امکانات تلویزیون + آموزشتلویزیون

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون چه مدلی بخرم؟

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون چه مدلی بخرم؟

در این مقاله قصد داریم بهترین تلویزیون تا 40 میلیون را برای شما معرفی کنیم. شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که با قیمت 40 میلیون چه مدل تلویزیون می‌توان خرید؟ آیا به طور کلی با این رنج قیمت می‌توان به دنبال بهترین تلویزیون‌های OLED باشیم؟ در این مقاله قصد داریم بهترین تلویزیون تا 40 میلیون را برای شما معرفی کنیم. این تلویزیون ها امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده دارد و در رنج قیمت 40 میلیون هستند. اگر قصد خرید تلویزیون 40 میلیونی را دارید حتماً با این مقاله به سوالات خودتان پاسخ خواهید داد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون چه مدلی بخرم؟ _ زیگمو

تلویزیون OLED ال جی 55C9

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55C9 دارای سایز 55 اینچ است و یکی از شیک ترین و مدرن ترین تلویزیون‌های برند ال‌ جی محسوب می‌شود. این تلویزیون دارای فناوری اولد است و می‌تواند رنگ مشکی را کاملاً غنی و با کیفیت بسیار بالا برای شما ارائه دهد. تلویزیون 55C9 در سال 2019 به بازار عرضه شده است و امکانات و قابلیت‌های گسترده ای دارد. این تلویزیون در رنج قیمت 40 میلیون قرار دارد و کاملا شیک و مدرن طراحی شده است. وجود فناوری اولد بهترین مزیتی است که در تلویزیون 55C9 می‌توان نام برد. در 55C9 پیکسل‌های تلویزیون به صورت جدا و تکی تکی کنترل می‌شوند به همین دلیل تلویزیون می‌تواند رنگ مشکی را به صورت مطلق ارائه دهد. این تلویزیون‌ روشنایی صفحه‌نمایش بالایی نیز دارند و در فناوری اولد هر پیکسل به صورت مستقل و جدا از سایر پیکسل‌ها مدیریت می‌شود. به همین دلیل رنگ‌های تولید شده کاملا با کیفیت هستند و شما می‌توانید دنیایی از رنگ‌ها را دریافت کنید. تمامی رنگ‌های ارائه شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون 55C9 با کیفیت است. صفحه نمایش این تلویزیون از فناوری 4K Cinema HDR برخوردار است و می‌تواند تمامی محتواها را با کیفیت بالا برای شما ارائه دهد. یکی دیگر از فناوری‌های به کار رفته در این تلویزیون که در کیفیت تصویر نقش بسیار کاربردی دارد فرمت تصویری Dolby Vision می‌باشد که با وجود این قابلیت شما تمامی تصاویر با کیفیت بالایی دریافت می‌کنید. نرخ رفرش ریت تلویزیون 55C9 برابر 120 هرتز است. منظور از نرخ رفرش ریت این است که شما تمامی تصاویر را با کیفیت بالا دریافت کرده و حتی صحنه‌های سریع و اکشن را نیز بدون تاری و تاخیر مشاهده می‌کنید.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های ال جی موجود در بازار

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون چه مدلی بخرم؟ _ زیگمو

یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد تلویزیون 55C9 باید مورد توجه قرار بگیرد این است که این تلویزیون دارای پردازنده هوشمند آلفا 9 میباشد. پردازنده هوشمند آلفا 9 همچون قلب تپنده تلویزیون عمل می‌کند و می‌تواند با سرعت بالا تمامی تصاویر و صداها را پردازش کرده و آنها را با بهترین کیفیت برای شما نمایش دهد. بلندگوهای به کار رفته در تلویزیون 55C9 از نوع بلندگوهای 2.2 کانال می‌باشد. این تلویزیون به فناوری اولد مجهز شده است و دارای قابلیت Dolby Atmos و Dolby Surround است. با وجود این فرمت‌های صوتی باعث شده است تا به صورت فراگیر و رسا ارائه شود. به طور کلی شما با خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی C9 40 وات توان صوتی دریافت می‌کنید. این صدا با صفحه نمایش 55 کاملاً هماهنگ است و می‌تواند صدای کامل قدرتمند محسوب شود. تلویزیون 2019 C9 دارای فناوری اولد است و برنامه هوشمند هوش مصنوعی مجهز شده است. شما می‌توانید با حضور این برنامه تمامی لوازم خانگی خودتان را به صورت هوشمند کنترل و مدیریت کنید. این محصول کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و در هر محیطی که قرار بگیرد آنجا را نیز دگرگون می‌کند. تلویزیون 55C9 دارای قابلیت مدیریت کابل است و تمامی کابل ها از درون پایه‌ها عبور کرده و به هم ریختگی در اطراف تلویزیون مشاهده نمی‌شود.

تلویزیون OLED سونی 55A8G

تلویزیون OLED سونی مدل A8G در لیست بهترین تلویزیون 40 میلیونی قرار گرفته است. این تلویزیون صفحه نمایش 55 اینچ دارد و برای محیط های متوسط و بزرگ گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. تلویزیون 55A8G دارای کیفیت تصویر 4k است و به خاطر داشتن فناوری اولد می‌تواند تمامی تصاویر را با کیفیت بالای نمایش دهد. این تلویزیون در سال 2019 تولید و به بازار عرضه شده است. منصفانه است بگویم که تلویزیون 55 اینچ A8G طراحی مدرنی دارد و به راحتی می‌توانید دکوراسیون و هماهنگ می‌شود و قاب اطراف تلویزیون به صورت باریک و کم ضخامت طراحی شده است. پایه‌های این محصول دارای قابلیت مدیریت کابل هستند و می‌توانند تمامی کابلها و پورت های متصل شده را مدیریت کند. تلویزیون OLED سونی 55A8G دارای موتور پردازشگر Processor X1™ Extreme می‌باشد. همچنین این محصول از قابلیت TRILUMINOS برخوردار است و می‌تواند با وجود فرمت تصویری Dolby Vision تمامی تصاویر را با کیفیت بالایی ارائه دهد. اگر به محتوای فورکا دسترسی نداشتید تلویزیون 55A8G می‌تواند با وجود فناوری 4K X-Reality™ PRO تصاویر را نیز ارتقا دهد. این محصول سرعت رفرش 120 هرتز مجهز شده است و صحنه‌های سریع و اکشن را نیز با کیفیت بالای نمایش می‌دهد. شما می‌توانید تمامی محتوای اکشن و ورزشی را با کیفیت بالا مشاهده کنید. بلندگوهای به کار رفته در تلویزیون 55A8G از نوع بلندگو‌های Acoustic Surface می‌باشد در نتیجه صدا و تصویر با هماهنگی بسیار گسترده‌ای ارائه شده و شما می‌توانید با متصل شدن به اینترنت برنامه‌های پرطرفدار یوتیوب و نتفلیکس دسترسی داشته باشید. تلویزیون 55 اینچ سونی A8G به دستیار صوتی آمازون الکسا مجهز شده است و سرگرمی‌های بسیار متنوع و لذت بخشی را برای شما ارائه می‌دهد. این تلویزیون از بازی‌های کنسولی با کیفیت فورکا برخوردار است.

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سونی موجود در بازار

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون چه مدلی بخرم؟ _ زیگمو

تلویزیون سامسونگ 65Q80R

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل Q80R دارای فناوری کیولد می‌باشد. این تلویزیون سایز 65 اینچ دارد و برای محیط‌های بزرگ کاملا مناسب است. محصولات برند سامسونگ در مقایسه با سایر برندها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q80R در رنج قیمت 40 میلیون قرار دارد و به فناوری QLED مجهز شده است. این فناوری باعث شده است درخشندگی و روشنایی صفحه نمایش نیز چند برابر شود و شما می‌توانید بر روی صفحه نمایش این تلویزیون تصاویر با کیفیت بالایی مشاهده کنید. تلویزیون اسمارت سامسونگ 65Q80R از نوع صفحه نمایش ال ای دی می‌باشد و دارای قابلیت Multiroom Link است. با وجود این قابلیت بلندگوهای تلویزیون کاملا قدرتمند عمل کرده و صدای هماهنگ و یکسان برای شما فراهم می‌کند. تلویزیون 65Q80R دارای قابلیت وای فای دایرکت و فناوری میرورینگ Mirroring، DLNA و Wifi-Direct پشتیبانی می‌کند به همین دلیل شما می‌توانید هر دستگاه هوشمندی را با تلویزیون متصل کرده و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q80R دارای قابلیت جستجوی صوتی است و با دستیارهای صوتی گوگل Google Assistant و Alexa و الکسا کاملا هماهنگ می‌باشد.

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

 

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون چه مدلی بخرم؟ _ زیگمو

تلویزیون سونی 55X9500H

تلویزیون هوشمند سونی مدل X9500H دارای پنل VA است. این تلویزیون کیفیت تصویر فورکا دارد و به سیستم ‌عامل اندروید مجهز شده است. با وجود سیستم عامل اندروید شما به دنیایی از برنامه‌ها دسترسی داشته و می‌توانید بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنید. تلویزیون 4k سونی 55X9500H دارای 20 وات توان صوتی است و قابلیت اتصال به موبایل و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. تلویزیون هوشمند سونی X9500H سایز 55 اینچی دارد و در لیست بهترین تلویزیون 40 میلیون قرار گرفته است. کیفیت تصویر 4k تراکم پیکسلی 3840 * 2160 دارد و می‌تواند تمامی محتوا را با کیفیت بسیار بالایی برای شما ارائه دهد. پنل VA باعث شده است این تلویزیون روشنایی بالایی داشته باشد و تجربه باور نکردنی و در مشاهده محتوای اچ دی آر ارائه دهد. تلویزیون هوشمند سونی 55X9500H به گونه ای طراحی شده است که برای اتاق‌های تاریک کاملا مناسب است. این تلویزیون زاویه دید گسترده ای دارد اما تمامی تصاویر با کنتراست بالایی نمایش می‌دهد. وجود فناوری اولد باعث شده است این محصول زاویه دید خوبی داشته باشد و شما از هر زاویه تصاویر را با کیفیت بالا مشاهده کنید. بلندگوهای این تلویزیون 30 وات توان صوتی دارند و این قدرت برای صفحه نمایش 55 کاملا مناسب است. بلندگوهای این محصول از نوع بلندگوهای Acoustic Surface است. تلویزیون 2020 سونی 55X9500H برنامه‌های نتفلیکس و یوتیوب را نیز با کیفیت بالا برای شما فراهم می‌کنند. این تلویزیون با دستیار صوتی سازگار است و دارای برنامه کروم‌کست Chromecast می‌باشد.

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون چه مدلی بخرم؟ _ زیگمو

تلویزیون ال جی 65SM9500

هوشمند ال جی مدل 65SM9500 یکی از محصولات سری 9 برند ال جی است. این تلویزیون در سال 2019 به بازار عرضه شده و از جمله محصولات بالارده 2019 ال جی می‌باشد. پنل به کار رفته در تلویزیون 65SM9500 از نوع پنل ips است. پنل‌های ips زاویه دید گسترده دارد اما از کنتراست کمتری برخوردار هستند. اگر به دنبال خرید تلویزیون برای محیط‌های بزرگ هستید خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی SM9500 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تلویزیون هم زاویه دید گسترده دارد و هم صفحه نمایش 65 اینچ برخوردار است. تلویزیون 65SM9500 امکانات و قابلیت‌های بسیار متنوعی دارد و از فناوری فورکا پشتیبانی می‌کند. این کیفیت تصویر باعث شده است شما تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده کنید. تلویزیون 65SM9500 تمامی محتوا را با وضوح بالا و کاملاً طبیعی نمایش می‌دهد. یکی از فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون 65SM9500 که به عنوان نقطه قوت و مزیت این تلویزیون شناخته شده است فناوری نانو سل می‌باشد. فناوری نانو سال دارای ذرات نانو است و می‌تواند به گسترده ای از رنگ‌ها را برای شما نمایش دهد. تلویزیون اسمارت ال جی 65SM9500 از فناوری 4K Cinema HDR برخوردار است و زاویه دید گسترده ای دارد. همچنین این محصول دارای پردازنده هوشمند آلفا 7 است و با سرعت بالا تمامی اطلاعات را پردازش کرده و آنها را با کیفیت بالا نمایش می‌دهد. تلویزیون 65SM9500 به فناوری لوکال دایمینگ مجهز شده است و فرمت تصویری Dolby Vision دارد. این تلویزیون دارای سرعت رفرش 120 هرتز است و می‌تواند تمامی محتواها را با کیفیت بالا نمایش دهد. تلویزیون هوشمند ال‌ جی 65SM9500 40 وات توان صوتی دارد و به سیستم عامل webOS مجهز شده است. همچنین این محصول قابلیت اتصال موبایل با قابلیت اتصال به اینترنت دارد.

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون چه مدلی بخرم؟ _ زیگمو

تلویزیون ال جی 75UN7180

تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل UN7180 کامل شیک و زیبا طراحی شده و محصول سال 2020 ال جی است. این تلویزیون یکی از محصولات سری UN برند ال جی می‌باشد. این تلویزیون به کیفیت تصویر فورکا مجهز است و پردازنده تصویری چهار هسته‌ای دارد. با وجود فرمت تصویری Active HDR تمامی محتوای با کیفیت بالا ارائه می‌شود. سرعت رفرش تصویر تلویزیون 50 هرتز است و صفحه نمایش 75 اینچ دارد. تلویزیون 2020 ال جی 75UN7180 پردازنده چهار هسته‌ای دارد و می‌تواند تمامی نویزهای تصاویر را از بین برده و محتواها را با کیفیت بالا و کاملا با نشاط ارائه دهد. این محصول کنتراست بالایی دارد و محتوای با کیفیت پایین را نیز ارتقا می‌دهد. کیفیت تصویر فورکا کامل و قدرتمند است و تراکم پیکسلی گسترده ای دارد. تلویزیون هوشمند ال‌ جی 75UN7180 به سیستم عامل webos مجهز شده است. تلویزیون اسمارت 75UN7180 مرورگر وب قدرتمند دارد و به قابلیت اتصال به موبایل و اینترنت مجهز شده است. این تلویزیون دارای قابلیت ضبط و بلوتوث قابلیت جستجوی صوتی و هوش مصنوعی است. همچنین ریموت کنترل این تلویزیون هوشمند است و در قاب پشتی این محصول سه پورت HDMIو سه پورت USB در نظر گرفته شده است. این تلویزیون کاملا شیک و زیبا می‌باشد و 20 وات توان صوتی دارد.

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون چه مدلی بخرم؟ _ زیگمو

تلویزیون سامسونگ 75TU7000

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل TU7000 در رنج قیمت 40 میلیون قرار دارد و سایز 75 اینچ دارد. این تلویزیون یکی از محصولات سری 7 سامسونگ است که در سال 2020 تولید شده است. تلویزیون 75TU7000 سامسونگ دارای کیفیت تصویر فورکا و پنل va است و تمامی تصاویر را با کنتراست بالایی نمایش می‌دهد. این تلویزیون از سرعت رفرش تصویر 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند محتوای سریع و اکشن را نیز با کیفیت بالایی نمایش دهد. پردازنده تصویری به کار رفته در این تلویزیون از نوع پردازنده تصویری Crystal Processor 4K است و تمامی محتواها را با کیفیت بالای نمایش می‌دهد. صدای ارائه شده از این محصول نیز 20 وات است و کاملا قدرتمند می‌باشد. یکی از فناوری‌های صوتی به کار رفته در این تلویزیون فناوری Multiroom Link است. اگر به دنبال خرید تلویزیون 75 اینچ با قیمت مناسب هستید تلویزیون 75TU7000 را بخرید.

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون چه مدلی بخرم؟ _ زیگمو

تلویزیون سونی 65X8500G

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X8500G دارای پنل ips است و کیفیت تصویر 4k دارد. این تلویزیون دارای 20 وات توان صوتی است و گیرنده‌های مناسب مجهز شده است. این محصول در سال 2019 به بازار عرضه شده و سیستم عامل اندروید دارد. تلویزیون 65X8500G از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. به طور کلی محصولات برند سونی نسبت کنتراست خوبی دارند و می‌تواند تمامی تصاویر با کیفیت بالای نمایش دهند. این تلویزیون برای اتاق‌های تاریک زیاد مناسب نیست اما روشنایی بالایی دارد و می‌تواند بازتاب نور را با عملکرد بسیار مناسبی کنترل کند. تلویزیون 2019 سونی 65X8500G پنل ips و زاویه دید گسترده برخوردار است. این تلویزیون از 20 وات توان صوتی برخوردار است و از چهار پورت HDMI و سه پورت USB پشتیبانی می‌کند.

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون چه مدلی بخرم؟ _ زیگمو

 

لیست قیمت بهترین تلویزیون های موجود در بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم
مشاوره رایگان در واتساپ