امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

سامسونگ تلویزیون 43 اینچ عمودی خودش را به بازار عرضه کرد

سامسونگ تلویزیون 43 اینچ عمودی خودش را به بازار عرضه کرد

 برند سامسونگ تلویزیونی جدیدی عرضه کرده است که مورد استقبال جوانان قرار می‌گیرد. جوانان که کاملا به گوشی‌های هوشمند خودشان وابسته هستند می‌توانند از ویژگی جالب عمودی بودن تلویزیون‌ها نیز استفاده کنند. برند سامسونگ از جمله بزرگترین برندهای تولیدکننده محصولات لوازم خانگی در جهان محسوب می‌شود. بخش طراحی و تولید تلویزیون سامسونگ در سال‌های اخیر بسیار فعال بوده است و تلویزیون بسیار بزرگ دیواری (Wall TV) و تلویزیون هنری (Frame TV) به بازار عرضه کرده است. این شرکت تمام تلاش خودش را بر روی طراحی‌های جدید و خلاقانه متمرکز کرده است. در سال جدید نیز واحد طراحی و تولید تلویزیون سامسونگ تلویزیون عمودی برای جوانان قرن 21 تولید کرده است. کسانی که به گوشی‌های هوشمند خودشان وابسته هستند می‌توانند برای کاربری خانگی از این تلویزیون‌ها استفاده کنند.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

 

سامسونگ تلویزیون 43 اینچ عمودی خودش را به بازار عرضه کرد_ زیگمو

تلویزیون Sero سامسونگ

 طراحان این نمایشگر اسم این تلویزیون را Sero گذاشته اند این لفظ در زبان کره‌ای به معنای عمودی است. نمایشگر Sero سایز 43 اینچ دارد و از فناوری کیولد پشتیبانی می‌کند. همچنین این تلویزیون دارای سیستم 4.1 کانال است و 60 وات توان صوتی برخوردار است. تلویزیون هوشمند سامسونگ از قابلیت‌های مختلفی مانند screen mirroring و Bixby پشتیبانی می‌کند. آنچه که به عنوان نقطه قوت این تلویزیون شناخته شده است عمودی بودن صفحه نمایش آن می‌باشد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند گوشی هوشمند خودشان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون بیندازند. اگر از قابلیت عمودی بودن صفحه نمایش خوشتان نیامد می‌توانید تلویزیون Sero را 90 درجه بچرخانید و از آن به صورت افقی و همچون تلویزیون معمولی استفاده کنید. ویژگی عمودی بودن تلویزیون باعث شده است که خریداران بیشتری به این محصول جذب شود. زیرا تاکنون تلویزیونی ساخته نشده است که بتواند عمودی برنامه‌های متداول تلویزیونی را به صورت عمودی نمایش دهد. تلویزیون 43 اینچ سامسونگ Sero به گونه‌ای طراحی شده است که هم یک تلویزیون معمولی 43 اینچ است و همین تلویزیون عمودی می‌باشد. تلویزیون Sero سامسونگ با قیمت 189 هزار یووان که دقیقا معادل 160 دلار است در بازار کره جنوبی عرضه شده است. تاکنون اعلام نشده است که این تلویزیون قرار است در خارج از کشور نیز عرضه شود یا نه. برند سامسونگ در کنار معرفی این تلویزیون به تلویزیون‌های Serif و Frame TV خودش را نیز ابعاد متفاوت عرضه کرده است تا مشتریان بیشتری جلب کند.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های 43 اینچ موجود در بازار

 

هان جونگ هی مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ اعلام کرده است که برند سامسونگ در آینده نمایشگرهای جدید و مدرن نیز عرضه می‌کند تا بتواند سلایق تمامی مشتریانش را پاسخگو باشد. این برند همواره تلاش می‌کند که در دنیای بیرون ایده‌هایی را پیدا کند و نمایشگرهای جدید تولید کند که با سایر نمایشگاه‌ها متفاوت باشد و تجربه جدیدی را نیز برای کاربران فراهم آورد.

سامسونگ تلویزیون 43 اینچ عمودی خودش را به بازار عرضه کرد_ زیگمو

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 43 اینچ سامسونگ Sero

تلویزیون سامسونگ مدل Sero محصول سال 2021 است. از جمله سری فریم و The Sero QLED سامسونگ می‌باشد. این تلویزیون به صفحه نمایشگر QLED مجهز شده است و از کیفیت تصویر فورکا و رزولیشن 3840 * 2160 پیکسل پشتیبانی می‌کند. تلویزیون 2021 سامسونگ Sero سایز 43 اینچ دارد و برای محیط‌های متوسط کاملا مناسب است. رنگ بدنه این تلویزیون مشکی است و نمایشگر این محصول قابلیت چرخش 90 درجه دارد. تلویزیون کیولد سامسونگ Sero نرخ ورودی 50 هرتز دارد. این تلویزیون از فناوری Auto Motion Plus پشتیبانی می‌کند و پردازنده کوانتوم Quantum Processor 4K مجهز شده است. همچنین فناوری رنگ کوانتوم دات باعث شده است شما بتوانید تمامی محتوا را با کیفیت خیره کننده مشاهده کنید. تلویزیون فورکی‌ سامسونگ Sero به فرمت HDR مجهز شده است و از سیستم صوتی 4.1 کانال برخوردار است. این تلویزیون به صورت کلی می‌تواند 60 وات توان صوتی ارائه دهد. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون Sero وجود صدای دالبی دیجیتال پلاس می‌باشد. همچنین این محصول تقویت کننده دیالوگ دارد و از سیستم‌عامل تایزن پشتیبانی می‌کند. با وجود سیستم عامل تایزن کاربران به دنیایی از امکانات و قابلیت‌های هوشمند دسترسی خواهند داشت. به عنوان مثال با وجود دستیارهای صوتی بیکسبی می‌توانید با تلویزیون تعامل صوتی برقرار کنید و هر آنچه را که می‌خواهید با استفاده از صدا دستور دهید. تلویزیون هوشمند سامسونگ Sero دارای الکسای داخلی است و از قابلیت هوشمند SmartThing پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول مرورگر وب قدرتمند دارد و از قابلیت اتصال به گوشی برخوردار است. تلویزیون Sero دارای قابلیت Airplay2 و گیرنده DVB-T2CS2 مجهز شده است. تعداد پورت‌های HDMI تلویزیون 3 عدد و تعداد پورت‌های USB 2 عدد می‌رسد. این محصول دارای ریموت کنترل میکروفون دار است.

سامسونگ تلویزیون 43 اینچ عمودی خودش را به بازار عرضه کرد_ زیگمو

تلویزیون 43 اینچ سامسونگ Sero یکی از شاهکارهای برند سامسونگ در سال 2021 است. این تلویزیون در زمینه طراحی خلاقیت بسیار گسترده‌ای دارد و برای طرفداران و دوستداران گوشی‌های هوشمند کاملا مناسب می‌باشد. تلویزیون 2021 سامسونگ Sero در نگاه اول خریداران بسیار زیادی را به خود جلب کرد. سامسونگ Sero در مقایسه با سایر مدل‌های موجود در بازار تلویزیونی متفاوت محسوب می‌شود. شما می‌توانید تصاویر را در دو حالت عمودی و افقی مشاهده کنید. این قابلیت وجود دارد که تلویزیون به صورت 90 درجه چرخش داشته باشد و در دو جهت مختلف تنظیم می‌شود. تلویزیون 43 اینچ سامسونگ Sero جلوه نمایش متفاوتی را در مقایسه با سایر تلویزیون‌ها فراهم می‌کند. شما می‌توانید آنچه راکه دوست دارید همچنین یک گوشی هوشمند بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید. به عبارتی نمایشگر بزرگتر از یک موبایل را در اختیار خواهید داشت. تلویزیون Sero قابلیت پخش و نمایش محتوای 4K دارد. حتی می‌تواند محتواهای بی کیفیت را نیز ارتقا داده و رزولیشن آنها را افزایش دهد. تلویزیون فورکی‌ سامسونگ Sero می‌تواند تصاویر کاملا واقعی خلق کنند. شما می‌توانید با استفاده از گوشی همراه خودتان محتواها و فیلم‌های مورد علاقه خود را ضبط کنید و آن را با کیفیت بالا بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید. آنچه که به عنوان نقطه قوت تلویزیون Sero شناخته شده است قدرت پخش صدای بسیار بالا است. این محصول سیستم صوتی 4.1 کاناله دارد و به طور کلی 60 وات توان صوتی برخوردار است. این میزان قدرت با یک تلویزیون 43 اینچ کاملا فوق العاده محسوب می‌شود و هر کاربری را متحیر می‌کند. در تلویزیون 43 اینچ سامسونگ Sero پردازنده کوانتوم به کار رفته است. این پردازنده نقش بسیار چشمگیری برای تقویت هر محتوایی چه شنیداری و دیداری دارد. به گونه‌ای که پردازنده کوانتومی می‌تواند بهترین تصاویر را با سیستم صوتی قدرتمند فراهم کند. تلویزیون 43 اینچ سامسونگ Sero به نرخ رفرش ریت  50 هرتز مجهز شده است. این تلویزیون برای استفاده به عنوان مانیتور نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود و می‌توان از این تلویزیون برای انجام بازی‌های مورد علاقه خودتان استفاده کنید. این میزان ورودی باعث می‌شود که هر صحنه پر هیجان و پر تحرکی با کیفیت بالایی عرضه شود و هیچ گونه تاری و تاخیر بر روی صفحه نمایش آن باقی نماند. تلویزیون 2021 سامسونگ Sero برای گیمر‌ها نیز گزینه مناسبی است. این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن است و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. شما میتوانید با خرید تلویزیون عمودی سامسونگ Sero به دنیای سرگرمی‌های مختلف دسترسی داشته باشید و اوقات فراغت خودتان را پر کنید.

سامسونگ تلویزیون 43 اینچ عمودی خودش را به بازار عرضه کرد_ زیگمو

طراحی تلویزیون 4K سامسونگ Sero

تلویزیون سامسونگ مدل Sero یکی از خلاقیت‌های برند سامسونگ در سال 2021 است. این تلویزیون طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و نمایشگر چرخشی دارد. شما می‌توانید محتواها را در دو حالت افقی و عمودی مشاهده کنید. تلویزیون Sero مانند یک گوشی موبایل برای نمایش و اپلیکیشن‌های هوشمند عمل می‌کند. این تلویزیون از نمایشگر بسیار قدرتمندی برخوردار است که فناوری کیولد مجهز شده است. تلویزیون Sero سایز صفحه نمایش 43 اینچ دارد و در همان نگاه اول مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. حاشیه‌های اطراف این تلویزیون کاملاً باریک است و پایه‌ها به رنگ سرمه‌ای طراحی شده‌اند. فریم اطراف تلویزیونی ضخامت بسیار کمی دارد. به همین دلیل جذابیت تلویزیون چند برابر می‌شود شما میتوانید از هر زاویه ای به تماشای تلویزیون بنشینید. این محصول از زاویه دید گسترده ای دارد شما می‌توانید پایه تلویزیون را نیز دو عدد عمودی و افقی بچرخانید. در حالت عمودی باید آن را بر روی استند قرار دهید. پایه استند به صورت ایستاده طراحی شده است و از افتادن تلویزیون جلوگیری می‌کند. تلویزیون Sero دارای حالت ثابت و بی حرکت نیز می‌باشد و در قسمت پشتی تلویزیون پورت ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی در قسمت پشت نمایشگر بخش کناری طراحی شده اند.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های 4K موجود در بازار

 

سامسونگ تلویزیون 43 اینچ عمودی خودش را به بازار عرضه کرد_ زیگمو

امکانات و قابلیت‌های تصویری تلویزیون Sero

تلویزیون 43 اینچ عمودی سامسونگ به فناوری کیولد مجهز شده است. این تلویزیون طراحی بسیار جذاب و متفاوتی دارد و می‌تواند محتوای تصویری را نیز با کیفیت بسیار بالاتری ارائه دهد. این تلویزیون دارای قابلیت کوانتوم است و سایز صفحه نمایش 43 اینچ دارد. با وجود فناوری کوانتوم دات کاربران تمامی تصاویر به صورت واقعی مشاهده می‌کنند. در فناوری کوانتوم دات تصاویر به صورت روشن و درخشان ارائه می‌شود و هر نقطه می‌تواند به صورت جداگانه از خود نور ساطع کنند. در تلویزیون Sero فناوری‌های مختلفی به کار رفته است می‌تواند حجم رنگ را افزایش داده و هر نقطه را با بیش از یک میلیارد رنگ نمایش دهد. تلویزیون Sero عمودی به فرمت 4K مجهز شده است و از کیفیت تصویر فورکی پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل تمامی محتواها کامل خیره کننده ارائه می‌شود. با وجود موتور پردازشگر کوانتوم وضوح و کیفیت تصاویر نیز افزایش می‌یابد. این تراشه کاملاً قدرتمند است و تمام این محتوا را به بهترین شکل ممکن پردازش می‌کند و شما کیفیت واقعی 4K را مشاهده می‌کنید. تلویزیون عمودی سامسونگ به حالت امبیت مجهز شده است و دکوراسیون خانه شما را دگرگون می‌کند. این حالت باعث شده است زمانی که تلویزیون خاموش است تصویر پس‌زمینه هماهنگ با دیوار و بر روی صفحه نمایش ارائه شود و صفحه نمایش صفحه پشتی خودش را شبیه سازی می‌کند و بر روی خودش نمایش می‌دهد. به همین دلیل ما به جای دیدن یک صفحه تاریک و مشکی صفحه روشن با حالت‌های جذاب مشاهده می‌کنید.

سیستم صوتی تلویزیون Sero

تلویزیون 43 اینچ عمودی سامسونگ Sero علاوه بر کیفیت تصویر عالی دارای ویژگی‌های صوتی مختلف است و سینمای واقعی با صدای عمیق تولید می‌کند. این تلویزیون خروجی صوتی 60 وات نیز دارد. اسپیکر‌هایی که در این محصول به کار رفته است قابلیت شارژ شدن دارند. تلویزیون Sero به فناوری دالبی دیجیتال پلاس مجهز شده است. با وجود این فناوری شما می‌توانید صدا را به صورت یک سینمایی واقعی مشاهده کنید. همچنین این محصول می‌تواند سر و صدای ناشی از جمله‌های دوستان را نیز در نظر گرفته و صدای متناسب با محیط پخش کند صدای تمامی دیالوگ‌ها کاملا واضح ارائه می‌شود.

سامسونگ تلویزیون 43 اینچ عمودی خودش را به بازار عرضه کرد_ زیگمو

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 2021 عمودی سامسونگ

 تلویزیون عمودی سامسونگ می‌تواند محیط سرگرم کننده برای کاربران فراهم کند. این تلویزیون دارای نمایشگر خلاقانه‌ای است و سیستم عامل تایزن پشتیبانی می‌کند. این رابط کاربری کامل سریع و آسان است که می‌تواند امکان تماشای هر برنامه‌ای را برای تان فراهم کنند. شما با استفاده از سرویس‌های هوشمند می‌تواند به اینترنت متصل شوید و با یک جستجوی ساده به دنیایی از اطلاعات دسترسی داشته باشید. همچنین تلویزیون 43 اینچ از دستیارهای صوتی مختلفی مانند بیکسبی پشتیبانی می‌کند و برنامه‌های شما را با کیفیت بسیار بالا در اختیارتان قرار می‌دهد. تلویزیون سامسونگ Sero امکان تعامل صوتی کاربران را با تلویزیون فراهم می‌کند. همچنین قاب پشتی این محصول پورت ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی دارد. این تلویزیون با موبایل کاملا سازگار است و می‌توانید نمایشگر موبایل خودتان را به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کرده و به راحتی اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. این محصول دارای Airplay2 | Connect Share™ (HDD) |Digital Clean View | Mobile Tap Mirroring | Web Browser | پشتیبانی از برنامه SmartThings | قابلیت اتصال به تلویزیون Mobile to TV – Mirroring, DLNA Portrait Modes | Ambient Mode | Film Mode | Adaptive Picture | Auto Motion Plus | 100% Color Volume with Quantum Dot و… است.

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ