزیون فریم بسیار باریکی دارد و تمامی توجه شما هنگام مشاهده تصاویر بر روی صحنه‌ها است و هیچ‌گونه حواس پرتی وجود ندارد. ضخامت کم این تلویزیون باعث شده است خانه شما جلوه و زیبایی بسیار خاصی را داشته باشد به گونه‌ای که در همان نگاه اول تمامی توجه افراد را به تلویزیون جلب می‌کند. تلویزیون نانوسل ال جی SM9000 تمامی رنگ‌ها را به صورت یکنواخت و کاملاً طبیعی نمایش مي‌دهد. این تلویزیون از استاندارد تصویر 4K Cinema HDR نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین با وجود فرمت‌های HDR10 ,HLG و Dolby Vision تمامی تصاویر با دقت و کیفیت بسیار بالا ارائه می‌شود. تلویزیون ال ای دی ال جی SM9000 مي‌تواند تصاویر با کیفیت را نیز ارتقا دهد. این تلویزیون دارای فناوری 4K Upscaler است و به قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر مجهز شده است. شما تمامی محتواهای بی‌کیفیت از جمله محتوای Full HD را نیز در حد کیفیت تصویر 4K مشاهده مي‌کنید. تلویزیون 2019 ال جی SM9000 سیستم صوتی قدرتمندی دارد و دارای بلندگوهای 2.2 کاناله است. این تلویزیون همچنین از نظر صوتی دارای ساب ووفر داخلی است و مي‌تواند صدایی کاملا قدرتمند برای شما ارائه دهد. تلویزیون هوشمند ال جی SM9000 به طور کلی 40 وات توان صوتی دارد و صدای ارائه شده از کیفیت بسیار عالی برخوردار است. برند ال جی محصولات خودش را به قابلیت‌های تصویری و صوتی مختلفی مجهز کرده است. به عنوان مثال تلویزیون SM9000 قابلیت‌های صوتی Clear Voice III مجهز شده است و هیچ گونه نویزی ندارد. همچنین با وجود فناوری Dolby Atmos صدا با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌شود. وجود فناوری Dolby Atmos ،Clear Voice III و ULTRA Surround نیز باعث شده صدای خروجی کاملا با کیفیت و بدون نویز باشد. تلویزیون اسمارت ال جی SM9000 از جمله محصولات هوشمند برند ال جی است که امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. این تلویزیون از سیستم عامل webOS پشتیبانی مي‌کند و شما مي‌توانید به راحتی از طریق وای فای یا با استفاده از پورت لن به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید. مرورگر این محصول قدرتمند است و امکان جستجو در فضای مجازی فراهم شده است. همچنین شما مي‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین تماشا کنید. تلویزیون نانوسل ال جی مدل SM9000 دسترسی کاربران را به سریال‌ها و ویدیوهای مختلف فراهم مي‌کند. این تلویزیون می‌تواند فروشگاه مخصوص ال جی را در اختیار کاربران قرار داده و آنها برنامه‌های مورد نظر خودشان را دانلود و نصب کنند. تلویزیون 2019 ال جی مدل SM9000 دارای قابلیت Screen Share است. با وجود این قابلیت امکان اتصال تلویزیون به گوشی و سایر دستگاه‌ها فراهم شده است. تلویزیون هوشمند ال جی مدل SM9000 از قابلیت هوش مصنوعی نیز پشتیبانی مي‌کند. شما مي‌توانید تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه‌تان را به یکدیگر متصل کرده و تمامی آنها را با استفاده از ریموت کنترل مدیریت نمایید. قاب پشتی این محصول دارای سه پورت USB و چهار پورت HDMI است. همچنین این تلویزیون گیرنده‌های داخلی و خارجی مجهز شده است و با داشتن پنل IPS زاویه دید گسترده ای دارد. تلویزیون 4K ال جی SM9000 توسط کشور کره ساخته شده است.

پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 و 2021

تلویزیون ال جی SM8600


تلویزیون هوشمند ال جی مدل SM8600 یکی دیگر از پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی در سال 2019 است. این محصول دارای کیفیت تصویر 4K میباشد و میتواند تمامی تصاویر را با تراکم پیکسلی گسترده بر روی صفحه نمایش تلویزیون برای شما ارائه دهد. کیفیت تصویر 4K یکی از بهترین تکنولوژی‌های شناخته شده در زمینه کیفیت تصویر و نمایشگر محسوب می‌شود. شما با خرید این تلویزیون با وجود کیفیت تصویر 4K تمامی جزئیات تصاویر مشاهده مي‌کنید. تلویزیون هوشمند ال جی SM8600 به فناوری Local Dimming مجهز شده است. این تلویزیون قابلیت نورهای موضعی دارد و می‌تواند نقاط روشن و نقاط تیره تصاویر با کیفیت خارق العاده برای شما نمایش دهد تلویزیون اسمارت ال جی SM8600 و فناوری نانو سل نیز مجهز شده است و می‌تواند با دقت بسیار بالا تمامی رنگ‌ها را پردازش کرده و تصاویر را با کنتراست بالایی ارائه دهد. تلویزیون 2019 ال جی مدل SM8600 تمامی تصاویر و کاملا واقعی و طبیعی ارائه مي‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های تلویزیون ال جی SM8600 که بر کیفیت تصویر تاثیری بسیار خارق العاده دارد سرعت رفرش تصویر مي‌باشد. این تلویزیون به نرخ رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است و هیچگونه تاری در نمایش تصاویر ارائه نمی‌دهد. شما حتی سریعترین تصاویر را نیز با کیفیت بالا و به صورت صاف و روان مشاهده می‌کنید. تلویزیون هوشمند ال جی SM8600 صفحه نمایش ال ای دی دارد و به پنل IPS مجهز شده است. این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر بی نظیر دارای سیستم صوتی مطلوبی است. به طور کلی این تلویزیون صدای 20 وات دارد و به دو بلندگوی ده واتی مجهز شده است. همچنین این محصول دارای فناوری صوتی Dolby Vision و Dolby Atmos است و مي‌تواند صدای بلند و واضح ارائه دهد. شما در هر نقطه از محیط خانه خودتان باشید صدا را با کیفیت بسیار بالا دریافت می‌کنید. تلویزیون نانوسل ال جی SM8600 سایز صفحه نمایش 49 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ دارد. شما مي‌توانید هر کدام از این سایز‌ها را متناسب با محیط خانه خودتان با قیمتی مناسب خریداری نمایید. تلویزیون 4K ال جی SM8600 به قابلیت اتصال به اینترنت مجهز شده است. با وجود سیستم عامل webOS شما به دنیای سرگرمی‌ها و قابلیت‌های مهیج دسترسی خواهید داشت. این تلویزیون قابلیت اسمارت دارد و میتواند امکانات سرگرم‌کننده فراوانی را برای شما ارائه دهد. با وجود قابلیت Miracast شما مي‌توانید گوشی موبایل و تبلت خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوایی را که دارید در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون تماشا کنید. تلویزیون ال ای دی ال جی SM8600 به پورت‌های آپتیکال USB و HDMI مجهز شده است. تعداد پورت‌های USB برابر 3 عدد و تعداد پورت‌های HDMI نیز چهار عدد مي‌باشد. تلویزیون 4K ال جی مدل SM8600 دارای پردازنده هوشمند آلفا 7 است و با قدرت بسیار بالا تمامی محتواهای صوتی و تصویری را آنالیز می‌کند. این تلویزیون دارای قابلیت بلوتوث است و گیرنده‌های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 مجهز شده است. با وجود این گیرنده‌ها و گیرنده‌های داخلی و خارجی شما تمامی برنامه‌ها را و شبکه‌ها را دریافت مي‌کنید. تلویزیون ال جی SM8600 در سال 2020 بازار در سال 2019 به بازار عرضه شده است و امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای دارد. این تلویزیون در لیست پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2019 قرار گرفته است.

پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 و 2021

تلویزیون OLED ال جی C9


تلویزیون OLED ال جی مدل C9 یکی دیگر از پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی در بازار میباشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی جالب اولد است و کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. ضخامت بدنه این محصول کاملا باریک مي‌باشد و این تلویزیون زاویه دید گسترده ای دارد. تلویزیون ال جی C9 در سال 2019 تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول به کیفیت تصویر 4K مجهز شده و قابلیت 4K Cinema HDR دارد. همچنین وجود فرمت تصویر Dolby Vision و سرعت رفرش تصویر 120 هرتز باعث شده است که به صورت کلی شما تمامی تصاویر به صورت شفاف واقعی و با کنتراست بالا دریافت می‌کنید. تلویزیون OLED ال جی C9 تمامی جزئیات تصاویر را برای شما ارائه مي‌دهد. این محصول به خاطر داشتن فناوری OLED رنگ مشکی را کاملا عمیق را یکنواخت نمایش مي‌دهد. به خاطر یکنواختی مشکی عالی شما مي‌توانید از تلویزیون 2019 ال جی C9 در محیط‌های تاریک استفاده کنید. این تلویزیون دارای قابلیت 4K Upscaler است و مي‌تواند تصاویر با کیفیت را نیز در حد 4K ارتقا دهد. تلویزیون هوشمند ال جی C9 کیفیت تصویر فوق العاده برخوردار است و به پنل WRGB مجهز شده است. این تلویزیون نرخ رفرش ریت 120 هرتز دارد و برای انجام بازی‌های مختلف مناسب مي‌باشد. این محصول صرف نظر از کیفیت تصویر از نظر سیستم صوتی قدرتمند است. تلویزیون OLED ال جی C9 دارای بلندگوهای با کیفیت و ساب ووفر داخلی است و می‌توان صدای معادل 40 وات برای شما ارائه دهد. این تلویزیون از یک سابووفر 20 واتی پشتیبانی می‌کند و به طور کلی صدای کاملا واضح و زنده تولید می‌کند. تلویزیون هوشمند ال جی C9 دارای قابلیت Dolby Atmos و صدای با کیفیت ارائه می‌دهد. این تلویزیون به قابلیت‌های اسمارت و هوشمند نیز مجهز شده است. شما با خرید تلویزیون 2019 ال جی C9 به راحتی مي‌توانید به اینترنت متصل شده و به وبگردی کنید. این محصول دارای سیستم عامل webOS است و امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده ای دارد. این تلویزیون به مرورگر وب قدرتمند مجهز شده و امکان تماشای آنلاین فیلم و ویدیو‌ها برای شما فراهم شده است. همچنین شما مي‌توانید برنامه‌های مختلف را دانلود و بر روی صفحه نمایش تلویزیون نصب کنید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل C9 دارای هوش مصنوعی است و قابلیت جستجوی صوتی نیز پشتیبانی مي‌کند. با وجود قابلیت جستجوی صوتی شما به راحتی مي‌توانید تلویزیون را کنترل و مدیریت کنید. این تلویزیون از قابلیت Miracast برخوردار است و قابلیت اتصال به موبایل را برای شما راحت تر کرده است. تلویزیون OLED ال جی C9 کاملاً نازک و شیک طراحی شده است و از پورت‌های USB و HDMI برخوردار است. همچنین وجود خروجی صوتی اپتیکال و گیرنده‌های DVB-T2، DVB-C، DVB-S2 از دیگر ویژگی‌های OLED ال جی C9 مي‌باشند. این تلویزیون قابلیت ضبط و قابلیت بلوتوث نیز دارد. تلویزیون هوشمند ال جی مدل C9 در سایزهای 55 اینچ، 65 اینچ و 77 بازار عرضه شده است.

پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی 2020 و 2021

کدام تلویزیون ال جی را بخرم؟


برند ال جی یکی از بهترین و قدرتمند ترین برند‌های تولید لوازم برقی و خانگی محسوب مي‌شود. تمامی کاربران محصولات این برند را می‌شناسند. تلویزیون‌های برند ال جی امکانات و قابلیت‌های بی نظیری دارند شما مي‌توانید با توجه به سلیقه نیاز و بودجه‌ای که دارید بهترین تلویزیون ال جی را خریداری نمایید. خرید تلویزیون تا حد زیادی به بودجه بستگی دارد. اگر شما می‌خواهید بهترین تلویزیون بخرید تلویزیون ال جی C9 بهترین تلویزیون در میان تمامی برندها شناخته شده است. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. در این مقاله سعی کردیم پرفروش ترین تلویزیون‌های ال جی را برای شما معرفی کنیم. برخی از این تلویزیون‌ها دارای فناوری نانو سل هستند. وجود فناوری نانو سل باعث شده است که محصولات برند ال جی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشند. تلویزیون‌های SM9000، SM8100 و SM8600 در سال 2019 به بازار عرضه شده اند و در سال 2020 مدل‌های پرفروش نانوسل ال جی شامل تلویزیون‌های NANO80 و NANO86 است. همچنین تلویزیون‌های 4K مانند UN8060 و UN7340 برای افرادی که می‌خواهند تلویزیونهای با امکانات و قابلیتهای متوسط در قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند بسیار مناسب است.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های ال جی موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ