بهترین تلویزیونتلویزیونراهنمای خرید تلویزیونقیمت تلویزیون

بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک در سال‌های 2020 و 2021

بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک در سال‌های 2020 و 2021

در ابتدا باید گفت که پاناسونیک یکی از برند‌های بسیار بزرگ ژاپنی می‌باشد. این برند سابقه بسیار طولانی در تولید محصولات صوتی و تصویری دارد. برند پاناسونیک هر ساله محصولات با کیفیت بالایی به بازار عرضه می‌کند. یکی از نقاط قوت تلویزیون‌های پاناسونیک که باعث شده است از سایر تلویزیون‌های بازار متمایز شود این است که از فرمت‌های HDR پشتیبانی کرده و پردازنده‌های بکار رفته در این محصولات با کیفیت و توانایی فوق العاده‌ای دارد. اگر قصد خرید تلویزیون پاناسونیک را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک را برای شما معرفی کنیم.
برند پاناسونیک برند ژاپنی است و در بازار سابقه طولانی و درخشانی دارد. این شرکت محصولات باکیفیت فراوانی را به بازار عرضه کرده است که در بازار ایران نیز طرفداران خاص خودش را دارد. برند پاناسونیک در سال 2012 به عنوان چهارمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شده است. این شرکت در بازارهای بورس توکیو و ساکا ناگویا و بورس فیلیپین معامله می‌شود. باید گفت که شرکت پاناسونیک در سال 2012 مشکلات اقتصادی و انتقادهای بسیار زیادی را به برای خود داشت اما در سال بعد یعنی در سال 2013 بر روی تلویزیون‌های خودش سرمایه‌گذاری کرد و توانست جان دوباره‌ای بگیرد و با شرکت‌های دیگری مانند سونی سامسونگ و الجی رقابت می‌کنند. معمولاً بیشتر تلویزیون‌های پاناسونیک مجهز به کیفیت تصویر 4K هستند و تعداد تلویزیون‌های Full Hd پاناسونیک بسیار کم هستند. این شرکت محصولات خودش را در سایزهای 24 تا 85 اینچ به بازار عرضه می‌کند.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های پاناسونیک موجود در بازار


برند پاناسونیک دیگر در تلویزیون‌های پلاسما تولید نکرده و فقط محصولاتی با صفحه نمایش LED به بازار عرضه می‌کند. قابلیت اسمارت تلویزیون‌های پاناسونیک به شدت بهبود یافته است و این تلویزیون‌ها با داشتن سیستم عامل Firefox می‌تواند با سیستم عامل‌های سایر تلویزیون‌ها مانند سیستم عامل Android و Tizen و webOS رقابت کند. محصولات برند پاناسونیک مانند تلویزیون‌های سامسونگ سونی و ال جی در بازار ایران شناخته شده نیستند اما با این حال تلویزیونهای این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند تجربه دیداری و شنیداری بسیار عالی را برای شما فراهم کنند. در ادامه برخی از محصولات برند پاناسونیک را برای شما معرفی می‌کنیم.

بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک در سال‌های 2020 و 2021
تلویزیون پاناسونیک GS506


تلویزیون پاناسونیک GS506 مجهز به قابلیت اسمارت است و سیستم عامل LINUX پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر به کار رفته در این محصول کیفیت تصویر Full Hd هست و این کیفیت از رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر Full Hd با عنوان 1080p نیز گفته می‌شود. این تلویزیون سیستم صوتی مطلوبی دارد و به طور کلی از 20 وات توان خروجی برخوردار است. قاب پشتی تلویزیون پاناسونیک GS506 دو پورت USB و دو پورت HDMI دارد و شما به راحتی می‌توانید محتوای خودتان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. تلویزیون پاناسونیک مدل GS506 در سال 2019 به بازار عرضه شده است و با داشتن کیفیت تصویر Full Hd می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالایی برای شما نشان دهد. پنل به کار رفته در این محصول از نوع پنل ISP است و این پنل زاویه دید گسترده‌ای دارد.
تلویزیون‌پاناسونیک GS506 مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای است. این پردازنده تصاویر را با قدرت و بالا پردازش کرده و برنامه‌ها را به صورت روان برای شما ارائه می‌دهد. پاناسونیک ما را به طراحی محصولاتش توجه ویژه‌ای دارد و آنها را بسیار ظریف و زیبا طراحی می‌کند. لبه‌های اطراف تلویزیون باریک است و در قاب پشتی نیز پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلف قرار داده شده است. تلویزیون پاناسونیک GS506 مجهز به دو پورت USB و دو پورت HDMI است. با وجود پورت HDMI شما می‌توانید به صورت همزمان صدا و تصویر را منتقل کرده و از تماشای محتواها در ابعاد بزرگتر لذت ببرید. تلویزیون پاناسونیک GS506 در سه سایز 32 اینچ 43 اینچ و 49 اینچ به بازار عرضه شده است. پاناسونیک تلویزیون GS506 را به کیفیت تصویر خوبی مجهز نموده است. این محصول می‌تواند فیلم‌ها و برنامه‌ها را با سرعت اجرایی بسیار بالایی ارائه دهد.
سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک GS506 دو کاناله است و هر بلندگو از 10 وات توان صوتی برخوردار است و به طور کلی 20 وات صدا به گوش کاربران می‌رسد. بلندگوهای تلویزیون پاناسونیک GS506 از جنس integrated speakers می‌باشد. پاناسونیک تلویزیون GS506 را به فناوری‌های صوتی مانند DIGITAL DOLBY و DTS surround sound مجهز نموده است. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون هوشمند پاناسونیک GS506 سیستم عامل LINUX است. شما با خرید تلویزیون پاناسونیک GS506 به راحتی می‌توانید با دوستان خودتان ارتباط تصویری و صوتی برقرار کنید. این تلویزیون مرورگر وب قدرتمند دارد و شما با اتصال به اینترنت می‌توانید وبگردی کرده و صفحات مختلف را جستجو کنید. همچنین تلویزیون پاناسونیک GS506 کانال‌های پرطرفدار Netflix, Prime video, Youtube را در اختیار شما قرار میدهد.

تلویزیون پاناسونیک GS506
تلویزیون پاناسونیک GX706


تلویزیون پاناسونیک GX706 در سال 2019 توسط برند پاناسونیک به بازار عرضه شده است. این محصول مجهز به کیفیت تصویر 4K UltraHD است و می‌تواند تصاویر و محتوا را با رزولوشن 2160 * 3840 پیکسل نشان دهد. تلویزیون هوشمند پاناسونیک GX706 توسط برند ژاپنی به بازار عرضه شده است. کیفیت تصویر 4K UltraHD باعث شده است که شما تصاویر و محتوا را به صورت خارق‌العاده با تراکم پیکسلی بالا مشاهده کنید. کیفیت تصویر 4K UltraHD چیزی در حدود 8.3 میلیون پیکسل دارد و در نتیجه تمامی تصاویر با جزئیات فراوان نشان داده می‌شود. کیفیت تصویر 4K UltraHD در مقایسه با Full Hd چهار برابر رزولیشن بیشتری دارد تصاویر و صحنه‌های پخش شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون GX706 پاناسونیک طبیعی و واقعی است و شما خودتان را در دل صحنه‌ها و تصاویر احساس می‌کنید.
یکی از فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون هوشمند پاناسونیک GX706 فناوری HDR می‌باشد منظور از HDR همان محدوده دینامیکی بالا است و کیفیت تصاویر و روشنایی آنها را افزایش می‌دهد این فناوری به صورت اتوماتیک روشنایی تصاویر را ارتقا می‌دهد. تلویزیون پاناسونیک GX706 از فرمت HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول عمق رنگ ده بیتی دارد و می‌تواند رنگ‌ها را با کیفیت بالا برای کاربران ارائه دهد. یکی از فناوری‌های تصویری به کار رفته در تلویزیون فناوری Noise reduction می‌باشد. با وجود این فناوری هیچگونه نویز و تأخیری بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان داده نمی‌شود. پردازنده به کار رفته در تلویزیون پاناسونیک GS506 از نوع پردازنده چهار هسته‌ای است و این پردازنده برنامه‌ها را با سرعت بالا برای کاربران نشان می‌دهد.
پنل تلویزیون پاناسونیک GX706 از نوع پنل ISP می‌باشد. این پنل زاویه دید گسترده‌ای را برای شما فراهم می‌کند و زمان پاسخگویی بسیار بالایی دارد. تلویزیون هوشمند پاناسونیک GX706 کیفیت صدای مطلوبی دارد و به طور کلی از 20 وات توان صوتی پشتیبانی می‌کند. این محصول دو بلندگو دارد و هر بلندگو تواند 10 واتی برخوردار است. صداهای پخش شده در سراسر محیط کاملاً یکنواخت است و هیچ‌گونه نویز و اختلالی وجود ندارد. پاناسونیک تلویزیون‌های خودش را به بلندگوهای intergrated speakers مجهز نموده است. با وجود این بلندگوها کاملاً یکپارچه هستند و رسا واضح می‌باشد صدای پخش شده از این تلویزیون کاملاً همه جانبه است و شما احساس می‌کنید که در سینما قرار گرفته اید. یکی از فناوری‌های سوتین تلویزیون فناوری Dolby sound است.
سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون پاناسونیک GX706 از نوع سیستم عامل LINUX می‌باشد. کاربران با خرید تلویزیون پاناسونیک GX706 به راحتی به کانال‌های پرطرفدار Netflix و Youtube دسترسی دارند. این کانالها برنامه‌های بسیار متنوع و جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
تلویزیون پاناسونیک GX706 مجهز به وای فای و بلوتوث می‌باشد و شما می‌توانید بدون استفاده از سیم داده‌ها و اطلاعات خودتان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید. تلویزیون پاناسونیک GX706 مرورگر وب قدرتمند دارد و شما به راحتی می‌توانید وبگردی کرده و صفحات مورد علاقه خودتان را جستجو نمایید. پاناسونیک محصولات خودش را بسیار شیک و زیبا طراحی می‌کند. این تلویزیون نیز باریک است و ظرافت خاصی دارد برای قرار دادن این محصول بر روی میز پایه زیبا در نظر گرفته شده است که این پایه‌ها وزن تلویزیون را تحمل کرده و در دو طرف آن قرار می‌گیرد. تلویزیون هوشمند پاناسونیک GS506 مجهز به سه پورت HDMI دو پورت USB است برخی از قابلیت‌های این تلویزیون عبارت است از: استفاده از فناوری های Noise reduction، HDR، ISP برای افزایش کیفیت تصویر، استفاده از اسپیکرهای از نوع intergrated speakers و فناوری Dolby sound برای افزایش کیفیت صدا، استفاده از سیستم عامل لینوکس و دسترسی به Netflix, Youtube و…

تلویزیون پاناسونیک GX706
تلویزیون پاناسونیک GX736


تلویزیون پاناسونیک GX736 دارای تکنولوژی صفحه نمایش LED می‌باشد. این تکنولوژی درخشندگی خاصی به صفحه نمایش بخشیده و محتوا و تصاویر با کیفیت بالا برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون پاناسونیک GX736 مجهز به کیفیت تصویر 4K UltraHD است. این کیفیت از رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل برخوردار است. یکی از فناوری‌های به کار رفته در این محصول وری HDR می‌باشد. این تلویزیون دارای رابط هوشمندی است و مجهز به قابلیت‌های اسمارت می‌باشد. سیستم عامل اندروید باعث شده است این محصول امکانات و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار شما قرار دهد. وجود وای فای باعث شده است که شما بتوانید بدون استفاده از سیم به اینترنت متصل شوید و از خدمات اینترنت برخوردار شوید.
تلویزیون پاناسونیک GX736 توسط برند پاناسونیک به بازار عرضه شده است. این برند سابقه طولانی در تولید تلویزیون دارد و می‌تواند رقبای خودش را به چالش بکشد.
این تلویزیون با داشتن کیفیت تصویر 4K UltraHD می‌تواند تصاویر را با رزولیشنی چهار برابر کیفیت تصویر Full Hd نشان دهد. تلویزیون پاناسونیک GX736 مجهز به پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای است و این پردازنده تصاویر را با قدرت بالا پردازش کرده و کیفیت آنها را ارتقا می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این محصول وجود فناوری HDR10 می‌باشد. تلویزیون پاناسونیک GX736 بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. این محصول باریک است و به صورت براق به بازار عرضه شده است. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های فوق العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. وجود فناوری HDR باعث شده است که کنتراست و نور در تمامی قسمت‌های مختلف تصویر تنظیم شده و کیفیت بالایی برای شما ارائه شود. یکی از قابلیت‌های تصویری تلویزیون پاناسونیک GX736 فناوری NOISE REDUCTION می‌باشد . فناوری NOISE REDUCTION نویز اختلال تصاویر را از بین برده و کیفیت آنها را ارتقا می‌دهد. با وجود این فناوری تمامی پیکسل‌های آسیب دیده و بازسازی شده و با پیکسل‌های سالم جایگزین می‌شود.
پاناسونیک تلویزیون GX736 را به پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای مجهز نموده است. این پردازنده تصاویر و با سرعت بالا و پردازش کرده و تصاویر را بدون تاخیر و تاری نشان می‌دهد. این محصول برای انجام بازی‌های مختلف نیز گزینه مناسبی است. وجود پنل ISP باعث شده است این تلویزیون زاویه دید گسترده‌ای داشته باشد و شما از هر زاویه تلویزیون را نگاه کنید تصاویر را با کیفیت اولیه دریافت می‌کنید. سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک GX736 دو کاناله است و به طور کلی 20 وات صدا در سراسر محیط پخش میشود و هنگام کم و زیاد کردن صدا کیفیت آن تغییری نمی کند. یکی از فناوری‌های صوتی تلویزیون پاناسونیک GX736 فناوری Dolby Audio می‌باشد.
سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون پاناسونیک GX736 از نوع سیستم عامل اندروید است. این سیستم عامل دارای جستجوی گفتاری برنامه‌های مورد علاقه خود را جستجو کنید. ریموت کنترل تلویزیون پاناسونیک GX736 هوشمند است و مجهز به خروجی هدفون می‌باشد. این تلویزیون دارای خروجی صوتی دیجیتال یا اپتیکال ، سه پورت پورت HDMI و دو USB پشتیبانی میکند. EPG از کنار هم قرار گرفتن حروف اول عبارت Electronic Program Guide شکل گرفته است. این عبارت یعنی برنامه راهنمای الکترونیک . فناوری EPG فناوری ای جدید می باشد این فناوری به صورت یک گزینه بر روی ریموت های تلویزیون شما قرار دارد. عملکرد این دکمه این است که کاربران را راهنمایی می کند.
برخی از قابلیت‌های این تلویزیون عبارت است از: DVB-C, DVB-T, DVB-T2, EPG, Screen Mirroring, تشخیص صدا, تله تکست, تکنولوژی FreeviewPlus (HbbTV), حالت هتل, سنسور محیط, قابلیت DLNA, قابلیتDouble USB Sharing, قابلیت ضبط بر روی حافظه جانبی, قابلیت چند پنجره ای, موتور پردازشگر منحصربفرد Quad-Core Pro. قابلیت اسکرین میرورینگ این است که اگر شما از صفحه ی گوسی یا تبلت استفاده می کنید و بخواهید آن را به صفحه ای بزرگتر منتقل کنید تا به راحتی محتواهارا ببینید می توانید از قابلیت screen mirroring استفاده کنید. این قابلیت امکان اشتراک گذاری محتوا را از گوشی و … به تلویزیون فراهم می کند. خیلی از ما استفاده از گوشی و تبلت برای طولانی مدت سخت است پس چه چیزی بهتر از اینکه محتوای آن هارا به تلویزیون منتقل کنیم. این روش به کابل نیازی ندارد.

تلویزیون پاناسونیک GX736

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های پاناسونیک موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ