بهترین تلویزیونتلویزیون

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

برند سامسونگ هر ساله محصولاتی بسیار پیشرفته که به فناوری‌ها و قابلیت‌های گسترده مجهز هستند به بازار عرضه می‌کند. تلویزیون‌های برند سامسونگ به فناوری‌های جدید و امکانات بیشتری مجهز شده اند. تلویزیون‌های سامسونگ از نظر کیفیت و قابلیت‌های عرضه شده در مقایسه با سایر محصولات برند از قیمت کمتری برخوردار هستند. به همین دلیل در میان کاربران محبوبیت بیشتری نیز دارند و محصولات برند سامسونگ توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 ـ 2021 را بررسی و برای شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نکته مهمی که در تلویزیون‌های سامسونگ باید به آن اشاره کرد این است که هر چه حروف انگلیسی بالاتر باشند یعنی اینکه آن محصول از نظر سال تولید جدیدتر است و هرچه اعداد آن بالاتر باشد نشان دهنده این است که امکانات و قابلیت‌های بیشتر و پیشرفته تری دارد و در نتیجه به خاطر وجود همین امکانات از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. در ادامه تمامی مدلهای تلویزیون‌های سامسونگ را از نظر سال تولید و امکانات بررسی می‌کنیم.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

مشخصات سری‌های سامسونگ

سری Q و T

سری Q و R

سری N

سری Q و M

سری K

سری J

سری H

سری F

2020

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

 

در تلویزیون‌های سامسونگ حروف انگلیسی به کار رفته است. هرچه حروف انگلیسی بالاتر باشد و به پایان لیست حروف الفبای انگلیسی نزدیک‌تر باشد به معنای سال تولید تلویزیون می‌باشد. به همین دلیل این تلویزیون‌ها به زمان حال نزدیک تر هستند و در نتیجه امکانات و قابلیت‌های متنوع تری نیز دارند. به عنوان مثال تلویزیون‌های سری Q سامسونگ مانند تلویزیون Q70T در سال 2020 به بازار عرضه شده است و تلویزیون سری N سامسونگ مانند تلویزیون N5300 در سال 2018 ساخته و تولید شده است. در حال حاضر سری‌های RU ،SM و Q جزء پرفروش ترین سری‌های برند سامسونگ در ایران محسوب می‌شوند. در ادامه ویژگی‌های هر کدام از سری تلویزیون سامسونگ را برای شما شرح می‌دهیم.

تلویزیون سری RU

تلویزیون‌های سری RU سامسونگ در سال 2019 به بازار عرضه شده‌اند و به عنوان بهترین تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در سال‌های اخیر شناخته شده است. این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر بی نظیری دارند و با داشتن رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل تمامی جزئیات را برای شما ارائه می‌دهند. این تلویزیون‌ها به کیفیت تصویر 4K مجهز شده‌اند. تلویزیون‌های سری RU سامسونگ دارای قابلیت UHD engine  می‌باشند و می‌تواند تجربه دیداری بسیار زیبایی را برای شما فراهم کنند.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

تلویزیون‌های سری TU سامسونگ

 تلویزیون‌های سری TU سامسونگ تولید سال 2020 هستند. این تلویزیون‌ها اخیراً در میان کاربران جایگاه خوبی پیدا کردند. زیرا ویژگی تلویزیون‌های سری TU سامسونگ این است که از قیمت خوبی برخوردار هستند و هم میتوانند امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را برای شما ارائه دهند. به طور کلی این تلویزیون‌ها از کیفیت تصویر خوبی نیز پشتیبانی می‌کنند. تلویزیون‌های سری TU سامسونگ پردازنده کریستالی 4K مجهز شده اند. این پردازنده عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند با سرعت و قدرتی باورنکردنی تمامی اطلاعات را آنالیز کرده و آنها را با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه دهد. این تلویزیون‌ها که دارای پردازنده کریستالی هستند در مقایسه با پردازنده UHD engine عملکرد بهتری دارند.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

تلویزیون‌های سری Q

سامسونگ تلویزیون‌های سری Q سامسونگ محصول سال 2017 برند سامسونگ می‌باشد. این تلویزیون‌ها در سال 2017 به بازار عرضه شده اند و اکنون تلویزیون‌های QLED جایگزین تلویزیون‌های سری Q است صفحه نمایش QLED اصلی تصویر 4K پشتیبانی می‌کنند و یکی از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ محسوب می‌شوند. در تلویزیون‌های جدید برند سامسونگ وجود فناوری کوانتوم دات باعث شده است که شما تمامی تصاویر با کیفیت فوق العاده و کاملا دقیق مشاهده کنید.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

معرفی پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ

در این مقاله قصد داریم رده بندی کامل و عالی از پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ را برای شما ارائه دهیم. رتبه اول در این دسته‌بندی تلویزیون مدل TU7000 می‌باشد. در ادامه 8 مدل از پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ را برای شما معرفی و مشخصات هر کدام را ارائه می‌دهیم.

تلویزیون سامسونگ RU7400

 تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل RU7400 محصول سال 2019 از تلویزیون یکی از تلویزیون‌های سری 7 سامسونگ محسوب می‌شود تلویزیون سامسونگ RU7400 کاملاً زیبا و شیک طراحی شده است و می‌تواند جلوه‌ی بسیار مدرن شیک را به اتاق نشیمن شما ببخشد تلویزیون 4K سامسونگ RU7400 یکی از پرفروش ترین تلویزیون‌های برند سامسونگ شناخته شده است. این تلویزیون محصول سال 2019 است و به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است. کیفیت تصویر 4K رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل دارد و می‌تواند تمامی تصاویر و جزئیات را با کیفیت بسیار بالا و خیره کننده برای کاربران نمایش دهد. تلویزیون 4K سامسونگ RU7400 به استاندارد تصویر HDR نیز مجهز شده است. با وجود این فرمت تصویری تمامی تصاویر به صورت طبیعی و رنگ‌های درخشان ارائه می‌شود. تلویزیون 2019 سامسونگ RU7400 دارای سرعت رفرش 120 هرتز می‌باشد. با وجود این سرعت رفرش هیچگونه تاری و تأخیر و کشیدگی بر روی صفحه نمایش ارائه نشده و تمامی تصاویر و صحنه‌ها حتی صحنه‌های اکشن و ورزشی به صورت صاف و دقیق ارائه می‌شوند.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ RU7400 قابلیت اتصال به اینترنت نیز دارد. این محصول به سیستم عامل تایزن مجهز شده است و شما می‌توانید با اتصال به اینترنت اپلیکیشن‌های مورد نیاز خودتان را دانلود کنید و بر روی تلویزیون نصب نمایید. تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7400 دسترسی شما را به دنیای مجازی و دنیایی از محتواهای مختلف فراهم کرده است. تلویزیون ال ای دی سامسونگ RU7400 از نظر سیستم صوتی نیز کاملاً قدرتمند است. این محصول به دو بلندگوی دو کاناله مجهز شده است و می‌تواند 20 وات توان صوتی را با کیفیت بسیار بالا در سراسر محیط خانه شما انتشار دهد. صدای پخش شده از این تلویزیون کاملاً بلند و فراگیر است و تمامی خانه شما را در بر می‌گیرد. یکی از فناوری‌های صوتی به کار رفته در این تلویزیون قابلیت UHD Up-Scaling می‌باشد. با وجود این قابلیت را می‌توانید محتوای با کیفیت پایین را نیز در حد کیفیت تصویر 4K مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ RU7400 محتوای بب کیفیت را ارتقا داده و تمامی آنها را با کیفیت و جزئیات بسیار بالا نمایش می‌دهد. قاب پشتی این محصول کاملا مقاوم و شیک ساخته شده است. این تلویزیون پورت‍ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی مانند پورت HDMI و پورت USB دارد. تعداد پورت‌های HDMI در این تلویزیون سه عدد است و تعداد پورت‌های USB نیز به دو عدد می‌رسد.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ RU7400 دارای قابلیت Google Assistant است و شما به راحتی می‌توانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و تمامی اطلاعات و محتوای مورد علاقه خود را با استفاده از صدا پیدا کنید و در این صورت نیاز به تایپ کردن ندارید. تلویزیون 2019 سامسونگ RU7400 دارای قابلیت ConnectShare می‌باشد. همچنین این محصول قابلیت اتصال به موبایل با استفاده از Mirroring ، DLNA و WiFi Direct نیز دارد. تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7400 دارای گیرنده DVB-T2 است و شما می‌توانید تمامی دستگاه‌های متصل شده به HDMI را با استفاده از Anynet مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون اسمارت سامسونگ RU7400 دارای گیرنده‌های داخلی و خارجی است و توسط کشور اسلواکی ساخته شده است. این تلویزیون محصول سال 2019 برند سامسونگ می‌باشد و با داشتن پنل VA تمامی تصاویر را با کنتراست بسیار بالا و کاملا خیره کننده ارائه می‌دهد. صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ RU7400 از نوع صفحه نمایش ال ای دی است. این تلویزیون در سایزهای 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ به بازار عرضه شده است.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

تلویزیون سامسونگ Q60T

تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q60T یکی از پرفروش ترین محصولات برند سامسونگ در سال 2020 شده است. این محصول در سال 2020 تولید و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. تلویزیون هوشمند سامسونگ Q60T دارای کیفیت تصویر 4K است و تمامی تصاویر را با رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل نمایش می‌دهد. تلویزیون QLED سامسونگ Q60T به موتور پردازنده Quantum Processor 4K مجهز شده است. این تلویزیون می‌تواند تمامی تصاویر را با کیفیت بسیار عالی و با کنتراست بالا ارائه دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ Q60T دارای پنل VA است. این پنل‌ها تمامی تصاویر را با کنتراست بسیار بالایی ارائه می‌دهند اما از زاویه دید محدودی برخوردار هستند. تلویزیون 2020 سامسونگ Q60T با داشتن فناوری Quantum HDR 4x تمامی تصاویر را به صورت درخشان شفاف و با وضوح بسیار بالایی نمایش می‌دهد. تلویزیون به قابلیت‌های هوشمند نیز مجهز شده است و شما می‌توانید از قابلیت اسمارت بودن این تلویزیون استفاده کنید.

تلویزیون 4K سامسونگ Q60T به سیستم عامل تایزن مجهز شده است. این تلویزیون دارای منوی Smart Hub است و دسترسی شما را به برنامه‌های مختلف فراهم می‌کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ Q60T با دستیارهای صوتی Google Assistant, Bixby و Alexa کاملاً هماهنگ است. شما می‌توانید این تلویزیون با استفاده از صدا نیز مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون اسمارت سامسونگ Q60T سرگرمی‌های بسیار زیادی را برای شما فراهم میکند و میتوانید با متصل شدن به اینترنت و وبگردی کنید به جستجوی صوتی بپردازید و محتوای مورد علاقه خودتان را در فضای مجازی مشاهده کنید. همچنین با خرید تلویزیون سامسونگ Q60T این امکان برای شما فراهم شده است که برنامه‌های کاربردی را نیز دانلود و بر روی صفحه نمایش تلویزیون نصب کنید. تلویزیون 2020 سامسونگ Q60T توسط کشور مصر ساخته شده است. این تلویزیون‌ها کامل شیک و زیبا است و دو پورت USB و سه پورت HDMI مجهز شده است.

تلویزیون 2020 سامسونگ Q60T دارای پنل QLED است و از تکنولوژی VA پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون با گیرنده داخلی و خارجی نیز مجهز شده است و دنیایی از شبکه‌های مختلف برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون اسمارت سامسونگ Q60T قابلیت‌های Mirroring ، DLNA و WiFi Direct دارد. با وجود این قابلیت‌ها شما می‌توانید تمامی اطلاعات و داده‌های خود را به صورت هوشمند به اشتراک بگذارید. همچنین امکان اتصال گوشی و تبلت و سایر دستگاه‌های هوشمند تلویزیون سامسونگ Q60T نیز فراهم شده است. این محصول سیستم صوتی دو کاناله و 20 وات توان صوتی دارد. تلویزیون سامسونگ Q60T به ساب ووفر داخلی نیز مجهز شده است و می‌تواند صدای کاملاً بلند و رسا تولید کند.

تلویزیون سامسونگ Q60T دارای پورت‌های HDMI و USB و آپتیکال است. این تلویزیون از برنامه راهنمایی الکترونیکی EPG نیز برخوردار است. تلویزیون 2020 سامسونگ Q60T در سایزهای 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ در بازار موجود میباشد. شما میتوانید با توجه به محیط خانه خودتان هر کدام از این سایزها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

تلویزیون سامسونگ Q70R

یکی از محصولات برند سامسونگ که جزء پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ است و از سوی دیگر در لیست مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های QLED نیز قرار گرفته است. تلویزیون سامسونگ Q70R دارای کیفیت تصویر 4K است و در سال 2019 به بازار عرضه شده است. با وجود سرعت رفرش 120 هرتز شما تمامی تصاویر و صحنه‌های اکشن و ورزشی را با کیفیت بسیار بالا مشاهده میکنید. تلویزیون 2019 Q70R سامسونگ 40 وات توان صوتی دارد. این محصول کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و با داشتن فناوری QLED لحظات دیداری بسیار زیبا و شگفت انگیز را برای شما فراهم می‌کند. پنل به کار رفته در این تلویزیون از نوع پنل VA است. سیستم عامل این محصول نیز از نوع سیستم عامل تایزن می‌باشد. تلویزیون سامسونگ Q70R دارای گیرنده داخلی است و در کشور مصر ساخته شده است. این تلویزیون از دو پورت USB و چهار پورت HDMI پشتیبانی می‌کند. تلویزیون سامسونگ Q70R از جمله پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2019 است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش کیولد است و طرفداران بسیار زیادی دارد. منظور از تکنولوژی کیولد نقاط کوانتومی می‌باشد با تداخل این نقاط بر روی صفحه نمایش نور و روشنایی بسیار عمیق ایجاد شده و کاربران تمامی رنگ‌ها را جذاب تر و روشن تر از همیشه مشاهده می‌کنند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ Q70R دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل است. کیفیت تصویر 4K یکی از بهترین کیفیت‌های تصاویر شناخته شده می‌باشد. این تلویزیون دارای فناوری Quantum HDR 4x است و می‌تواند تمامی تصاویر را واقعی و کاملاً زنده ارائه دهد. تلویزیون اسمارت سامسونگ Q70R به قابلیت Ambient Mode مجهز شده است. زمانی که تلویزیون خاموش است شما می‌توانید از قابلیت استفاده کنید و هر تصویری را بر روی صفحه نمایش پخش کنید و به همین دلیل این تلویزیون همچون یک قاب هنری بسیار زیبا یا تابلو هنری ارزشمند برای شما کار می‌کند. تلویزیون 2019 سامسونگ Q70R به دو بلندگو مجهز شده است و می‌تواند صدایی معادل 40 وات برای شما ارائه دهد. صدای پخش شده از تلویزیون کاملا واضح و قدرتمند است و ما هیچ گونه نویزی دریافت نمی‌کنیم. تلویزیون سامسونگ Q70R به قابلیت اسمارت مجهز شده است و تلویزیون هوشمند می‌باشد. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون از نوع سیستم عامل تایزن است. شما با خرید تلویزیون سامسونگ Q70R به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید. اتصال به اینترنت از جمله ویژگی‌های مهیج این تلویزیون محسوب می‌شود.

تلویزیون 2019 سامسونگ Q70R امکان وبگردی در صفحات مختلف و جستجو در دنیایی از اطلاعات را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید از فروشگاه سامسونگ اپ‌های مورد نظر خودتان را دانلود و نصب کنید. تلویزیون 4K سامسونگ Q70R امکان مشاهده فیلم‌ها و ویدیوهای مورد علاقه کاربران را نیز به صورت آنلاین فراهم کرده است. این تلویزیون با دستیار صوتی بیکسبی نیز سازگار است و کاربران می‌توانند با استفاده از صدای خودشان تلویزیون را کنترل و مدیریت کند. کار کردن با این دستیار صوتی کار کاربران را بسیار راحت تر کرده است و در وقت و انرژی آنها صرفه‌جویی می‌کند. تلویزیون 2019 سامسونگ Q70R قابلیت اتصال به موبایل با استفاده از Mirroring ، DLNA و WiFi Direct دارد. قاب پشتی این محصول نیز دارای پورت‌های HDMI و USB است. تعداد پورت‌های HDMI  چهار عدد و تعداد پورت USB نیز 2 عدد است.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

تلویزیون سامسونگ RU7300

تلویزیون 4k سامسونگ مدل RU7300 نیز یکی از محصولات پر فروش برند سامسونگ است. این تلویزیون یکی از تلویزیون‌های سری 7 سامسونگ محسوب می‌شود که در سال 2019 به بازار عرضه شده است. تلویزیون سامسونگ RU7300 مانند مدل RU7100 عمل می‌کند اما صفحه نمایش منحنی دارد و زیبا طراحی شده است و می‌تواند ظاهری بسیار لوکس را به خانه کاربران ببخشد. تلویزیون 4K سامسونگ RU7300 تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل دارد. این تلویزیون محصول سال 2019 است اما از جدیدترین امکانات و قابلیتها برخوردار است. تلویزیون ال ای دی سامسونگ RU7300 به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است. این تلویزیون از قابلیت‌های تصویری دیگری مانند فناوری رنگ PurColor نیز پشتیبانی می‌کند و باید گفت با این قابلیت شما رنگین کمانی از رنگ‌های با کیفیت را به خانه خود وارد کرده اید. این تلویزیون از طیف گسترده ای از رنگ‌ها برخوردار است و آنها را با جزئیات بسیار بالا نمایش می‌دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7300 دارای استاندارد تصویر HDR و UHD Dimming می باشد. تمامی تصاویر و صحنه‌های پخش شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون کاملا خیره کننده است و شما از جزئیات بسیار بالایی تصاویر لذت می‌برید. همچنین این تلویزیون دقت رنگی بسیار بالایی دارد.

تلویزیون اسمارت سامسونگ RU7300 از نرخ رفرش 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. با وجود این قابلیت تمامی صحنه‌های اکشن ورزشی کاملا با کیفیت ارائه شده و هیچ گونه تاری و کشیدگی وجود ندارد. تلویزیون 4K سامسونگ RU7300 صفحه نمایش ال ای دی دارد و به پنلVA  مجهز شده است. این تلویزیون تمامی تصاویر را با کنتراست بسیار بالایی ارائه می‌دهد. سیستم عامل به کار رفته در این محصول از نوع سیستم عامل تایزن است. قابلیت اتصال به اینترنت از جمله امکانات هوشمندی تلویزیون محسوب می‌شود. شما میتوانید با خرید تلویزیون سامسونگ RU7300 وبگردی کنید. برنامه‌های لازم را دانلود کنید و حتی به صورت آنلاین برنامه‌های متنوعی را نیز مشاهده کنید. تلویزیون 2019 سامسونگ RU7300 سیستم صوتی دو کاناله دارد و از 20 وات توان خروجی برخوردار است و کیفیت صدای خوبی ارائه می‌دهد. قاب پشتی این تلویزیون به پورت‌های USB و HDMI مجهز شده است که با وجود این پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی شما به راحتی می‌توانید دستگاه‌های خارجی و ‌هارد و فلش را به تلویزیون متصل کرده و محتوا و داده‌هایتان را در ابعاد بزرگ و با کیفیت بهتر مشاهده کنید.

تلویزیون 4k سامسونگ RU7300 قابلیت Mirroring ، DLNA و WiFi Direct دارد و با دستیار صوتی گوگل کاملا هماهنگ است. این تلویزیون این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با استفاده از صدا تلویزیون را مدیریت و کنترل کنید. امکان اشتراک گذاری مستقیم با استفاده از وای فای دایرکت از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون اسمارت سامسونگ RU7300 محسوب می‌شود. این محصول دارای قابلیت بلوتوث و گیرنده دیجیتال DVB-T مجهز شده است. تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7300 درگاه خروجی صوتی و قابلیت اتصال به موبایل دارد. همچنین ورودی RF و پورت LAN از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول هستند. تلویزیون 4K سامسونگ RU7300 گیرنده داخلی و خارجی دارد و توسط کشور کره ساخته شده است. این تلویزیون دارای دو پورت USB و سه پورت HDMI است. پنل VA باعث شده است که تلویزیون سامسونگ RU7300 از کنتراست بسیار بالایی برخوردار باشد. تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7300 سه سایز 49 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ دارد.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

تلویزیون سامسونگ TU8500

 یکی دیگر از محصولات پرفروش برند سامسونگ که در لیست پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ قرار گرفته است تلویزیون TU8500 می‌باشد. این محصول از جمله محصولات بالارده 2020 کمپانی سامسونگ محسوب می‌شود. تلویزیون سامسونگ TU8500 دارای کیفیت تصویر 4K است و تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این کیفیت تصویر باعث شده است که شما تمامی محتواها را کاملا واقعی و طبیعی مشاهده کنید و از مشاهده آنها لذت ببرید. با خرید تلویزیون 4k سامسونگ TU8500 تمامی جزئیات تصاویر حتی ریز ترین و دقیق ترین آنها را نیز دریافت می‌کنید. این محصول از جمله محصولات بالا رده سامسونگ است و طبعاً به بالاترین امکانات و قابلیتها نیز مجهز شده است. این تلویزیون 20 وات توان صوتی دارد و از نرخ رفرش 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. تلویزیون سامسونگ TU8500 از نظر کیفیت تصویر و سیستم صوتی کامل و قدرتمند عمل می‌کند. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع صفحه نمایش ال ای دی است و به پنل VA مجهز شده است. با وجود پنل VA شما می‌توانید تمامی تصاویر را با کنتراست بالایی مشاهده کنید. هرچه کنتراست تلویزیون بالا باشد تصاویر از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند و رنگ‌ها کاملا دقیق ارائه می‌شوند.

تلویزیون 2020 سامسونگ TU8500 دو پورت USB و سه پورت HDMI دارد. با وجود این پورت و سایر درگاه‌های ارتباطی شما به راحتی می‌توانید اطلاعات و داده‌های خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8500 توسط کشور مصر ساخته شده است و با داشتن گیرنده داخلی و خارجی شما دیگر نیازی به تهیه گیرنده به صورت جداگانه ندارید. تلویزیون سامسونگ TU8500 کاملاً شیک و جذاب طراحی شده است و در هر محیطی که قرار بگیرد جذابیت خاصی ایجاد می‌کند. این محصول تمامی تصاویر را با سرعت رفرش 60 هرتز ارائه می‌دهد. تاخیر در ورودی کم باعث می‌شود که شما تمامی بازی‌ها و صحنه‌های اکشن و ورزشی را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده کنید. تمامی ویژگی‌های این تلویزیون باعث شده است که تلویزیون سامسونگ TU8500 در لیست بهترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 2021 قرار بگیرد. این تلویزیون یکی از محصولات سری TU سامسونگ است و دارای صفحه نمایش ال ای دی میباشد.

تلویزیون 4K سامسونگ TU8500 تراکم پیکسلی گسترده‌ای دارد و عالیترین کیفیت تصویر را برای شما به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید تمامی برنامه‌های خودتان را مشاهده نموده و از کیفیت بالای آنها لذت ببرید. تلویزیون ال ای دی سامسونگ TU8500 به پردازشگر کریستال Crystal Processor 4K مجهز شده است. با وجود این پردازشگر تمامی اطلاعات و داده‌های صوتی و تصویری با سرعتی بسیار بالا پردازش شده و با کیفیت خارق العاده نمایش داده می‌شود. شما با خرید تلویزیون 2020 سامسونگ TU8500 می‌توانید تمامی برنامه‌های مورد علاقه خود را با کیفیت بالا و همزمان با صدای عالی دریافت کنید. این تلویزیون سیستم صوتی دو کاناله دارد و از 20 وات توان خروجی برخوردار است. یکی از بخش‌های مهم هر تلویزیون که امروزه از سوی بسیاری از کاربران با استقبال زیادی روبرو شده است قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون است. منظور از قابلیت اسمارت این است که تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت متصل شدن به فضای وب را دارد. تلویزیون 2020 سامسونگ TU8500 دارای سیستم عامل تایزن است و دنیای هوشمندی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید بدون تایپ کرده و نوشتن از قابلیت جستجوی صوتی استفاده کرده و به راحتی به محتوای مورد علاقه خودتان دسترسی داشته باشید. تلویزیون ال ای دی سامسونگ TU8500 در سه سایز 55 اینچ، 50 اینچ و 65 اینچ در سال 2020 به بازار عرضه شده است.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

تلویزیون سامسونگ RU7100

یکی از محصولات پرفروش برند سامسونگ تلویزیون سامسونگ RU7100 می‌باشد. تلویزیون هوشمند RU7100 از جمله محصولات سری 7 برند سامسونگ محسوب می‌شود. RU7100 در سال 2019 به بازار عرضه شده است و امکانات و قابلیت‌های جالب توجهی دارد. قیمت مناسب این تلویزیون باعث شده است این محصول در لیست پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ قرار بگیرد. تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7100 در سال 2019 تولید و به بالاترین امکانات و قابلیتها به بازار عرضه شده است. اولین نکته ای که در مورد تلویزیون سامسونگ RU7100 وجود دارد موضوع طراحی این محصول است. این تلویزیون کاملاً زیبا طراحی شده است و برای قرار دادن این تلویزیون بر روی میز پایه‌های دو شاخه در نظر گرفته شده است. فریم اطراف تلویزیون بسیار نازک و باریک است و به همین دلیل زمانی که شما محتواهای مختلف را مشاهده می‌کنید هیچ گونه حواس پرتی برای شما ایجاد نمی شود. نقطه قوت طراحی این است که در سایزهای مختلف در بازار وجود دارد و شما می‌توانید هر کدام از این سایز‌ها را با توجه به نیاز خودتان را خریداری کنید. تلویزیون سامسونگ RU7100 در سایزهای 49 اینچ، 55 اینچ، 58 اینچ، 50 اینچ 65 اینچ و 75 اینچ به بازار عرضه شده است و سایزهای مختلفی دارد و به راحتی با تمامی دکوراسیونها هماهنگ می‌شود.

تلویزیون 2019 سامسونگ RU7100 دارای کیفیت تصویر 4K و تراکم پیکسلی 3840 در 2160 پیکسل است. این تلویزیون از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. منظور از قابلیت HDR محدوده دینامیکی بالا است که می‌تواند تمامی تصاویر را با درخشندگی فوق العاده نمایش دهد. به همین دلیل شما تمامی محتواها را به صورت درخشان مشاهده کرده و از دیدن جزئیات آن لذت میبرید. تلویزیون سامسونگ RU7100 از کنتراست بسیار بالایی برخوردار است و دقت رنگی گسترده نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول به فناوری رنگ PurColor مجهز شده است همچنین با وجود قابلیت UHD Dimming شما تمامی تصاویر را با کیفیت فوق العاده دریافت می‌کنید. تلویزیون سامسونگ RU7100 تمامی محتواها را با وضوح و کنتراست بسیار بالایی ارائه می‌دهد. یکی از عواملی که باعث شده است تلویزیون سامسونگ RU7100 از کنتراست بسیار بالایی برخوردار شود وجود پنل VA می‌باشد. با وجود پنل VA بالاترین کیفیت و دقت رنگی بر روی صفحه نمایش ارائه می‌شود. تلویزیون ال ای دی سامسونگ RU7100 به سیستم عامل تایزن مجهز شده است. این سیستم عامل به صورت منحصر به فرد و انحصاری در اختیار سامسونگ قرار دارد با وجود این سیستم عامل شما به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید و به هر محتوایی در دنیای مجازی دسترسی داشته باشید. تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7100 برنامه‌های مورد علاقه شما را از فروشگاه سامسونگ ارائه کرده و امکان دانلود و نصب آنها فراهم شده است. تلویزیون اسمارت سامسونگ RU7100 ریموت کنترل هوشمند نیز دارد. این کنترل به میکروفون داخلی مجهز شده است و شما میتوانید با استفاده از دستیار صوتی به راحتی تلویزیون را با صدای خودتان کنترل کنید. حتی می‌توانید تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه تا را نیز به یکدیگر متصل کرده و آنها را با استفاده از صدا مدیریت و کنترل نمایید. تلویزیون 4K سامسونگ RU7100 علاوه بر کنترل تلویزیون کنترل سایر دستگاه‌ها را نیز مانند دستگاه Blu-ray در اختیار شما قرار میدهد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7100 قابلیت وای فای دایرکت دارد با وجود این قابلیت امکان اشتراک گذاری اطلاعات و داده‌ها فراهم شده است. همچنین این تلویزیون دارای قابلیت WiFi Direct، میرورینگ و DLNA است شما به راحتی میتواند دستگاه‌های هوشمند مانند گوشی و تبلت را به تلویزیون متصل کرده و محتوایی را که در آن‌ها دارید با کیفیت بالاتر در ابعادی بزرگتر مشاهده کنید. شما می‌توانید محتوای گوشی و تبلت خودتان را به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کنید. این محصول کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و قاب پشتی آن به پورت‌های HDMI و USB مجهز هستند. تعداد پورت‌های HDMI سه عدد است و تعداد پورت‌های USB نیز به دو عدد می‌رسد. قابلیت بلوتوث از دیگر امکانات و ویژگی‌های تلویزیون سامسونگ RU7100 است. این تلویزیون دارای گیرنده داخلی است و از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. با وجود این قابلیت شما تمامی صحنه‌های سریع اکشن و ورزشی را با کیفیتی بسیار بالا تجربه می‌کنید. سیستم صوتی این تلویزیون قدرتمند است و از 20 وات توان خروجی برخوردار است. این تلویزیون دارای دو بلندگوی ده واتی است و صدای کاملاً رسا و واضح را برای شما ارائه می‌دهد.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

تلویزیون سامسونگ TU8000

تلویزیون 4k سامسونگ مدل TU8000 محصول سال 2020 سامسونگ است. این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون‌های سری 8 سامسونگ نیز قرار گرفته است. تلویزیون 2020 سامسونگ TU8000 به راحتی توانست رضایت بسیاری از کاربران را در زمینه‌های مختلف جلب کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8000 از تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تمامی تصاویر را با کیفیت تصویر 4K کاملا خیره کننده و با کیفیت ارائه دهد. تلویزیون 4K سامسونگ TU8000 از کیفیت تصویر بی نظیر برخوردار است و فناوری‌های تصویری مختلفی نیز مجهز شده است. تلویزیون دارای پنل VA و کنتراست بسیار بالا ارائه دهد و شما تمامی محتواها را به صورت درخشان مشاهده کرده و از دیدن جزئیات آن لذت می‌برید. تلویزیون اسمارت سامسونگ TU8000 صفحه نمایش ال ای دی دارد. این تلویزیون در ارائه محتوای تصویری مختلف موفق عمل می‌کند. سرعت رفرش این محصول 60 هرتز است و می‌تواند در هر ثانیه 60 بار تصویر را به روز رسانی کرده و لحظات دیداری بسیار صاف و روانی را برای شما ارائه کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8000 هیچگونه کشیدگی و تاری بر روی صفحه نمایش ندارد. با وجود سه پورت HDMI شما به راحتی می‌توانید انواع محتوا و اطلاعات صوتی و تصویری با کیفیت بسیار بالا به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید. این محصول دارای دو پورت USB نیز می‌باشد. این پورت‌ها باعث شده است که امکان اتصال انواع فلش مموری‌ها و حافظه‌های جانبی فراهم شود.

تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8000 در نمایش تصاویری با نسبت کنتراست و زاویه دید بالا بسیار موفق عمل می‌کند. تلویزیون اسمارت سامسونگ TU8000 زمان پاسخگویی بسیار عالی دارد و به خاطر داشتن تاخیر در ورودی بسیار کم در لیست تلویزیون‌های مخصوص گیمینگ نیز قرار گرفته است و سوی گیمرها با استقبال بالایی برخوردار است. به طور کلی محصولات برند سامسونگ همه‌فن‌حریف هستند و شما می‌توانید از این تلویزیون‌ها در موارد مختلف و کاربردهای عمومی استفاده کنید. تلویزیون 2020 سامسونگ TU8000 دارای ریموت کنترل هوشمندی است شما به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شده و به سرویس‌های آمازون Netflix ،Samsung TV Plus و Amazon Prime Video دسترسی داشته باشید.

شما با خرید تلویزیون اسمارت سامسونگ TU8000 به راحتی به اطلاعات و محتوای مختلف دسترسی خواهید داشت. این تلویزیون دارای یک ریموت کنترل است که به یک میکروفون داخلی مجهز شده است. با وجود این میکروفون شما به راحتی می‌توانید دستورات خود را با استفاده از صدا ارائه دهید و تلویزیون فرمان‌ها و دستورات صوتی شما را اطاعت می‌کند. شما می‌توانید تلویزیون ورودی تلویزیون را تغییر دهید یا اینکه روشنایی آن را کم و زیاد کنید همچنین می‌توانید از آخرین وضعیت شرایط آب و هوایی نیز اطمینان حاصل کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8000 دارای ریموت کنترل هوشمندی است و پایه‌های بسیار شیک و زیبایی دارد. این تلویزیون در سایزهای 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 و 82 اینچ در سال 2020 تولید و به بازار عرضه شده است. کیفیت تصویر 4K صفحه نمایش ال ای دی و پنل VA و نرخ رفرش 60 هرتز باعث شده است این تلویزیون در زمینه کیفیت تصویر بی نظیر عمل کند. همچنین این محصول دو بلندگو دارد و می‌تواند 20 وات توان صوتی ارائه دهد. صدای پخش شده از این تلویزیون کامل رسا و قدرتمند است و هیچ‌گونه نویز ندارد.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

تلویزیون سامسونگ TU7000  

یکی از اقتصادی‌ترین تلویزیون‌های 4K و یکی از پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ تلویزیون TU7000 می‌باشد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K است و در لیست بهترین تلویزیون‌های فورکا قرار گرفته است. این محصول امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای دارد و در لیست پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ در لیست در جایگاه اول قرار گرفته است. تلویزیون 4K سامسونگ TU7000 از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده دارد. این تلویزیون تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل دارد. این محصول در سال 2020 تولید و به بازار عرضه شده است به عنوان پرفروش ترین تلویزیون 4K‌ سال 2020 لقب گرفته است.

تلویزیون 4K سامسونگ TU7000 از نسبت کنتراست بسیار عالی برخوردار است و می‌تواند رنگ مشکی را کاملاً عمیق و یکنواخت برای شما ارائه دهد. به همین دلیل اگر می‌خواهید از تلویزیون خود را در محیط‌های تاریک استفاده کنید تلویزیون TU7000 عملکرد بسیار خوبی دارد. پنل به کار رفته در این تلویزیون پنل VA است و باعث شده است این محصول کنتراست بسیار بالایی داشته باشد. با وجود این پنل شما به راحتی می‌توانید از این تلویزیون در محیط‌های تاریک استفاده کنید و رنگ مشکی را کاملا با کیفیت دریافت کنید. تلویزیون 2020 سامسونگ TU7000 کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و به پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی نیز مجهز می‌باشد. شاید در نگاه اول تعداد این پورت‌ها برای شما رضایت بخش نباشد اما به راحتی می‌تواند نیازهای کاربران را برآورده کند. اگر قصد شما از خرید تلویزیون انجام بازی‌های مختلف است باید گفت تلویزیون سامسونگ TU7000 زمان پاسخگویی 18.5 میلیون ثانیه دارد و با توجه به هزینه‌ای پرداخت می‌کنید این بهترین عملکرد برای شما محسوب می‌شود.

تلویزیون 4K سامسونگ TU7000 برای گیمر‌ها بسیار مناسب است و دارای صفحه نمایش ال ای دی می‌باشد. این تلویزیون به سیستم عامل تایزن مجهز شده است با استفاده از سیستم عامل تایزن شما می‌توانید آن را آپدیت کرده یا حتی مجموعه ای از بازی‌ها و امکانات چندرسانه‌ای مانند یوتیوب و نتفلیکس را به صفحه نمایش تلویزیون نصب کرده و به راحتی به محتوای آنها دسترسی داشته باشید. تلویزیون ال ای دی سامسونگ TU7000 تماشای آنلاین فیلم‌ها و برنامه‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند. این تلویزیون مرورگر وب قدرتمند دارد و جستجو در صفحات وب برای شما فراهم شده است. تلویزیون فورکا سامسونگ TU7000 از نظر ظاهر و طراحی کاملا شیک و کاربرپسند است. پایه‌های آن نیز به گونه ای طراحی شده اند که شما می‌توانید در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنید. این محصول تقریباً از ضخامت متوسطی برخوردار است و چندان نازک و باریک نمی‌باشد. تلویزیون سامسونگ TU7000 سایزهای بسیار مختلفی دارد و از 50 اینچ گرفته تا 75 اینچ متغیر است. این محصول در سایز‌های 50 اینچ، 55 اینچ، 58 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 70 اینچ به بازار عرضه شده است.

تلویزیون اسمارت سامسونگ TU7000 دارای پنل VA است و توسط کشور مصر ساخته شده است. این محصول گیرنده داخلی و خارجی دارد و با داشتن سرعت رفرش 60 هرتز لحظات دیداری زیبایی را برای شما فراهم می‌کند. با وجود این قابلیت زمانی که شما محتوا‌های اکشن یا بازی‌ها و مسابقات مختلف را مشاهده می‌کنید هیچ گونه تاخیر و تاری دریافت نمی کنید. به عنوان مثال لحظه شوت زدن توپ توسط بازیکن فوتبال به هیچ عنوان برای شما به صورت کشیدگی و تاری ارائه نمی‌شود شما تمامی محتواها را به صورت صاف و کاملا روان دریافت می‌کنید.

پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2020 و 2021

لیست تلویزیون‌های سامسونگ

همواره پیش از اینکه خرید کنید باید از تجربیات و نظرات دیگران استفاده کنید. در این صورت خرید کاملا معقولانه و آسان خواهید داشت شما با مطالعه پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ با محصولاتی آشنا می‌شوید که قیمت مناسبی دارند و از سوی بسیاری از خریداران با استقبال روبرو شده است. این تلویزیون‌ها از کیفیت ساخت و عملکرد عالی برخوردار است به همین دلیل زمانی که شما به بازار می‌روید جزء پیشنهادهای فروشندگان و خریداران نیز هستند. شما می‌توانید این تلویزیون‌ها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید و در مقابل هزینه بسیار کم پرداخت می‌کنید. در ادامه لیستی از محصولات و تلویزیون‌های برند سامسونگ را برای شما معرفی می‌کنیم.

مدل تلویزیون

امتیاز

سال تولید

نوع

پنل

کیفیت تصویر

رابط کاربری

مونتاژ شده در

HDMI

USB

Q90R سامسونگ

8.5

2019

QLED

VA

4k

TIZEN

مصر

4

3

Q80R سامسونگ

8.5

2019

QLED

VA

4k

TIZEN

مصر

4

3

Q80T سامسونگ

8.4

2020

QLED

VA

4k

TIZEN

مصر

4

2

Q70R سامسونگ

8.1

2019

QLED

VA

4k

TIZEN

مصر

4

2

Q70T سامسونگ

7.5

2020

QLED

VA

4k

TIZEN

مصر

4

2

NU8500 سامسونگ

7.5

2018

LED

VA

4k

TIZEN

کره

4

2

RU8000 سامسونگ

7.4

2019

LED

VA

4k

TIZEN

کره

4

2

Q60R سامسونگ

7.4

2019

QLED

VA

4k

TIZEN

مصر/مجارستان

4

2

Q60T سامسونگ

7.3

2020

QLED

VA

4k

TIZEN

مصر

3

2

TU8500 سامسونگ

7.1

2020

LED

VA

4k

TIZEN

مصر

3

2

TU8000 سامسونگ

7.1

2020

LED

VA

4k

TIZEN

مصر

3

2

RU7440 سامسونگ

7

2019

LED

VA

4k

TIZEN

مصر

3

2

TU7100 سامسونگ

6.8

2020

LED

VA

4k

TIZEN

اسلوواکی

2

1

TU7172 سامسونگ

6.8

2020

LED

VA

4k

TIZEN

اسلوواکی

2

1

TU7000 سامسونگ

6.8

2020

LED

VA

4k

TIZEN

مصر

2

1

RU7300 سامسونگ

6.8

2019

LED

VA

4k

TIZEN

مصر/مجارستان

3

2

RU7170 سامسونگ

6.8

2019

LED

VA

4k

TIZEN

کره

3

2

RU7105 سامسونگ

6.8

2019

LED

VA

4k

TIZEN

کره

3

2

RU7090 سامسونگ

6.8

2019

LED

VA

4k

TIZEN

مصر/اسلوواکی

3

2

RU7100 سامسونگ

6.8

2019

LED

VA

4k

TIZEN

کره

3

2

T5300 سامسونگ

5.7

2020

LED

VA

HD

TIZEN

کره

2

1

N5300 سامسونگ

5.7

2018

LED

IPS

Full HD

TIZEN

مصر

2

1

N5000 سامسونگ

5

2018

LED

VA

Full HD

ندارد

مصر

2

1

N5003 سامسونگ

5

2018

LED

VA

HD

ندارد

مصر

2

1

 

 

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ